Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
*gaap* mag ik gaan hardlopen? Net 2 routes uitgezet... *zinin!*
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
En het is bewolkt vandaag, dus ik heb goede hoop dat ik 't vol ga houden. Al is m'n lichaam wel echt 'beurs' van de sportschool gisteren. Denk dat ik er eerst even wat spierpijn uit moet lopen
Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef Viking84 het volgende: Over 2 weken fiets ik hopelijk een week lang 40 km per dag . Als ik een fatsoenlijke fietsroute van Amersfoort naar Hilversum kan vinden, that is.
Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef MaLo het volgende: Wat een ONGELOOOOOOOFLIJKE KUTdag op mijn werk vandaag. Jammer dat het vandaag mijn rustdag is, anders ging ik keihard lopen vanavond .
Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef MaLo het volgende: Wat een ONGELOOOOOOOFLIJKE KUTdag op mijn werk vandaag. Jammer dat het vandaag mijn rustdag is, anders ging ik keihard lopen vanavond .
Als ik op de eerste dag wind tegen heb, stop ik er weer mee .
Naja, ik vond het wel een mooie hardloopvervangende work-out . Wel even douchen bij de sportschool voor ik naar het werk ga dan .
Nou hardlopen of fietsen, ik zou het wel weten. Nu vind ik hardlopen nog steeds niet zo leuk, maar voor fietsen heb ik een erg diepgewortelde haat Mja als je niet kan hardlopen is het op zich wel een handige vervanger..
Nou hardlopen of fietsen, ik zou het wel weten. Nu vind ik hardlopen nog steeds niet zo leuk, maar voor fietsen heb ik een erg diepgewortelde haat Mja als je niet kan hardlopen is het op zich wel een handige vervanger..
Ik ben als de dood te veel conditie te verliezen dus ik zorg wel dat ik bezig blijf . Aan de andere kant: dan kost het me straks ook geen moeite mezelf niet voorbij te streven . /overdrijft. Zo snel gaat dat ook weer niet .
die is er wel, dat hele gebied ligt bezaaid met fietsrouets volgens mij
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Collega zei van niet, maar dat is ook niet echt het type dat fietst , dus ik ga wel even op afstandmeten.nl kijken .
vanaf welke straat, wijk in amersfoort?
route is goed te doen. Het stuk langs de doorgaande weg (N415) is misschien wel wat druk maar lekker door het bos
En als je de omgeving een beetje verkent kom je misschien nog wel een fietspad tegen wat er paralel aan loopt
-edit- dat is er niet
Overmorgen ga ik les 25 van Evy volgen Skip er dan wel wat, maar dit is er nog eentje met wandelpauzes (13-2-13-2-8-1). Afhankelijk van hoe dat gaat ga ik die keer daarop proberen om 5km aan een stuk te lopen. Als ik in 30 minuten 5,5 km kan lopen met wandelpauzes dan kan ik ook wel 5km zonder, toch?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op maandag 25 juni 2012 15:46 schreef Maraca het volgende: Overmorgen ga ik les 25 van Evy volgen Skip er dan wel wat, maar dit is er nog eentje met wandelpauzes (13-2-13-2-8-1). Afhankelijk van hoe dat gaat ga ik die keer daarop proberen om 5km aan een stuk te lopen. Als ik in 30 minuten 5,5 km kan lopen met wandelpauzes dan kan ik ook wel 5km zonder, toch?
Op maandag 25 juni 2012 15:46 schreef Maraca het volgende: Overmorgen ga ik les 25 van Evy volgen Skip er dan wel wat, maar dit is er nog eentje met wandelpauzes (13-2-13-2-8-1). Afhankelijk van hoe dat gaat ga ik die keer daarop proberen om 5km aan een stuk te lopen. Als ik in 30 minuten 5,5 km kan lopen met wandelpauzes dan kan ik ook wel 5km zonder, toch?
ik weet uit ervaring dat het opdenduur zwaarder is om een wandelpauze te nemen dan om in 1 tempo door te lopen.
het haalt je finaal uit je ritme
Op maandag 25 juni 2012 15:47 schreef motorbloempje het volgende: Zelfs de laatste les van Evy heeft nog een wandelpauze. Wat was ik teleurgesteld toen ik die les haalde maar ben heel eigenwijs gewoon doorgelopen
1 of 2 naar behoefte Dus het hoeft niet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)