Hoi lek.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wilde bijna je excuses accepteren, maar ben geen mod meer
Ok.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als dank voor het verblijf van de Italianen in Kraków tijdens het EK maakte een groep chef-koks 's werelds grootste lasagne. Er kunnen 10.000 porties uit gehaald worden.
[ afbeelding ]
Dat is een beste bak voer ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als dank voor het verblijf van de Italianen in Kraków tijdens het EK maakte een groep chef-koks 's werelds grootste lasagne. Er kunnen 10.000 porties uit gehaald worden.
[ afbeelding ]
jojoortje is de heitinga van de vbl scquote:
Vraag 't maar aan HMF. Dit soort dingen zijn geen toeval bij mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg nou tetten, zo'n mail met dezelfde tekst kreeg ik gister
Is dit een standaardtekst die rondgaat?
Tja, als ze ergens ovens hebben die groot genoeg zijn...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, als ze ergens ovens hebben die groot genoeg zijn...
Ja klopt inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jojoortje is de heitinga van de vbl sc
gvd man.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ik ben haar Charlotte ik begin wel moe te worden van jullie hoor het is gewoon een dagtaak TR's aanmaken in deze SC.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jojoortje is de heitinga van de vbl sc
[..]
Hier ook al!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag 't maar aan HMF. Dit soort dingen zijn geen toeval bij mij.
[..]
Je gaat mij toch niet met dergelijke paupers vergelijken he?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier ook al!
Geen bug oid, maar mijn oprechte excuses
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet met dergelijke paupers vergelijken he?
Nee ik ben serieus.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel danOf is dit weer zo'n 'grap' van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Oke.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus.
Ik denk dat jij af moest stappen, omdat je de dolfijnenfobie van netflipper uit heb laten lekken.
Ja wtf is dit, 16 gradenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo vrolijk op een maandag terwijl het nog een kutzomer is ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |