Ik geloof nooit dat Goss er nog bij gaat zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:02 schreef One_of_the_few het volgende:
Goss zou dit misschien ook kunnen. Simon lijkt me ook een aardige voor morgen.
Hopelijk zitten de Nederlanders dan aan de goede kant van de streep. Poels en Mollema vielen mij erg mee vandaag, dus die verwacht ik morgen vooraan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:36 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel weer dringen worden om goed geplaatst de laatste helling op te gaan.
Een garantie dus voor valpartijen, net als vorig jaar de 1e etappe die Gilbert won.
Hopelijk zonder veel erg maar de Tour zou de Tour niet zijn als er morgen al verliezers zullen zijn.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Iets ook voor Samuel Sanchez, of moet ie het meer van hooggebergte (incl. dalen) hebben?
Volgens mij is dit hem niet hoor?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:56 schreef TheArt het volgende:
Dit is dus de Cote de Seraing:
[ afbeelding ]
Volgens de site van de tour gaat men onderaan even over de Rue de Boncelles, vervolgens buigen ze af en rijden ze over de Avenue du Centenaire is.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:41 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hem niet hoor?
Bij Climbbybike staat namelijk dat dit de Avenue du Centenaire is, terwijl ze in de tour over de Rue de Boncelles rijden. (Bredere en gelijkmatigere weg)
Dit. Zitten echt steile stukken bij en als Evans, Gilbert of Cancellara vol doortrekken dan gaan Goss, Cav en de rest er gewoon af. Ik hoop op Albasini of Gerrans.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Goss er nog bij gaat zijn.
EBH zie ik dat wel doen.
Albasini en Gerrans zijn ook echt dikke kanshebbers mijns inziens.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:03 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Dit. Zitten echt steile stukken bij en als Evans, Gilbert of Cancellara vol doortrekken dan gaan Goss, Cav en de rest er gewoon af. Ik hoop op Albasini of Gerrans.
14.10.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe laat begint de uitzending eigenlijk? Ik zit nu nog naar de herhaling van de proloog te kijken.
Ik weet het niet, het is wel de tour, Gilbert lijkt ook weer in vorm te zijn en Evans geef ik ook een kans vandaag.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Kanshebber nummer 1 is natuurlijk Peter Sagan. Als hij in vorm is, dan sprint hij iedereen moeiteloos uit het wiel. Hagen en Valverde zijn de 2 outsiders.
Door de neutrale zone nog, peloton is even gestopt door een demonstratie maar rijdt inmiddels weer verder. Echte start over ongeveer 10 minuten.quote:
Of gewoon http://nos.nl/sport/quote:Op zondag 1 juli 2012 12:36 schreef misteriks het volgende:
voor diegenen die het met streams moeten stellen ; http://sports-livez.com/
Die werkt alleen in Nederland helaas.quote:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 01-07-2012 om 12:40:24#sporza #tdf12 - KM 2 kopgroep 6 man -Gene EUC- Urtasun EUS - Bouet ALM - Edet COF - Delaplace SAU - ze hebben 30" op het pel reageer retweet
Jij bent de live-ticker van het forum hahaquote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Felagund het volgende:
6 man ontsnapt, 20 seconden voorsprong, nog niet bekend wie het zijn.
[..]
Die werkt alleen in Nederland helaas.
Urtasunquote:Op zondag 1 juli 2012 12:40 schreef Pino112 het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 01-07-2012 om 12:40:24#sporza #tdf12 - KM 2 kopgroep 6 man -Gene EUC- Urtasun EUS - Bouet ALM - Edet COF - Delaplace SAU - ze hebben 30" op het pel reageer retweet
Nee. De Franse TV zendt pas uit vanaf 14:10 CET.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht dat er nu ook al beelden waren.
Hoogerland gaat voorlopig echt niet voor die puntjes rijden hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:44 schreef Zhero het volgende:
Beter worden ze ingelopen, zodatJohnny
de punten op de klimmetjes kan pakken (mogelijk in nieuwe ontsnapping)
.
Jacobs had gebeld met de pa van Hoogerland en die had gezegd dat Johnny vandaag op het podium zou staan met de bolletjesquote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoogerland gaat voorlopig echt niet voor die puntjes rijden hoor.
Gesink knalt iedereen op 30 seconden op de laatste klim. Turbo Turboquote:Op zondag 1 juli 2012 12:58 schreef JC14 het volgende:
Gesink over de rit van vandaag.
Gesink: 'Zondag kunnen verschillen worden gemaakt'
LUIK - Robert Gesink keek zaterdag tevreden terug op de proloog van de Tour in Luik. De Raborenner reed naar een 65e plek op 26 seconden van winnaar Fabian Cancellara.
[ afbeelding ]
Door Charlie Bootsman
“Dit geeft een lekker gevoel. Ik heb nergens iets laten liggen. Zo’n proloog is gruwelijk afzien, maar wel geweldig. Je geeft alles en rijdt door een continue vlaag van lawaai”, zei Gesink, die alert is voor de lastige aankomst van zondag in Seraing.
“We hebben die etappe goed verkend. Het is steil aan het einde en daar kunnen zeker verschillen worden gemaakt.”
Gesink, die vorig jaar vroeg in de Tour ten val kwam, wil nu schadevrij blijven in de eerste week. “Daar moeten we voor zorgen en verder is het gewoon genieten van een mooie Tour. Daar zijn we nu al lekker mee bezig.”
Bron: http://www.nusport.nl/wie(...)-worden-gemaakt.html.
Laten hopen dat Gesink voor een verschil kan zorgen. Zou héérlijk zijn. Heb het gevoel dat hij rustiger dan ooit op zijn fiets zit en alles met wat daarbuiten komt kijken.
Kom op Gesink, maak ons trots.
Ik moest voor Het Nostradamus topic 2012 - De alternatieve tourpool bijhouden welke renner als eerste ontsnapte.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:41 schreef Zhero het volgende:
[..]
Jij bent de live-ticker van het forum haha? Mijn adoptierenner zit er helaas niet bij
BMC zal wel gaan rijden op het eind vermoed ik, voor Evans en Gilbert. Dit is alleen voor de publiciteit, Argos heeft ook gezegd dat ze de eerste week vol op Kittel zullen gaan. Al heeft die vandaag toch geen kans, daarom hadden vandaag wel iemand mee kunnen sturen.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:56 schreef FredWielergek het volgende:
Geen leuke interessante kopgroep, geen nederlanders, geen belg, niet uit de nederlandse ploeg. Ik weet ook wel dat ze teruggehaald worden uiteindelijk, maar toch.
FUUUUUUUtwitter:andremeganck twitterde op zondag 01-07-2012 om 13:12:20#sporza #tdf12- Er word een val gemeld van Bram Tankink (zonder erg) - voorsprong van de kopgroep slinkt verder 1'10" reageer retweet
Tony Martin ook al gevallen, die heeft tot nu toe ook alleen nog maar pech...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:15 schreef Pino112 het volgende:
FUUUUUUUtwitter:andremeganck twitterde op zondag 01-07-2012 om 13:12:20#sporza #tdf12- Er word een val gemeld van Bram Tankink (zonder erg) - voorsprong van de kopgroep slinkt verder 1'10" reageer retweet
![]()
Ik weet het niet, je moet ook wat vertrouwen in je kopman hebben. Ik schat hem niet lager in dan bijvoorbeeld Greipel en die versloeg vorig jaar ook Cavendish een keer in de sprint. Ze hebben bij Argos ook een redelijk treintje dat ze voor hem in kunnen zetten.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:15 schreef tdrone het volgende:
ik vind het op zijn zachtst gezegd optimistisch dat argos de hele eerste week alleen voor kittel wil gaan rijden..
Zijn gifbeker is blijkbaar nog niet leeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:18 schreef Zhero het volgende:
[..]
Tony Martin ook al gevallen, die heeft tot nu toe ook alleen nog maar pech...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |