heb ik ook gehad inderdaad, zwaar balen !quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:27 schreef detulp050 het volgende:
Ze zitten wel vreselijk te kutten met de PDC-codes. Elke keer dat ik het op wil nemen krijg ik een of andere Zweedse serie te zien ipv Mevrouw Jansen
Gelukkig kan ik de herhalingen nog wel meepikken, maar toch!
Volgens mij ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef detulp050 het volgende:
Als Jammernamana doorgaat naar de finale dan scheert Buurman Kreekels zijn snor af
Nou, die kan hij lekker laten staan!
dat had me neef dus die bij mij was, ik rolde van de bank en hij keek een beetje van "wat gebeurt hier ?"quote:Op maandag 22 mei 2006 14:38 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad. Als je voor het eerst kijkt denk je waar gaat dat over
dat probeerde ik hem uit te leggen, maar hij zag het niet zo !quote:Op maandag 22 mei 2006 14:42 schreef tong80 het volgende:
Terwijl als je altijd kijkt Tinus lang niet de leukste is.
Volgende uitzending gaan ze met een paar Japanners naar de keukenhof als ik me niet vergis, ben benieuwd of Tinus zich kan inhouden !quote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
Nee was van de nieuwe serie.
Waterfietsen was juist ter introductie.
En Steef die nog ff voorbij kwam op z'n tandem en bijna bij dat pannekoekenhuis naar binnen reed !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:Ik lag ook dubbel Bjoro idd legendarisch.
'De lijst is gebroken.'
'Ho, ho, ho' riep hij nog !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
'Pannekoekenhuis' stond op de voorkant.
Maar zag je dat bord ?
'Tandems te koop ?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |