Alle anderen hebben helemaal geen kwaliteit.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:15 schreef tdrone het volgende:
ik vind het op zijn zachtst gezegd optimistisch dat argos de hele eerste week alleen voor kittel wil gaan rijden..
Ik bedoel dat ze nu niet eens gaan proberen om met de ontsnapping mee te zitten en zich in de kijker te rijdenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Alle anderen hebben helemaal geen kwaliteit.
Vorig jaar was extreem ja, leken alleen kopmannen te vallen: Wiggins, Gesink, Van den Broeck, Vinokourov, Horner, Kloeden en Barjkovic. En dan vergeet ik misschien nog wel iemand.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zijn gifbeker is blijkbaar nog niet leeg.
Hopelijk gaan er dit jaar niet zoveel klassementsrenners (en Gesink al helemaal niet) vallen als vorig jaar
Bij Hoogerland zeg nooit nooit.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoogerland gaat voorlopig echt niet voor die puntjes rijden hoor.
Dat valt ook heel erg mee, zie bijvoorbeeld Koen de Kort die lang mee komt met het NK vorige week en ook in het voorseizoen goed heeft gereden. Ze doen niet onder voor andere kleine Franse ploegen, hoewel die wel betere klimmers in hun selectie hebben. Wel jammer dat ze Degenkolb thuis hebben gelaten.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Alle anderen hebben helemaal geen kwaliteit.
Morkov, Bouet, Urtasun Perez, Delaplace, Gene en Edet zitten in een kopgroep. Martin, Tankik en Roux gevallen. Verder nog niet veel bijzonders.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Wat zijn de actuele ontwikkelingen op dit moment ??
ok ! jammer van Tony en Bram, niks bijzonders verder bij die val ??quote:Op zondag 1 juli 2012 13:54 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Morkov, Bouet, Urtasun Perez, Delaplace, Gene en Edet zitten in een kopgroep. Martin, Tankik en Roux gevallen. Verder nog niet veel bijzonders.
Die komt niet helemaal overeen met de hoogtemeters en percentages die op de Toursite gegeven worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:56 schreef TheArt het volgende:
Dit is dus de Cote de Seraing:
[ afbeelding ]
Vanzelfsprekend. Liquigas, BMC en Movistar willen deze etappe graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |