Als dat er voor nodig is.quote:
wie the fuck zijn die mensen?quote:Op maandag 25 juni 2012 02:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als dat er voor nodig is.
Ik heb op dezelfde school gezeten als Dries van Agt en Paal Haarhuis maar goed dat was ver voor mijn tijd uiteraard.
Verder heb ik een oom die een bekende radio-dj is op radio 2.
Een andere, aangetrouwde oom, was vroeger bekend bij Don Quishockings.
Uhm voor de rest valt het wel mee, misschien ik wel over een bepaalde periode, maar niet bijster veel dus haha.
Dries van Agt is een voormalig minister-president van ons land en Paul Haarhuis een tenniskampioen die o.a. meerdere keren Wimbledon heeft gewonnen.quote:
Ben je in Kenia geboren?quote:Op maandag 25 juni 2012 02:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Barack Obama is in dezelfde straat geboren als ik.
Wie dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 02:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als dat er voor nodig is.
Ik heb op dezelfde school gezeten als Dries van Agt en Paal Haarhuis maar goed dat was ver voor mijn tijd uiteraard.
Waar ben je dan trots op? Dat hij het niet is geworden?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:24 schreef MrBaas het volgende:
Mijn pappie kende toen hij op het conservatorium zat best veel mensen van naam/gezicht die nu bn'er zijn. Ook bij de kroeg kwam hij wel wat mensen tegen.
Mensen zoals André Rieu, Carice van Houten en Sylvia Millecam.
Ben best trots
Aangezien ik altijd naar Radio 2 luister ben ik zeer benieuwd wie je bekende oom is. Komt hij uit Eindhoven.quote:Op maandag 25 juni 2012 02:44 schreef DeParo het volgende:
Hij heeft in dat hippydorp Droevendaal in Wageningen gewoond, ben op zo'n feest daar eens in z'n oude kamer geweest.quote:Op maandag 25 juni 2012 03:42 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Nee, ik had een kennis die vertelde me dat ie in Ede op school heeft gezeten.
Speciaal voor jouquote:Op maandag 25 juni 2012 11:29 schreef Sjeen het volgende:
Xander de Buisonje zat officieel een jaar hoger op Hotelschool, maar zat regelmatig in zelfde collegezaal.
Wie?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Een zusje van een oude vriend van mij is presenteert bij RTV Drenthe, telt dat ook?
Wie?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef -Willempie- het volgende:
Ik had 1 jaar lang een paar vakken samen met Joran van der S.![]()
Verder is een vriendin van mij nu dagelijks te zien bij tvWest
Waarom zou je dat willen weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Omdat het topique er over gaat welke BN-ers bij jou in de omgeving zitten/zatenquote:
die meiden zijn ook ooit bij mij op het werk op m'n 'kantoor' geweestquote:Op maandag 25 juni 2012 12:18 schreef kawa4 het volgende:
bij mij op de scouting zat
Ties van Westing ( spuiten en slikken)
alleen heette hij toen nog gewoon thijs.
en op school zat:
Monique de Waal : ( van de meiden groep KUS)
links onder op onderstaande foto
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Aangezien ik altijd naar Radio 2 luister ben ik zeer benieuwd wie je bekende oom is. Komt hij uit Eindhoven.
En hoe heet hij dan?quote:
Bob of Joep lol!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:47 schreef baaart het volgende:
Johan Vlemmixzijn zoon dat bij mij op school en wij waren vrienden.
Wees trots op je fantastische oom Frits Ritmeesterquote:
Mijn godquote:
Is die vent Turks?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef Hedera het volgende:
Nou BN'er is ze even geweest. Maar ik heb Azra Akin uit Almelo (miss world 2002) gekend via via. Zij kende ook mensen uit mijn vriendenkring. Was meer van "hallo, hoe is het is blablaa. Goed? Nou houden zo. Doeg".
Nu heeft ze een relatie met een heel bekend model en acteur in Turkije (zie foto)
Ze worden de Brangelina's van Turkije genoemd. Blijft nog steeds wel vreemd om haar zo vaak op tv te zien..maar ze staan wel heel leuk bij elkaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Kivanc Tatlitug (best model of the world 2002). Hoewel hij veel te blond is is het toch echt een wondertje om te zienquote:
Weet ik, maar ze zijn toch een beetje van vroeger, zag ze laatst wel weer met een of ander kinderprogramma.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:42 schreef Inlognaam het volgende:
Dat zijn Elly en Rikkert!
Zelfs Youtube kent ze, dus zeker wel beroemd.
Ok, ik geef het toe. Ik heb gezocht op de foto, daarna op dr namen. En ik ken ze dus ook niet. Maar Google kent ze wel, dus zijn ze beroemdquote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ze zijn toch een beetje van vroeger, zag ze laatst wel weer met een of ander kinderprogramma.
Ligt waarschijnlijk aan je basisschoolquote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe. Ik heb gezocht op de foto, daarna op dr namen. En ik ken ze dus ook niet. Maar Google kent ze wel, dus zijn ze beroemd
Dat is de rode buurvrouw uit De Ark van Stekeltje (keek ik vroeger naar).quote:Op maandag 25 juni 2012 19:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed die kent niemand natuurlijk.
WIE?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef revpolen het volgende:
mijn beste vriend van de basisschool is een bekende BNN'er ( kwam ik pas achter..)
Hoezo te blond? Geblondeerd? Er zijn genoeg blonde Turken hoor. Zoals ikquote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef Hedera het volgende:
[..]
Ja Kivanc Tatlitug (best model of the world 2002). Hoewel hij veel te blond is is het toch echt een wondertje om te zien
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:12 schreef lipper het volgende:
Ik heb met de zoon van karin bloemen in een band gespeeld
Haha, kan ik me nog wel iets van herinneren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is de rode buurvrouw uit De Ark van Stekeltje (keek ik vroeger naar).![]()
[ afbeelding ]
Waarom een mongool? Op tv komt die best sympathiek over!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Eens even denken, Mental Theo kwam altijd eten bij mijn vader in het restaurant. Verder heb ik een relatie gehad met een voetballer die nu bij Chelsea zit (alleen ik zie hem nooit voetballen) en ik ken Gregory van der Wiel. Oh ja, en Geert Hoes, maar wat is dat een mongool zeg
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Waarom een mongool? Op tv komt die best sympathiek over!
Maar dat zei die vrouw toch, hij zelf niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]leuk verhaal. Ik kijk nooit gtst dus ik ha geen ideeeeee wie die gast is.
Met carnaval stond ik in een kroeg hier in de stad en daar stond hij met een vrouw. Ik keek een beetje rond, niet eens naar hem; snauwt die vrouw zo; wil je met hem op de foto ofzo?!
Dus ik zo ; wtf wie ben jijbleek later dat het die stumperd was.
Ja, hij stond erbij met zo'n blik van; laat mij met rust want ik ben bekend en laat een ander het woord doen. En ik zie hem hier geregeld in de stad want hij woont blijkbaar in boxtel en tis echt een kwalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:11 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Maar dat zei die vrouw toch, hij zelf niet?
Vet!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:35 schreef Ripley het volgende:
Patrick Kluivert woonde bij mij in de buurt en zat bij mij op school.
quote:De toetsenist van Moke had ik ooit mijn allereerste date mee
het gaat over mensen uit je omgeving hè.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:51 schreef Ffleamig het volgende:
Ik ken heel veel bekende Nederlanders maar ik ga daar hier niet over uitweiden.
Grappig ik bij haar zus (op de Hobbit)quote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb bij Prinses Annette in de klas gezeten
In dat geval maar twee; Arie Luyendijk maar toen was ik zelf nog een baby en Menthal Theoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:
Het gaat dan ook om de mensen die je kende voor ze bekend werden ...
oh dan woon je bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
In dat geval maar twee; Arie Luyendijk maar toen was ik zelf nog een baby en Menthal Theo
Ben jij ook van de Goldfinger generatie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Woonde, dat zeker![]()
Bosschenaar van geboorte.
Nee ik heb disco's altijd gemeden, niets voor mij, ik zat quasi depressief te wezen in de Boortoren o.a.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ben jij ook van de Goldfinger generatie?
Ahw... Hoe oud ben je dan en waar woon je nu?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:20 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee ik heb disco's altijd gemeden, niets voor mij, ik zat quasi depressief te wezen in de Boortoren o.a.
Don't you go up the skyquote:Op maandag 25 juni 2012 20:24 schreef Plums het volgende:
De jongens van DeWolff, als iemand die band kent.
Altijd opletten met oversteken zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:35 schreef Ripley het volgende:
De toetsenist van Moke had ik ooit mijn allereerste date mee
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:35 schreef Ripley het volgende:
De toetsenist van Moke had ik ooit mijn allereerste date mee
De voetbal is Glen Helder?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Mijn buurjongen zo een rapper. Ben vergeten zijn naam. En zo een bekende surinaamse voetballer ik ken zijn familie en zijn moeder, die is gokverslaafde ja. Wel een lief vrouw ik ging altijd met hem buiten voetballen en zijn moeder gaf mij gratis waterballonnen. En zo een gtst acteur groet mij altijd wanneer ik hem in de buurt zie, carlo boshard ken ik een beetje en bas koster ga ik ook wel om tijdens het uitgaan
Leuk programma altijd inddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is de rode buurvrouw uit De Ark van Stekeltje (keek ik vroeger naar).![]()
[ afbeelding ]
In Oosterhout? Ik heb op de middelbare school gezeten waar zij - ver voor mij - ook gezeten heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb bij Prinses Annette in de klas gezeten
Jij balen dat ze toen nog geen borsten, kont en schuursponsje hadquote:Op woensdag 27 juni 2012 07:59 schreef Strooper het volgende:
Deze dame zat op de basisschool bij mij in de klas en had ik 'verkering' mee:
[ afbeelding ]
Berber Janssen heet ze en ze speelde op het einde van ONM nog een tijdje mee.
Verder ken ik Bram Nuytinck, zat jarenlang bij zijn broer in het voetbalteam.
Oh die is wel lekker. Telefoonnr gaarne.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:14 schreef raptorix het volgende:
Riquelle van Next Hollands Top Model is mijn nichtje, IRL is ze heel aardig, in de serie werd ze als bitch weggezet door vaak raar te monteren, bijvoorbeeld toen ze in ijsland dat rare eten weigerde te eten, dat was niet om die mensen te beledigen, maar omdat ze vegetarier is.
de vreetzak!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef raptorix het volgende:
Oja, de echtgenoot van Paul de Leeuw is mijn vroegere buurjongen, vorig jaar toen ik bij me ouders was, was Paul er naast aan barbecuen.
Stephan Nughter de man van Paultjequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef raptorix het volgende:
Oja, de echtgenoot van Paul de Leeuw is mijn vroegere buurjongen, vorig jaar toen ik bij me ouders was, was Paul er naast aan barbecuen.
Jepquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Stephan Nughter de man van Paultje
Hij is wat ouder dan ik, maar me zussen gingen vroeger veel met elkaar om, ook al omdat ze samen volleybalden, erg rustige sympatieke jongen wat ik me kan herinderen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuke man lijkt mij of niet? iig Paul en Stephan zijn een leuk stel.
Ja dat lijkt hij me wel een rustige jongen..Hij is zeven jaar jonger dan Paul die dit jaar 50 is geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef raptorix het volgende:
Hij is wat ouder dan ik, maar me zussen gingen vroeger veel met elkaar om, ook al omdat ze samen volleybalden, erg rustige sympatieke jongen wat ik me kan herinderen.
We hebben dezelfde stamvader.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:53 schreef Jirdo het volgende:
Ik heb les gehad van de broer van Frits Spits.
[..]
Vertel
Lees mijn tweede post eens in dit topic (eerste pagina de derde post).quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:53 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Vertel
Was hij de buurman?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mijn bazenvader heeft vroeger door het beeld gehuppeld in Flodder 1 en Amsterdamned. Huub Stapel een goede kennis van hem.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Maanvis het volgende:
ik heb zelf in de film 'in oranje' gefigureerd. ik ben die dikke gast met die lichtbruine jas die in het donker over straat loopt als ie met z'n fietsje gaat vliegen.
BN'er staat voor bekende Nederlander, niet voor bekende neger.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef fh101 het volgende:
Toen ik op uitwisseling was in Canada had ik een class samen met de kleindochter van de president van Burundi, die in 1993 bij een staatsgreep werd vermoord. Telt dat ook?
Verder kom ik hier over een paar jaar nog op terug, aangezien een paar oud klasgenoten van mij behoorlijk onderweg zijn met hun muziek carriere. Nu kent nog niemand ze, maar over een paar jaar wel. Eentje staat binnenkort in Carre
Niet? he, jammer...quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
BN'er staat voor bekende Nederlander, niet voor bekende neger.
Wie van Chelsea?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Eens even denken, Mental Theo kwam altijd eten bij mijn vader in het restaurant. Verder heb ik een relatie gehad met een voetballer die nu bij Chelsea zit (alleen ik zie hem nooit voetballen) en ik ken Gregory van der Wiel. Oh ja, en Geert Hoes, maar wat is dat een mongool zeg
Weet je Frits Spits is ook voor dat hij bij de radio ging werken : Leraar Nederlands en Frans geweest. En hij is Neerlandicus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:53 schreef Jirdo het volgende:
Vertel
Zeg ik liever niet, te herkenbaarquote:
Golddigster in wording dit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zeg ik liever niet, te herkenbaar
De ouders van mijn ex waren trouwens twee bekende kunstenaars. Prachtig huis hadden hun.
Enige waar ik gold bij dig is mijn vader. Bij vriendjes geef ik liever dan dat ik krijg. Ook die ex die nu bij Chelsea voetbalt belt nog geregeld om af te spreken maar ik hou niet van arrogante kwallenquote:
Laat hem je mislukte extensions zien, ben je geheid van hem afquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Enige waar ik gold bij dig is mijn vader. Bij vriendjes geef ik liever dan dat ik krijg. Ook die ex die nu bij Chelsea voetbalt belt nog geregeld om af te spreken maar ik hou niet van arrogante kwallen
Zijn er inmiddels uit. Deze vrouw heeft inmiddels weer een gezonde bobquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Laat hem je mislukte extensions zien, ben je geheid van hem af
Had je topic gelezen ja, dat je een deel van je geld terug kreeg, maar dacht dat er meer bij werden gezet toen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zijn er inmiddels uit. Deze vrouw heeft inmiddels weer een gezonde bob
Hm, met deze omschrijving houden we nog steeds de hele selectie van Chelsea over, ik denk S. Kalou of G_C denkt dat Alex nog bij Chelsea speelt. Jeffrey Bruma kan ook nog wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Enige waar ik gold bij dig is mijn vader. Bij vriendjes geef ik liever dan dat ik krijg. Ook die ex die nu bij Chelsea voetbalt belt nog geregeld om af te spreken maar ik hou niet van arrogante kwallen
Ja klopt, maar ik vond die 3 cm dat het nu langer was de moeite toch niet waardquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had je topic gelezen ja, dat je een deel van je geld terug kreeg, maar dacht dat er meer bij werden gezet toen?
Iig, toch goed dat je voet bij stuk hebt gehouden
Jeffrey Bruma denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vond die 3 cm dat het nu langer was de moeite toch niet waard
Zeg gewoon man. Eerst een beetje interessant doen, en het dan niet willen vertellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zeg ik liever niet, te herkenbaar
De ouders van mijn ex waren trouwens twee bekende kunstenaars. Prachtig huis hadden hun.
Jah!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Wel leuk BrandX Bolle Jan uit de Jordaan
Mooi voor hem dat zijn broers en zussen in hetzelfde huis woonden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou vergeet ik te vertellen dat notabene iemand uit mijn geboorte dorp Huub Loeffen later voetballer is geworden bij Vitesse en later bij een voetbalclub in Oss. Zijn ouders woonde vlakbij ons thuis. Ook Huub en zijn broers en zussen ook.
Jan Vayne zat vroeger bij mij op school en speelde er later ieder jaar piano op de klassieke avond. Verder kwam Bert Visscher vroeger geregeld bij mijn opa en oma over de vloerquote:Op maandag 25 juni 2012 03:10 schreef GekkePoes het volgende:
Mijn zus heeft een relatie gehad met Jan Vayne voordat ie buiten het café waar die toen speelde bekend was als pianist.
Gebruikten die ook koffiefilters als voorbehoedsmiddel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jan Vayne zat vroeger bij mij op school en speelde er later ieder jaar piano op de klassieke avond. Verder kwam Bert Visscher vroeger geregeld bij mijn opa en oma over de vloer
Kan ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk eerder aan Patrick van Aanholt. Klopt ook als je ziet waar hij eerder heeft gespeeld.
Ze zei dat ze hem al een tijd niet meer heeft zien spelen. Van Aanholt zat bij Vitesse dus lijkt me niet, Bruma bij HSV (misschien kijkt ze geen Duits voetbal). Blijft Nathan Aké eigenlijk over.quote:
Wat is dat voor een minister?quote:Op woensdag 27 juni 2012 05:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb de minister van finacien in mijn telefoonlijst staan
Echt? Jeroenquote:Op woensdag 27 juni 2012 05:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb de minister van finacien in mijn telefoonlijst staan
die linksboven zat bij mij op school (sletjequote:Op maandag 25 juni 2012 12:18 schreef kawa4 het volgende:
bij mij op de scouting zat
Ties van Westing ( spuiten en slikken)
alleen heette hij toen nog gewoon thijs.
en op school zat:
Monique de Waal : ( van de meiden groep KUS)
links onder op onderstaande foto
[ afbeelding ]
Ah nee, ja, erg bekende Nederlander.quote:
Que si, que no, dat nummer is hier wereldberoemd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Jody Bernal
Soort van familie....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Had ie alle vrouwen aangerand?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:08 schreef Zoev het volgende:
Boer Geert. BHV cursus mee gedaan paar jaar geleden
Nee. Ging wel op de reanimatie pop zitten.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:56 schreef Aiciu het volgende:
Roly Bonevacia Wellington Phoenix en Wesley Hoedt AZ straks Lazio
Heb je haar ook geneukt?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:17 schreef Redster1984 het volgende:
Doutzen Kroes zat in mijn klas op de middelbare school.
Patty van de Dolly Dots had een oogje op me. Ik was te schuchter en verlegen.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Patty van de Dolly Dots had een oogje op me. Ik was te schuchter en verlegen.
Hier ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:22 schreef McGrath het volgende:
Niemand, ik kom uit een dorp waar mensen niet bepaald capabel zijn om bn'ers te worden.
Haha nee. Maar was een heel gewoon meisje. Deed samen met een vriendin mee met iets in zo'n meisjesblad waar geloof ik dan je kleding werd besproken en hoe je de ander kent ofzo. Geloof dat t daar ooit allemaal wat mee begonnen is. Weet alleen t blad ff niet. Zal de fancy wel zijn geweest ofzo....quote:
Das dan jammer. Kom je ook uit Eastermar dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:43 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Haha nee. Maar was een heel gewoon meisje. Deed samen met een vriendin mee met iets in zo'n meisjesblad waar geloof ik dan je kleding werd besproken en hoe je de ander kent ofzo. Geloof dat t daar ooit allemaal wat mee begonnen is. Weet alleen t blad ff niet. Zal de fancy wel zijn geweest ofzo....
Sinds wanneer is Obomba een Nederlander?quote:Op maandag 25 juni 2012 02:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Barack Obama is in dezelfde straat geboren als ik.
Haha! Jij hebt er nog nooit een ontmoet!quote:
Het Fedde?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:57 schreef DeLuna het volgende:
Moeders zat bij Wouter Bos in de klas. En ik heb bij eredivisiespelers Doke Schmidt en Pele van Anholt in de klas gezeten, voor zover je dat bekend kan noemen. Dat was het wel volgensmij.
Helemaal mijn mening. Bij het gros van die lui denk ik, "who the fok" is datquote:
DJ Jean?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:09 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik zeg weleens gedag tegen de vriendin/vrouw van een bekende DJ en kom die lelijkerd zelf ook weleens tegen in het portiek. Echt zo stereotiep; lelijke rijke vent met een lekker blond mokkel.
Nope, en ga geen namen noemen verder. Zo bijzonder is ie verder niet. Gewoon een aardige vent verder.quote:
Vangrail speelde ooit bij toenmalige vrienden van mij op hun bruiloft. En jaar later eindigde hun huwelijk ook in de vangrailquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb bij de gitarist van Vangrail in de klas gezeten.
En ''zanger'' Rinus was een vaste klant in mijn supermarkt, waar ik werkte als caissière.
Hehe lulligquote:Op zondag 22 februari 2015 16:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Vangrail speelde ooit bij toenmalige vrienden van mij op hun bruiloft. En jaar later eindigde hun huwelijk ook in de vangrail
quote:
Hebben jullie samen nog chickies vermoord?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:51 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik was ooit buttbuddies met joran van der sloot.
Dan kom je vast uit Zaandam, mijn moeder was vroeger bevriend met de vader van Ronald en Erwin.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:56 schreef Alentejana het volgende:
Ronald en Erwin Koeman (geloof zelfs dat Erwin in mijn klas zat op de lagere school, zou ik oude schoolfoto´s op moeten speuren), en Margriet Eshuis (mijn zus kreeg accordionles van haar vader).
Hoewel de nieuwe generatie dat niet zoveel zegt, denk ik.
Ik ben er niet geboren, wel opgegroeid.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan kom je vast uit Zaandam, mijn moeder was vroeger bevriend met de vader van Ronald en Erwin.
Mijn vader heeft overigens wel eens de woning gerenoveerd van Margriet.
In Beneden Leeuwen daar woont hij😀quote:Op maandag 23 februari 2015 13:12 schreef Fera het volgende:
Ik zag Jochem van Gelder regelmatig bij het zwembad of in de supermarkt.
Grappig ik ken ook iemand die bij haar in de klas heeft gezeten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:17 schreef Redster1984 het volgende:
Doutzen Kroes zat in mijn klas op de middelbare school.
Tja als we er familie bij gaan halen... mijn neef zat in de oorspronkelijke formatie van de Dizzy Mans Band en was toen (jaren 70) zo populair dat ik handtekeningen moest vragen voor klasgenoten. Inmiddels met artiestennaam Nick McAlley wat minder populair, maar wel bekend in de countryscene. (Vooral in België dus inmiddels meer BBer)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:50 schreef spoeleh het volgende:
Oh en mijn tante was tv presentatrice van oa Service Salon.
Amanda Spoel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:50 schreef spoeleh het volgende:
Zat in de klas bij Theo Bos, oud olympisch kampioen baanwielrennen
Bram van Polen, aanvoerder van PEC zwolle ging daar ook naartoe, is nu nog een kennis van me.
En niet mee opgegroeid maar nu wel mee samenwonend; mijn huidige vriendin zat bij de finalisten van Idols 1. Die was dus een jaar of 10 terug een echte BN'er
Oh en mijn tante was tv presentatrice van oa Service Salon.
ik heb hem als kind ontmoet en hij heeft me meegenomen naar zijn auto voor een cadeautjequote:Op maandag 23 februari 2015 13:12 schreef Fera het volgende:
Ik zag Jochem van Gelder regelmatig bij het zwembad of in de supermarkt.
Denk er maar niet te lang over na, het is niet altijd zonder reden dat je iets vergeet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik heb hem als kind ontmoet en hij heeft me meegenomen naar zijn auto voor een cadeautje
(geen seks, maar ben vergeten wat wel)
hahahaha, ik heb op jouw tante gefaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |