Kut mod ben je ook zeg, dit is de 3e keer oid, blijf eens on topic.quote:
Ik vind je leukquote:Op maandag 25 juni 2012 10:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kut mod ben je ook zeg, dit is de 3e keer oid, blijf eens on topic.
Woningen te duur? de prijzen gaan anders hard omlaag hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 10:27 schreef xaban06 het volgende:
Anyways het is maar weer te zien dat de Nederland weinig kunnen opsommen.
Ze zijn blij met een (goede, ahum) elftal. Blij met dat ze eilanden hebben. Blij dat ze wiet hebben. Maar het maakt ze waarschijnlijk niet uit dat de zorg steeds duurder wordt en achteruit gaat. Dat de woningen veelste duur zijn.Dat autorijden duur is en steeds duurder wordt. Nee, ze hebben een elftal en wat eilandjes, echt om trots op te zijn.
Dat de prijzen omlaag gaan betekend niet dat de woningen niet meer te duur zijn. De besteedbaar inkomen gaat ook omlaag.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:35 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Woningen te duur? de prijzen gaan anders hard omlaag hoor
Zodat hij ze snel water kan geven als het 5km verderop wel regent en bij zijn huis niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:48 schreef Klipnap het volgende:
Waarom doet een Belg planten op zijn autodak?
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:53 schreef jerney het volgende:
Nederlanders die denken dat Belgen dom zijn, moeten hier eens gaan wonen en na een tijdje weer terug naar Nederland gaan. Dan zie je pas goed wie er dom klinken.
Wel een dom topic verder.
Nederland is Groter in oppervlak, en maar 1 taal. En wij hebben maar een half jaar een demissionair kabinet gehad...quote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef xaban06 het volgende:
En wat heeft Nederland wat (veel) beter is t.o.v. Belgie?
Prachtig stukje proza.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef AgLarrr het volgende:
Zolang wij onze shit beter organiseren dan jullie (dit forum included) kan den zuiderbuur zijn gezeik beter voor zich houden. Het is niets anders dan jaloezie en een minderwaardigheidscomplex en het siert jullie niet.
Als puntje bij paaltje komt ligt die blokkade in de Schelde er binnen het uur. Aangezien jullie je marine al jaren aan ons uitbesteden (need i say more ffs) zal dat het einde betekenen voor Vlaanderen, plus de rest van die grauwe afbrokkelende puinbak die zelfs de meeste van jullie met pijn en moeite een land durven noemen.
Nederland hoorde bij Duitslandquote:Op maandag 25 juni 2012 10:21 schreef Expression het volgende:
Belgie hoorde vroeger trouwens bij Nederland
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef AgLarrr het volgende:
Zolang wij onze shit beter organiseren dan jullie (dit forum included) kan den zuiderbuur zijn gezeik beter voor zich houden. Het is niets anders dan jaloezie en een minderwaardigheidscomplex en het siert jullie niet.
Als puntje bij paaltje komt ligt die blokkade in de Schelde er binnen het uur. Aangezien jullie je marine al jaren aan ons uitbesteden (need i say more ffs) zal dat het einde betekenen voor Vlaanderen, plus de rest van die grauwe afbrokkelende puinbak die zelfs de meeste van jullie met pijn en moeite een land durven noemen.
Alle Belgen zijn keihard anaal genomen door dit prachtige stukje.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef AgLarrr het volgende:
Ehm nee? Ken ik jou?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat wij niet helemaal op één lijn zitten, was allang duidelijk he
Nee, ik jou ook niet?quote:
Oh dat zou best kunnen. Denk dat je IRL nog wel eens verbaasd zou zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, ik jou ook niet?
Maar het is mij wel al opgevallen dat onze meningen nogal haaks op elkaar staan. Maar ik lurk ook meer dan jij.
Kwestie van smaak.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef vincerusso het volgende:
Belgische restaurants zijn wel superieur aan de Nederlandse
Dus omdat zo'n inspecteur daar lekker gegeten heeft is het ene restaurant beter dan het andere?quote:
Dat kan, ik snap de lol van trollen namelijk niet zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen. Denk dat je IRL nog wel eens verbaasd zou zijn.
uhm over het algemeen hebben die inspecteurtjes en mensjes daar meer smaak dan pakweg een boerenlul die naar de snackbar gaatquote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dus omdat zo'n inspecteur daar lekker gegeten heeft is het ene restaurant beter dan het andere?
Het blijft een kwestie van smaak of een restaurant goed of slecht is, sterren of niet.
En als de boerenlul dat nou lekker vindt, wat maakt het uit?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
uhm over het algemeen hebben die inspecteurtjes en mensjes daar meer smaak dan pakweg een boerenlul die naar de snackbar gaat
Het eten in België is gewoon beter. Jullie halen kroket uit de muur.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dus omdat zo'n inspecteur daar lekker gegeten heeft is het ene restaurant beter dan het andere?
Het blijft een kwestie van smaak of een restaurant goed of slecht is, sterren of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
Alle Nederlanders halen kroketten uit de muur en Belgen doen dat nooit. Yeah right.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het eten in België is gewoon beter. Jullie halen kroket uit de muur.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef dustbrain het volgende:
Belgische jongens sterft door wurgspel.
Nee, iedereen lacht steeds met mijn Hollandse accent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef DSS24 het volgende:
Hoe wordt in België een nieuw schip gedoopt?op zn baas je weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan val je nog wel mee. Jij mag hier blijven.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, iedereen lacht steeds met mijn Hollandse accent.
Ik kan alleen, als ik heel hard mijn best doe, op z'n Antwerps 'plezænt!' zeggen.
Zo is ook iemand dit jaar gestorven van onze school.... schijnt een nieuw spel te zijn dat je die zak met koord pas eraf kan halen als je echt niet meer kan. Hoe langer je het vol houd hoe beter dat is ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef dustbrain het volgende:
Belgische jongens sterft door wurgspel.
Altijd zo met buurlanden toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik snap niet hoe die haat tussen nederlanders en belgen en al die kutgrapjes ooit zijn begonnen hoorhet zijn gwn twee toplanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |