SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
vorige naam-topic had hij gemist dus bji deze...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig![]()
Edit: Deze is leuker![]()
![]()
Op eigen muziek lopen beviel overigens superEvy is bij dezen ontslagen
Haar schema gebruik ik nog wel, maar voor de rest is het bye bye zwaai zwaai
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
als een paar versleten schoenen, na honderden kilometers trouwe dienst, wordt ze aan de kant gezet...quote:Op maandag 25 juni 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En als je een paar keer zonder muziek hebt gelopen, wil je nooit meer met lopenquote:Op maandag 25 juni 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
Netjes gelopen vanochtend!!!![]()
Goeiemorgen![]()
Het langverwachte verslag dan toch![]()
Gisteren dus eerst even langs m'n ouders en zusje geweest. De start zou pas om 16:30 uur zijn, dus rond 15:00 uur zijn we die kant op gegaan. M'n zusje moest nog naar haar school, om haar nummer en chip op te halen. Ze liep namelijk mee in haar school-team.
Mr. Guppy en ik gingen vast parkeren en toen we elkaar tegenkwamen op het afgesproken punt, kreeg ik ook een t-shirt van haar schoolzo grappig, die moest dus meteen aan.
Al met al betekende dat ineens dat ik bij een heul groot team hoorde. Saninl, ik hoorde bij die fuoriserende gele mensen van het Norbertus CollegeHAVO-deja vu.
In het startvak kregen we nog een keer de volle laag wat regen betreft, gelukkig kregen van m'n vader even een heel grote paraplu. Maak je vrienden mee, binnen no time stonden we er met z'n vijven onder!!
Toen de start. Er waren veeeeeel mensen, en wij stonden een beetje achteraan. Het duurde dus 3.50min voor we over de startlijn waren. Endomondo op de startlijn aangezet en gaan met die banaan![]()
M'n moeder waren we eigenlijk meteen kwijt, m'n zusje en ik hadden besloten om gewoon rustig samen te starten en te kijken waar het schip strandde. Zij had vorig jaar ook al gelopen, maar ze heeft dit jaar een ongeluk gehad op de fiets en was daardoor erg geblesseerd geraakt. Ze was dus allang blij dat het weer ging, en wilde eigenlijk gewoon lekker lopen. Ik wilde überhaupt maar eens een tijd zetten, liefst zonder te wandelen.
Op die manier dus vertrokken.
1km: Hahahaha, wat een boel mensen en bands in het publiek, ondanks de regen
2km: M'n zusje en ik hebben erg veel lol om een lopen voor ons, die met geen mogelijkheid m'n mobiel in z'n kontzakje krijgt, en enorm loopt te klotenOh, volgens mij zijn m'n sokken en schoenen nu al nat...
3km: Dafuq?! Daar is de koploper alHet was een parcours met een keerpunt, heen en terug dus. Ik moest hem dus een keer tegenkomen, maar nu al
4km: Hmmm, die paptalks aanlaten was misschien toch niet zo'n goed plan![]()
5km: Keerpunt. Vanaf hier had ik met m'n zusje afgesproken, als je je nog goed voelt, ga je gewoon. Ik zie je aan de finishZo gezegd, zo gedaan, vanaf toen liep ik dus alleen.
6km: Eigenlijk voel ik me ook nog wel goedGaat best lekker zo, playlist is precies goed en ook hier heel veel mensen die scholieren van het Norbertus College speciaal aanmoedigen met spandoeken en alles. Ze juichen onverminderd voor mij, omdat ik ook hun shirtje draag
7km: Er staat een auto langs de weg met een tijdbord, 0:56min (als ik het me goed herinner). Meh, nog 3km, is best ver eigenlijk... En het is weer hard gaan regenen, pffff
8km: Ik hoor de speakers in het centrum volgens mij al. Daarnaast bedenk ik, 8km, langer dan dat heb ik nog nooit gerend zonder te wandelen. Vanaf hier is het nieuw.
9km: Ik word ingehaald voor een auto met een tijdsbord, en een auto met speakers erop. Dan een fietser, en dan de koplopers van de HM. Damn, die hebben dus gewoon even dubbel zover gelopen in mijn tijdMaar, ik ren nog steeds.
De laatste van de 10km: Ik ren het centrum in, nog steeds rennend. De drumband is er nog, en dan hoor ik een fluitje wat ik ken. Ik spot nog net m'n vader en Mr. Guppy langs de lijn, maar heb de puf niet meer om m'n arm op te tillen. Laatste bocht, daar is de finish!! Gehaald
Eenmaal over de finish krijg ik een knuffel van een volslagen vreemde man, met felicitaties en allesIk krijg een flesje sportdrank, maar door m'n trillende handen krijg ik hem niet eens open
een vrouw van de EHBO maakt hem voor me open en een vrijwilligster hangt een medaille om m'n nek. Dat vind ik m'n zusje, die is blijkbaar 4min voor me geeindigd.
Na het bijkomen hebben we nog wat gedronken en daarna ben ik in de auto gestapt en zijn we naar huis gereden. Via Utrecht, want de A15 was dichtmaar goed.
Leuke loopHard kapotgegaan, maar wel uitgelopen zonder te wandelen. Ik weet niet of ik fan ben van een heen en terug parcours, volgens mij ren ik liever een rondje, zoals bij de CPC of de BtB. Maar het was wel leuk om een keer te proberen
![]()
Le netto tijden:
M'n moeder: 1:01:37
M'n zusje: 1:04:49
Ik: 1:08:26
Oh ja, en de medaille is fugly
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:STRONG WIND WARNING
AREA/S AFFECTED
Southern parts of Fiordland and Southland, including Stewart Island and the Catlins.
FORECAST
Northwesterly gales are expected to develop Monday night, then tend westerly early Tuesday morning with damaging winds expected about Stewart Island. The westerlies ease later on Tuesday morning. For the 12 hours from 10pm Monday night to 10am Tuesday morning expect west to northwest winds rising to gale gusting 130kph, but with severe gale westerlies gusting 150kph about Stewart Island after midnight.Rock and Roll tomorrow...running is not for the faint hearted...quote:Tuesday 26
Squally thundery showers with hail, spreading inland during the morning, and snow lowering to near sea level. Severe gale westerlies, gusting 130 km/h in the south during the morning, but gusting 150 km/h over Stewart Island before dawn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeiemorgen! Ff bjjlezende
Mossel, je gaat toch niet in één klap van 5 naar 10 hè?
Niet meer actief op Fok!![]()
Zie het maar als een moedervogel die haar jonkies laat vliegenquote:Op maandag 25 juni 2012 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als een paar versleten schoenen, na honderden kilometers trouwe dienst, wordt ze aan de kant gezet...Ik hoor mezelf liever niet, dus voorlopig zal het nog even met muziek zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 06:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
En als je een paar keer zonder muziek hebt gelopen, wil je nooit meer met lopen
Netjes gelopen vanochtend!!!En bedankt!
Wat een super verslag Gupster!! het wachten meer dan waard..
enne, wat betreft die peptalk.... I told you so
quote:Op maandag 25 juni 2012 07:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie het maar als een moedervogel die haar jonkies laat vliegen
Ja, nou ja...quote:Op maandag 25 juni 2012 07:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat een super verslag Gupster!! het wachten meer dan waard..
enne, wat betreft die peptalk.... I told you so![]()
De peptalks van GotC kwamen goed door en op het goede moment ook. "You're almost there, less then 3km's to go". Ja, je hebt gelijk ook, is maar een klein stukje *nog even op tanden bijt*[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het laat je gewoon PR's lopenquote:Op maandag 25 juni 2012 06:48 schreef Maraca het volgende:
@Guppy, leuk verslag! En ook een heel goede tijd![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 07:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het laat je gewoon PR's lopen
@Guppy, leuk verslag! En ook een heel goede tijd![]()
Maar het ging vandaag ook gewoon super. Had gewoon nog energie over dus in mijn 2 minuten 'cooling down' nog even gelopen en toen het laatste stukje echt een cool down gewandeld (maar toen stopte mijn Garmin met registeren wat ook prima was).
@Guppy inderdaad een leuk verslag. Mooie tijden, zeker gezien de (weers)omstandigheden!! Je mag trots op jezelf zijn![]()
Mooi verslag en ik vind je welverdiende medaille wel tofquote:Op maandag 25 juni 2012 07:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Goeiemorgen![]()
Het langverwachte verslag dan toch![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als het goed voelt kun je dat vaker doen. Kleine afwijking van het schema wat alleen maar beter is imoquote:Op maandag 25 juni 2012 07:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaMaar het ging vandaag ook gewoon super. Had gewoon nog energie over dus in mijn 2 minuten 'cooling down' nog even gelopen en toen het laatste stukje echt een cool down gewandeld (maar toen stopte mijn Garmin met registeren wat ook prima was).
@Guppy inderdaad een leuk verslag. Mooie tijden, zeker gezien de (weers)omstandigheden!! Je mag trots op jezelf zijn![]()
![]()
Heb je al een nieuwe route gevonden of loop je nog steeds hetzelfde rondje?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Gup, wat goed zeg! Leuk verslag ook!
Enne, een geniale RunningQuote op Twitter net:quote:#Running shirt on the back said... If you see me collapse, please hit 'Pause' on my garminHardloper.
IG @webkim![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 07:25 schreef Webkim het volgende:
Gup, wat goed zeg! Leuk verslag ook!
Enne, een geniale RunningQuote op Twitter net:
[..]![]()
![]()
![]()
Gup! Wat een leuk verslag! En grats met de medaille.
Ohja, ik zal nog even snel mijn motivatie neerplempen.
Ik ben geboren met astma en dat zat me altijd vreselijk in de weg, vooral omdat mijn ouders geen geld hadden om mij op een sport te doen. Shuttleruntest, Coopertest, waren een marteling en ik kreeg dan altijd een dikke onvoldoende.
Ik was nooit dik tot ik stopte met groeien, toen aangekomen, afgevallen, aangekomen (veel) en nu sinds anderhalf jaar 20 kilo kwijt (nog 10 te gaan). Ik merkte na de eerste paar weken al dat ik beter kon ademen, nu kan ik sporten zonder inhalor, alleen nog niet hardlopen zonder.
15 jaar geleden kreeg mijn vader de diagnose longemfyseem, hij zit nu in het laatste en terminale stadium, gold 4. Lang heeft hij niet meer. Longemfyseem is echt een vreselijke kut ziekte, hij heeft een masker met zuurstof, 8 liter en kan niet lopen van de bank naar de toilet zonder blauw aan te lopen en 5 minuten te moeten uitrusten omdat zijn saturatie dan nog maar op 73 zit.
Ik heb dus besloten dat als ik ging hardlopen, ik uiteindelijk zou gaan hardlopen om geld te verzamelen voor het longfonds. Want er iets niets erger dan te moeten happen naar lucht omdat je longen niet meer verder willen.
Hopelijk houdt mijn pappa het nog vol tot december.![]()
Ja, ga ik ook zeker doen. Heb de afgelopen 20 lessen eigenlijk precies gedaan wat Evy wilde, maar nu is de tijd gekomen om ook mijn eigen weg te zoekenquote:Op maandag 25 juni 2012 07:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als het goed voelt kun je dat vaker doen. Kleine afwijking van het schema wat alleen maar beter is imo![]()
Heb je al een nieuwe route gevonden of loop je nog steeds hetzelfde rondje?Zeker aangezien les 30 "probeer de 5km te halen" is en ik deze al raakte bij les 19
![]()
Loop nog steeds hetzelfde rondje alleen hoef ik minder lang naar huis te wandelenKan in principe hetzelfde rondje 2x lopen straks.. rondje is namelijk zo'n 3km.
quote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben geboren met astma en dat zat me altijd vreselijk in de weg, vooral omdat mijn ouders geen geld hadden om mij op een sport te doen. Shuttleruntest, Coopertest, waren een marteling en ik kreeg dan altijd een dikke onvoldoende.
Ik was nooit dik tot ik stopte met groeien, toen aangekomen, afgevallen, aangekomen (veel) en nu sinds anderhalf jaar 20 kilo kwijt (nog 10 te gaan). Ik merkte na de eerste paar weken al dat ik beter kon ademen, nu kan ik sporten zonder inhalor, alleen nog niet hardlopen zonder.
15 jaar geleden kreeg mijn vader de diagnose longemfyseem, hij zit nu in het laatste en terminale stadium, gold 4. Lang heeft hij niet meer. Longemfyseem is echt een vreselijke kut ziekte, hij heeft een masker met zuurstof, 8 liter en kan niet lopen van de bank naar de toilet zonder blauw aan te lopen en 5 minuten te moeten uitrusten omdat zijn saturatie dan nog maar op 73 zit.
Ik heb dus besloten dat als ik ging hardlopen, ik uiteindelijk zou gaan hardlopen om geld te verzamelen voor het longfonds. Want er iets niets erger dan te moeten happen naar lucht omdat je longen niet meer verder willen.
mooie motivatie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wauw wat een motivatie. Respect en veel succesquote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Nou, ik ga mijn baas even helpen herinneren waarom ik nog elke maand salaris krijg. Tot vanavond
Moest ik ook maar eens gaan doen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben een voorstander om lange post in te korten als ik hem quote maar nu wil ik dat niet. Met een brok in mijn keel heb ik het gelezen.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Hopelijk houdt mijn pappa het nog vol tot december.
Wat een motivatie![]()
![]()
Je kan wel een paar lessen skippen op die manierquote:Op maandag 25 juni 2012 07:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook zeker doen. Heb de afgelopen 20 lessen eigenlijk precies gedaan wat Evy wilde, maar nu is de tijd gekomen om ook mijn eigen weg te zoekenZeker aangezien les 30 "probeer de 5km te halen" is en ik deze al raakte bij les 19
![]()
Loop nog steeds hetzelfde rondje alleen hoef ik minder lang naar huis te wandelenKan in principe hetzelfde rondje 2x lopen straks.. rondje is namelijk zo'n 3km.
![]()
En is zo'n (kort) rondje niet saai?
quote:Op maandag 25 juni 2012 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, nou ja...![]()
De peptalks van GotC kwamen goed door en op het goede moment ook. "You're almost there, less then 3km's to go". Ja, je hebt gelijk ook, is maar een klein stukje *nog even op tanden bijt*Gelukkig maar!
Zo'n tof verslagZit hier helemaal met kippenvel
. Ik voel compleet met je mee. En hoe trots ben ik op je, je hebt gewoon 10km!!!! achter elkaar gelopen!
![]()
![]()
![]()
Mooie motivatiequote:Op maandag 25 juni 2012 07:27 schreef Silmarwen het volgende:
Maar natuurlijk een klotesituatieLaten we hopen dat hij het (enigszins nog dragelijk) tot minstens december haalt.
Firefighters op 1quote:Op maandag 25 juni 2012 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
off topic....
http://www.readersdigest.(...)ted-professions-2012![]()
![]()
![]()
![]()
mooi verslag Guppy!!
en sil:![]()
ik moet rennen, jan naar school brengen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
pfffff dat klote endomondo kan nog steeds m'n run niet meer importeren... is nu al dik een week zo!
vandaag weer fysio krijg een schoenen test. ben benieuwd.![]()
Hey hoe gaat t met je en met het lopen? Tijdje hier niet gezien!quote:Op maandag 25 juni 2012 07:58 schreef AntiChrist het volgende:
pfffff dat klote endomondo kan nog steeds m'n run niet meer importeren... is nu al dik een week zo!
vandaag weer fysio krijg een schoenen test. ben benieuwd.
En dat probleem met Endomondo heb ik ook nog een keer gehad..maar weet ff niet wat ik toen heb gedaan /nuttelozereactie![]()
![]()
dit dus... vroeg het mijzelf toevallig ook af toen ik de challenge even bekeek vanmiddagquote:Op maandag 25 juni 2012 08:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Hey hoe gaat t met je en met het lopen? Tijdje hier niet gezien!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ja, ik werk op kantoor vandaag. InternetMwua.. veel natuur en dat verveelt nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 07:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan wel een paar lessen skippen op die manier![]()
En is zo'n (kort) rondje niet saai?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: