Belgie moet +/- 3 miljard bezuinigen, Nederland 20+. Dus wat voor voordeel heeft het gehad dat Nederland wel een regering had en niet meer heeft.quote:
Gaat Scorpie hier nog op reageren?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat heeft dat als voordeel voor de burger (gehad)?
Werkgelegenheid. Nederland heeft een lager werkloosheidspercentage.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat heeft dat allemaal voordelen voor de inwoner van Nederland? Wat gaat de inwoner er op vooruit?
Onzin. Bijna iedereen moet 'op kot', daardoor ontstaat de vraag ook veel minder, want ze kennen het gewoon niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1. Hierdoor ga je niet beter leven/wonen of meer besteedbaar inkomen hebben. Dat je dit opnoemt
2. De OV is in Nederland goed geregeld, in Belgie is daar minder vraag voor.
3. Klopt
4. Nee?
5. 6. 7. Over het eten moet je helemaal niet beginnen, Nederland heeft echt geen noemenswaardigkeuken, je kan er niet fatsoenlijk uit eten gaan en de vrouwen kunnen zich niet kleden.
Klopt, komt vooral (helaas) door Wallonie, maar daar tegenover heeft Belgie gelukkig een (zeer) goede sociale opvangnet.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Werkgelegenheid. Nederland heeft een lager werkloosheidspercentage.
Een zeer GOED sociaal opvangnet....quote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt, komt vooral (helaas) door Wallonie, maar daar tegenover heeft Belgie gelukkig een (zeer) goede sociale opvangnet.
Kan jij niet wegblijven het is duidelijk wat ik bedoel dat ik het verkeerd verwoord of spelfouten maak maakt geen drol uit. Kutmod.quote:
Die zeer goede sociale opvangnet.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt, komt vooral (helaas) door Wallonie, maar daar tegenover heeft Belgie gelukkig een (zeer) goede sociale opvangnet.
De economie wordt gestimuleerd??? Godverdomme, denk eens na.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En wat heeft dat allemaal voordelen voor de inwoner van Nederland? Wat gaat de inwoner er op vooruit?
Crewbashquote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kan jij niet wegblijven het is duidelijk wat ik bedoel dat ik het verkeerd verwoord of spelfouten maak maakt geen drol uit. Kutmod.
Vandaar dat Nederland 20+ miljard moet bezuinigen en Belgie maar 3 miljardquote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef Expression het volgende:
[..]
De economie wordt gestimuleerd??? Godverdomme, denk eens na.
And.... I winquote:Op maandag 25 juni 2012 10:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kan jij niet wegblijven het is duidelijk wat ik bedoel dat ik het verkeerd verwoord of spelfouten maak maakt geen drol uit. Kutmod.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vandaar dat Nederland 20+ miljard moet bezuinigen en Belgie maar 3 miljard
Je geeft aan dat het de economie stimuleert. Ja boeie als de volk er niks positiefs van merkt. De overheid kan wel rijk zijn, maar de bevolking heeft het steeds slechter. Of jij woont nog thuis bij pap en mam dat je dat allemaal nog niet merkt.quote:
Je geeft aan dat het onderwijs goed is. Ja boeie als de volk er niet slimmer van wordt.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je geeft aan dat het de economie stimuleert. Ja boeie als de volk er niks positiefs van merkt. De overheid kan wel rijk zijn, maar de bevolking heeft het steeds slechter. Of jij woont nog thuis bij pap en mam dat je dat allemaal nog niet merkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |