quote:Nederlanders geven toe dat Belgen slimmer zijn
Gepost op 14 mrt 2012, 09u52
Share93
Sterker nog: twee Nederlandse europarlementsleden vinden dat het nu maar eens gedaan moet zijn met hun idiote grapjes over die ‘achtergebleven Belgen’.
Dat valt er te lezen in het NRC Handelsblad: “Het is al vernederend genoeg dat België met zijn begrotingsbeleid en economische groei het de laatste jaren beter doet dan de Nederlandse bezuinigingsprofeten premier Rutte en minister De Jager van Financiën.” Dat wordt gezegd door de europarlementsleden Judith Merkies en Thijs Berman.
De cijfers liegen er dan ook niet om: het begrotingstekort van Nederland bedraagt dit jaar 4,5 procent van het bruto binnenlands product. België slaagt er in om met 2,8 procent onder de Europese norm van 3 procent te blijven.
Wat vinden zij dan precies zo fantastisch hier? Onder andere het feit dat de Vlaamse regering premies en renteloze leningen beschikbaar stelt voor zonneboilers en isolerende ramen en dat de federale regering heeft besloten om de energieprijzen te bevriezen tot het einde van het jaar. “Op die manier tracht de Belgische regering zelfs in tijden van crisis te investeren in een duurzame toekomst en in het versterken van de koopkracht.”
Volgens hen doet Rutte in Nederland zowat het tegenovergestelde: “de toekomstvisie van kabinet-Rutte is vooral beperkt tot het vinden van mogelijkheden om te snijden in de begroting. Over investeringen, lastenverlichting, de koopkracht versterken en duurzame energie horen we helemaal niets.”
Merkies en Berman besluiten dat het hoog tijd is om op te houden met idiote mopjes over Belgen, want: “De Belgische regering doet alles beter dan de Nederlandse.” (SL)
Dijk er omheen en vol laten lopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
Over een aantal jaren wordt Friesland een zelfstandige staat. Krijgen we allemaal bashtopics over die gekke Friezen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 03:14 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dijk er omheen en vol laten lopen.
Groet, Groningen
Deze grap gaan die Belgen nooit snappen.quote:Op maandag 25 juni 2012 03:49 schreef PretKroket het volgende:
Belgen zijn niet dom, Belgen zijn traag van begrip. Dat is wat anders!
We maken Friezen nu al belachelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
Over een aantal jaren wordt Friesland een zelfstandige staat. Krijgen we allemaal bashtopics over die gekke Friezen.
Gaan ze wel snappen, volgend jaar of zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 03:52 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Deze grap gaan die Belgen nooit snappen.
En goedgelovigquote:Op maandag 25 juni 2012 03:49 schreef PretKroket het volgende:
Belgen zijn niet dom, Belgen zijn traag van begrip. Dat is wat anders!
Oeh, 'ouch'.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:02 schreef sinepedraap het volgende:
En al die domme Belgen dan grapjes maken over Nederlanders die gierig zijn
Ja, sorry wij geven wat van ons geld uit aan van die nutteloze dingen, wegen etcquote:Op maandag 25 juni 2012 09:02 schreef sinepedraap het volgende:
En al die domme Belgen dan grapjes maken over Nederlanders die gierig zijn
je woont op de grens?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:08 schreef Djeez het volgende:
Belgen zijn nu eenmaal dommer dan Nederlanders. Alleen wordt mijn Antwerpse vriendin boos als ik dat zeg...
wij doen mee voor de prijzenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:01 schreef HeatWave het volgende:
Als Belgen zo slim zijn, waarom hebben ze dan zo'n puinhoop van een land?.
Drie als je de Duitstaligen mee gaat rekenen.quote:
idd dat kan nooit goed gaanquote:Op maandag 25 juni 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Drie als je de Duitstaligen mee gaat rekenen.
Nee, Drenthequote:
Ik was al bezig, het is vroeg héquote:Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou nu 'oh contraire' kunnen aanpassen naar 'au' contraire, maar dat is flauw.
Je krijgt minder huis voor je geld hier dan daarquote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef Marie30 het volgende:
Ach TS, maak je niet druk. Onze voortreffelijke scholen bewijzen al decennia lang dat wij zeker niet dommer zijn... au contraire... maar je moet ze in de waan laten.
Het mooiste argument blijft de immigratiestroom. Je struikelt hier over de Nederlanders, maar ik ken niet één Belg die naar Nederland verhuisd is.
Daarom kom je beter met onderbouwde argumenten af...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook te vroeg voor smoesjes, lijkt me.
Dat weet ik. Maar indien het hier zo slecht zou zijn, zou dat niet waar zijn en zouden ze daarvoor alleen niet verhuizen. Pas hier nog zo'n stel gesproken die noemden zichzelf bourgondische vluchtelingen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je krijgt minder huis voor je geld hier dan daar
Ik ben het niet oneens met je argumenten, dus ik zie het punt niet waarom ik dat zou doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daarom kom je beter met onderbouwde argumenten af...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben het niet oneens met je argumenten, dus ik zie het punt niet waarom ik dat zou doen.
Wat nou? Als je in het grensgebied gaat kijken is er niemand die naar een Nederlandse school wil.quote:
Bwhehe. Heerlijk dit.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou nu 'oh contraire' kunnen aanpassen naar 'au' contraire, maar dat is flauw.
Idd, wat een watjes die belgenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:27 schreef smitjew het volgende:
Belgen staan bekend om chocolade en wafels.
nederlanders om wiet en hoeren
Klopt. Ik zette dequote:Op maandag 25 juni 2012 09:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat nou? Als je in het grensgebied gaat kijken is er niemand die naar een Nederlandse school wil.
Viel wel mee toch? Ik twijfelde nog of ik überhaupt zou reageren.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt. Ik zette deomdat je je zo vurig mengt maar dan uiteindelijk niets te zeggen hebt.
Nu heb je toch de verdienste dat iedereen weet dat er drie seconden 'oh' i.p.v. 'au' stond.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Ik twijfelde nog of ik überhaupt zou reageren.
domme Belgquote:Op maandag 25 juni 2012 09:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nu heb je toch de verdienste dat iedereen weet dat er drie seconden 'oh' i.p.v. 'au' stond.
Nee, ook dat soort dingen kunnen ze allemaal niet daar, het is een beetje het autistische broertje van Nederlandquote:
Wij hebben het te druk met fatsoenlijke muziek te maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ook dat soort dingen kunnen ze allemaal niet daar, het is een beetje het autistische broertje van Nederland.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ook dat soort dingen kunnen ze allemaal niet daar, het is een beetje het autistische broertje van Nederland.
Eigenlijk loopt Belgie altijd achter op alles wat in Nederland gemeengoed is. Ik heb gehoord dat ze daar nog met data limieten werkenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, touchequote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wij hebben het te druk met fatsoenlijke muziek te maken.
De groetjes aan Marco Borsato hé
Zozo, 500.000 hits in 4 jaar, bravo.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus kom je maar parasiteren op onze uitstekende ICT voorzieningen om te klagen over hoe slecht het allemaal wel niet is in Nederland. Ja, echte Belgische logica weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zou er ook Belgenrap zijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, touche.
Als er 1 ding is wat Nederlanders NIET kunnen is het muziek maken.
Kane.
Anouk.
Nederrap.
Parasiteren op een gratis en openbaar forum. Nederlandse logica.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus kom je maar parasiteren op onze uitstekende ICT voorzieningen om te klagen over hoe slecht het allemaal wel niet is in Nederland. Ja, echte Belgische logica weer.
vast wel, reppers zijn van die kakkerlakken, overal is er wel een groep kanslozen die denken dat reppen muziek isquote:
Je weet dat ze hier abbo`s verkopen? Jij als allochtoon zou minstens een abbo moeten hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Parasiteren op een gratis en openbaar forum. Nederlandse logica.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast wel, reppers zijn van die kakkerlakken, overal is er wel een groep kanslozen die denken dat reppen muziek is.
Haal eerst je landgenoten hier maar eens weg die wel degelijk parasiteren. Dan zal ik een abonnement met 1 b nemen... En ik woon nog steeds in mijn eigen land, moet ik de definitie van de term allochtoon ook geven of kan je die definitie vinden in je uitstekende ICT-voorzieningen?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat ze hier abbo`s verkopen? Jij als allochtoon zou minstens een abbo moeten hebben.
omdat wij veel kaas eten en makenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Belgen zijn niet dommer dan Nederlanders.
Maar ook zoiets, Nederlanders kaaseters noemen. Waar die onzin nu weer vandaan komt
De eerste ok, die 2de kan echt door elke 12 jarige kleuter met een Macbook gemaakt worden manquote:Op maandag 25 juni 2012 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
Zeggen dat Nederlanders geen muziek kunnen maken
Dat is toch mooi, joh. Cultuur enzoquote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
Sowieso NederlandersMet hun domme houten schoentjes
weet je hoe fijn die zijn en best praktisch.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
Je bent een Fok-allochtoon, want Belg, en dus minderwaardig, daar verander je niks aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Haal eerst je landgenoten hier maar eens weg die wel degelijk parasiteren. Dan zal ik een abonnement met 1 b nemen... En ik woon nog steeds in mijn eigen land, moet ik de definitie van de term allochtoon ook geven of kan je die definitie vinden in je uitstekende ICT-voorzieningen?
En hun geklaag.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
Jullie hebben iig wel 1 record in handen!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef cool15 het volgende:
onze regering bestaat ook uit faalbelgen
laten we daar maar eerst iets aan doen, daarna kunnen we weer grappen maken. verder vind ik TS hypocriet want belgen hebben ook nederlanders grappen.
Jij haat me gewoon omdat ik tieten heb die jij nooit zal mogen aanschouwen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent een Fok-allochtoon, want Belg, en dus minderwaardig, daar verander je niks aan.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:43 schreef smitjew het volgende:
[..]
weet je hoe fijn die zijn en best praktisch.
Oh please, Belgische tieten, geef ze me.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij haat me gewoon omdat ik tieten heb die jij nooit zal mogen aanschouwen.
Vrouwen zonder fobo-foto's zijn per definitie niet om aan te gluren, elke mooie chick wil aandacht, altijd, overal van iedereen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij haat me gewoon omdat ik tieten heb die jij nooit zal mogen aanschouwen.
Eentje is Belgisch en eentje is Italiaans. De moeite hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh please, Belgische tieten, geef ze me.
Marie30 is echt zo`n Belgische moeke met enorme reet, bloemetjesjurk, kort pittig kapsel en cup HH ofzo. Brrrrrrrr.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zonder fobo-foto's zijn per definitie niet om aan te gluren, elke mooie chick wil aandacht, altijd, overal van iedereen.
Dus laat maar.
Okquote:Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zonder fobo-foto's zijn per definitie niet om aan te gluren, elke mooie chick wil aandacht, altijd, overal van iedereen.
Dus laat maar.
kun je wel zo gaan lullen maar je kan er van alles mee en ze zitten best fijn hoorquote:
Dus 1 tiet is uitgezakt, dik, depressief en lelijk en de ander is into pasta?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eentje is Belgisch en eentje is Italiaans. De moeite hoor
Johquote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Marie30 is echt zo`n Belgische moeke met enorme reet, bloemetjesjurk, kort pittig kapsel en cup HH ofzo. Brrrrrrrr.
Ik heb er geen. Een aanrader dus? Kan me toch echt niet voorstellen dat dat hout lekker zit?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
kun je wel zo gaan lullen maar je kan er van alles mee en ze zitten best fijn hoor
Ik heb nog nooit een mooie Belgische mogen aanschouwen, dus ga ik er per definitie vanuit dat elke Belgische vrouw er zo uitziet. Better safe then sorry.quote:
Merk het. De internationale dj lijst wordt niet voor niets al jaren door Nederlanders geleid.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eerste ok, die 2de kan echt door elke 12 jarige kleuter met een Macbook gemaakt worden man.
Goh, wij hebben de DJ die het domme densvolk het meeste aanspreekt, prestatie hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Merk het. De internationale dj lijst wordt niet voor niets al jaren door Nederlanders geleid.
Jij bent blind of zo...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mooie Belgische mogen aanschouwen, dus ga ik er per definitie vanuit dat elke Belgische vrouw er zo uitziet. Better safe then sorry.
Ik zei al maar niets over de slimme Nederlander die then en than niet uit elkaar kan houdenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus eerst veilig en daarna spijt?
Mooie generalisatie doe je hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wij hebben de DJ die het domme densvolk het meeste aanspreekt, prestatie hoor.
je hebt ze ook wel met leer , en idd veel gebruikt hier in het oosten.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Een aanrader dus? Kan me toch echt niet voorstellen dat dat hout lekker zit?
En Belgische vrouwen zijn gewoon niet mooiquote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij bent blind of zo...Belgische meisjes zijn au naturel... je houdt misschien meer van nep toestanden?
Haha ja, 'au naturel', zo kan je het ook noemen ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij bent blind of zo...Belgische meisjes zijn au naturel... je houdt misschien meer van nep toestanden?
Precies. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Belgische vrouwen hebben meer klasse en stijl dan de Nederlandse.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Oh, je mag wel Belgen en Nederlanders in 1 post affikken, maar densvolk niet, dat is een beschermd rasquote:
Vandaar dat je je vrouw hebt ingewisseld.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Belgische vrouwen hebben meer klasse en stijl dan de Nederlandse.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En Belgische vrouwen zijn gewoon niet mooi
Gaat niets aan verloren, want kan me ook niet voorstellen dat één van jullie ook maar een kans zou maken bij een mooie intelligente Belgische vrouw.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha ja, 'au naturel', zo kan je het ook noemen ja.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Belgische vrouwen hebben meer klasse en stijl dan de Nederlandse.
?quote:
Ik ben ontmaagd door een Belg.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Gaat niets aan verloren, want kan me ook niet voorstellen dat één van jullie ook maar een kans zou maken bij een mooie intelligente Belgische vrouw.
nee, die bestaat dan ook nietquote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Gaat niets aan verloren, want kan me ook niet voorstellen dat één van jullie ook maar een kans zou maken bij een mooie intelligente Belgische vrouw.
Nee, zo ad rem, nog een eigenschap die belgen niet zo kunnen waarderenquote:
Die ene vrouw in heel Belgie is dan ook al lang en breed bezet door die ene mooie intelligente man in Belgie. Veel concurrentie dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Alsof zij kans maken bij deze knappe intelligente Nederlandse man.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Ik kon toen lullig gaan doen maar ik deed het niet, laat het gaan of zo.quote:
Je deed het wel man, ik was nog aan het aanpassen en jij had het alweer geklept.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kon toen lullig gaan doen maar ik deed het niet, laat het gaan of zo.
Zodra die mond open gaat en die verschrikkelijke verkrachting van het Nederlands taaltje eruit komt rollen ben ik er al helemaal klaar mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alsof zij kans maken bij deze knappe intelligente Nederlandse man.
Wist ik veel dat je aan het veranderen was.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je deed het wel man, ik was nog aan het aanpassen en jij had het alweer geklept.
Ik moest keihard lachenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alsof zij kans maken bij deze knappe intelligente Nederlandse man.
Vlaams is best sexyquote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra die mond open gaat en die verschrikkelijke verkrachting van het Nederlands taaltje eruit komt rollen ben ik er al helemaal klaar mee.
Ik zou gaan krassen meid.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je deed het wel man, ik was nog aan het aanpassen en jij had het alweer geklept.
Niet helderziend zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je aan het veranderen was.
Ik vind de verkrachting erger in Brabant en Limburg eigenlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra die mond open gaat en die verschrikkelijke verkrachting van het Nederlands taaltje eruit komt rollen ben ik er al helemaal klaar mee.
Een Belg met gevoel voor humor? Weet je zeker dat je niet stiekem een geadopteerd Nederlands kindje bent?quote:
Goede tetten wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Djeez het volgende:
Deze schone Vlaamse is toch veel mooier dan Yolanthe?
[ afbeelding ]
Wablief da is toch helemaal nie waar.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Djeez waarom post je nu de lelijkste Vlaamse vrouw hier man...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
Indien zo, ga ik op zoek naar een koord.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een Belg met gevoel voor humor? Weet je zeker dat je niet stiekem een geadopteerd Nederlands kindje bent?
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Niks geiler dan "Amai, ik heb goesting om met u te poepen..."quote:
Ik zou Poppe wel doppen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Djeez waarom post je nu de lelijkste Vlaamse vrouw hier man...
Lesley Ann Poppe
Omdat ik geen zin heb pics van mijn vriendin te posten.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Djeez waarom post je nu de lelijkste Vlaamse vrouw hier man...
Lesley Ann Poppe
Ik zou der slaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:57 schreef sinepedraap het volgende:
Lijkt me wel grappig seks met een Belg. "Alléé hè!" "Oh joah" "Allééé"
Dat doet pijn van achteren, hihahohihaho.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:57 schreef sinepedraap het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies. Niks geiler dan "Amai, ik heb goesting om met u te poepen..."
Wtfquote:Op maandag 25 juni 2012 09:57 schreef sinepedraap het volgende:
Dat doen Belgische vrouwen sowiesoquote:Op maandag 25 juni 2012 09:57 schreef sinepedraap het volgende:
Goh een heel topic vol met Nederlanders die een vertekend beeld zouden hebben van Belgen, hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
WtfJullie idee over Belgische vrouwen is wel vertekend hoor.
watquote:Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies. Niks geiler dan "Amai, ik heb goesting om met u te poepen..."
'Alleeeeeeeeeee hey amai kan gij mij niet even thuis brengen he?'quote:Op maandag 25 juni 2012 09:59 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dat doen Belgische vrouwen sowieso
Een héél topic vol of twee users?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goh een heel topic vol met Nederlanders die een vertekend beeld zouden hebben van Belgen, hoe zou dat nou komen![]()
Last van het mocro-syndroom denk, daar moet je ook stad en land voor aflopen om een goeie te vinden.
Belgie heeft echt van die totaal verpauperde steden anders, dat Luik, echtquote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef xaban06 het volgende:
Ok, normaal reageer ik nooit in Klaagbaak topics, allemaal jochies die aan het trollen zijn, maargoed:
- Onderwijs is in Belgie beter;
- De zorg is in Belgie beter (sneller en beter van kwaliteit);
- De zorg is er (veel) goedkoper;
- Auto rijden is (veel) goedkoper;
- Over het algemeen zijn de wegen in NL beter ja, maar het is een fabeltje dat de wegen in Belgie zo super slecht zijn;
- Huizen zijn er goedkoper en (veel) ruimer;
En wat heeft Nederland wat (veel) beter is t.o.v. Belgie?
Informateurs die een regering kunnen vormen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef xaban06 het volgende:
Dat je kan zeggen dat je een Nederlander bent.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef xaban06 het volgende:
Ok, normaal reageer ik nooit in Klaagbaak topics, allemaal jochies die aan het trollen zijn, maargoed:
- Over het algemeen zijn de wegen in NL beter ja, maar het is een fabeltje dat de wegen in Belgie zo super slecht zijn;
- De dames in Belgie kleden zich veel en veel 'mooier'.
Haha ja, Luik man, als ze dat gewoon platbombarderen mis je er helemaal NIKS aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Belgie heeft echt van die totaal verpauperde steden anders, dat Luik, echt.
En wat heeft dat als voordeel voor de burger (gehad)?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Informateurs die een regering kunnen vormen.
De wqegen zijn niet superslecht?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef xaban06 het volgende:
Hardop gelachenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
En een elftal dat tenminste OP het EK op zijn bek kan gaan.
Trol nummer 1.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat je kan zeggen dat je een Nederlander bent.
Haha jaquote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef HeatWave het volgende:
En een elftal dat tenminste OP het EK op zijn bek kan gaan.
In het zuiden misschien, kom ik nooit. In Vlaanderen valt dat hartstikke mee, is meer een fabeltje van de Nederlanders.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
De wqegen zijn niet superslecht?Kom op man... in die gaten kan je een complete wagenpark parkeren. Wat een zooi daar
Nah is niet echt een troll. Het prestige die het Nederlanderschap met zich meebrengt is onmeetbaar vergeleken de Belgische nationaliteit.quote:
Die Nederlanders zijn dan ook door en door verwend met alle luxe van Nederland. Belgie is wat dat betreft niveautje 3e Wereldland.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In het zuiden misschien, kom ik nooit. In Vlaanderen valt dat hartstikke mee, is meer een fabeltje van de Nederlanders.
Dus jij vind het een geldige en positieve argument wat Nederland beter maakt? Trol 2.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan blijf je toch weg? Een echte Belgen tactiek, lekker wegrennen.
Ik heb het zelf ervaren meid.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In het zuiden misschien, kom ik nooit. In Vlaanderen valt dat hartstikke mee, is meer een fabeltje van de Nederlanders.
Misschien 10 jaar geleden ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nah is niet echt een troll. De prestige die het Nederlanderschap met zich meebrengt is onmeetbaar vergeleken de Belgische nationaliteit.
Jij met je clichés en je oneliners. Ik heb echt met je te doen, je komt triest over.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan blijf je toch weg? Een echte Belgen tactiek, lekker wegrennen.
Goesting?quote:
Inderdaad. Stel je bent op vakantie in een willekeurig vakantieland, en je zegt dat je uit Holland komt. Blijdschap, verering en respect vallen je ten deel omdat je uit het land van de wietplant komt. Zeg je dat je uit Belgie komt zit iedereen je schaapachtig aan te kijken of vragen ze je of dat toevallig een provincie van Nederlandquote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nah is niet echt een troll. De prestige die het Nederlanderschap met zich meebrengt is onmeetbaar vergeleken de Belgische nationaliteit.
Tiestoquote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef xaban06 het volgende:
Ah, de (al magere) inhoud is nu helemaal verdwenen en mevrouw gaat over op het altijd indrukmakende "spelen op de persoon"quote:Op maandag 25 juni 2012 10:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij met je clichés en je oneliners. Ik heb echt met je te doen, je komt triest over.
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel je bent op vakantie in een willekeurig vakantieland, en je zegt dat je uit Holland komt. Blijdschap, verering en respect vallen je ten deel omdat je uit het land van de wietplant komt. Zeg je dat je uit Belgie komt zit iedereen je schaapachtig aan te kijken of vragen ze je of dat toevallig een provincie van Nederlandis.
Is dat iets Belgisch ofzo, alles wat afwijkt van jouw norm betitelen als trol?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus jij vind het een geldige en positieve argument wat Nederland beter maakt? Trol 2.
Ze hield het nog best lang vol. Voor een Belg.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de (al magere) inhoud is nu helemaal verdwenen en mevrouw gaat over op het altijd indrukmakende "spelen op de persoon".
Het maakt geen drol uit waar je woont of wat je nationaliteit is, dus muzikanten opnoemen is kul.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:05 schreef Expression het volgende:
[..]
Tiesto
Armin van Buuren
Afrojack
Angerfist
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Buitenlanders die vragen of Nederland de hoofdstad van Amsterdam is.![]()
![]()
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat iets Belgisch ofzo, alles wat afwijkt van jouw norm betitelen als trol?
Je Belgische voortganger kwam zelf met het non-argument dat ze in Belgie betere muziek maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het maakt geen drol uit waar je woont of wat je nationaliteit is, dus muzikanten opnoemen is kul.
Goeie zin!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Waar Nederlanders dus trots op zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Buitenlanders die vragen of Nederland de hoofdstad van Amsterdam is.![]()
![]()
Er staat meer.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het maakt geen drol uit waar je woont of wat je nationaliteit is, dus muzikanten opnoemen is kul.
Goed Nederlands.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan heb ik oprecht met je te doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je bent een Fin?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Parasiet dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Grote steden begreep ik niet.quote:
Je bedoelt Vlaams?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Grote steden begreep ik niet.
Kut accent. De Belg spreekt 'Belgisch' in Belgie, de Nederlander Nederlands in Nederland. Net zoals een Turk Turks spreekt in Turkije. Your point?
Ze hebben nog nooit van Belgie gehoord in het buitenland. Dat is pas iets om trots op te zijn; een land dat zo weinig voorstelt en waar de rest van de wereld zo weinig om geeft dat NIEMAND het kent, wilt kennen of ooit zal kennen. Ook een prestatie.quote:
Ze spreken noch geen Nederlands, noch geen Belgisch. Dat heet Vlaams.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kut accent. De Belg spreekt 'Belgisch' in Belgie, de Nederlander Nederlands in Nederland. Net zoals een Turk Turks spreekt in Turkije. Your point?
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat heeft dat als voordeel voor de burger (gehad)?
Wat begrijp je niet aan grotere stedenquote:Op maandag 25 juni 2012 10:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het gaat om het volk, het gaat om de leefstandaarden, boeie wat een afrikaan over je land denkt.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit van Belgie gehoord in het buitenland. Dat is pas iets om trots op te zijn; een land dat zo weinig voorstelt en waar de rest van de wereld zo weinig om geeft dat NIEMAND het kent, wilt kennen of ooit zal kennen. Ook een prestatie.
Deze gaat in m'n fobo trouwensquote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat daar het voor en nadeel van is. Is het nou positief of negatief?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef Expression het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan grotere steden
1) beter voetbalelftalquote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef xaban06 het volgende:
Ik wacht nog steeds op een lijst met argumenten.
Belgen zijn allemaal lompe boeren manquote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het gaat om het volk, het gaat om de leefstandaarden, boeie wat een afrikaan over je land denkt.
Liever boeren dan bontkraagjes welquote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef Expression het volgende:
[..]
Belgen zijn allemaal lompe boeren man
Waarom ga je dan een lijst maken van dingen die beter zijn in het LAND Belgiequote:Op maandag 25 juni 2012 10:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het gaat om het volk, het gaat om de leefstandaarden, boeie wat een afrikaan over je land denkt.
Amsterdam.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
1) beter voetbalelftal
2) beter OV
3) Betere wegen
4) Betere tv-zenders
5) Kaas
6) Bier
7) Tieten
8) Mooie vrouwen
9) Wietquote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
1) beter voetbalelftal
2) beter OV
3) Betere wegen
4) Betere tv-zenders
5) Kaas
6) Bier
7) Tieten
8) Mooie vrouwen
Positief.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat daar het voor en nadeel van is. Is het nou positief of negatief?
Belgen:quote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
1) beter voetbalelftal
2) beter OV
3) Betere wegen
4) Betere tv-zenders
5) Kaas
6) Bier
7) Tieten
8) Mooie vrouwen
1. Hierdoor ga je niet beter leven/wonen of meer besteedbaar inkomen hebben. Dat je dit opnoemtquote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
1) beter voetbalelftal
2) beter OV
3) Betere wegen
4) Betere tv-zenders
5) Kaas
6) Bier
7) Tieten
8) Mooie vrouwen
En wat heeft dat allemaal voordelen voor de inwoner van Nederland? Wat gaat de inwoner er op vooruit?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef Expression het volgende:
[..]
Positief.
Den Haag, internationale rechtbank.
Rotterdam, grootste haven van Europa.
Amsterdam, grote naamsbekendsheid.
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1. Hierdoor ga je niet beter leven/wonen of meer besteedbaar inkomen hebben. Dat je dit opnoemt
2. De OV is in Nederland goed geregeld, in Belgie is daar minder vraag voor.
3. Klopt
4. Nee?
5. 6. 7. Over het eten moet je helemaal niet beginnen, Nederland heeft echt geen noemenswaardigkeuken, je kan er niet fatsoenlijk uit eten gaan en de vrouwen kunnen zich niet kleden.
Belgie moet +/- 3 miljard bezuinigen, Nederland 20+. Dus wat voor voordeel heeft het gehad dat Nederland wel een regering had en niet meer heeft.quote:
Gaat Scorpie hier nog op reageren?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat heeft dat als voordeel voor de burger (gehad)?
Werkgelegenheid. Nederland heeft een lager werkloosheidspercentage.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat heeft dat allemaal voordelen voor de inwoner van Nederland? Wat gaat de inwoner er op vooruit?
Onzin. Bijna iedereen moet 'op kot', daardoor ontstaat de vraag ook veel minder, want ze kennen het gewoon niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1. Hierdoor ga je niet beter leven/wonen of meer besteedbaar inkomen hebben. Dat je dit opnoemt
2. De OV is in Nederland goed geregeld, in Belgie is daar minder vraag voor.
3. Klopt
4. Nee?
5. 6. 7. Over het eten moet je helemaal niet beginnen, Nederland heeft echt geen noemenswaardigkeuken, je kan er niet fatsoenlijk uit eten gaan en de vrouwen kunnen zich niet kleden.
Klopt, komt vooral (helaas) door Wallonie, maar daar tegenover heeft Belgie gelukkig een (zeer) goede sociale opvangnet.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Werkgelegenheid. Nederland heeft een lager werkloosheidspercentage.
Een zeer GOED sociaal opvangnet....quote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt, komt vooral (helaas) door Wallonie, maar daar tegenover heeft Belgie gelukkig een (zeer) goede sociale opvangnet.
Kan jij niet wegblijven het is duidelijk wat ik bedoel dat ik het verkeerd verwoord of spelfouten maak maakt geen drol uit. Kutmod.quote:
Die zeer goede sociale opvangnet.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt, komt vooral (helaas) door Wallonie, maar daar tegenover heeft Belgie gelukkig een (zeer) goede sociale opvangnet.
De economie wordt gestimuleerd??? Godverdomme, denk eens na.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat heeft dat allemaal voordelen voor de inwoner van Nederland? Wat gaat de inwoner er op vooruit?
Crewbashquote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kan jij niet wegblijven het is duidelijk wat ik bedoel dat ik het verkeerd verwoord of spelfouten maak maakt geen drol uit. Kutmod.
Vandaar dat Nederland 20+ miljard moet bezuinigen en Belgie maar 3 miljardquote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef Expression het volgende:
[..]
De economie wordt gestimuleerd??? Godverdomme, denk eens na.
And.... I winquote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kan jij niet wegblijven het is duidelijk wat ik bedoel dat ik het verkeerd verwoord of spelfouten maak maakt geen drol uit. Kutmod.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vandaar dat Nederland 20+ miljard moet bezuinigen en Belgie maar 3 miljard
Je geeft aan dat het de economie stimuleert. Ja boeie als de volk er niks positiefs van merkt. De overheid kan wel rijk zijn, maar de bevolking heeft het steeds slechter. Of jij woont nog thuis bij pap en mam dat je dat allemaal nog niet merkt.quote:
Je geeft aan dat het onderwijs goed is. Ja boeie als de volk er niet slimmer van wordt.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je geeft aan dat het de economie stimuleert. Ja boeie als de volk er niks positiefs van merkt. De overheid kan wel rijk zijn, maar de bevolking heeft het steeds slechter. Of jij woont nog thuis bij pap en mam dat je dat allemaal nog niet merkt.
Kut mod ben je ook zeg, dit is de 3e keer oid, blijf eens on topic.quote:
Ik vind je leukquote:Op maandag 25 juni 2012 10:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kut mod ben je ook zeg, dit is de 3e keer oid, blijf eens on topic.
Woningen te duur? de prijzen gaan anders hard omlaag hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 10:27 schreef xaban06 het volgende:
Anyways het is maar weer te zien dat de Nederland weinig kunnen opsommen.
Ze zijn blij met een (goede, ahum) elftal. Blij met dat ze eilanden hebben. Blij dat ze wiet hebben. Maar het maakt ze waarschijnlijk niet uit dat de zorg steeds duurder wordt en achteruit gaat. Dat de woningen veelste duur zijn.Dat autorijden duur is en steeds duurder wordt. Nee, ze hebben een elftal en wat eilandjes, echt om trots op te zijn.
Dat de prijzen omlaag gaan betekend niet dat de woningen niet meer te duur zijn. De besteedbaar inkomen gaat ook omlaag.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:35 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Woningen te duur? de prijzen gaan anders hard omlaag hoor
Zodat hij ze snel water kan geven als het 5km verderop wel regent en bij zijn huis niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:48 schreef Klipnap het volgende:
Waarom doet een Belg planten op zijn autodak?
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:53 schreef jerney het volgende:
Nederlanders die denken dat Belgen dom zijn, moeten hier eens gaan wonen en na een tijdje weer terug naar Nederland gaan. Dan zie je pas goed wie er dom klinken.
Wel een dom topic verder.
Nederland is Groter in oppervlak, en maar 1 taal. En wij hebben maar een half jaar een demissionair kabinet gehad...quote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef xaban06 het volgende:
Prachtig stukje proza.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef AgLarrr het volgende:
Zolang wij onze shit beter organiseren dan jullie (dit forum included) kan den zuiderbuur zijn gezeik beter voor zich houden. Het is niets anders dan jaloezie en een minderwaardigheidscomplex en het siert jullie niet.
Als puntje bij paaltje komt ligt die blokkade in de Schelde er binnen het uur. Aangezien jullie je marine al jaren aan ons uitbesteden (need i say more ffs) zal dat het einde betekenen voor Vlaanderen, plus de rest van die grauwe afbrokkelende puinbak die zelfs de meeste van jullie met pijn en moeite een land durven noemen.
Nederland hoorde bij Duitslandquote:Op maandag 25 juni 2012 10:21 schreef Expression het volgende:
Belgie hoorde vroeger trouwens bij Nederland
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef AgLarrr het volgende:
Zolang wij onze shit beter organiseren dan jullie (dit forum included) kan den zuiderbuur zijn gezeik beter voor zich houden. Het is niets anders dan jaloezie en een minderwaardigheidscomplex en het siert jullie niet.
Als puntje bij paaltje komt ligt die blokkade in de Schelde er binnen het uur. Aangezien jullie je marine al jaren aan ons uitbesteden (need i say more ffs) zal dat het einde betekenen voor Vlaanderen, plus de rest van die grauwe afbrokkelende puinbak die zelfs de meeste van jullie met pijn en moeite een land durven noemen.
Alle Belgen zijn keihard anaal genomen door dit prachtige stukje.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef AgLarrr het volgende:
Ehm nee? Ken ik jou?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat wij niet helemaal op één lijn zitten, was allang duidelijk he
Nee, ik jou ook niet?quote:
Oh dat zou best kunnen. Denk dat je IRL nog wel eens verbaasd zou zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, ik jou ook niet?
Maar het is mij wel al opgevallen dat onze meningen nogal haaks op elkaar staan. Maar ik lurk ook meer dan jij.
Kwestie van smaak.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef vincerusso het volgende:
Belgische restaurants zijn wel superieur aan de Nederlandse
Dus omdat zo'n inspecteur daar lekker gegeten heeft is het ene restaurant beter dan het andere?quote:
Dat kan, ik snap de lol van trollen namelijk niet zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen. Denk dat je IRL nog wel eens verbaasd zou zijn.
uhm over het algemeen hebben die inspecteurtjes en mensjes daar meer smaak dan pakweg een boerenlul die naar de snackbar gaatquote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dus omdat zo'n inspecteur daar lekker gegeten heeft is het ene restaurant beter dan het andere?
Het blijft een kwestie van smaak of een restaurant goed of slecht is, sterren of niet.
En als de boerenlul dat nou lekker vindt, wat maakt het uit?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
uhm over het algemeen hebben die inspecteurtjes en mensjes daar meer smaak dan pakweg een boerenlul die naar de snackbar gaat
Het eten in België is gewoon beter. Jullie halen kroket uit de muur.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dus omdat zo'n inspecteur daar lekker gegeten heeft is het ene restaurant beter dan het andere?
Het blijft een kwestie van smaak of een restaurant goed of slecht is, sterren of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
Alle Nederlanders halen kroketten uit de muur en Belgen doen dat nooit. Yeah right.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het eten in België is gewoon beter. Jullie halen kroket uit de muur.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef dustbrain het volgende:
Belgische jongens sterft door wurgspel.
Nee, iedereen lacht steeds met mijn Hollandse accent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef DSS24 het volgende:
Hoe wordt in België een nieuw schip gedoopt?op zn baas je weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan val je nog wel mee. Jij mag hier blijven.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, iedereen lacht steeds met mijn Hollandse accent.
Ik kan alleen, als ik heel hard mijn best doe, op z'n Antwerps 'plezænt!' zeggen.
Zo is ook iemand dit jaar gestorven van onze school.... schijnt een nieuw spel te zijn dat je die zak met koord pas eraf kan halen als je echt niet meer kan. Hoe langer je het vol houd hoe beter dat is ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef dustbrain het volgende:
Belgische jongens sterft door wurgspel.
Altijd zo met buurlanden toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik snap niet hoe die haat tussen nederlanders en belgen en al die kutgrapjes ooit zijn begonnen hoorhet zijn gwn twee toplanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |