Meer fans ? Ik lig altijd dubbel.
Bram van Dungen speelt ook een klein rolletje.
quote:'s morgens op de TV.
Op zaterdag 10 augustus 2002 17:47 schreef NorthernStar het volgende:
Waar en wanneer wordt dat uitgezonden dan?
Dan slaap ik, maar neem het altijd op.
quote:Snap 't niet.
Op zaterdag 10 augustus 2002 17:50 schreef Raven het volgende:
looks like you're alone on this one tong80.
Briljante serie.
Kijk maar eens.
[Dit bericht is gewijzigd door wimpie-bosboom op 10-08-2002 18:07]
quote:Meestal 's morgens, maar de herhaling is in de middag.
Op zaterdag 10 augustus 2002 18:07 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wanneer komt dat op tv dan?
Niemand ?
quote:Vast wel iemand, een klein kind bijvoorbeeld dat niet Fokt. Tevreden?
Op zondag 25 augustus 2002 23:10 schreef tong80 het volgende:
Niemand ?
quote:Is ook leuk voor volwassenen.
Op zondag 25 augustus 2002 23:11 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Vast wel iemand, een klein kind bijvoorbeeld dat niet Fokt. Tevreden?
Zelden zo gelachen.
Weet iemand of de nieuwe serie afleveringen al is begonnen ?
Of was het een herhaling van de vorige serie ? ( I hope so )
Wat is die Peter van Dongen toch een briljant acteur.
André van Breukelen speelt een klein rolletje.
Mooie dubbelrol.
Kijk wel uit naar volgende week. Ik meen de aflevering met Trudie van der Flier als de schoonmoeder.
Was in de oude serie al geweldig als Pien van Dungen.
Snap alleen niet dat deze serie nog nergens voor genomineerd is.
Te onbekend waarschijnlijk.
quote:rofl!
Op maandag 21 oktober 2002 19:52 schreef fokje het volgende:ach geeft niks hoor, ik praat ook wel eens tegen mezelf...
Kwam waarschijnlijk doordat Henk Overschie niet mee speelde.
Volgende week weer met Henk Overschie hoop ik.
"Mevrouw Jansen, wat doet die krokodil in uw zwembad?"
Ook Pedro van Zanten deed weer mee. Bijna niet te herkennen maar dat is juist de charme.
Het einde was weer geweldig met een schitterende Saskia van Beelen.
Wist niet dat het nog steeds bezig is of al weer
ik had begrepen destijds dat het afgelopen was, eenmalige serie ....
quote:Nee, dit is alweer de derde reeks in de serie.
Op zondag 3 november 2002 18:39 schreef milagro het volgende:
Volgens mij heb ik het wel eens gezien.... was idd er grappig, als het de bewuste serie was tenminsteWist niet dat het nog steeds bezig is of al weer
ik had begrepen destijds dat het afgelopen was, eenmalige serie ....
quote:Ik zal voortaan kijken
Op zondag 3 november 2002 18:42 schreef tong80 het volgende:[..]
Nee, dit is alweer de derde reeks in de serie.
Zondagochtend alleen of meerdere dagen/dagelijks
quote:Het wordt onregelmatig uitgezonden.
Op zondag 3 november 2002 19:11 schreef milagro het volgende:[..]
Ik zal voortaan kijken
Zondagochtend alleen of meerdere dagen/dagelijks
Staat nooit in de gids vermeld omdat het deel uitmaakt van de zondagochtend programmering.
Jammer dat Trudie van der Meer eruit is geschreven.
Wel leuk de gastrol van Theo van der Burght.
quote:Hey die heb ik ook gezien ! Was toch met Jantje van der Hoek in de rol van onzichtbare wijkgenoot ?
Op maandag 11 november 2002 20:09 schreef tong80 het volgende:
Gisteren weer een prima aflevering.Jammer dat Trudie van der Meer eruit is geschreven.
Wel leuk de gastrol van Theo van der Burght.
quote:Was idd met Jantje van der Hoek in de rol van onzichtbare buurman. Althans z'n stem was te horen.
Op dinsdag 12 november 2002 09:08 schreef detulp050 het volgende:[..]
Hey die heb ik ook gezien ! Was toch met Jantje van der Hoek in de rol van onzichtbare wijkgenoot ?
quote:Jantje heeft dan ook niet voor niets de Voice van 't jaar Award '91 gekregen. John McLauughn was een goede tweede, maar die speelt dan ook niet in Mevr. Jansen !
Op dinsdag 12 november 2002 15:17 schreef tong80 het volgende:[..]
Was idd met Jantje van der Hoek in de rol van onzichtbare buurman. Althans z'n stem was te horen.
quote:Wist ik niet.
Op dinsdag 12 november 2002 19:31 schreef detulp050 het volgende:[..]
Jantje heeft dan ook niet voor niets de Voice van 't jaar Award '91 gekregen. John McLauughn was een goede tweede, maar die speelt dan ook niet in Mevr. Jansen !
Weet ook niet wie John McLaughn is.
quote:John McLauughn
Op dinsdag 12 november 2002 19:37 schreef tong80 het volgende:[..]
Wist ik niet.
Weet ook niet wie John McLaughn is.
Hij heeft wel voor een VPRO-serie gespeeld, iets met ' De perikelen van een dokter '(ofzo)
Maar ik kijk al uit naar de volgende aflevering van Mevr Jansen (Mevr. Jansen en de Melkboer denk ik dan toch ?)
quote:Zou best wel eens kunnen. We hebben de bakker en de groentenboer al gehad.
Op dinsdag 12 november 2002 19:56 schreef detulp050 het volgende:Maar ik kijk al uit naar de volgende aflevering van Mevr Jansen (Mevr. Jansen en de Melkboer denk ik dan toch ?)
Leuk dat die rollen steeds door dezelfde acteur (John Kamp) worden gespeeld.
quote:Staat ook op (ik meen de derde) DVD. Een korte documentaire 'de vele gezichten van Johnny Kamp' . Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Second edition van Serie Drie met de making of.
Op dinsdag 12 november 2002 20:18 schreef tong80 het volgende:[..]
Zou best wel eens kunnen. We hebben de bakker en de groentenboer al gehad.
Leuk dat die rollen steeds door dezelfde acteur (John Kamp) worden gespeeld.
quote:Morgen ?
Op woensdag 13 november 2002 19:00 schreef detulp050 het volgende:
Hij was weer lekker Coby !
Wat heb ik gelachen, kan niet wachten tot morgen !
Zondagmorgen bedoel je ?
quote:Nee hij deed weer niet mee.
Op zondag 17 november 2002 17:41 schreef detulp050 het volgende:Deed Kees d'Ameljeu nog mee ? God wat mis ik hem tegenwoordig op TV, echt vroeger was alles beter
Het was trouwens een mindere aflevering. Je hebt dus weinig gemist.
Wel leuk was Ruud van Dissel. Maar ja, die is al leuk van zichzelf.
quote:Vond Kruimeltje nou net een baggerfilm.
Op zondag 17 november 2002 17:57 schreef detulp050 het volgende:
Wist je dat Mariska van Hulsbergen misschien een gastrol gaat krijgen in 'Mevrouw Jansen - de film ' ? Van dezelfde regisseur als Kruimeltje !
quote:Maar de regie was wel goed ! De schrijver is anders !
Op zondag 17 november 2002 18:01 schreef tong80 het volgende:[..]
Vond Kruimeltje nou net een baggerfilm.
Mooi om te zien hoe Suzanne van Asperen die boerin speelde.
"Wie mot er nog koffie in z'n melk?"
Het schijnt dat Huib ter Linden weer terugkomt.
Als schoenmaker waarschijnlijk.
"Hou je bij je eigen leest Theo."
quote:Aspingen- Gisteren heeft productiemaatschappij 'MovieEntrepreneurs Holland' bekend gemaakt dat de succesvolle serie "Mevrouw Jansen" een wel heel bijzonder vervolg gaat krijgen. Na afloop van de huidige serie, die momenteel bij de VPRO wordt uitgezonden, zal er een nieuwe serie worden gemaakt met als grote afsluiting een 2 uur durende TV-film. Fans van de serie hebben enthousiast gereageerd. Volgens de woordvoerder van de fanclub "Komt u binnen Mevrouw Jansen?", Theo Wielmakers, is het succes van de serie de herkenbaarheid, de grappige situaties en de bekende cast. In de film zal een debuut zijn voor "Appels en Peren"acteur Joep van Dreutelingen.
Op maandag 13 januari 2003 22:31 schreef tong80 het volgende:
Even ter attentie. Volgende week start de nieuwe serie.Het schijnt dat Huib ter Linden weer terugkomt.
Als schoenmaker waarschijnlijk.
"Hou je bij je eigen leest Theo."
bron: MvF (Magazine voor Filmmakers)
quote:Geweldig nieuws.
Op donderdag 6 februari 2003 12:32 schreef detulp050 het volgende:[..]
Aspingen- Gisteren heeft productiemaatschappij 'MovieEntrepreneurs Holland' bekend gemaakt dat de succesvolle serie "Mevrouw Jansen" een wel heel bijzonder vervolg gaat krijgen. Na afloop van de huidige serie, die momenteel bij de VPRO wordt uitgezonden, zal er een nieuwe serie worden gemaakt met als grote afsluiting een 2 uur durende TV-film. Fans van de serie hebben enthousiast gereageerd. Volgens de woordvoerder van de fanclub "Komt u binnen Mevrouw Jansen?", Theo Wielmakers, is het succes van de serie de herkenbaarheid, de grappige situaties en de bekende cast. In de film zal een debuut zijn voor "Appels en Peren"acteur Joep van Dreutelingen.
Meer informatie over de film en de nieuwe serie volgt media mei.bron: MvF (Magazine voor Filmmakers)
Nu maar hopen dat er meer mensen gaan kijken.
Ik wist niet eens dat er een fanclub was.
quote:Volgens mij bestaat die fanclub alleen maar uit Theo en Anja hoor !
Op donderdag 6 februari 2003 16:13 schreef tong80 het volgende:[..]
Geweldig nieuws.
Nu maar hopen dat er meer mensen gaan kijken.
Ik wist niet eens dat er een fanclub was.
Samen met de herhalingen van Theo en Thea wordt dat een geweldige zondagochtend.
quote:Als ze dit keer wel regelmatig uitzenden, jah
Op woensdag 12 maart 2003 23:51 schreef tong80 het volgende:
Over twee weken start de nieuwe serie.Samen met de herhalingen van Theo en Thea wordt dat een geweldige zondagochtend.
quote:Ja, dat is kut.
Op woensdag 12 maart 2003 23:53 schreef detulp050 het volgende:[..]
Als ze dit keer wel regelmatig uitzenden, jah
Wist je trouwens al dat Mevrouw Jansen genomineerd is ?
Zeg steeds tegen vrienden dat ze moeten kijken, maar het is zo onregelmatig.
Genomineerd ?
quote:pssst, moet je eens kijken: Iraq-tv op dsltv
Op woensdag 12 maart 2003 23:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Ja, dat is kut.
Zeg steeds tegen vrienden dat ze moeten kijken, maar het is zo onregelmatig.
Genomineerd ?
Genomineerd voor de zilveren koala !
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 00:21 schreef detulp050 het volgende:[..]
pssst, moet je eens kijken: Iraq-tv op dsltv
Genomineerd voor de zilveren koala !
Maar ik weet zeker als Joris van Dam en Sjoerd Westerveen in de nieuwe serie meedoen, ze eindelijk echt genomineerd gaan worden.
quote:Joris van Dam is al 3 maanden dood
Op donderdag 13 maart 2003 00:35 schreef tong80 het volgende:[..]
Maar ik weet zeker als Joris van Dam en Sjoerd Westerveen in de nieuwe serie meedoen, ze eindelijk echt genomineerd gaan worden.
quote:Grapjas.
Op donderdag 13 maart 2003 00:37 schreef detulp050 het volgende:[..]
Joris van Dam is al 3 maanden dood
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 00:47 schreef tong80 het volgende:[..]
Grapjas.
quote:Groot nieuws. Na de zomer starten ze met de oude afleveringen.
Op maandag 24 maart 2003 08:58 schreef detulp050 het volgende:
Zeg Tong, ze zenden nu niet in 'in verband met de oorlog'
mis jij het ook ?
De laatste serie wordt dus opnieuw uitgezonden. Plus de 4 afleveringen die niet zijn uitgezonden.
quote:Is het alweer begonnen ?
Op woensdag 16 juli 2003 23:14 schreef tong80 het volgende:[..]
Groot nieuws. Na de zomer starten ze met de oude afleveringen.
De laatste serie wordt dus opnieuw uitgezonden. Plus de 4 afleveringen die niet zijn uitgezonden.
quote:Grapjas. Ik lees net dat je de spin off hebt gezien.
Op woensdag 10 september 2003 22:57 schreef detulp050 het volgende:[..]
Is het alweer begonnen ?
Make me smile.
Zit Hans van Hemert er weer in en Saskia Leeuwis, en en en...
Je hebt m'n dag goed gemaakt.
Ben alleen benieuwd wanneer ze het weer uitzenden er is namelijk niks vermeld in de seizoenspresentatie.
Ik ben benieuwd, ik laat het je weten
quote:Vrouwelijke melkboer
Op donderdag 9 oktober 2003 00:24 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben benieuwd, ik laat het je weten
Jammer dat veel mensen dat niet zullen snappen.
Met de slager was het destijds briljant iig.
Ik reken op hetzelfde effect. GVD, ik kan niet wachten.
quote:Jiskefet sloeg ook pas het tweede jaar echt aan.
Op donderdag 9 oktober 2003 00:30 schreef detulp050 het volgende:
blijkbaar zijn er niet veel mensen die de humor ervan inzien, het is zo top !
Maar het is ook wel leuk om iets exclusiefs te hebben met al die zenders.
Maar misschien dat iemand enkele fragmenten herkent.
Dat was dus Mevrouw Jansen.
quote:Sixpack wordt tegenwoordig aangekondigd.
Op donderdag 9 oktober 2003 00:44 schreef detulp050 het volgende:
Hoe kan het dat iedereen Sixpack en Jiskefet kent en niemand onze serie
Mevrouw Jansen is op zondagochtend voor tienen.
Zitten de fokkers in de kerk.
Het zou me niks verbazen als ze plots 2 afleveringen achter elkaar uitzenden. Ik zal het opnemen. Kan ik ze altijd naar je toe sturen, mocht je dat willen.
Rick van Tright zat in het publiek.
Met snor en bril. Zal me niets verbazen als ze dit gaan gebruiken. Net als in de aflevering over het songfestival.
Het was dezelfde grote snor als 2 jaar geleden.
Nu met een rode pruik.
detulp050.
Is er soms een samenwerkings verband tussen de VARA en de VPRO ?
Dan wordt het geweldig dit seizoen.
Dat ze Mies van Dungen hadden aangekleed als Kerstman.
En die Zwarte Piet met een eland.
Ze hebben overigens wel eens de ballen uit Lingo (wat toen nog bij de Vara was) gebruikt bij dat snookerspel in dat bruine cafeetje, weet je nog
Dus misschien werken ze wel samen !
Hou me op de hoogte !
Dat zou dus vet cool zijn.
Het is maar een gerucht. Maar als iemand er voor in aanmerking komt is het Theo van Dungen ( Flippie ) wel.
Hoop alleen dat ie dan wel gewoon in Mevrouw Jansen blijft spelen.
Volgende keer maar weer eens stiekem kijken
Had er niets mee te maken. Hij schijnt in de here te zijn en een reis naar India of zo te maken.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:38 schreef detulp050 het volgende:
Wat is er met Bart dan ? Hij had het toch weer 'bijgelegd' met Tineke ?
De continuïteit klopte hier en daar niet dat was jammer, maar de casting is echt zo goedquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:49 schreef tong80 het volgende:
Was juist geweldig man.
'Bambi kom maar bij pappie.'
Volgens mij die ook in De Cloonorganen heeft gespeeld... Pieke van der Bossen tochquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ja de Poelier was wel het leukste.
Weet nog steeds niet welke acteur dat is.
Nee was een tegenvaller, geen hond in de zaal. Maar het waren allemal andere acteurs, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:05 schreef detulp050 het volgende:
Die nieuwe speelfilm is niet echt wat geworden trouwens
Ik las laatst juist dat die Bob nogal in de problemen zit, vooral financieel. Misschien dat ie wel van gedachten is veranderd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:12 schreef detulp050 het volgende:
Ik zal het eens via PR proberen te regelen en anders bestel ik hem zelf wel bij de productiemaatschappij. Bob wilde echter zijn rechten niet afstaan omdat hij alleen maar mee deed voor het goede doel en niet wil dat er geld wordt verdient met de DVD-verkoop
Het eerste seizoen was echt geweldig inderdaad, dat zie je vaak bij dit soort series. Die afleveringen op de boerderij met Trudy horen nu al bij de tv-historie maar dat geneuzel in die kamer met opa in dat bed. Het leek ook wel alsof alles met 1 camera werd gedraaid, of is dat kunst?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:59 schreef detulp050 het volgende:
Dat is vooral het tweede seizoen geweest, SCH, toen hadden ze -volgens mij- problemen met het budget omdat de VPRO de serie eigenlijk te duur vond worden. Dat bijna iedereen in dezelfde kamer woonde kwam wel een beetje gek over
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:52 schreef JorisW het volgende:
Vanochtend was toch een kleine tegenvaller, desnietaltemin blijft het 1 van de betere series op tv van dit moment...
Op Walker met Chuck Norris na dan natuurlijk
Kijk je dat ook? Geweldig, ik vind het jammer dat Walker zo onbekend is omdat het in mijn ogen echt heel erg origineel is. En Chuck Norris is nog beter dan in In The Blind - daar vond ikh em ook al super. Ken je dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:52 schreef JorisW het volgende:
Op Walker met Chuck Norris na dan natuurlijk
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:57 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb het vanochtend dus gemist, alhoewel ik dus weinig heb gemist. Was ook niet te missen eigenlijk want het was drie jaar geleden ook al op dinsdagochtend. Stomme netmanagers ook...
Zolang Henk Wijngaard de muziekrechten nog niet wil verkopen kan het nog wel een tijdje duren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef SCH het volgende:
Wanneer komt de DVD?
Jammer dat hij altijd zo lastig doet. Echt jammer. Want ik vind de titelsong: Mevrouw Jansen trekt er op uit - erg mooi maar dat liedje over haar Bloementuin - dat is echt zo mooi. Gladiool, begonia en margriet, als buurmans Hans het nu nog niet zietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zolang Henk Wijngaard de muziekrechten nog niet wil verkopen kan het nog wel een tijdje duren.
LEEFT die nog?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef detulp050 het volgende:
Zolang Henk Wijngaard de muziekrechten nog niet wil verkopen kan het nog wel een tijdje duren.
Ja vandaar het gedoe met de copyright rechten.quote:
heb ik ook gehad inderdaad, zwaar balen !quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef detulp050 het volgende:
Ze zitten wel vreselijk te kutten met de PDC-codes. Elke keer dat ik het op wil nemen krijg ik een of andere Zweedse serie te zien ipv Mevrouw Jansen
Gelukkig kan ik de herhalingen nog wel meepikken, maar toch!
Volgens mij ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef detulp050 het volgende:
Als Jammernamana doorgaat naar de finale dan scheert Buurman Kreekels zijn snor af
Nou, die kan hij lekker laten staan!
dat had me neef dus die bij mij was, ik rolde van de bank en hij keek een beetje van "wat gebeurt hier ?"quote:Op maandag 22 mei 2006 14:38 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad. Als je voor het eerst kijkt denk je waar gaat dat over
dat probeerde ik hem uit te leggen, maar hij zag het niet zo !quote:Op maandag 22 mei 2006 14:42 schreef tong80 het volgende:
Terwijl als je altijd kijkt Tinus lang niet de leukste is.
Volgende uitzending gaan ze met een paar Japanners naar de keukenhof als ik me niet vergis, ben benieuwd of Tinus zich kan inhouden !quote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
Nee was van de nieuwe serie.
Waterfietsen was juist ter introductie.
En Steef die nog ff voorbij kwam op z'n tandem en bijna bij dat pannekoekenhuis naar binnen reed !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:Ik lag ook dubbel Bjoro idd legendarisch.
'De lijst is gebroken.'
'Ho, ho, ho' riep hij nog !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
'Pannekoekenhuis' stond op de voorkant.
Maar zag je dat bord ?
'Tandems te koop ?'
Oh ja, dat bleek dus een gerucht te zijn dat niet klopte.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:01 schreef Bjoro het volgende:
Volgende week een gast rol voor Patrick Kluivert, samen met z'n moeder !
gaat vast weer leuk worden !
weet jij trouwens wie er zondag te gast zijn ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, dat bleek dus een gerucht te zijn dat niet klopte.
oh dat wordt dus leuk !quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef tong80 het volgende:
Lucas en Gea, nieuw zangduo uit het noorden.
Soort gert en Hermien.
zal kijken of ik het voor je op kan nemen !quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:02 schreef tong80 het volgende:
Half negen schat ik zondag. Ben bang dat ik het mis
Ja!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef SCH het volgende:
Ja super, ik las het in de gids - leuk dat ze eerst nog een overzicht geven van de vorige keer.
Ik las dat Sonja Roozendaal terugkeert
Ja mooi man.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef SCH het volgende:
Ja super, ik las het in de gids - leuk dat ze eerst nog een overzicht geven van de vorige keer.
Ik las dat Sonja Roozendaal terugkeert
Heb gehoord dat Carla van Strien (die haar speelt) een tijd uit de roulatie is geweest met een tumor maar nu is ze weer helemaal beter. Ik hoop dat Sonja weer net zo vilein tegen de bakker (Tobias de Wegert) gaat doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja!!!Sonja! Geweldig!
Was wel minder idd dat ze eruit ging toen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha idd. 'Boter op je hoofd mevrouw ?'
Die zou er moeten zijn, maar ik kan hem nog nergens vindenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:18 schreef Bjoro het volgende:
Was die DVD nou al uit van de eerste 2 seizoenen ?
Ik heb gehoord dat er problemen waren met de rechten van de muziek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:18 schreef Bjoro het volgende:
Was die DVD nou al uit van de eerste 2 seizoenen ?
quote:Geachte meneer DeTulp050,
Bedankt voor uw mail. Uw feedback is altijd van harte welkom bij de VPRO, vandaar dat wij u graag van repliek dienen.
De serie 'Mevrouw Jansen' wordt uitgezonden door de VPRO, maar de rechten liggen bij productiemaatschappij 'Hollandsche Molen' en zij hebben nog niet aangegeven interesse te hebben in het uitzenden via 101 of HumorTV. We zijn op dit moment wel bezig met nieuwe afleveringen voor het volgende seizoen, met als eerste aflevering "Te lang door de bocht" met Henk Bernstee.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest,
Trees van Drommelen
Publieksdienst VPRO
quote:
Er gaan geruchten dat er ook een musical van komt, de rechten zijn al verkocht aan die theatergroep!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:25 schreef SCH het volgende:
Weten jullie wel dat Mevrouw Jansen ook de naam van een lesbische theatergroep is.
Oh die scene van Jordi met Bob, die aangifte ging doen van het stelen van zijn hondquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef tong80 het volgende:Ik herken wel Truus van Labijen en Jordi Hoes
Volgens mij was dat inderdaad Suzanne.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Oh die scene van Jordi met Bob, die aangifte ging doen van het stelen van zijn hond
Wie speelde die politie-agente ook alweer, zo'n bekend gezicht!
Suzanne van Asperen mss, tong weet jij dat nog?
Nu ga ik echt twijfelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat inderdaad Suzanne.
Ik nu ook.quote:
Nee alleen 's ochtends Bjoro. Liggen nu een paar weken stil.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ooit een heel klein stukje gezien met Tante Frassebas, in de aflevering met het statiegeldincident. Vooral dat ene stuk waar Henk eerder binnen denkt te zijn dan Pepijn in de supermarkt, die achteraf een kruidenierszaak blijkt te zijn. En toch stug vol blijven houden dat de flessen ingewisseld moeten worden
Vreemd dat Alex mij daar niet even over heeft gebeld danquote:Op zondag 1 april 2007 17:53 schreef tong80 het volgende:
Nee alleen 's ochtends Bjoro. Liggen nu een paar weken stil.
Maar ken je mevrouw Jansen, ben benieuwd wat je daar dan vindt.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:05 schreef e2mtr2 het volgende:
VPRO is eng. Heb ik altijd al gevonden. Of anders gezegd "weird". (goed engels woord) Kinderseries met de naam "purno" of "fukkie".Welke geile pedo verzint dat?
Koot en Bie waren briljant maar de rest kan me echt gestolen worden.
Manolo of Manolito of zoiets. Iets Spaans iig.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:54 schreef SCH het volgende:
Hoe heette die depressieve kat die in de 5e aflevering zelfmoord pleegde ook alweer?
Je hebt gelijk Manjolio - of zoals ze hem meestal noemden Mannetje Jolio of gewoon Mannetje. Geweldig vond ik die, de depressieve kater die een moeilijke jeugd had gehad en ook nog eens was aangerand door de bouvierquote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Manolo of Manolito of zoiets. Iets Spaans iig.
vraag hem voor vaderdagquote:
kun je lekker naar uitkijken voor als je weer thuis bentquote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef SCH het volgende:
Ik heb ze vanmiddag gekocht maar kan ze hier op mijn vakantieadres niet afspelen nog.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef Maisnon het volgende:
Staan er op die DVD ook nog wat extra's? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de making of. En dan vooral of het ritueel wat Henk altijd deed voordat ie een scene moet spelen (Eierwekker... hint hint)
Maar hij was wel blindquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:06 schreef detulp050 het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat die depressieve kat die dood was nu weer gewoon meedeed?
Het zijn niet eens herhalingen
Nee niet te zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef Ole het volgende:
WAt? Is het weer geweest![]()
Is ie te vinden op uitzendinggemist?
Las zoiets, Truus wordt nu gespeeld door Annette vd Biggelaar (die trouwens in seizoen 1 af en toe als Chantal Ligtevoorde meedeed in die kapsalon !)quote:Op zondag 20 januari 2008 17:11 schreef SCH het volgende:
Klopt het dat Truus door iemand anders wordt gespeeld omdat die actrice heel erg ziek is? Zou wel jammer zijn.
oepsquote:Op zondag 20 januari 2008 17:30 schreef tong80 het volgende:
Bjoro ik krijg nog steeds die band van je van je eerste seizoen
Oh ja, al die oneliners. "Komt ze binnen met een knal, dat is onze lieftallige Chantal".quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef tong80 het volgende:
Man dat was het leukste van de eerste serie
'Ligtevoorde links af naar het noorde'
Omdat ze niet doorhad dat ze zoveel winden lietquote:Op zondag 20 januari 2008 20:45 schreef tong80 het volgende:
En Chantal die de one liner niet begreep
Dat had te maken met die ruzie met Truus over krulspelden. Is een soort running gag.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het zo raar dat ze ineens in de gang moesten blijven staan, snapte het niet helemaal ???
Dat is juist het leuke van dit programma. Is altijd op de meest vreemde tijden en de meest vreemde momenten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:30 schreef Canisfire het volgende:
Komen er tieten in beeld ?
Ooh ik zie dat het topic uit 2003 komt.
Bestaat het uberhaubt nog ?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Let wel op de tijd, ze beginnen een half uurtje later dan normaal!!
Nee hoor dat zeggen ze maar is helemaal niet zeker.quote:
shit shit shit...weer gemist vanavondquote:
En dan tien minuten later achterstevoren herhalenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon de beste aflevering idd.
Het is altijd al op zondagochtend geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |