quote:Geachte meneer DeTulp050,
Bedankt voor uw mail. Uw feedback is altijd van harte welkom bij de VPRO, vandaar dat wij u graag van repliek dienen.
De serie 'Mevrouw Jansen' wordt uitgezonden door de VPRO, maar de rechten liggen bij productiemaatschappij 'Hollandsche Molen' en zij hebben nog niet aangegeven interesse te hebben in het uitzenden via 101 of HumorTV. We zijn op dit moment wel bezig met nieuwe afleveringen voor het volgende seizoen, met als eerste aflevering "Te lang door de bocht" met Henk Bernstee.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest,
Trees van Drommelen
Publieksdienst VPRO
quote:
Er gaan geruchten dat er ook een musical van komt, de rechten zijn al verkocht aan die theatergroep!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:25 schreef SCH het volgende:
Weten jullie wel dat Mevrouw Jansen ook de naam van een lesbische theatergroep is.
Oh die scene van Jordi met Bob, die aangifte ging doen van het stelen van zijn hondquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef tong80 het volgende:Ik herken wel Truus van Labijen en Jordi Hoes
Volgens mij was dat inderdaad Suzanne.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Oh die scene van Jordi met Bob, die aangifte ging doen van het stelen van zijn hond
Wie speelde die politie-agente ook alweer, zo'n bekend gezicht!
Suzanne van Asperen mss, tong weet jij dat nog?
Nu ga ik echt twijfelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat inderdaad Suzanne.
Ik nu ook.quote:
Nee alleen 's ochtends Bjoro. Liggen nu een paar weken stil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |