Alle anderen hebben helemaal geen kwaliteit.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:15 schreef tdrone het volgende:
ik vind het op zijn zachtst gezegd optimistisch dat argos de hele eerste week alleen voor kittel wil gaan rijden..
Ik bedoel dat ze nu niet eens gaan proberen om met de ontsnapping mee te zitten en zich in de kijker te rijdenquote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Alle anderen hebben helemaal geen kwaliteit.
Vorig jaar was extreem ja, leken alleen kopmannen te vallen: Wiggins, Gesink, Van den Broeck, Vinokourov, Horner, Kloeden en Barjkovic. En dan vergeet ik misschien nog wel iemand.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zijn gifbeker is blijkbaar nog niet leeg.
Hopelijk gaan er dit jaar niet zoveel klassementsrenners (en Gesink al helemaal niet) vallen als vorig jaar
Bij Hoogerland zeg nooit nooit.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoogerland gaat voorlopig echt niet voor die puntjes rijden hoor.
Dat valt ook heel erg mee, zie bijvoorbeeld Koen de Kort die lang mee komt met het NK vorige week en ook in het voorseizoen goed heeft gereden. Ze doen niet onder voor andere kleine Franse ploegen, hoewel die wel betere klimmers in hun selectie hebben. Wel jammer dat ze Degenkolb thuis hebben gelaten.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Alle anderen hebben helemaal geen kwaliteit.
Morkov, Bouet, Urtasun Perez, Delaplace, Gene en Edet zitten in een kopgroep. Martin, Tankik en Roux gevallen. Verder nog niet veel bijzonders.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Wat zijn de actuele ontwikkelingen op dit moment ??
ok ! jammer van Tony en Bram, niks bijzonders verder bij die val ??quote:Op zondag 1 juli 2012 13:54 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Morkov, Bouet, Urtasun Perez, Delaplace, Gene en Edet zitten in een kopgroep. Martin, Tankik en Roux gevallen. Verder nog niet veel bijzonders.
Die komt niet helemaal overeen met de hoogtemeters en percentages die op de Toursite gegeven worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:56 schreef TheArt het volgende:
Dit is dus de Cote de Seraing:
[ afbeelding ]
Vanzelfsprekend. Liquigas, BMC en Movistar willen deze etappe graag.quote:
Nogal ja, volgend jaar op gele fietsen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Wat een belachelijke nieuwe regel dat de leider in het ploegenklassement met gele helmen moet rijden
Het is wel.. Euuh.. Duidelijkquote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Wat een belachelijke nieuwe regel dat de leider in het ploegenklassement met gele helmen moet rijden
Ach, verwarrend is het niet, maar echt handig vind ik het ook niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:23 schreef Zhero het volgende:
Ziet er idd niet uit en ik vind het zelfs verwarrend ipv handig...
Met een stukje herkenbaarheid is niets mis mee. Zo vindt iedereen het doodnormaal dat de leider wordt verplicht met de gele trui te rijden...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Denk rond 1700 - 1730. Heb schema's niet bij de hand, maar beetje natte vinger werkquote:Op zondag 1 juli 2012 14:26 schreef Pro_Shifty het volgende:
Hoe laat wordt het einde van de etappe verwacht? Hoe laat zijn ze binnen
quote:Vanmiddag rond 12.35 uur is de eerste etappe van de Tour de France gestart. Vlak na die start ontstond er een kopgroepje van zes renners. De Fransen Gène (Europcar), Bouet (AG2R), Edet (Cofidis), Delaplace (Saur), de Spanjaard Urtasun Perez en de Deen Morkov kregen een vrijgeleide van het peloton.
De kopgroep bouwde de voorsprong op het peloton snel uit tot enkele minuten. Helemaal zonder slag of stoot ging dat niet. De zes renners moesten even wachten voor een dichte spoorwegovergang, terwijl het peloton daar even later wel gewoon kon doorfietsen.
De Ikea is vast blij met zequote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Slobeend het volgende:
Doet pijn aan je ogen, die Saxobank shirts.
Als dat zoveel scheelt is het vreemd dat ze er niet eerder op zijn gekomen om met dichte helmen te gaan rijden.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef marcodej het volgende:
Ook een aantal renners met dichte helmen. Nieuwe trend, is aero en zou twee fietslengtes schelen over een sprint van 600m, maar die van Giro zijn spuuglelijk.
Toch wel een beetje triest hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef Zhero het volgende:
Wel heerlijk trouwens dat de kopgroep voor een dichte spoorwegovergang heeft gestaan, dat maakt de Tour (en wielrennen) toch wel weer mooi. Naast marathons zo'n beetje de enige sport op publiek goed
.
[..]
Dat zie je soms ook in Parijs-Roubaix. Boonen en een paar anderen zijn in die wedstrijd een paar jaar terug gediskwalificeerd omdat ze een dichte slagboom genegeerd hadden.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:33 schreef Zhero het volgende:
Wel heerlijk trouwens dat de kopgroep voor een dichte spoorwegovergang heeft gestaan, dat maakt de Tour (en wielrennen) toch wel weer mooi. Naast marathons zo'n beetje de enige sport op publiek goed
.
[..]
Ik zou wel eens cijfers willen zien, zo in een peloton rijdende zal het niet zo veel uitmaken. In een sprint misschien wel, maar Cav rijdt weer met een open helm.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als dat zoveel scheelt is het vreemd dat ze er niet eerder op zijn gekomen om met dichte helmen te gaan rijden.
Hier worden de laatste updates over gegeven.quote:
Dat zegt de marketingafdeling van Giro overigens.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als dat zoveel scheelt is het vreemd dat ze er niet eerder op zijn gekomen om met dichte helmen te gaan rijden.
. Vol in de finale was dat ookquote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zie je soms ook in Parijs-Roubaix. Boonen en een paar anderen zijn in die wedstrijd een paar jaar terug gediskwalificeerd omdat ze een dichte slagboom genegeerd hadden.
Cav heeft ook vaker met dichte helm gereden:quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zou wel eens cijfers willen zien, zo in een peloton rijdende zal het niet zo veel uitmaken. In een sprint misschien wel, maar Cav rijdt weer met een open helm.
Dat verhaaltje zal nog wel een paar keer langs komen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef Mercurial het volgende:
Kinderen van Voigt ook voor de eerste keer voorbij gekomen.
Knap hoe je dat vol kan lullen ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef Guard het volgende:
Lekker hoor, weer de tour kijken genieten van de verhalen als de koers niet echT spannend is....
Spannende verhalen zijn het ookquote:Op zondag 1 juli 2012 14:47 schreef Guard het volgende:
Lekker hoor, weer de tour kijken genieten van de verhalen als de koers niet echt spannend is....
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Ik wacht trouwens op het moment dat de rode lantaarn een rode helm op moet.
Zo'n rood fietsledje aan zijn zadelquote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef marcodej het volgende:
Gebeurde vast wel vakerquote:Op zondag 1 juli 2012 14:53 schreef Guard het volgende:
"de tour wacht op niemand... Behalve die ene keer dan"
Is het niet weer zo'n wacke zichzelf aanpassende stream naar je internetsnelheid (lees: zij passen het aan aan de hand van hoeveel mensen ernaar kijken)?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:55 schreef StephanL het volgende:
Vind de kwaliteit van de stream wel tegen vallen.Of ligt dat aan mij?
I know. Ik zat te denken, als het zoveel uitmaakt, waarom Cav dan vandaag weer met open rijdt. Maar hij heeft natuurlijk geen kans vandaag, dus dan zal het dus geen reet uitmaken.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cav heeft ook vaker met dichte helm gereden:
[ afbeelding ]
Lazer, helmen van Lotto-Belisol, heeft ook een aeroshell, maar die is ook vooral tegen de kou:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, het was even goed, maar de bitrate veranderd telkens ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet weer zo'n wacke zichzelf aanpassende stream naar je internetsnelheid (lees: zij passen het aan aan de hand van hoeveel mensen ernaar kijken)?
Kijk anders gewoon deze http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Yep, echt heel suf. Je kan bij de NOS sinds het EK niet meer even iets op FOK! posten want dan kun je weer pixels tellen op je stream. Dank voor het alternatief.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Is het niet weer zo'n wacke zichzelf aanpassende stream naar je internetsnelheid (lees: zij passen het aan aan de hand van hoeveel mensen ernaar kijken)?
Kijk anders gewoon deze http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Ze rijden ook in een zeer gezapig tempo in het peloton.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:10 schreef Guard het volgende:
Toch weer rap een minuutje bij de voorsprong bijgekomen...
Ze moeten een bepaalde voorsprong hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rijden ook in een zeer gezapig tempo in het peloton.
Ja dat sprintje voor dat puntje was voldoende om wat tijd te pakken...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze rijden ook in een zeer gezapig tempo in het peloton.
nieuwe sponsor Tinkoff is erbijquote:Op zondag 1 juli 2012 15:15 schreef Remzz het volgende:
Wat heeft Saxo voor oostblok shirtjes dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |