quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:52 schreef JorisW het volgende:
Vanochtend was toch een kleine tegenvaller, desnietaltemin blijft het 1 van de betere series op tv van dit moment...
Op Walker met Chuck Norris na dan natuurlijk
Kijk je dat ook? Geweldig, ik vind het jammer dat Walker zo onbekend is omdat het in mijn ogen echt heel erg origineel is. En Chuck Norris is nog beter dan in In The Blind - daar vond ikh em ook al super. Ken je dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:52 schreef JorisW het volgende:
Op Walker met Chuck Norris na dan natuurlijk
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:57 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb het vanochtend dus gemist, alhoewel ik dus weinig heb gemist. Was ook niet te missen eigenlijk want het was drie jaar geleden ook al op dinsdagochtend. Stomme netmanagers ook...
Zolang Henk Wijngaard de muziekrechten nog niet wil verkopen kan het nog wel een tijdje duren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef SCH het volgende:
Wanneer komt de DVD?
Jammer dat hij altijd zo lastig doet. Echt jammer. Want ik vind de titelsong: Mevrouw Jansen trekt er op uit - erg mooi maar dat liedje over haar Bloementuin - dat is echt zo mooi. Gladiool, begonia en margriet, als buurmans Hans het nu nog niet zietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zolang Henk Wijngaard de muziekrechten nog niet wil verkopen kan het nog wel een tijdje duren.
LEEFT die nog?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:17 schreef detulp050 het volgende:
Zolang Henk Wijngaard de muziekrechten nog niet wil verkopen kan het nog wel een tijdje duren.
Ja vandaar het gedoe met de copyright rechten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |