snatsen is hetquote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is toch een afscheidsborrel. Ik vraag waar hij dan naartoe gaat goos. Iets minder snatten.
Hoe staat 't trouwens met dat broodje Kapitein.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik nergens, mijn broertje gaat weg bij ons bedrijf.
Het blijft een Surinaamse zaak he... Ze zijn nog niet openquote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat 't trouwens met dat broodje Kapitein.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft een Surinaamse zaak he... Ze zijn nog niet open
Okay wat ga ik straks koken. Ik heb fucking weinig fantasie altijdquote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang de Roti maar smaakt gister nog besteld helaas iets te enthousiast met de bijgeleverde peper. Vanaf nu praten we over eten overigens dat heb ik besloten.
Die had ik al ingepikt voor m'n facebookquote:
quote:
Grill kipfilet, gooi er wat kaas over en doe er stukjes ananas bijquote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay wat ga ik straks koken. Ik heb fucking weinig fantasie altijd
Vleesch meneer, u weet wel waaromquote:Op maandag 25 juni 2012 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grill kipfilet, gooi er wat kaas over en doe er stukjes ananas bij![]()
Broccoli moet op weinig boeiends dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Vleeschquote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vleesch meneer, u weet wel waarom
Nah serieus, liever rund
En hoe weet jij dat kapiteintje? Nou? hmm?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje eng als een vrouw van middelbare leeftijd dit tegen me zegt. Meestal volgt er dan een heel onsmakelijk tafereel.
Naja ik moet toch weg dus ik fiets wel ff langs de Appie en hoop dat ik iets lekkers kan bedenken. Anders heb ik nog magnetron nasiquote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vleesch
Met rund kun je ook veel, maar er schiet me zo niet wat te binnen
kipkebab nigger.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Saind het volgende:
[..]
niet weten wat voor rare dingen kapi meemaakt de laatste tijd.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat kapiteintje? Nou? hmm?
Nasi is ook altijd goedquote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja ik moet toch weg dus ik fiets wel ff langs de Appie en hoop dat ik iets lekkers kan bedenken. Anders heb ik nog magnetron nasi
Nee ff serieus, al stond je moeder er naast te huilen ik zou 't zo doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat kapiteintje? Nou? hmm?
vanavond weerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ff serieus, al stond je moeder er naast te huilen ik zou 't zo doen.
Magnetron nasiquote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja ik moet toch weg dus ik fiets wel ff langs de Appie en hoop dat ik iets lekkers kan bedenken. Anders heb ik nog magnetron nasi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |