Nee, klopt, misschien is de klim net lang genoeg om niet al teveel tijd te verliezen. Gisteren gaf mij wel hoop. Ik ben ook benieuwd hoeveel Wiggins verliest hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:14 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd of Gesink kan bijblijven. Dit soort aankomsten zijn nou niet echt zijn ding.
Mhua dit kan ie nog wel. De klim is ook, net wat Felagund zegt, lang genoeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:14 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd of Gesink kan bijblijven. Dit soort aankomsten zijn nou niet echt zijn ding.
Als de volledige wereldtop aanwezig is, moet Sagan zich wel vaker bij een ereplaats neerleggen. Voorlopig domineert hij vooral in zwak bezette koersen (maar is dan ook wel extreem dominant).quote:Op maandag 25 juni 2012 02:51 schreef Pranjicc het volgende:
Dit wint Sagan met drie vingers in zijn neus vrees ik.
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilbert heeft dit jaar nog weinig laten zien, maar hij mag me (ons) verrassen op zijn "thuisgrond".Neil LOVES Carrots!
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:43 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad!Kenny heeft zich wel verrassend goed ontwikkeld voor de heuvels, kwam nog ver mee bij het NK bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, jammer genoeg is Mayo gestopt met wielrennen.quote:![]()
toepasselijk trouwens dat de ravitaillering op de baraq de fraiture (spreek uit als frituur) ligt
Klopt, maar of hij ook voorin meedoet op dit soort parcoursen in de Tour is twijfelachtig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Kenny heeft zich wel verrassend goed ontwikkeld voor de heuvels, kwam nog ver mee bij het NK bijvoorbeeld
Ik denk ook dat die geen kans heeft, maar hij zal ook niet bij de laatste 10 eindigen deze etappe. Wat wel geopperd werdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, maar of hij ook voorin meedoet op dit soort parcoursen in de Tour is twijfelachtig.
Daar niet nee, in de bergen misschien wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die geen kans heeft, maar hij zal ook niet bij de laatste 10 eindigen deze etappe. Wat wel geopperd werd
wat te denken van hamburger die ook al lang gestopt isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer genoeg is Mayo gestopt met wielrennen.
Maar een chasse patat gaat er wel in
Inderdaad..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat te denken van hamburger die ook al lang gestopt is
Hou je er wel rekening mee dat er activiteit is op het circuit van Spa.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef Gripper het volgende:
Ik sta in ieder geval te juichen op de cote de franchorchamps, en wellicht later nog op een andere plek langs het parcours als ze vanuit het zuiden weer terug op weg naar Seraing zijn
Tja, die bakt er op het moment geen ene kloot van.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef kibo het volgende:
Vorig jaar had iedereen Gilbert gespeeld in zo n etappe
Ik had 100% zeker Gibert opgesteld als hij de vorm van vorig jaar had. Nu gaan veel mensen Sagan spelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef kibo het volgende:
Vorig jaar had iedereen Gilbert gespeeld in zo n etappe
Die vorm lijkt hij terug gevonden te hebben, al is het misschien net niet steil genoeg wat Blik ook zegt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:54 schreef Gitank2 het volgende:
Ideale Underdog die Gilbert.
Maar geen vorm is geen vorm, of hij moet ergens in Wallonie zijn "vorm" op zijn Voigts terug hebben gevonden
Het is echt vrij lastig hoor, zitten steile stukken in, kijk maar eens in streetview.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Blik het volgende:
Zelfs een Gilbert in topvorm zou dit niet winnen, daar is het volgens mij niet steil genoeg voor.
Rojas zou nog kunnen, maar Freire en Petacchi niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef rolfpoland het volgende:
Kunnen we sprinters zoals cavendish, Rojas, Freire, Petacchi ook verwachten op zon aankomst, of zal het tussen de punchers gaan? Gilbert/Sagan/Valverde/Evans?
Petacchi en Cavendish sowieso niet. Rojas zal wel meedoen, Freire twijfel ik over, maar denk het niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:45 schreef rolfpoland het volgende:
Kunnen we sprinters zoals cavendish, Rojas, Freire, Petacchi ook verwachten op zon aankomst, of zal het tussen de punchers gaan? Gilbert/Sagan/Valverde/Evans?
Dat had de Gilbert in topvorm vorig jaar niet nodig hoor..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Blik het volgende:
Zelfs een Gilbert in topvorm zou dit niet winnen, daar is het volgens mij niet steil genoeg voor.
Neuh echt niet. Dit leent zich uitstekend voor uitvallen en een sprint van 2,5 km. bergop zie ik Cav absoluut niet winnen. De ZLM Toer is nog even wat anders dan dit en La Gileppe is heel wat anders dan de Cote de Seraing, aangezien de echte sprint bij La Gileppe vlak is. Hier blijft het oplopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:49 schreef Gitank2 het volgende:
Een mix tussen de sterke sprinters (Sagan, Freire, Rojas types) en de punchers denk ik.
Cavendish kan toch ook ver komen, maar of hij ook om de zege meedoet? daar ben ik wel heel benieuwd naar.
Je kan het aardig vergelijken. Cote de Seraing is iets langer, maar iets minder steil.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:51 schreef rolfpoland het volgende:
is dit vergelijkbaar met de etappe van vorig jaar op Mur de Bretagne die evans won?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |