Die zie ik hier niet winnen hoor.quote:
Ik ook niet, maar je weet het bij hem nooit. Hij verrast op de meest vreemde momenten en is dit jaar een stuk beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet winnen hoor.
Dat zeg ik toch ook niet? Maar van Houwelingen gaf gisteren aan dat het belangrijkste was dat de 3 kopmannen geen tijd zouden verliezen, toen werden de kansen van LLS niet genoemd. Maar hij krijgt (terecht, lijkt me) in ieder geval de kans om voor de etappe te gaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zie ik hier niet winnen hoor.
Een barak.quote:
Hij werd tweede van het peloton.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:43 schreef Thomas B. het volgende:
Als Cav in het groen wil rijden, waarom deed ie dan niks in tussensprintje net?
Hij deed gewoon mee hoor? Werd 2e van peloton.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:43 schreef Thomas B. het volgende:
Als Cav in het groen wil rijden, waarom deed ie dan niks in tussensprintje net?
Om brokken te maken.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom wilde Kenny meesprinten? Denkt hij echt dat hij kans maakt op de groene trui?
Enige moment vandaag dat hij in beeld kon rijden en eventueel wat geld kon verdienen voor het team.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom wilde Kenny meesprinten? Denkt hij echt dat hij kans maakt op de groene trui?
Voor wie? Hij is de enige sprinter in zijn team.quote:
Boekmans is de spinter van Vacansoleil...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor wie? Hij is de enige sprinter in zijn team.
Sprintte die dan ook mee?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boekmans is de spinter van Vacansoleil...
Maar die maakt ook niet echt kans op het groen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boekmans is de spinter van Vacansoleil...
Vorig jaar ging het ook al op deze manier.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:50 schreef Guard het volgende:
Wat een boel punten zeg, vroegah was het toch alleen de eerste drie in een tussensprintje die punten kregen?
Ze hebben dat veranderd omdat de sprinters vroeger zich helemaal niet voor de tussensprint interesseerden. Vroeger was het idd 6,4,2 punten voor de eerste drie.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:50 schreef Guard het volgende:
Wat een boel punten zeg, vroegah was het toch alleen de eerste drie in een tussensprintje die punten kregen?
Nu is er toch ook maximaal 1 tussensprint?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben dat veranderd omdat de sprinters vroeger zich helemaal niet voor de tussensprint interesseerden. Vroeger was het idd 6,4,2 punten voor de eerste drie.
Laatste 2 km worden leuk.quote:
Vroegah is ook niet vorig jaarquote:Op zondag 1 juli 2012 15:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het ook al op deze manier.
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:55 schreef Gramulanion het volgende:
Is er nog wat info van deze etappe van PCM Benelux?
Val Boogerd dan ook niet aan met foutjesquote:Op zondag 1 juli 2012 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ProTour, Worldtour...das allemaal 1 pot nat.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Val Boogerd dan ook niet aan met foutjes.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Val Boogerd dan ook niet aan met foutjes.
Al redelijk vaak geweest tijdens allerlei weekendjes in de Ardennen. Best fraai inderdaad.quote:
No shit sherlockquote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evans, Gilbert, Sanchez, Sagan, Hagen, Freire, Rojas, Cavendish, Valverde en Goss.
Dat zijn de kanshebbers.
Andere Sanchez ook nog en Poels & Mollema. Herbert heeft de lijstjes altijd klaar staan.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evans, Gilbert, Sanchez, Sagan, Hagen, Freire, Rojas, Cavendish, Valverde en Goss.
Dat zijn de kanshebbers.
Oh Sammy Sanchez kan ook wel ja. Poels en Mollema zie ik het hier niet doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andere Sanchez ook nog en Poels & Mollema. Herbert heeft de lijstjes altijd klaar staan.
Herbert wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Sammy Sanchez kan ook wel ja. Poels en Mollema zie ik het hier niet doen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
+ Chavanel, Gerrans, Albasini, Cancellara.
Dat zijn de kanshebbers.
Even schaamteloos zeggen wat iedereen al weetquote:
Jep.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Wat de fuck was dat ook alweer? Vorige Tour de France toch?
Klopt, hoewel het een verademing is na de massa-ellende van het voetbal.quote:
En die oude shirts waren zo mooi...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:30 schreef Slobeend het volgende:
Doet pijn aan je ogen, die Saxobank shirts.
Alweerquote:Op zondag 1 juli 2012 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajaciedje heeft een ban, dan is het gelijk rustig. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |