DIE IS DOOD JONGUHquote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ff serieus, al stond je moeder er naast te huilen ik zou 't zo doen.
wacht ff, ga ik er nog wat zetten bij je!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
ff kijken of ik al meer notes heb na gister en vandaag? waar kan ik dat ook alweer zien?
Joquote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
ff kijken of ik al meer notes heb na gister en vandaag? waar kan ik dat ook alweer zien?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Permaban noem ik dat eerder. Of gaat dit te ver?
thanks schat.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
wacht ff, ga ik er nog wat zetten bij je!
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ja, ik ben terug van ferkansie en verveel me en dan kom ik in de gezelligste sc van FOK!quote:
Ja maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil btw bij deze m'n excuses aanbieden aan de mods voor m'n irritante gedrag. Ik besef dat jullie het ook in je vrije tijd doen en met de beste bedoelingen. Zullen we met z'n allen weer lief en normaal doen?![]()
![]()
![]()
Maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden, wou ik er nog ff aan toe voegen namens Steven en mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden hoor
Echt, ik hou spontaan van jequote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil btw bij deze m'n excuses aanbieden aan de mods voor m'n irritante gedrag. Ik besef dat jullie het ook in je vrije tijd doen en met de beste bedoelingen. Zullen we met z'n allen weer lief en normaal doen?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Krijg nou tetten, zo'n mail met dezelfde tekst kreeg ik gisterquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
Ik wilde bijna je excuses accepteren, maar ben geen mod meerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
Hardop lachenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden, wou ik er nog ff aan toe voegen namens Steven en mij.
Ohquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik ben terug van ferkansie en verveel me en dan kom ik in de gezelligste sc van FOK!
En zo zie ik m'n matties nog eens.
Klopt ookquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar niet alle reacties hoeven verwijderd te worden, wou ik er nog ff aan toe voegen namens Steven en mij.
Verpest het momentje maar weerquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg nou tetten, zo'n mail met dezelfde tekst kreeg ik gister
Is dit een standaardtekst die rondgaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |