Volgens mij die ook in De Cloonorganen heeft gespeeld... Pieke van der Bossen tochquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ja de Poelier was wel het leukste.
Weet nog steeds niet welke acteur dat is.
Nee was een tegenvaller, geen hond in de zaal. Maar het waren allemal andere acteurs, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:05 schreef detulp050 het volgende:
Die nieuwe speelfilm is niet echt wat geworden trouwens
Ik las laatst juist dat die Bob nogal in de problemen zit, vooral financieel. Misschien dat ie wel van gedachten is veranderd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:12 schreef detulp050 het volgende:
Ik zal het eens via PR proberen te regelen en anders bestel ik hem zelf wel bij de productiemaatschappij. Bob wilde echter zijn rechten niet afstaan omdat hij alleen maar mee deed voor het goede doel en niet wil dat er geld wordt verdient met de DVD-verkoop
Het eerste seizoen was echt geweldig inderdaad, dat zie je vaak bij dit soort series. Die afleveringen op de boerderij met Trudy horen nu al bij de tv-historie maar dat geneuzel in die kamer met opa in dat bed. Het leek ook wel alsof alles met 1 camera werd gedraaid, of is dat kunst?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:59 schreef detulp050 het volgende:
Dat is vooral het tweede seizoen geweest, SCH, toen hadden ze -volgens mij- problemen met het budget omdat de VPRO de serie eigenlijk te duur vond worden. Dat bijna iedereen in dezelfde kamer woonde kwam wel een beetje gek over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |