Oh ja, dat bleek dus een gerucht te zijn dat niet klopte.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:01 schreef Bjoro het volgende:
Volgende week een gast rol voor Patrick Kluivert, samen met z'n moeder !
gaat vast weer leuk worden !
weet jij trouwens wie er zondag te gast zijn ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, dat bleek dus een gerucht te zijn dat niet klopte.
oh dat wordt dus leuk !quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef tong80 het volgende:
Lucas en Gea, nieuw zangduo uit het noorden.
Soort gert en Hermien.
zal kijken of ik het voor je op kan nemen !quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:02 schreef tong80 het volgende:
Half negen schat ik zondag. Ben bang dat ik het mis
Ja!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef SCH het volgende:
Ja super, ik las het in de gids - leuk dat ze eerst nog een overzicht geven van de vorige keer.
Ik las dat Sonja Roozendaal terugkeert
Ja mooi man.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef SCH het volgende:
Ja super, ik las het in de gids - leuk dat ze eerst nog een overzicht geven van de vorige keer.
Ik las dat Sonja Roozendaal terugkeert
Heb gehoord dat Carla van Strien (die haar speelt) een tijd uit de roulatie is geweest met een tumor maar nu is ze weer helemaal beter. Ik hoop dat Sonja weer net zo vilein tegen de bakker (Tobias de Wegert) gaat doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja!!!Sonja! Geweldig!
Was wel minder idd dat ze eruit ging toen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha idd. 'Boter op je hoofd mevrouw ?'
Die zou er moeten zijn, maar ik kan hem nog nergens vindenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:18 schreef Bjoro het volgende:
Was die DVD nou al uit van de eerste 2 seizoenen ?
Ik heb gehoord dat er problemen waren met de rechten van de muziek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:18 schreef Bjoro het volgende:
Was die DVD nou al uit van de eerste 2 seizoenen ?
quote:Geachte meneer DeTulp050,
Bedankt voor uw mail. Uw feedback is altijd van harte welkom bij de VPRO, vandaar dat wij u graag van repliek dienen.
De serie 'Mevrouw Jansen' wordt uitgezonden door de VPRO, maar de rechten liggen bij productiemaatschappij 'Hollandsche Molen' en zij hebben nog niet aangegeven interesse te hebben in het uitzenden via 101 of HumorTV. We zijn op dit moment wel bezig met nieuwe afleveringen voor het volgende seizoen, met als eerste aflevering "Te lang door de bocht" met Henk Bernstee.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest,
Trees van Drommelen
Publieksdienst VPRO
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |