Jou zien we dus niet meer door Slotervaart, Lunetten of Woensel struinen als ik op jouw post afga?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:40 schreef honderdprocentjes het volgende:
Zij die pijnlijk mogen sterven.
Politiek zoekt geen stemmen, politiek zoekt mensen die met een probleem zitten en niet tot twee kunnen tellen.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:42 schreef shaderon het volgende:
POLITIEK ZOEKT STEMMEN OP FOK.
WILDERS MELDT ZICH HIER AL!!"!
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:42 schreef xSouL het volgende:
Elk weekend helemaal lam zuipen bij een discotheek...
"maar nee ik eet geen varkensvlees, dat mag niet van mijn geloof"_!
Nee mag niet van mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:42 schreef xSouL het volgende:
JAN KEES DE JAGER MELDT ZICHquote:Op maandag 25 juni 2012 01:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Politiek zoekt geen stemmen, politiek zoekt mensen die met een probleem zitten en niet tot twee kunnen tellen.
Terwijl de islam alcohol niet toestaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:42 schreef xSouL het volgende:
Terug op de vlucht maar ik ben niet opgelucht.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jou zien we dus niet meer door Slotervaart, Lunetten of Woensel struinen als ik op jouw post afga?
HAHA lam zuipenquote:Op maandag 25 juni 2012 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Terwijl de islam alcohol niet toestaat.
Weet je zeker dat je niet toevallig de laagopgeleide, ongemotiveerde Marokkanen treft?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:44 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Terug op de vlucht maar ik ben niet opgelucht.
Wat een ongelooflijk kankerkanker volk. Niks generalisering.
Dus maar fitie zoeken. Godsdienst is voor zwakken. Kanker moslims.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Terwijl de islam alcohol niet toestaat.
Lam is halalvlees.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
HAHA lam zuipen
Of mogen ze nou wel lam eten..![]()
Dat is hetzelfde.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet toevallig de laagopgeleide, ongemotiveerde Marokkanen treft?
Nog best grappig.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
HAHA lam zuipen
Of mogen ze nou wel lam eten..![]()
Je hoeft dat boek niet op de letter nauwkeurig te volgen.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:45 schreef honderdprocentjes het volgende:
[..]
Dus maar fitie zoeken. Godsdienst is voor zwakken. Kanker moslims.
Waarom volgens zij het dan op de Twin Towers nauwkeurig?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hoeft dat boek niet op de letter nauwkeurig te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |