SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Ja doei.![]()
Hier wordt het avond eten cracker met kaas, moet op mijn werk eten.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Brengs mij eens zo'n lekkere lunchquote:Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer mijn awesome lunch.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Leest er dan niemand die topics? Hij heeft nog net z'n darmen d'r niet uitgekotst vannachtquote:
Ja doei.![]()
Innige nachtelijke relaties met de toiletpot zijn nooit leuk. Je valt er wel van af, dat wel. Als 't maar lang genoeg duurt.Ja doei.![]()
Was echt teveel om bij te houdenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leest er dan niemand die topics? Hij heeft nog net z'n darmen d'r niet uitgekotst vannacht.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik lees ook nooit bij hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Was echt teveel om bij te houden.
![]()
![]()
Hier gedeeltelijk gezond.
Aardappelen, doperwten en saucijs.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Speculoosquote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een boterham met hagelslag lunch omnom![]()
![]()
Ook lekker!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Solique het volgende:
Aardappelen, doperwten en saucijs.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik heb een maaltijdsalada op de planning staan voor vanavondquote:Op maandag 25 juni 2012 14:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie vandaag pizza gaat eten krijgt billenkoek!Twijfel alleen of ik vanavond nog ga sporten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mn favo ijsquote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Solique het volgende:
Aardappelen, doperwten en saucijs.
F means you're fucked![]()
Sporten zul je!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een maaltijdsalada op de planning staan voor vanavondTwijfel alleen of ik vanavond nog ga sporten
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gek dat dát soms meer vult dan een gewone maaltijd door al dat water.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
*BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP* *plons*
Hé, wortels..... die heb ik toch een tijd niet gegeten. Raar.. dat er altijd wortels in je kots zitten..
*Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* *plons*
Hm... mais, dat verteert sowieso nooit...
*bwaaaaa...*
m'n humor! Nééééé!
*slik*
phew...Ja doei.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
*BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP* *plons*
Hé, wortels..... die heb ik toch een tijd niet gegeten. Raar.. dat er altijd wortels in je kots zitten..
*Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* *plons*
Hm... mais, dat verteert sowieso nooit...
*bwaaaaa...*
m'n humor! Nééééé!
*slik*
phew...!
Ja maar.. ja maarquote:Heb op zich wel zin in een echte spinningles
Da's toch ook sport lieverdquote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maarHeb op zich wel zin in een echte spinningles
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
*gaap*
mag ik gaan hardlopen? Net 2 routes uitgezet... *zinin!*Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja gaan dan!!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen alweer wezen fitnessen en moet dadelijk nog 15 km naar mijn werk fietsen dus ik ben blij
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Blij worden van 15km fietsenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja gaan dan!!
Ik ben vanmorgen alweer wezen fitnessen en moet dadelijk nog 15 km naar mijn werk fietsen dus ik ben blij![]()
![]()
http://afstandmeten.nl/index.php?id=899677
Dit zou m'n 10km rondje worden om te 'oefenen'. Nu eerst nog maar 's een stukje minder
Ja doei.![]()
Hoe ver kan je nu hardlopen?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
http://afstandmeten.nl/index.php?id=899677
Dit zou m'n 10km rondje worden om te 'oefenen'. Nu eerst nog maar 's een stukje minder![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
tussen de 5 en de 7Ga vandaag op een rustig tempo m'n 7km rondje proberen.
![]()
![]()
![]()
Over 2 weken fiets ik hopelijk een week lang 40 km per dag. Als ik een fatsoenlijke fietsroute van Amersfoort naar Hilversum kan vinden, that is.
en als het droog is
Niet meer actief op Fok!![]()
Ja, nee.. zo bedoelde ik het niet..quote:![]()
Jaaa lekker veel verbrandenquote:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wat een ONGELOOOOOOOFLIJKE KUTdag op mijn werk vandaag.
Jammer dat het vandaag mijn rustdag is, anders ging ik keihard lopen vanavond.
Zo, dat moest er even uit, eet smakelijk allemaal
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
En het is bewolkt vandaag, dus ik heb goede hoop dat ik 't vol ga houden. Al is m'n lichaam wel echt 'beurs' van de sportschool gisteren. Denk dat ik er eerst even wat spierpijn uit moet lopenquote:
Ja doei.![]()
en als je alleen maar wind mee hebt zeker?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Over 2 weken fiets ik hopelijk een week lang 40 km per dag. Als ik een fatsoenlijke fietsroute van Amersfoort naar Hilversum kan vinden, that is.
en als het droog is![]()
![]()
Vertel!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef MaLo het volgende:
Zo, dat moest er even uit, eet smakelijk allemaal![]()
Wat dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef MaLo het volgende:
Zo, dat moest er even uit, eet smakelijk allemaal
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik kan douchen op mn werk. En als ik nu nog een fatsoenlijke fiets zou hebben, zou ik misschien ook die 16km naar mn werk toe gaan fietsenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef VKV het volgende:
[..]
Hele dag bezweet op het werk zitten... Of ben ik de enige die daar last van heeftF means you're fucked![]()
Ik ga vanavond denk ik weer even wat krachttraining doen. En misschien weer een minuutje of tien op de spinningbike![]()
![]()
Hmm.. om 7 of om 8 uur.. dat moet te halen zijnquote:
Ja da's wel chill, kan hier niet. Aan de andere kant ga ik ook niet naar Rotterdam fietsenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan douchen op mn werk. En als ik nu nog een fatsoenlijke fiets zou hebben, zou ik misschien ook die 16km naar mn werk toe gaan fietsenEn bij het treinstation is ook geen douche
![]()
![]()
Ik heb net powerball gedaan in de hoop dat mijn herstel bevorderd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bord niçoise niet niet helemaal opgekregenGelukkig wilde Mr.Mo nog wel wat. Maar ik denk dat ik nu pas rond 16.00uur ga lopen
want ik ontplof echt
Ja doei.![]()
Bierdouche.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:10 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja da's wel chill, kan hier niet. Aan de andere kant ga ik ook niet naar Rotterdam fietsenEn bij het treinstation is ook geen douche
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Als ik op de eerste dag wind tegen heb, stop ik er weer meequote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef VKV het volgende:
[..]
en als je alleen maar wind mee hebt zeker?![]()
.
Naja, ik vond het wel een mooie hardloopvervangende work-out. Wel even douchen bij de sportschool voor ik naar het werk ga dan
.
[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 25-06-2012 15:15:41 (oei oei oei dikke fout) ]Niet meer actief op Fok!![]()
Nou hardlopen of fietsen, ik zou het wel weten. Nu vind ik hardlopen nog steeds niet zo leuk, maar voor fietsen heb ik een erg diepgewortelde haatquote:Op maandag 25 juni 2012 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik op de eerste dag wind tegen heb, stop ik er weer mee.
Naja, ik vond het wel een mooie hardloopvervangende work-out. Wel even douchen bij de sportschool voor ik naar het werk ga dan
.
![]()
Mja als je niet kan hardlopen is het op zich wel een handige vervanger..![]()
Ik ben als de dood te veel conditie te verliezen dus ik zorg wel dat ik bezig blijfquote:Op maandag 25 juni 2012 15:16 schreef VKV het volgende:
[..]
Nou hardlopen of fietsen, ik zou het wel weten. Nu vind ik hardlopen nog steeds niet zo leuk, maar voor fietsen heb ik een erg diepgewortelde haat![]()
Mja als je niet kan hardlopen is het op zich wel een handige vervanger... Aan de andere kant: dan kost het me straks ook geen moeite mezelf niet voorbij te streven
. /overdrijft. Zo snel gaat dat ook weer niet
.
Morgenochtendquote:Op maandag 25 juni 2012 15:26 schreef GotC het volgende:
Viking, ben je nou al bij de dokter geweest? Of weer bij je fysio?(had ik al gepost, dus je leest niet alles terug
![]()
). En op basis daarvan afspraak maken met fysio
.
Ik lees wel alles terug, maar onthou niet alles!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Morgenochtend(had ik al gepost, dus je leest niet alles terug
![]()
). En op basis daarvan afspraak maken met fysio
.
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik lees wel alles terug, maar onthou niet alles!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ging zwaar kut vanochtend, haalde amper 3x (2min hl/1 min w), woensdag misschien beter04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
die is er wel, dat hele gebied ligt bezaaid met fietsrouets volgens mijquote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef VKV het volgende:
[..]
en als je alleen maar wind mee hebt zeker?![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Maar je bent wel gegaan!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef Re het volgende:
ging zwaar kut vanochtend, haalde amper 3x (2min hl/1 min w), woensdag misschien beter
Ja doei.![]()
Collega zei van niet, maar dat is ook niet echt het type dat fietstquote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die is er wel, dat hele gebied ligt bezaaid met fietsrouets volgens mij, dus ik ga wel even op afstandmeten.nl kijken
.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
NEE HOOR WAS MAAR EEN GRAPJE GOTC!!!!!!!!!!! *KUSSIEKROEL*![]()
![]()
![]()
![]()
vanaf welke straat, wijk in amersfoort?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Collega zei van niet, maar dat is ook niet echt het type dat fietst, dus ik ga wel even op afstandmeten.nl kijken
.
Ecosia
Schothorst Amersfoort naar Arenapark in Hilversumquote:Op maandag 25 juni 2012 15:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vanaf welke straat, wijk in amersfoort?.
[helemaal niet ontopic]
Voor ik m in V&A ga mikken een dezer dagen....heeft er hier misschien iemand interesse in een xbox360 met kinect?
[/helemaal niet ontopic]F means you're fucked![]()
http://goo.gl/maps/OwkAquote:Op maandag 25 juni 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schothorst Amersfoort naar Arenapark in Hilversum.
route is goed te doen. Het stuk langs de doorgaande weg (N415) is misschien wel wat druk maar lekker door het bos
En als je de omgeving een beetje verkent kom je misschien nog wel een fietspad tegen wat er paralel aan loopt
-edit-
dat is er niet
Ecosia
Gewoon, echt alles gaat mis, iedereen zeiktquote:.
Nog drie kwartier en dan kan ik lekker naar huis
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Haha.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gewoon, echt alles gaat mis, iedereen zeikt.
Nog drie kwartier en dan kan ik lekker naar huis█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Overmorgen ga ik les 25 van Evy volgenSkip er dan wel wat, maar dit is er nog eentje met wandelpauzes (13-2-13-2-8-1). Afhankelijk van hoe dat gaat ga ik die keer daarop proberen om 5km aan een stuk te lopen.
Als ik in 30 minuten 5,5 km kan lopen met wandelpauzes dan kan ik ook wel 5km zonder, toch?
Denk ik wel toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:46 schreef Maraca het volgende:
Overmorgen ga ik les 25 van Evy volgenSkip er dan wel wat, maar dit is er nog eentje met wandelpauzes (13-2-13-2-8-1). Afhankelijk van hoe dat gaat ga ik die keer daarop proberen om 5km aan een stuk te lopen.
Als ik in 30 minuten 5,5 km kan lopen met wandelpauzes dan kan ik ook wel 5km zonder, toch?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zelfs de laatste les van Evy heeft nog een wandelpauze. Wat was ik teleurgesteld toen ik die les haaldemaar ben heel eigenwijs gewoon doorgelopen
Ja doei.![]()
Ja, en worst case is dat ik dan toch tussendoor ga wandelen.quote:
ik weet uit ervaring dat het opdenduur zwaarder is om een wandelpauze te nemen dan om in 1 tempo door te lopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:46 schreef Maraca het volgende:
het haalt je finaal uit je ritme
Ecosia
1 of 2 naar behoeftequote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
Zelfs de laatste les van Evy heeft nog een wandelpauze. Wat was ik teleurgesteld toen ik die les haaldemaar ben heel eigenwijs gewoon doorgelopen
Dus het hoeft niet
Kutdagophetwerkboksquote:Op maandag 25 juni 2012 15:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gewoon, echt alles gaat mis, iedereen zeikt.
Nog drie kwartier en dan kan ik lekker naar huis. En ik mag ook over drie kwartier naar huis
.
Spoiler!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom verklap je dat nou?Ik most nog 20!
Ik voor de verandering ookquote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kutdagophetwerkboks. En ik mag ook over drie kwartier naar huis
.
Alhoewel het maar de vraag of ik dat wil met die files
Gewoon niet aan denkenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en worst case is dat ik dan toch tussendoor ga wandelen..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Heb er ook een goed gevoel over. Wel enorm spannend. Echt de eerste keer dat ik dan zo'n lang stuk aan een stuk door loopquote:![]()
Nice, thanksquote:Op maandag 25 juni 2012 15:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/OwkA
route is goed te doen. Het stuk langs de doorgaande weg (N415) is misschien wel wat druk maar lekker door het bos
En als je de omgeving een beetje verkent kom je misschien nog wel een fietspad tegen wat er paralel aan loopt
-edit-
dat is er niet. Ik ga het wel de dag van tevoren even uitproberen. Of eerst terug en dan pas heen, want ik ben echt zo'n verdwalert en dat kan ik 's ochtends niet gebruiken
.
Wat dat betreft hielp het wel dat Evy mij er niet om de 3 seconden aan hielp herinneren wanneer ik mocht lopen en wanneer wandelen. Je gaat je er echt op instellenquote:
Ja dat klopt wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat dat betreft hielp het wel dat Evy mij er niet om de 3 seconden aan hielp herinneren wanneer ik mocht lopen en wanneer wandelen. Je gaat je er echt op instellen█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
bakken in zn broek denk...quote:
Ecosia
is goed, vooral door soest kan het ff lastig zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice, thanks. Ik ga het wel de dag van tevoren even uitproberen. Of eerst terug en dan pas heen, want ik ben echt zo'n verdwalert en dat kan ik 's ochtends niet gebruiken
.
Maar dit is een vrij makkelijke route hoor!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat aftellen is ook dodelijk. Nu had ik soms zoiets van 'oeps, mag nu wandelenquote:'
het is toch wel een openbaring zo een fysio hoor:
in 1 sessie uitgemaakt voor aap (klauwvoeten) en penquin (waggel wegens stijfheid) en bedankt!!!![]()
![]()
Lekker professioneelquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef AntiChrist het volgende:
in 1 sessie uitgemaakt voor aap (klauwvoeten) en penquin (waggel wegens stijfheid) en bedankt!!!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef AntiChrist het volgende:
in 1 sessie uitgemaakt voor aap (klauwvoeten) en penquin (waggel wegens stijfheid) en bedankt!!!!
BOKSquote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kutdagophetwerkboks. En ik mag ook over drie kwartier naar huis
.
Cool hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb er ook een goed gevoel over. Wel enorm spannend. Echt de eerste keer dat ik dan zo'n lang stuk aan een stuk door loop![]()
Ze heeft een dodelijke stem.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat aftellen is ook dodelijk. Nu had ik soms zoiets van 'oeps, mag nu wandelen'
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ben je behalve dat nog iets verder gekomen?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef AntiChrist het volgende:
in 1 sessie uitgemaakt voor aap (klauwvoeten) en penquin (waggel wegens stijfheid) en bedankt!!!. Wat is de prognose? Of is die er niet?
Dat is net als een lekkere blonde stoot binnen komt. 'Oh wat heb je daar tussen de ... ... zitten en ... ..'quote:.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:![]()
![]()
Nu nog een leuke playlist maken voor 40 min lopen
Euh....wat?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is net als een lekkere blonde stoot binnen komt. 'Oh wat heb je daar tussen de ... ... zitten en ... ..'.
ik had een loop analyze dus dat ben ik nu te weten gekomenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je behalve dat nog iets verder gekomen?. Wat is de prognose? Of is die er niet?
volgende week maandag starten we met de "therapie" dus meer dan dat ik stijf ben , mijn knieen niet goed ontspan tijdens het lopen en dat ik klauwvoeten heb weet ik nu nog niet
![]()
![]()
Pfoeh, dat had je ook niet gedacht toen je probleemloos drie keer 10 km per week liep... Nu ga je je bijna afvragen hoe je ooit hebt kunnen hardlopen met al die kwalenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik had een loop analyze dus dat ben ik nu te weten gekomenvolgende week maandag starten we met de "therapie" dus meer dan dat ik stijf ben , mijn knieen niet goed ontspan tijdens het lopen en dat ik klauwvoeten heb weet ik nu nog niet
![]()
. Was er trouwens een bepaalde trigger voor je blessure of had je zomaar ineens last?
http://www.endomondo.com/workouts/jQpBMlPlrj0
Eeeennnn ik lig er minimaal een week uitEnkel kapot.
Denk dat ik maar eens ga kijken voor wat sterkere steunzooltjes.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Denk dat ik maar eens ga kijken voor wat sterkere steunzooltjes.Wat doe je nou? Wat is er met je enkel? (huisarts geweest?)
Watskeburtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Denk dat ik maar eens ga kijken voor wat sterkere steunzooltjes.?
Oh boy.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Denk dat ik maar eens ga kijken voor wat sterkere steunzooltjes.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Denk dat ik maar eens ga kijken voor wat sterkere steunzooltjes.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat doe je nou? Wat is er met je enkel?
quote:Nou het fietspad was gewoon spekglad en ik maakte een rare schuiver met mijn linkerbeen, die al niet de sterkste is. Daar overproneer ik erger mee dan met rechts en daar zou ik een ander zooltje voor moeten hebben, maar de verkoper vond het allemaal wel kunnen.quote:
Tot nu toe ging het allemaal wel prima, wel lichtelijk gevoelig maar niet zodanig dat ik dacht van: mwah kan wel 2 dagen extra rust gebruiken.
Terug naar die schuiver, op het moment dat ik begon met afrollen gleed ik met die schoen naar links, precies die overproneer beweging. En dat heeft me genakt. Direct gekoeld toen ik thuis kwam , lang na rekken en oefeningen en nu gaat de pijn wel weer, maar hardlopen wordt hem deze komende week niet meer.
Sterkere steunzooltjes wou ik al een poosje maar nu weet ik het zeker, zodat ik niet bij 1 rare beweging direct auw heb.
* hapt naar lucht *
Excuus voor het lange verhaal![]()
![]()
Ocherm. Rustig aan doen!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou het fietspad was gewoon spekglad en ik maakte een rare schuiver met mijn linkerbeen, die al niet de sterkste is. Daar overproneer ik erger mee dan met rechts en daar zou ik een ander zooltje voor moeten hebben, maar de verkoper vond het allemaal wel kunnen.
Tot nu toe ging het allemaal wel prima, wel lichtelijk gevoelig maar niet zodanig dat ik dacht van: mwah kan wel 2 dagen extra rust gebruiken.
Terug naar die schuiver, op het moment dat ik begon met afrollen gleed ik met die schoen naar links, precies die overproneer beweging. En dat heeft me genakt. Direct gekoeld toen ik thuis kwam , lang na rekken en oefeningen en nu gaat de pijn wel weer, maar hardlopen wordt hem deze komende week niet meer.
Sterkere steunzooltjes wou ik al een poosje maar nu weet ik het zeker, zodat ik niet bij 1 rare beweging direct auw heb.
* hapt naar lucht *
Excuus voor het lange verhaal
LotR is pas een lang verhaalquote:Op maandag 25 juni 2012 16:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou het fietspad was gewoon spekglad en ik maakte een rare schuiver met mijn linkerbeen, die al niet de sterkste is. Daar overproneer ik erger mee dan met rechts en daar zou ik een ander zooltje voor moeten hebben, maar de verkoper vond het allemaal wel kunnen.
* hapt naar lucht *
Excuus voor het lange verhaal
Sterkte met je enkel! Blessures zijn kut
Ecosia
Ik ken het gelukkig snel gekoeld, zwelling zal wel tijdje aanhouden gok ik?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Denk dat ik maar eens ga kijken voor wat sterkere steunzooltjes.!!
Da's wel klote, enkels zijn naar om wat aan te hebben..
Oh en wat eten we vandaag... hier kip met citroen , zeezout, peper, tijm en knoflook uit de oven![]()
![]()
Ik kan niet tellen.. moet nog iets langer doorquote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog 7 minuutjes moeten wij!
* Viking84 telt af.
Ik denk het wel, hoop het niet natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ken het gelukkig snel gekoeld, zwelling zal wel tijdje aanhouden gok ik?Maar wat ik al zei, het was een rare beweging en ben niet door mijn enkel gegaan, het voelt eerder verrekt(e pijnlijk) aan met wat lichte zwelling tot nu toe
![]()
*aai*quote:Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan niet tellen.. moet nog iets langer doorNiet meer actief op Fok!![]()
Normaal gesproken geen probleem, maar ik verveel mequote:Dat is het bizarre aan deze baan. Ene moment ren je rond als een kip zonder kop en de andere keer is er niks te doen
Sterkte met je enkel Dr.Sexy!
Nog steeds niet beter hier, dus niet hardgelopen vandaag.
Vanavond ook niet naar buikdanstraining![]()
Vanavond eten we Thaise curry, hopelijk goed heet zodat alles los komt![]()
![]()
Uh, werk jij waar ik werk?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Normaal gesproken geen probleem, maar ik verveel meDat is het bizarre aan deze baan. Ene moment ren je rond als een kip zonder kop en de andere keer is er niks te doen
![]()
.
Tenzij je sadist bent niet neequote:
Thanks, en Thaise curryquote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte met je enkel Dr.Sexy!
Nog steeds niet beter hier, dus niet hardgelopen vandaag.
Vanavond ook niet naar buikdanstraining![]()
Vanavond eten we Thaise curry, hopelijk goed heet zodat alles los komt![]()
![]()
ik liep inmiddels als zo een 3 keer per week 15km+ zelfsquote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pfoeh, dat had je ook niet gedacht toen je probleemloos drie keer 10 km per week liep... Nu ga je je bijna afvragen hoe je ooit hebt kunnen hardlopen met al die kwalen![]()
. Was er trouwens een bepaalde trigger voor je blessure of had je zomaar ineens last?
zonder problemen en juist bij een rustig 10km rondje kwam de ellende opzetten.. wat is het is geweest weet ik niet en zal ik wel nooit achter komen ook. verder dan dat ik brak was van een whisky avondje kom ik eigenlijk niet
![]()
![]()
Wat apart ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik liep inmiddels als zo een 3 keer per week 15km+ zelfszonder problemen en juist bij een rustig 10km rondje kwam de ellende opzetten.. wat is het is geweest weet ik niet en zal ik wel nooit achter komen ook. verder dan dat ik brak was van een whisky avondje kom ik eigenlijk niet
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Weer wat tips van de FB de De Hardloopwinkelquote:Tip 5: Als je je vaste rondje gaat lopen kijk je altijd hoe lang je er over doet, wat je snelheid en/of je hartslag is. Loop je rondje is zonder horloge. Dan is lopen echt genieten. Succes gegarandeerd.quote:Tip 6: Ga eens langs een sportmasseur en je zult zien dat het echt nodig is. Vandaag mijn kuiten laten doen, zat helemaal vast , harde punten. Je zult zien je loopt makkelijker, traint makkelijk, herstelt sneller, je loopt sneller. Ook al heb je nu nergens last van. 1x in de maand preventief is echt geen overbodige luxe op welk niveau dan ook. Adres voor in Leiden en omstrekenhttp://www.bizz-sports.nl/sport-ontspanningsmassage/. Of bel de dichtstbijzijnde hardloopwinkel voor een goed adres.quote:Tip 7: Warm weer een geen zin om een drinkriem mee te nemen. Loop ergens waar je af en toe langs het zelfde punt komt. Bijvoorbeeld een bos. Verstop daar je fles drinken in de bosjes. Neem wel je fles weer mee of gooi deze weg.F means you're fucked![]()
I knowquote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Bij 'is' ipv 'eens' gestopt met lezen.
Tsjah... Je ziet het steeds meer. Ergerlijk genoeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Zonder horloge rennenEn de analyse achteraf dan?
Ik zou ze is een mailtje sturenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Toen ik docent was ging er altijd een mooie rode streep door het woordje 'me' als deze verkeerd gebruikt werd. Mijn leerlingen snapten er helemaal niks van want 'me moeder' was toch goed?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tsjah... Je ziet het steeds meer. Ergerlijk genoeg.
je hoeft toch niet altijd alles te analyseren?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef Maraca het volgende:
Zonder horloge rennenEn de analyse achteraf dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik verdien er mijn brood mee dus eeeeeehquote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je hoeft toch niet altijd alles te analyseren?
Ok, grotendeels met controleren maar analyseren komt ook veel voorVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toen ik docent was ging er altijd een mooie rode streep door het woordje 'me' als deze verkeerd gebruikt werd. Mijn leerlingen snapten er helemaal niks van want 'me moeder' was toch goed?
![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Shotgun onder het bureau getaped of ?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toen ik docent was ging er altijd een mooie rode streep door het woordje 'me' als deze verkeerd gebruikt werd. Mijn leerlingen snapten er helemaal niks van want 'me moeder' was toch goed?
![]()
Neuh, heb ze gewoon laten zakkenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Shotgun onder het bureau getaped of ?![]()
![]()
Goed, er was wel meer fout dan datVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
hou is op qquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tsjah... Je ziet het steeds meer. Ergerlijk genoeg.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, heb ze gewoon laten zakken![]()
![]()
Goed, er was wel meer fout dan dat![]()
![]()
Goed ik ga zo maar es eten voorbereiden. Moet ook gebeuren nietwaar?
En over taalfouten, zowieso leren ze op school tegenwoordig alles fout, daar irriteer ik me mateloos aan, maar ja wat doe je eraan he?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
sowiesoquote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef DarkElf het volgende:
En over taalfouten, zowieso leren ze op school tegenwoordig alles fout, daar irriteer ik me mateloos aan, maar ja wat doe je eraan he?
Shit, ik word taalnazi![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef DarkElf het volgende:
En over taalfouten, zowieso leren ze op school tegenwoordig alles fout, daar irriteer ik me mateloos aan, maar ja wat doe je eraan he?![]()
Volgens mij is het: Ik erger mij er aan, je irriteren kan niet.
![]()
Now comes the monkey out of the sleeve.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:05 schreef GlenHighland het volgende:
This is by the wild animals off, ladies![]()
Stieve nippelsquote:Op maandag 25 juni 2012 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Dat moment dat je je veel te koude hartslagmeter om je borstkas doet... *brrr*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je m met warm water nat makenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Dat moment dat je je veel te koude hartslagmeter om je borstkas doet... *brrr*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
dan heeft het ws altijd gesluimerd en zat het eraan te komen. Maar er wordt aan gewerkt en je komt sterker dan ooit terugquote:Op maandag 25 juni 2012 16:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik liep inmiddels als zo een 3 keer per week 15km+ zelfszonder problemen en juist bij een rustig 10km rondje kwam de ellende opzetten.. wat is het is geweest weet ik niet en zal ik wel nooit achter komen ook. verder dan dat ik brak was van een whisky avondje kom ik eigenlijk niet
…
Jaloers op Murakami. Loopt al 30 jaar elke dag (ja zelfs als beginner) en heeft nooit blessures
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/66426092
Deze work out![]()
![]()
Don't mess with Gup, Karma is a bitch.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Denk dat ik maar eens ga kijken voor wat sterkere steunzooltjes.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah, dat viel me ook op. Ik dacht even dat je een figuur zag in de gelopen route ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm, overal lusjes en dingetjes, 't ziet er nogal raar uit![]()
![]()
Heb je lekker lopen zwalken, jij dronken lorrie?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/66426092
Deze work out![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
nee dat fietspad was een bitch. Karma is afhankelijk aan je vorige levens hun daden.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Don't mess with Gup, Karma is a bitch.![]()
Nou, dan zou ik heel bang worden in je volgende leven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, en in de tussentijd ook nog even naar Taiwan verhuisdquote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb je lekker lopen zwalken, jij dronken lorrie?.
Ja doei.![]()
Gup neemt je dus pas je volgende leven te grazenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
nee dat fietspad was een bitch. Karma is afhankelijk aan je vorige levens hun daden..
Nah mooi kut Dr Sexy! Of moeten we je nu Patient Sexy gaan noemen.
Ik ben thuis, thuis, thuis
Je moest eens weten wat ik heb geflikt in mn vorige levens.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:29 schreef slacker_nl het volgende:
Nou, dan zou ik heel bang worden in je volgende leven.
Heb ik mijn geluk wel verspeeld voor de komende 600 jaar![]()
![]()
Altijd leukquote:Op maandag 25 juni 2012 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[V&A Feedback & Policy]
Relletje gespot![]()
![]()
Mooiquote:Op maandag 25 juni 2012 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[V&A Feedback & Policy]
Relletje gespot*popcorn*
![]()
Ik zoek nog een ZusterSexyquote:Op maandag 25 juni 2012 17:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gup neemt je dus pas je volgende leven te grazen.
Nah mooi kut Dr Sexy! Of moeten we je nu Patient Sexy gaan noemen.
Ik ben thuis, thuis, thuis![]()
![]()
Knap! Mijn topsnelheid was ooit 111 km p/u maar ik ben nog nooit zomaar in een ander continent terecht gekomen!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en in de tussentijd ook nog even naar Taiwan verhuisd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
gelukkig is hier alleen maar liefdequote:Op maandag 25 juni 2012 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[V&A Feedback & Policy]
Relletje gespot
Gaan jullie samen lopen?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, Mr.Mo is zich ook aan het omkleden!![]()
Wilde misschien trollen, maar naar het eruit zie maar achterwege. Ben ik te lief voor.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Vraag me af of Japanners allemaal figuurtjes lopenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Knap! Mijn topsnelheid was ooit 111 km p/u maar ik ben nog nooit zomaar in een ander continent terecht gekomen!Of is dat generaliseren?
Vet kerstkaart ideequote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
OMGik weet eigenlijk niet zo goed wat ik erop moet zeggen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Place bomb here met een pijl er bijquote:Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik de AIVD maar eens inlichten over deze nieuwe vorm van communicatie?![]()
![]()
Oh god, men heeft er zelfs een naam voor verzonnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:12 schreef YUR het volgende:
http://figurerunning.com/blog/
http://www.facebook.com/FigurerunningIk weet zeker dat ik niet lang vrij zal zijn als ík dat doe.quote:![]()
![]()
Dude, lezen jullie nooit de Runnersworld?Om de 2 maanden staat er wel een artikel over figurerunning
.
![]()
Nee... Ik heb geen abonnement op de Runnersworld.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef GotC het volgende:
Dude, lezen jullie nooit de Runnersworld?Om de 2 maanden staat er wel een artikel over figurerunning
.
![]()
![]()
Lezen terwijl je kan rennenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef GotC het volgende:
.
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef GotC het volgende:
.
Da's in Amsterdam volgens mijquote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef Maraca het volgende:
Omg omg omghttp://www.flickr.com/pho(...)hotostream/lightbox/
Bij mij om te hoek. Kijk maar eens naar m'n 10km van afgelopen week. Dan iets onder de plaspauze.Voila, X marks the spot.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Succes en veel plezier!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef GotC het volgende:
Zo..ben er klaar voor. Yay roze
6x400 m
6x200 m
P= 90 sec
In 5 km tempo
Ben benieuwd..
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef Maraca het volgende:
Omg omg omghttp://www.flickr.com/pho(...)hotostream/lightbox/
![]()
![]()
Komt goudquote:Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef GotC het volgende:
Zo..ben er klaar voor. Yay roze
6x400 m
6x200 m
P= 90 sec
In 5 km tempo
Ben benieuwd..![]()
![]()
Ik mag vanavond ook weer. Zin an
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik heb eindelijk weer lekker kunnen lopenWeer verder gegaan bij Evy 0-5 les 12
quote:Title
Evy - 12 -
Sport
Running
Start Time
Jun 25, 2012 4:35 PM
Distance
4.02 km
Duration
29m:58s
Avg Speed
7:27 min/km
Max Speed
5:46 min/km
Calories
660 kcal![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Trebweb het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lekker bezig!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Trebweb het volgende:
[..]Maar voor beiden geldt: bij de lessen zijn kilometers nog niet het belangrijkst! Dat komt laterquote:
Ditquote:Op maandag 25 juni 2012 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lekker bezig!
[..]
Maar voor beiden geldt: bij de lessen zijn kilometers nog niet het belangrijkst! Dat komt laterEn niet te veel peptalken want dan komen de tackle kabouters achter je aan.
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
DitEn niet te veel peptalken want dan komen de tackle kabouters achter je aan.
![]()
![]()
I know, ik hou het voornamelijk bij om later te kunnen zien hoe ik tijdens het begin aan het aanmodderen was ;-) Nu in ieder geval zorgen dat ik de minuten die ik moet lopen, kan lopen!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Maar voor beiden geldt: bij de lessen zijn kilometers nog niet het belangrijkst! Dat komt later![]()
Ik geef je daarmee groot gelijk. Doe dat ook! Zo leuk om te zienquote:Op maandag 25 juni 2012 18:30 schreef Trebweb het volgende:
[..]
I know, ik hou het voornamelijk bij om later te kunnen zien hoe ik tijdens het begin aan het aanmodderen was ;-) Nu in ieder geval zorgen dat ik de minuten die ik moet lopen, kan lopen!
Het is ook wel grappig, ik ben al meerdere keren begonnen maar vaak al veel te snel gestopt, achteraf door verkeerde schoenen pijn in mijn schenen. Nu loopt het zo lekker en vind ik het ook echt leuk om te lopen, zelfs door de regen! Veel zon hebben we ook nog niet gezien afgelopen maanden ;-)quote:Op maandag 25 juni 2012 18:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik geef je daarmee groot gelijk. Doe dat ook! Zo leuk om te zien![]()
Netjes!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/gTZcwboP2rA
[ afbeelding ]
Da's snel!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat heartbeatquote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoeveel staat er op 't programma?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:45 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat zich alvast omkleden.Ja doei.![]()
Komt wel goed. Voorheen sportte ik ook vrijwel dagelijksquote:Op maandag 25 juni 2012 18:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je jezelf niet de vernieling in loopt?![]()
En heb sport op moment echt nodig qua afleiding.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
OK, wat je wiltquote:Op maandag 25 juni 2012 18:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Komt wel goed. Voorheen sportte ik ook vrijwel dagelijks![]()
En heb sport op moment echt nodig qua afleiding.Veel plezier!
Sporttas ingepakt en ready for takeoff
Ik heb sport ook nodig qua afleiding. Denk je dat ik het leuk vind om al sinds woensdag stil te zitten?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Komt wel goed. Voorheen sportte ik ook vrijwel dagelijks![]()
En heb sport op moment echt nodig qua afleiding.Ik ben gewoon verstandig en luister naar m'n lichaam
.
Hij gaat meestal ook lopen als ik ga lopen, maar we lopen niet samenquote:We vertrekken gelijk, maar nemen eigenlijk meteen afscheid
hij loopt minder ver en minder hard. Máár hij gaat wel vooruit! Ben trots op 'm
vandaag 4,7km met 9.5km per uur naar het schijnt!
![]()
Ja doei.![]()
Zeker goed. Niet lopen met pijntjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb sport ook nodig qua afleiding. Denk je dat ik het leuk vind om al sinds woensdag stil te zitten?Ik ben gewoon verstandig en luister naar m'n lichaam
.
![]()
Ik heb vorige week ook amper gelopen door liesblessure van voetbal (zijwaartse beweging).
Vorige week weer rustig begonnen met lopen. En ik moet zeggen dat het mijn liesblessure erg veel goed heeft gedaan. Veel soepeler
Jij begrijpt _O_![]()
Verstandig!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker goed. Niet lopen met pijntjes.![]()
Ik heb vorige week ook amper gelopen door liesblessure van voetbal (zijwaartse beweging).
Vorige week weer rustig begonnen met lopen. En ik moet zeggen dat het mijn liesblessure erg veel goed heeft gedaan. Veel soepelerOpmerkelijk hoe even een paar dagen rust een mens goed kan doen...
![]()
Toch gewoon netjes aan je rustdagen houdenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker goed. Niet lopen met pijntjes.![]()
Vorige week weer rustig begonnen met lopen. En ik moet zeggen dat het mijn liesblessure erg veel goed heeft gedaan. Veel soepeler. Je wilt niet geblesseerd raken en dat gebeurt zelfs degenen die al wat langer lopen nog, zoals je hebt gemerkt
. Dus kun je nagaan hoe gevoelig je als beginner bent voor overbelasting.
Jullie zijn goed bezigquote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij gaat meestal ook lopen als ik ga lopen, maar we lopen niet samenWe vertrekken gelijk, maar nemen eigenlijk meteen afscheid
hij loopt minder ver en minder hard. Máár hij gaat wel vooruit! Ben trots op 'm
vandaag 4,7km met 9.5km per uur naar het schijnt!
![]()
Nu ik weer binnen hardloop doet mijn vriend helemaal geen sport meerbeetje jammer.
![]()
RW les 16, ik gok een kilometer of 4-5.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoeveel staat er op 't programma?![]()
Babi Pagangom de TT maar even te beantwoorden
Hoe voel jij je the day after?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Babi Pagangom de TT maar even te beantwoorden
Ga je nog een herstelloopje doen?
Dan schop je hem naar buiten als jij op de loopband gaat staan! Of je gaat om en om lopen ofzo? Ene keer binnen, andere keer buiten? Hij moet 't natuurlijk wel zelf willen maar een beetje motiveren kan natuurlijk geen kwaad; 't kan net dat beetje zijn dat iemand nodig heeft om meer te gaan bewegen/sportenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie zijn goed bezig
Nu ik weer binnen hardloop doet mijn vriend helemaal geen sport meerbeetje jammer.
Succes!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
RW les 16, ik gok een kilometer of 4-5.
Ja doei.![]()
Nope, dagje rust kan geen kwaad denk ik. Maar verder prima in orde, nergens last van.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe voel jij je the day after?Ga je nog een herstelloopje doen?
Dus ik had wel een loopje kunnen doen. Alleen zijn m'n schoenen nog een beetje klammig...
Wat heb je precies gelopen? (geen zin alle topics door te spitten)quote:Op maandag 25 juni 2012 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nope, dagje rust kan geen kwaad denk ik. Maar verder prima in orde, nergens last van.Dus ik had wel een loopje kunnen doen. Alleen zijn m'n schoenen nog een beetje klammig...
![]()
Ik had een maaltijdsalade
Heb wel beetje spierpijn nog van gisteren haha, dus ik pak morgen de training weer op
@Guppy, zijn er van jou ook van die afschuwelijke foto's gemaakt? hahaha![]()
M'n eerste 10km wedstrijdquote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heb je precies gelopen? (geen zin alle topics door te spitten)zie hier het verslag (als je dat leuk vind)
Ik heb ééntje die wel aardig isquote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Saninl het volgende:
Ik had een maaltijdsalade
Heb wel beetje spierpijn nog van gisteren haha, dus ik pak morgen de training weer op
@Guppy, zijn er van jou ook van die afschuwelijke foto's gemaakt? hahahaje moet even kijken op www.atletiekaktiefotos.nl , gratis grote foto's van iedereen. Je moet even zoeken, want ze zijn gesorteerd op tijd en niet op nummer.
Die van www.aktiefoto.nl is horrible, op die foto heb ik cellulitis benen
Ideetje?
Jij begrijpt _O_![]()
quote:!! Ik zou vierkant op m'n plaat gaan op zo'n ding
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Net een klein rondje gelopen. 15 minuten in totaal kwijt geweest en ik ben tot de conclusie gekomen, dat ik mijn been niet meer snap.
Ik had er een beetje last van in het begin, maar ik dacht dat het eerder angst was voor mijn blessure. Ik denk dat het dat dan ook gewoon is, want als ik normaal wandel nu dan voel ik het licht, met rennen ook. Nu werk in sinds kort in een magazijn, waar ik werkschoenen aan heb die zwaar aan mijn voeten voelen en ik heel veel moet lopen en daar heb ik er geen last van.
Dus ik snap er geen zak meer van. Heb een klein beetje last op het moment.
schema was: 1,1,1,1,2,2,2,2,2,1Feyenoord Rotterdam![]()
Waarschijnlijk hebben je werkschoenen een stugge zool, met wellicht een stalen plaat er in. Hierdoor heb je een compleet andere afrolbeweging (de zool blijft vrijwel recht.). Ik heb dat ook met m'n C-klasse wandelschoenen. Altijd even omschakelen met lopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:30 schreef Fuszy het volgende:
Net een klein rondje gelopen. 15 minuten in totaal kwijt geweest en ik ben tot de conclusie gekomen, dat ik mijn been niet meer snap.
Ik had er een beetje last van in het begin, maar ik dacht dat het eerder angst was voor mijn blessure. Ik denk dat het dat dan ook gewoon is, want als ik normaal wandel nu dan voel ik het licht, met rennen ook. Nu werk in sinds kort in een magazijn, waar ik werkschoenen aan heb die zwaar aan mijn voeten voelen en ik heel veel moet lopen en daar heb ik er geen last van.
schema was: 1,1,1,1,2,2,2,2,2,1
Jij begrijpt _O_![]()
Boh, ik ben zó trots!En ook wel gerustgesteld: die 10km eind juli ga ik écht wel halen!
![]()
Zo maar 's douchen en dan aan 't avondeten beginnenbegin trek te krijgen!
Ja doei.![]()
Even koelen nu en niet meteen zorgen makenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:30 schreef Fuszy het volgende:
schema was: 1,1,1,1,2,2,2,2,2,1. Na een blessure kan het allemaal wat gevoelig aan voelen, maar als je echt pijn hebt, moet je wel stoppen, anders kan het herstel zomaar een paar weken langer duren. Wanneer ging je pijn voelen? Miss moet je de volgende keer gaan tot het moment dat je pijn begon te voelen en vanuit dat moment steeds een paar minuutjes erbij
.
Zit op het Runners World forum (Amerikaans). Wat veel mensen met beginnende blessures die toch nog per se even een HM of marathon willen lopen voordat ze bereid zijn rust te nemen.
Wij aten pastasalade met volkorenpenne, kip, rucola, paprika, citroenolijfolie en mozzarella![]()
En ik was van plan te gaan lopen, maar na 20 minuten fietsen begon ik weer als een malle te roggelen en slijm op te hoesten.. ik zie het nog niet helemaal zitten geloof ik. Adem is toch een beetje cruciaal bij het lopen![]()
![]()
voordat ik begon terwijl ik niks deed. Het is geen pijn, maar een lichte irritatie. Kan het niet echt uitleggenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even koelen nu en niet meteen zorgen maken. Na een blessure kan het allemaal wat gevoelig aan voelen, maar als je echt pijn hebt, moet je wel stoppen, anders kan het herstel zomaar een paar weken langer duren. Wanneer ging je pijn voelen? Miss moet je de volgende keer gaan tot het moment dat je pijn begon te voelen en vanuit dat moment steeds een paar minuutjes erbij
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Als het tijdens het lopen niet erger werd en geen echte pijn was, dan is er niet zo veel aan de hand, denk ikquote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
voordat ik begon terwijl ik niks deed. Het is geen pijn, maar een lichte irritatie. Kan het niet echt uitleggen. Maar even afwachten hoe het de komende dagen gaat en dan weer voorzichtig een stapje erbij. Fijn dat het goed ging
. Onwennig is het natuurlijk wel even na zo'n lange tijd
.
Ik hoop het, kan wel wat beweging gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het tijdens het lopen niet erger werd en geen echte pijn was, dan is er niet zo veel aan de hand, denk ik. Maar even afwachten hoe het de komende dagen gaat en dan weer voorzichtig een stapje erbij. Fijn dat het goed ging
. Onwennig is het natuurlijk wel even na zo'n lange tijd
.
of wat minder lekkere dingen
Feyenoord Rotterdam![]()
Wel oppassen dat je niet overmoedig wordt hèquote:Op maandag 25 juni 2012 19:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop het, kan wel wat beweging gebruikenof wat minder lekkere dingen
. Ik weet niet wat je precies had (ja iets met je kuit, zei de huisarts en zes weken rust?
), maar als het een scheurtje/breukje was kan het wel drie maanden duren voor het weer helemaal geheeld is. Dus dat wil je niet meteen forceren
.
Op het moment wil hij het volgens mij niet heel erg, dus moet ik hem af en toe schoppenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan schop je hem naar buiten als jij op de loopband gaat staan! Of je gaat om en om lopen ofzo? Ene keer binnen, andere keer buiten? Hij moet 't natuurlijk wel zelf willen maar een beetje motiveren kan natuurlijk geen kwaad; 't kan net dat beetje zijn dat iemand nodig heeft om meer te gaan bewegen/sporten
Zat net op de Endomondo site te kijken, ik zou er bijna buiten voor gaan lopen.
Ziet er leuk uit.![]()
@TT CousCous!Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n eerste 10km wedstrijdzie hier het verslag (als je dat leuk vind)
![]()
overbelasting van de kuitspieren, tot tweemaal toe heb ik dat gehoord. Ze heeft geen termijn genoemd, al zei ze wel dat ik redelijk snel weer rustig kon lopen als ik wilde. Heb nu het zekere voor het onzekere genomen en wat langer rust gehouden.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet overmoedig wordt hè. Ik weet niet wat je precies had (ja iets met je kuit, zei de huisarts en zes weken rust?
), maar als het een scheurtje/breukje was kan het wel drie maanden duren voor het weer helemaal geheeld is. Dus dat wil je niet meteen forceren
.
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: