Met mij vrij weinig eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
ECHT WTF IS AAN DE HAND MET IEDEREEN HIER!?
We zijn collectief zwangerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
Niet weten dat ik om de 2 weken bij Yvonne op zondagavond kom eten en studio sport kom kijkenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu ook nog eens onze TT's naar eigen inzicht lopen aanpassen yvonne?
Als ik Stief ermee kan pesten? Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu ook nog eens onze TT's naar eigen inzicht lopen aanpassen yvonne?
ALLES kan jongeman.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent te oud om kinderen te krijgen hoor.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
Komt hier net een Napoleoncomplexje voorbij gewandeld, die had gedacht dat ik definitief aan zijn projectteam zou worden toegevoegd.
Werd hem zojuist en plein public medegedeeld, dat hij juist aan mijn project wordt toegevoegd. Het grappige is dat ik helemaal geen team meer heb, maar dus blijkbaar zijn project ga overnemen met hem als normaal teamlid...
Soms is het leven zo mooi
Hebben we die niet gedraaid op jouw mod afscheidsparty?quote:
zeg dat maar tegen Rob de Nijsquote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent te oud om kinderen te krijgen hoor.
Met mij niks, ik ga zo richting Tilburg: straks een afscheidborrel in Havana.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is toch niet de yvonne en Stevenmac inteelt sc?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik om de 2 weken bij Yvonne op zondagavond kom eten en studio sport kom kijken
Jawelquote:Op maandag 25 juni 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is toch niet de yvonne en Stevenmac inteelt sc?
Volgens mij krijgt Steven pikstraf van Yvonne.. maar ze praten in codes dus.. wie weet.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het altijd een beetje eng als een vrouw van middelbare leeftijd dit tegen me zegt. Meestal volgt er dan een heel onsmakelijk tafereel.quote:
Waar ga je naartoe dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met mij niks, ik ga zo richting Tilburg: straks een afscheidborrel in Havana.
Een Steven Postma-tje?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Steven pikstraf van Yvonne.. maar ze praten in codes dus.. wie weet.
Havana staat er toch schelequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |