Nee, klopt, misschien is de klim net lang genoeg om niet al teveel tijd te verliezen. Gisteren gaf mij wel hoop. Ik ben ook benieuwd hoeveel Wiggins verliest hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:14 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd of Gesink kan bijblijven. Dit soort aankomsten zijn nou niet echt zijn ding.
Mhua dit kan ie nog wel. De klim is ook, net wat Felagund zegt, lang genoeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:14 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd of Gesink kan bijblijven. Dit soort aankomsten zijn nou niet echt zijn ding.
Als de volledige wereldtop aanwezig is, moet Sagan zich wel vaker bij een ereplaats neerleggen. Voorlopig domineert hij vooral in zwak bezette koersen (maar is dan ook wel extreem dominant).quote:Op maandag 25 juni 2012 02:51 schreef Pranjicc het volgende:
Dit wint Sagan met drie vingers in zijn neus vrees ik.
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilbert heeft dit jaar nog weinig laten zien, maar hij mag me (ons) verrassen op zijn "thuisgrond".Neil LOVES Carrots!
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad!Kenny heeft zich wel verrassend goed ontwikkeld voor de heuvels, kwam nog ver mee bij het NK bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, jammer genoeg is Mayo gestopt met wielrennen.quote:![]()
toepasselijk trouwens dat de ravitaillering op de baraq de fraiture (spreek uit als frituur) ligt
Klopt, maar of hij ook voorin meedoet op dit soort parcoursen in de Tour is twijfelachtig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Kenny heeft zich wel verrassend goed ontwikkeld voor de heuvels, kwam nog ver mee bij het NK bijvoorbeeld
Ik denk ook dat die geen kans heeft, maar hij zal ook niet bij de laatste 10 eindigen deze etappe. Wat wel geopperd werdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, maar of hij ook voorin meedoet op dit soort parcoursen in de Tour is twijfelachtig.
Daar niet nee, in de bergen misschien wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die geen kans heeft, maar hij zal ook niet bij de laatste 10 eindigen deze etappe. Wat wel geopperd werd
wat te denken van hamburger die ook al lang gestopt isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer genoeg is Mayo gestopt met wielrennen.
Maar een chasse patat gaat er wel in
Inderdaad..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat te denken van hamburger die ook al lang gestopt is
Hou je er wel rekening mee dat er activiteit is op het circuit van Spa.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef Gripper het volgende:
Ik sta in ieder geval te juichen op de cote de franchorchamps, en wellicht later nog op een andere plek langs het parcours als ze vanuit het zuiden weer terug op weg naar Seraing zijn
Tja, die bakt er op het moment geen ene kloot van.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef kibo het volgende:
Vorig jaar had iedereen Gilbert gespeeld in zo n etappe
Ik had 100% zeker Gibert opgesteld als hij de vorm van vorig jaar had. Nu gaan veel mensen Sagan spelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef kibo het volgende:
Vorig jaar had iedereen Gilbert gespeeld in zo n etappe
Die vorm lijkt hij terug gevonden te hebben, al is het misschien net niet steil genoeg wat Blik ook zegt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:54 schreef Gitank2 het volgende:
Ideale Underdog die Gilbert.
Maar geen vorm is geen vorm, of hij moet ergens in Wallonie zijn "vorm" op zijn Voigts terug hebben gevonden
Het is echt vrij lastig hoor, zitten steile stukken in, kijk maar eens in streetview.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Blik het volgende:
Zelfs een Gilbert in topvorm zou dit niet winnen, daar is het volgens mij niet steil genoeg voor.
Rojas zou nog kunnen, maar Freire en Petacchi niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef rolfpoland het volgende:
Kunnen we sprinters zoals cavendish, Rojas, Freire, Petacchi ook verwachten op zon aankomst, of zal het tussen de punchers gaan? Gilbert/Sagan/Valverde/Evans?
Petacchi en Cavendish sowieso niet. Rojas zal wel meedoen, Freire twijfel ik over, maar denk het niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef rolfpoland het volgende:
Kunnen we sprinters zoals cavendish, Rojas, Freire, Petacchi ook verwachten op zon aankomst, of zal het tussen de punchers gaan? Gilbert/Sagan/Valverde/Evans?
Dat had de Gilbert in topvorm vorig jaar niet nodig hoor..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Blik het volgende:
Zelfs een Gilbert in topvorm zou dit niet winnen, daar is het volgens mij niet steil genoeg voor.
Neuh echt niet. Dit leent zich uitstekend voor uitvallen en een sprint van 2,5 km. bergop zie ik Cav absoluut niet winnen. De ZLM Toer is nog even wat anders dan dit en La Gileppe is heel wat anders dan de Cote de Seraing, aangezien de echte sprint bij La Gileppe vlak is. Hier blijft het oplopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:49 schreef Gitank2 het volgende:
Een mix tussen de sterke sprinters (Sagan, Freire, Rojas types) en de punchers denk ik.
Cavendish kan toch ook ver komen, maar of hij ook om de zege meedoet? daar ben ik wel heel benieuwd naar.
Je kan het aardig vergelijken. Cote de Seraing is iets langer, maar iets minder steil.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:51 schreef rolfpoland het volgende:
is dit vergelijkbaar met de etappe van vorig jaar op Mur de Bretagne die evans won?
Ik geloof nooit dat Goss er nog bij gaat zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:02 schreef One_of_the_few het volgende:
Goss zou dit misschien ook kunnen. Simon lijkt me ook een aardige voor morgen.
Hopelijk zitten de Nederlanders dan aan de goede kant van de streep. Poels en Mollema vielen mij erg mee vandaag, dus die verwacht ik morgen vooraan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:36 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel weer dringen worden om goed geplaatst de laatste helling op te gaan.
Een garantie dus voor valpartijen, net als vorig jaar de 1e etappe die Gilbert won.
Hopelijk zonder veel erg maar de Tour zou de Tour niet zijn als er morgen al verliezers zullen zijn.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Iets ook voor Samuel Sanchez, of moet ie het meer van hooggebergte (incl. dalen) hebben?
Volgens mij is dit hem niet hoor?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:56 schreef TheArt het volgende:
Dit is dus de Cote de Seraing:
[ afbeelding ]
Volgens de site van de tour gaat men onderaan even over de Rue de Boncelles, vervolgens buigen ze af en rijden ze over de Avenue du Centenaire is.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hem niet hoor?
Bij Climbbybike staat namelijk dat dit de Avenue du Centenaire is, terwijl ze in de tour over de Rue de Boncelles rijden. (Bredere en gelijkmatigere weg)
Dit. Zitten echt steile stukken bij en als Evans, Gilbert of Cancellara vol doortrekken dan gaan Goss, Cav en de rest er gewoon af. Ik hoop op Albasini of Gerrans.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Goss er nog bij gaat zijn.
EBH zie ik dat wel doen.
Albasini en Gerrans zijn ook echt dikke kanshebbers mijns inziens.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:03 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Dit. Zitten echt steile stukken bij en als Evans, Gilbert of Cancellara vol doortrekken dan gaan Goss, Cav en de rest er gewoon af. Ik hoop op Albasini of Gerrans.
14.10.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe laat begint de uitzending eigenlijk? Ik zit nu nog naar de herhaling van de proloog te kijken.
Ik weet het niet, het is wel de tour, Gilbert lijkt ook weer in vorm te zijn en Evans geef ik ook een kans vandaag.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Kanshebber nummer 1 is natuurlijk Peter Sagan. Als hij in vorm is, dan sprint hij iedereen moeiteloos uit het wiel. Hagen en Valverde zijn de 2 outsiders.
Door de neutrale zone nog, peloton is even gestopt door een demonstratie maar rijdt inmiddels weer verder. Echte start over ongeveer 10 minuten.quote:
Of gewoon http://nos.nl/sport/quote:Op zondag 1 juli 2012 12:36 schreef misteriks het volgende:
voor diegenen die het met streams moeten stellen ; http://sports-livez.com/
Die werkt alleen in Nederland helaas.quote:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 01-07-2012 om 12:40:24#sporza #tdf12 - KM 2 kopgroep 6 man -Gene EUC- Urtasun EUS - Bouet ALM - Edet COF - Delaplace SAU - ze hebben 30" op het pel reageer retweet
Jij bent de live-ticker van het forum hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Felagund het volgende:
6 man ontsnapt, 20 seconden voorsprong, nog niet bekend wie het zijn.
[..]
Die werkt alleen in Nederland helaas.
Urtasunquote:Op zondag 1 juli 2012 12:40 schreef Pino112 het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 01-07-2012 om 12:40:24#sporza #tdf12 - KM 2 kopgroep 6 man -Gene EUC- Urtasun EUS - Bouet ALM - Edet COF - Delaplace SAU - ze hebben 30" op het pel reageer retweet
Nee. De Franse TV zendt pas uit vanaf 14:10 CET.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht dat er nu ook al beelden waren.
Hoogerland gaat voorlopig echt niet voor die puntjes rijden hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:44 schreef Zhero het volgende:
Beter worden ze ingelopen, zodatJohnny
de punten op de klimmetjes kan pakken (mogelijk in nieuwe ontsnapping)
.
Jacobs had gebeld met de pa van Hoogerland en die had gezegd dat Johnny vandaag op het podium zou staan met de bolletjesquote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoogerland gaat voorlopig echt niet voor die puntjes rijden hoor.
Gesink knalt iedereen op 30 seconden op de laatste klim. Turbo Turboquote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef JC14 het volgende:
Gesink over de rit van vandaag.
Gesink: 'Zondag kunnen verschillen worden gemaakt'
LUIK - Robert Gesink keek zaterdag tevreden terug op de proloog van de Tour in Luik. De Raborenner reed naar een 65e plek op 26 seconden van winnaar Fabian Cancellara.
[ afbeelding ]
Door Charlie Bootsman
“Dit geeft een lekker gevoel. Ik heb nergens iets laten liggen. Zo’n proloog is gruwelijk afzien, maar wel geweldig. Je geeft alles en rijdt door een continue vlaag van lawaai”, zei Gesink, die alert is voor de lastige aankomst van zondag in Seraing.
“We hebben die etappe goed verkend. Het is steil aan het einde en daar kunnen zeker verschillen worden gemaakt.”
Gesink, die vorig jaar vroeg in de Tour ten val kwam, wil nu schadevrij blijven in de eerste week. “Daar moeten we voor zorgen en verder is het gewoon genieten van een mooie Tour. Daar zijn we nu al lekker mee bezig.”
Bron: http://www.nusport.nl/wie(...)-worden-gemaakt.html.
Laten hopen dat Gesink voor een verschil kan zorgen. Zou héérlijk zijn. Heb het gevoel dat hij rustiger dan ooit op zijn fiets zit en alles met wat daarbuiten komt kijken.
Kom op Gesink, maak ons trots.
Ik moest voor Het Nostradamus topic 2012 - De alternatieve tourpool bijhouden welke renner als eerste ontsnapte.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:41 schreef Zhero het volgende:
[..]
Jij bent de live-ticker van het forum haha? Mijn adoptierenner zit er helaas niet bij
BMC zal wel gaan rijden op het eind vermoed ik, voor Evans en Gilbert. Dit is alleen voor de publiciteit, Argos heeft ook gezegd dat ze de eerste week vol op Kittel zullen gaan. Al heeft die vandaag toch geen kans, daarom hadden vandaag wel iemand mee kunnen sturen.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:56 schreef FredWielergek het volgende:
Geen leuke interessante kopgroep, geen nederlanders, geen belg, niet uit de nederlandse ploeg. Ik weet ook wel dat ze teruggehaald worden uiteindelijk, maar toch.
FUUUUUUUtwitter:andremeganck twitterde op zondag 01-07-2012 om 13:12:20#sporza #tdf12- Er word een val gemeld van Bram Tankink (zonder erg) - voorsprong van de kopgroep slinkt verder 1'10" reageer retweet
Tony Martin ook al gevallen, die heeft tot nu toe ook alleen nog maar pech...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:15 schreef Pino112 het volgende:
FUUUUUUUtwitter:andremeganck twitterde op zondag 01-07-2012 om 13:12:20#sporza #tdf12- Er word een val gemeld van Bram Tankink (zonder erg) - voorsprong van de kopgroep slinkt verder 1'10" reageer retweet
![]()
Ik weet het niet, je moet ook wat vertrouwen in je kopman hebben. Ik schat hem niet lager in dan bijvoorbeeld Greipel en die versloeg vorig jaar ook Cavendish een keer in de sprint. Ze hebben bij Argos ook een redelijk treintje dat ze voor hem in kunnen zetten.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:15 schreef tdrone het volgende:
ik vind het op zijn zachtst gezegd optimistisch dat argos de hele eerste week alleen voor kittel wil gaan rijden..
Zijn gifbeker is blijkbaar nog niet leeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:18 schreef Zhero het volgende:
[..]
Tony Martin ook al gevallen, die heeft tot nu toe ook alleen nog maar pech...
Alle anderen hebben helemaal geen kwaliteit.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:15 schreef tdrone het volgende:
ik vind het op zijn zachtst gezegd optimistisch dat argos de hele eerste week alleen voor kittel wil gaan rijden..
Ik bedoel dat ze nu niet eens gaan proberen om met de ontsnapping mee te zitten en zich in de kijker te rijdenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Alle anderen hebben helemaal geen kwaliteit.
Vorig jaar was extreem ja, leken alleen kopmannen te vallen: Wiggins, Gesink, Van den Broeck, Vinokourov, Horner, Kloeden en Barjkovic. En dan vergeet ik misschien nog wel iemand.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zijn gifbeker is blijkbaar nog niet leeg.
Hopelijk gaan er dit jaar niet zoveel klassementsrenners (en Gesink al helemaal niet) vallen als vorig jaar
Bij Hoogerland zeg nooit nooit.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoogerland gaat voorlopig echt niet voor die puntjes rijden hoor.
Dat valt ook heel erg mee, zie bijvoorbeeld Koen de Kort die lang mee komt met het NK vorige week en ook in het voorseizoen goed heeft gereden. Ze doen niet onder voor andere kleine Franse ploegen, hoewel die wel betere klimmers in hun selectie hebben. Wel jammer dat ze Degenkolb thuis hebben gelaten.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Alle anderen hebben helemaal geen kwaliteit.
Morkov, Bouet, Urtasun Perez, Delaplace, Gene en Edet zitten in een kopgroep. Martin, Tankik en Roux gevallen. Verder nog niet veel bijzonders.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Wat zijn de actuele ontwikkelingen op dit moment ??
ok ! jammer van Tony en Bram, niks bijzonders verder bij die val ??quote:Op zondag 1 juli 2012 13:54 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Morkov, Bouet, Urtasun Perez, Delaplace, Gene en Edet zitten in een kopgroep. Martin, Tankik en Roux gevallen. Verder nog niet veel bijzonders.
Die komt niet helemaal overeen met de hoogtemeters en percentages die op de Toursite gegeven worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:56 schreef TheArt het volgende:
Dit is dus de Cote de Seraing:
[ afbeelding ]
Vanzelfsprekend. Liquigas, BMC en Movistar willen deze etappe graag.quote:
Nogal ja, volgend jaar op gele fietsen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Wat een belachelijke nieuwe regel dat de leider in het ploegenklassement met gele helmen moet rijden
Het is wel.. Euuh.. Duidelijkquote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Wat een belachelijke nieuwe regel dat de leider in het ploegenklassement met gele helmen moet rijden
Ach, verwarrend is het niet, maar echt handig vind ik het ook niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Zhero het volgende:
Ziet er idd niet uit en ik vind het zelfs verwarrend ipv handig...
Met een stukje herkenbaarheid is niets mis mee. Zo vindt iedereen het doodnormaal dat de leider wordt verplicht met de gele trui te rijden...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Denk rond 1700 - 1730. Heb schema's niet bij de hand, maar beetje natte vinger werkquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Pro_Shifty het volgende:
Hoe laat wordt het einde van de etappe verwacht? Hoe laat zijn ze binnen
quote:Vanmiddag rond 12.35 uur is de eerste etappe van de Tour de France gestart. Vlak na die start ontstond er een kopgroepje van zes renners. De Fransen Gène (Europcar), Bouet (AG2R), Edet (Cofidis), Delaplace (Saur), de Spanjaard Urtasun Perez en de Deen Morkov kregen een vrijgeleide van het peloton.
De kopgroep bouwde de voorsprong op het peloton snel uit tot enkele minuten. Helemaal zonder slag of stoot ging dat niet. De zes renners moesten even wachten voor een dichte spoorwegovergang, terwijl het peloton daar even later wel gewoon kon doorfietsen.
De Ikea is vast blij met zequote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Slobeend het volgende:
Doet pijn aan je ogen, die Saxobank shirts.
Als dat zoveel scheelt is het vreemd dat ze er niet eerder op zijn gekomen om met dichte helmen te gaan rijden.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef marcodej het volgende:
Ook een aantal renners met dichte helmen. Nieuwe trend, is aero en zou twee fietslengtes schelen over een sprint van 600m, maar die van Giro zijn spuuglelijk.
Toch wel een beetje triest hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef Zhero het volgende:
Wel heerlijk trouwens dat de kopgroep voor een dichte spoorwegovergang heeft gestaan, dat maakt de Tour (en wielrennen) toch wel weer mooi. Naast marathons zo'n beetje de enige sport op publiek goed
.
[..]
Dat zie je soms ook in Parijs-Roubaix. Boonen en een paar anderen zijn in die wedstrijd een paar jaar terug gediskwalificeerd omdat ze een dichte slagboom genegeerd hadden.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef Zhero het volgende:
Wel heerlijk trouwens dat de kopgroep voor een dichte spoorwegovergang heeft gestaan, dat maakt de Tour (en wielrennen) toch wel weer mooi. Naast marathons zo'n beetje de enige sport op publiek goed
.
[..]
Ik zou wel eens cijfers willen zien, zo in een peloton rijdende zal het niet zo veel uitmaken. In een sprint misschien wel, maar Cav rijdt weer met een open helm.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als dat zoveel scheelt is het vreemd dat ze er niet eerder op zijn gekomen om met dichte helmen te gaan rijden.
Hier worden de laatste updates over gegeven.quote:
Dat zegt de marketingafdeling van Giro overigens.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als dat zoveel scheelt is het vreemd dat ze er niet eerder op zijn gekomen om met dichte helmen te gaan rijden.
. Vol in de finale was dat ookquote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zie je soms ook in Parijs-Roubaix. Boonen en een paar anderen zijn in die wedstrijd een paar jaar terug gediskwalificeerd omdat ze een dichte slagboom genegeerd hadden.
Cav heeft ook vaker met dichte helm gereden:quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zou wel eens cijfers willen zien, zo in een peloton rijdende zal het niet zo veel uitmaken. In een sprint misschien wel, maar Cav rijdt weer met een open helm.
Dat verhaaltje zal nog wel een paar keer langs komen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef Mercurial het volgende:
Kinderen van Voigt ook voor de eerste keer voorbij gekomen.
Knap hoe je dat vol kan lullen ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef Guard het volgende:
Lekker hoor, weer de tour kijken genieten van de verhalen als de koers niet echT spannend is....
Spannende verhalen zijn het ookquote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef Guard het volgende:
Lekker hoor, weer de tour kijken genieten van de verhalen als de koers niet echt spannend is....
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Ik wacht trouwens op het moment dat de rode lantaarn een rode helm op moet.
Zo'n rood fietsledje aan zijn zadelquote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Gebeurde vast wel vakerquote:Op zondag 1 juli 2012 14:53 schreef Guard het volgende:
"de tour wacht op niemand... Behalve die ene keer dan"
Is het niet weer zo'n wacke zichzelf aanpassende stream naar je internetsnelheid (lees: zij passen het aan aan de hand van hoeveel mensen ernaar kijken)?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:55 schreef StephanL het volgende:
Vind de kwaliteit van de stream wel tegen vallen.Of ligt dat aan mij?
I know. Ik zat te denken, als het zoveel uitmaakt, waarom Cav dan vandaag weer met open rijdt. Maar hij heeft natuurlijk geen kans vandaag, dus dan zal het dus geen reet uitmaken.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cav heeft ook vaker met dichte helm gereden:
[ afbeelding ]
Lazer, helmen van Lotto-Belisol, heeft ook een aeroshell, maar die is ook vooral tegen de kou:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, het was even goed, maar de bitrate veranderd telkens ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet weer zo'n wacke zichzelf aanpassende stream naar je internetsnelheid (lees: zij passen het aan aan de hand van hoeveel mensen ernaar kijken)?
Kijk anders gewoon deze http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Yep, echt heel suf. Je kan bij de NOS sinds het EK niet meer even iets op FOK! posten want dan kun je weer pixels tellen op je stream. Dank voor het alternatief.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet weer zo'n wacke zichzelf aanpassende stream naar je internetsnelheid (lees: zij passen het aan aan de hand van hoeveel mensen ernaar kijken)?
Kijk anders gewoon deze http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Ze rijden ook in een zeer gezapig tempo in het peloton.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:10 schreef Guard het volgende:
Toch weer rap een minuutje bij de voorsprong bijgekomen...
Ze moeten een bepaalde voorsprong hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rijden ook in een zeer gezapig tempo in het peloton.
Ja dat sprintje voor dat puntje was voldoende om wat tijd te pakken...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rijden ook in een zeer gezapig tempo in het peloton.
nieuwe sponsor Tinkoff is erbijquote:Op zondag 1 juli 2012 15:15 schreef Remzz het volgende:
Wat heeft Saxo voor oostblok shirtjes dit jaar
Die zie ik hier niet winnen hoor.quote:
Ik ook niet, maar je weet het bij hem nooit. Hij verrast op de meest vreemde momenten en is dit jaar een stuk beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet winnen hoor.
Dat zeg ik toch ook niet? Maar van Houwelingen gaf gisteren aan dat het belangrijkste was dat de 3 kopmannen geen tijd zouden verliezen, toen werden de kansen van LLS niet genoemd. Maar hij krijgt (terecht, lijkt me) in ieder geval de kans om voor de etappe te gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet winnen hoor.
Een barak.quote:
Hij werd tweede van het peloton.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:43 schreef Thomas B. het volgende:
Als Cav in het groen wil rijden, waarom deed ie dan niks in tussensprintje net?
Hij deed gewoon mee hoor? Werd 2e van peloton.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:43 schreef Thomas B. het volgende:
Als Cav in het groen wil rijden, waarom deed ie dan niks in tussensprintje net?
Om brokken te maken.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom wilde Kenny meesprinten? Denkt hij echt dat hij kans maakt op de groene trui?
Enige moment vandaag dat hij in beeld kon rijden en eventueel wat geld kon verdienen voor het team.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom wilde Kenny meesprinten? Denkt hij echt dat hij kans maakt op de groene trui?
Voor wie? Hij is de enige sprinter in zijn team.quote:
Boekmans is de spinter van Vacansoleil...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor wie? Hij is de enige sprinter in zijn team.
Sprintte die dan ook mee?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boekmans is de spinter van Vacansoleil...
Maar die maakt ook niet echt kans op het groen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boekmans is de spinter van Vacansoleil...
Vorig jaar ging het ook al op deze manier.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:50 schreef Guard het volgende:
Wat een boel punten zeg, vroegah was het toch alleen de eerste drie in een tussensprintje die punten kregen?
Ze hebben dat veranderd omdat de sprinters vroeger zich helemaal niet voor de tussensprint interesseerden. Vroeger was het idd 6,4,2 punten voor de eerste drie.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:50 schreef Guard het volgende:
Wat een boel punten zeg, vroegah was het toch alleen de eerste drie in een tussensprintje die punten kregen?
Nu is er toch ook maximaal 1 tussensprint?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben dat veranderd omdat de sprinters vroeger zich helemaal niet voor de tussensprint interesseerden. Vroeger was het idd 6,4,2 punten voor de eerste drie.
Laatste 2 km worden leuk.quote:
Vroegah is ook niet vorig jaarquote:Op zondag 1 juli 2012 15:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het ook al op deze manier.
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:55 schreef Gramulanion het volgende:
Is er nog wat info van deze etappe van PCM Benelux?
Val Boogerd dan ook niet aan met foutjesquote:Op zondag 1 juli 2012 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ProTour, Worldtour...das allemaal 1 pot nat.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Val Boogerd dan ook niet aan met foutjes.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Val Boogerd dan ook niet aan met foutjes.
Al redelijk vaak geweest tijdens allerlei weekendjes in de Ardennen. Best fraai inderdaad.quote:
No shit sherlockquote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evans, Gilbert, Sanchez, Sagan, Hagen, Freire, Rojas, Cavendish, Valverde en Goss.
Dat zijn de kanshebbers.
Andere Sanchez ook nog en Poels & Mollema. Herbert heeft de lijstjes altijd klaar staan.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evans, Gilbert, Sanchez, Sagan, Hagen, Freire, Rojas, Cavendish, Valverde en Goss.
Dat zijn de kanshebbers.
Oh Sammy Sanchez kan ook wel ja. Poels en Mollema zie ik het hier niet doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andere Sanchez ook nog en Poels & Mollema. Herbert heeft de lijstjes altijd klaar staan.
Herbert wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Sammy Sanchez kan ook wel ja. Poels en Mollema zie ik het hier niet doen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
+ Chavanel, Gerrans, Albasini, Cancellara.
Dat zijn de kanshebbers.
Even schaamteloos zeggen wat iedereen al weetquote:
Jep.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Wat de fuck was dat ook alweer? Vorige Tour de France toch?
Klopt, hoewel het een verademing is na de massa-ellende van het voetbal.quote:
En die oude shirts waren zo mooi...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Slobeend het volgende:
Doet pijn aan je ogen, die Saxobank shirts.
Alweerquote:Op zondag 1 juli 2012 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajaciedje heeft een ban, dan is het gelijk rustig. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |