heb ik ook gehad inderdaad, zwaar balen !quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef detulp050 het volgende:
Ze zitten wel vreselijk te kutten met de PDC-codes. Elke keer dat ik het op wil nemen krijg ik een of andere Zweedse serie te zien ipv Mevrouw Jansen
Gelukkig kan ik de herhalingen nog wel meepikken, maar toch!
Volgens mij ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef detulp050 het volgende:
Als Jammernamana doorgaat naar de finale dan scheert Buurman Kreekels zijn snor af
Nou, die kan hij lekker laten staan!
dat had me neef dus die bij mij was, ik rolde van de bank en hij keek een beetje van "wat gebeurt hier ?"quote:Op maandag 22 mei 2006 14:38 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad. Als je voor het eerst kijkt denk je waar gaat dat over
dat probeerde ik hem uit te leggen, maar hij zag het niet zo !quote:Op maandag 22 mei 2006 14:42 schreef tong80 het volgende:
Terwijl als je altijd kijkt Tinus lang niet de leukste is.
Volgende uitzending gaan ze met een paar Japanners naar de keukenhof als ik me niet vergis, ben benieuwd of Tinus zich kan inhouden !quote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
Nee was van de nieuwe serie.
Waterfietsen was juist ter introductie.
En Steef die nog ff voorbij kwam op z'n tandem en bijna bij dat pannekoekenhuis naar binnen reed !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:Ik lag ook dubbel Bjoro idd legendarisch.
'De lijst is gebroken.'
'Ho, ho, ho' riep hij nog !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
'Pannekoekenhuis' stond op de voorkant.
Maar zag je dat bord ?
'Tandems te koop ?'
Oh ja, dat bleek dus een gerucht te zijn dat niet klopte.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:01 schreef Bjoro het volgende:
Volgende week een gast rol voor Patrick Kluivert, samen met z'n moeder !
gaat vast weer leuk worden !
weet jij trouwens wie er zondag te gast zijn ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, dat bleek dus een gerucht te zijn dat niet klopte.
oh dat wordt dus leuk !quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef tong80 het volgende:
Lucas en Gea, nieuw zangduo uit het noorden.
Soort gert en Hermien.
zal kijken of ik het voor je op kan nemen !quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:02 schreef tong80 het volgende:
Half negen schat ik zondag. Ben bang dat ik het mis
Ja!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef SCH het volgende:
Ja super, ik las het in de gids - leuk dat ze eerst nog een overzicht geven van de vorige keer.
Ik las dat Sonja Roozendaal terugkeert
Ja mooi man.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef SCH het volgende:
Ja super, ik las het in de gids - leuk dat ze eerst nog een overzicht geven van de vorige keer.
Ik las dat Sonja Roozendaal terugkeert
Heb gehoord dat Carla van Strien (die haar speelt) een tijd uit de roulatie is geweest met een tumor maar nu is ze weer helemaal beter. Ik hoop dat Sonja weer net zo vilein tegen de bakker (Tobias de Wegert) gaat doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja!!!Sonja! Geweldig!
Was wel minder idd dat ze eruit ging toen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha idd. 'Boter op je hoofd mevrouw ?'
Die zou er moeten zijn, maar ik kan hem nog nergens vindenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:18 schreef Bjoro het volgende:
Was die DVD nou al uit van de eerste 2 seizoenen ?
Ik heb gehoord dat er problemen waren met de rechten van de muziek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:18 schreef Bjoro het volgende:
Was die DVD nou al uit van de eerste 2 seizoenen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |