quote:Op maandag 2 april 2007 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ooit een heel klein stukje gezien met Tante Frassebas, in de aflevering met het statiegeldincident. Vooral dat ene stuk waar Henk eerder binnen denkt te zijn dan Pepijn in de supermarkt, die achteraf een kruidenierszaak blijkt te zijn. En toch stug vol blijven houden dat de flessen ingewisseld moeten worden
Vreemd dat Alex mij daar niet even over heeft gebeld danquote:Op zondag 1 april 2007 17:53 schreef tong80 het volgende:
Nee alleen 's ochtends Bjoro. Liggen nu een paar weken stil.
Maar ken je mevrouw Jansen, ben benieuwd wat je daar dan vindt.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:05 schreef e2mtr2 het volgende:
VPRO is eng. Heb ik altijd al gevonden. Of anders gezegd "weird". (goed engels woord) Kinderseries met de naam "purno" of "fukkie".Welke geile pedo verzint dat?
Koot en Bie waren briljant maar de rest kan me echt gestolen worden.
Manolo of Manolito of zoiets. Iets Spaans iig.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:54 schreef SCH het volgende:
Hoe heette die depressieve kat die in de 5e aflevering zelfmoord pleegde ook alweer?
Je hebt gelijk Manjolio - of zoals ze hem meestal noemden Mannetje Jolio of gewoon Mannetje. Geweldig vond ik die, de depressieve kater die een moeilijke jeugd had gehad en ook nog eens was aangerand door de bouvierquote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Manolo of Manolito of zoiets. Iets Spaans iig.
vraag hem voor vaderdagquote:
kun je lekker naar uitkijken voor als je weer thuis bentquote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef SCH het volgende:
Ik heb ze vanmiddag gekocht maar kan ze hier op mijn vakantieadres niet afspelen nog.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef Maisnon het volgende:
Staan er op die DVD ook nog wat extra's? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de making of. En dan vooral of het ritueel wat Henk altijd deed voordat ie een scene moet spelen (Eierwekker... hint hint)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |