SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 24-06-2012 22:32:12 ]Ja doei.![]()
Wat erg. De meeste nummers uit die 101 Running Songs ken ik van Glee
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Les 19 alquote:Op zondag 24 juni 2012 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn rondje zit er ook weer op vandaag, les 19 en het ging echt lekker!
Ik ben zo blij dat ik het weer helemal opgepakt heb!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Maraca het volgende:
Ja doei.![]()
TT
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb voornamelijk mezelf als motivatie, bedoel als ik ooit een rode of een groene baret wil moet ik er hard voor werkenEn dat begint bij een goede conditie
En jullie natuurlijkOne loveeee
![]()
schaam je hahahaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Maraca het volgende:
en TT![]()
![]()
fijn gevoel is dat he .. als je het steeds makkelijker haaltquote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]valt het jou ook elke les weer mee achteraf? Moest nu voor het eerst 4 minuten achter elkaar maar dat ging verbazingwekkend goed, zelfs met tegenwind
En dankje DJMO!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lekker BEquote:Op zondag 24 juni 2012 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn rondje zit er ook weer op vandaag, les 19 en het ging echt lekker!
Ik ben zo blij dat ik het weer helemal opgepakt heb!Goed bezig
![]()
![]()
O over ouders: mijn moeder gaat waarschijnlijk alles gewoon met me meelopenZe heeft op de sportacademie gezeten dus die is uiteraard positief over elke sport die ik doe
En m'n vader vindt het ook allemaal leuk.
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik heb voornamelijk mezelf als motivatie, bedoel als ik ooit een rode of een groene baret wil moet ik er hard voor werkenEn dat begint bij een goede conditie
En jullie natuurlijkOne loveeee
![]()
![]()
Nou toch 1 Evy nummer toegevoegd aan de lijst (We no speak Americano)
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Maraca het volgende:
Nou toch 1 Evy nummer toegevoegd aan de lijst (We no speak Americano)![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
fijn gevoel is dat he .. als je het steeds makkelijker haalt
O ja dr.sexy, ben gisteren weer bij onze mancrush in leeuwarden geweest![]()
![]()
Lekker warm up nummer voor de eerste 8 minutenquote:
Lekker stampen (of nouja, dat mag niet) op Benny Benassi is ook altijd wel fijn. Jaja, voor wansmaak moet je bij mij zijn. Maar voor sportschoolmuziekjes ook.Hardloper.
IG @webkim![]()
Coolquote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef kwiwi het volgende:
O over ouders: mijn moeder gaat waarschijnlijk alles gewoon met me meelopenZe heeft op de sportacademie gezeten dus die is uiteraard positief over elke sport die ik doe
En m'n vader vindt het ook allemaal leuk.
Mijn ouders zijn zoals die van MoBlo, dus zelf niet sporten maar ze vinden het wel tof als ik het doe.![]()
Ik zoek een nummer dat 2 minuten duurtquote:Op zondag 24 juni 2012 21:08 schreef Webkim het volgende:
Lekker stampen (of nouja, dat mag niet) op Benny Benassi is ook altijd wel fijn. Jaja, voor wansmaak moet je bij mij zijn. Maar voor sportschoolmuziekjes ook.
Ene rammelaartje heeft me trouwens gefriend (of hoe je het ook noemt) bij endomondo, ik zag dat het een FOK(st)(k)er was, dus ik heb op ja geklikt, maar wie ben je?***![]()
Ik wil nog eens op dit nr een finish overlopen. Moet je die eindsprint eens gaan zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi Ho Silver!![]()
![]()
heeft me gewoon drie kwartier geduurt om bij te lezen...
nu maar even snel er op uit om een herstelrondje te lopen want de benen zijn behoorlijk stijf'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
succes!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu maar even snel er op uit om een herstelrondje te lopen want de benen zijn behoorlijk stijfIk heb er één en ik ben er trots op
Nooooooooquote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Maraca het volgende:
Nou toch 1 Evy nummer toegevoegd aan de lijst (We no speak Americano)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep dat... alhoewel mijn moeder zwemt en doet aan Tai-Chiquote:Op zondag 24 juni 2012 21:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
Mijn ouders zijn zoals die van MoBlo, dus zelf niet sporten maar ze vinden het wel tof als ik het doe.
Mijn vader is qua gezondheid 1 brok ellende... en dat is niet negatief maar heeft wel met bouw te maken, en aangezien ik veel op mijn pa lijk was ik niet van plan om als diabeet door het leven te gaan..![]()
Niet echt een wandel nummer, maar desalniettemin perfect en toegevoegd. Bedankt!quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Noooooooo
Au au au. Zo krijg je nooit die rode of groene barretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ben ook heel blij met de mensen die me steunen (of steunen), tis leuk om te zien dat andere waarderen wat jij voor jezelf doet. De meeste die het leuk vinden lopen/sporten zelf ook, dat scheelt ook veel denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou. Je doet het misschien voor jezelf, maar als je vrienden oprecht geïnteresseerd doen en ook zeggen dat ze het knap vinden wat je doet, helpt dat wel. Bij mij wel tenminste.
Maar uiteindelijk loop je je eigen race.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed bezig FF en Kwiwi![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu maar even snel er op uit om een herstelrondje te lopen want de benen zijn behoorlijk stijf! Je hebt gewoon alles gelezen. Had je niks te doen
?
Succes met het herstelrondje
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
In het kader van foute muziek was dat bedoeltquote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Au au au. Zo krijg je nooit die rode of groene barret![]()
![]()
Drie kwartier bijlezenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu maar even snel er op uit om een herstelrondje te lopen want de benen zijn behoorlijk stijf![]()
![]()
![]()
![]()
mooie manier om even rustig wakker te worden.... ik lees altijd alles vluchtig doorquote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef justmattie het volgende:
Goed bezig FF en Kwiwi![]()
[..]! Je hebt gewoon alles gelezen. Had je niks te doen
?
Succes met het herstelrondje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Precies. Maar t is zeker leuk om aanmoedigingen te krijgen...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben ook heel blij met de mensen die me steunen (of steunen), tis leuk om te zien dat andere waarderen wat jij voor jezelf doet. De meeste die het leuk vinden lopen/sporten zelf ook, dat scheelt ook veel denk ik.
Maar uiteindelijk loop je je eigen race.![]()
Succes met je loopjequote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie manier om even rustig wakker te worden.... ik lees altijd alles vluchtig door![]()
![]()
Ohh, voor te wandelen..!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet echt een wandel nummer, maar desalniettemin perfect en toegevoegd. Bedankt!
:pHardloper.
IG @webkim![]()
Can't help it....quote:![]()
![]()
Nou ik dusquote:Op zondag 24 juni 2012 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ene rammelaartje heeft me trouwens gefriend (of hoe je het ook noemt) bij endomondo, ik zag dat het een FOK(st)(k)er was, dus ik heb op ja geklikt, maar wie ben je?![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:09 schreef Liesje68 het volgende:
Ik wil nog eens op dit nr een finish overlopen. Moet je die eindsprint eens gaan zien!Dan verwacht ik eerder in slomo struikelend en vallend de finish over te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi Ho Silver!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Zelfs als ze van wildvreemden komenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Precies. Maar t is zeker leuk om aanmoedigingen te krijgen...ik had me er niets bij voorgesteld, maar de finish van de ladiesrun was geweldig, je word opgezweept door het publiek. Ondanks dat er niemand van m'n gezin bij was kreeg ik door de aanmoediging wel echt vleugels
Iedereen die me op Endomondo toevoegt accepteer ik. Want volgens mij zijn het allemaal mensen van hier
Mijn benen gaan in 'hyperdrive ' bij dit nr...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan verwacht ik eerder in slomo struikelend en vallend de finish over te komen![]()
![]()
Bij mij ging het allemaal niet zo goed vorige week na mijn wedstrijd. Mijn hardslagband is waarschijnlijk gejat uit me tas, hij is iig foetsie... en ik heb dus wat last gehad van mijn knie.
Nou is het hardlopen nou eenmaal een sport met ups en downs maar ik heb deze week echt een dikke down gehad. Had het even helemaal gezien met lopen.
Woensdag en vandaag gelopen toch gelopen, enigszins met tegenzin en enigszins omdat het gewoon moet vanwege ekidan FOK! team, Woensdag en vandaag respectievelijk 3,63km en 4,41km gelopen, het gaat weer wat beter met me knie en ook met me gemoedstoestand. Heb me tentamen ook gehaald![]()
Goed, hopen dat het zo blijft.... vingers crossed.![]()
En dat siert jequote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie manier om even rustig wakker te worden.... ik lees altijd alles vluchtig door
(ik doe dat niet altijd)
![]()
gefeliciteerd met het halen van je tentamen!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef xzaz het volgende:
Bij mij ging het allemaal niet zo goed vorige week na mijn wedstrijd. Mijn hardslagband is waarschijnlijk gejat uit me tas, hij is iig foetsie... en ik heb dus wat last gehad van mijn knie.
Nou is het hardlopen nou eenmaal een sport met ups en downs maar ik heb deze week echt een dikke down gehad. Had het even helemaal gezien met lopen.
Woensdag en vandaag gelopen toch gelopen, enigszins met tegenzin en enigszins omdat het gewoon moet vanwege ekidan FOK! team, Woensdag en vandaag respectievelijk 3,63km en 4,41km gelopen, het gaat weer wat beter met me knie en ook met me gemoedstoestand. Heb me tentamen ook gehaald![]()
Succes ermee! Ik vind het wel knap dat je na zo'n nacht nu nog kunt denken aan lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie manier om even rustig wakker te worden.... ik lees altijd alles vluchtig door
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ah xzaz...komt wel weer hoor!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef xzaz het volgende:
![]()
RD, ligt er bij jullie nog sneeuw?
En dan zo gaan lopenquote:
Jij begrijpt _O_![]()
Wat harteloos zegquote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef xzaz het volgende:
![]()
![]()
Vast wel, heb nu wel zin in Ekiden! Het klinkt alleen zo gay om je hart te luchten op een forumquote:![]()
![]()
nog even een leuk detail over de HM van gister:
ik stond voor de start even met een groepje lopers te praten en daarbij stond ook een wat oudere dame van eind 50
Ze vertelde dat haar tijd op de HM meestal rond de twee en een half uur lag., op zich geen snelle tijd maar voor iemand van haar leeftijd zeker niet verkeerd dacht ik.
Daarna vertelde terloops dat ze "eigenlijk aan het herstellen was" omdat ze 2 maanden geleden nog een 100 miles wedstrijd gelopen had....![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Xzaz, speciaal voor jou:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om uit te wandelen ga ik trouwens tegenwoordig wat Ludovico Einaudi achterin mn playlist drukken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is voor mij heerlijk om uit te lopen en op adem te komen.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Whooo respectquote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik stond voor de start even met een groepje lopers te praten en daarbij stond ook een wat oudere dame van eind 50
Ze vertelde dat haar tijd op de HM meestal rond de twee en een half uur lag., op zich geen snelle tijd maar voor iemand van haar leeftijd zeker niet verkeerd dacht ik.
Daarna vertelde terloops dat ze "eigenlijk aan het herstellen was" omdat ze 2 maanden geleden nog een 100 miles wedstrijd gelopen had....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee maar er wordt wel sneeuw verwacht voor komende dagen ....sneeuwegrens tot 200meterquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
100 miles? Ik kan alleen maarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
![]()
![]()
doen
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fijne avond!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat traktatiezooi in elkaar knutselen voor zoonlief...
Fijne avond allemaal
IK DACHT DAT JIJ GING LOPEN????quote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee maar er wordt wel sneeuw verwacht voor komende dagen ....sneeuwegrens tot 200meter
Ja doei.![]()
inderdaad, en ze vertelde ook dat ze helemaal geen gelletjes of andere dingen eet tijdens zo'n lange loop, ze doet ook 24 uurs lopen, maar gewoon puur voedsel...bordje piepers in je hand en al hardlopende naar binnen lepelenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Balen van je hartslagband, maar gefeli met je tentamen!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef xzaz het volgende:
Goed, hopen dat het zo blijft.... vingers crossed.
Die zin in lopen komt wel weer, een dipje mag je best hebben soms.WTF!! idd respect!!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
Succes met de traktatiezooi en fijne avondquote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat traktatiezooi in elkaar knutselen voor zoonlief...
Fijne avond allemaal![]()
![]()
![]()
Wat een mentaliteit! Geweldigquote:Op zondag 24 juni 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en ze vertelde ook dat ze helemaal geen gelletjes of andere dingen eet tijdens zo'n lange loop, ze doet ook 24 uurs lopen, maar gewoon puur voedsel...bordje piepers in je hand en al hardlopende naar binnen lepelen
ja ja ben al weg....maar stijve benen en regen en een graad of vier is niet erg motiverendquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Denk maar aan de warme douche na afloop!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja ja ben al weg....maar stijve benen en regen en een graad of vier is niet erg motiverend
Ja doei.![]()
Jammer dat je in Spotify nummers niet af kunt kappen zodat ze perfect lopen met je trainingsprogramma.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en ze vertelde ook dat ze helemaal geen gelletjes of andere dingen eet tijdens zo'n lange loop, ze doet ook 24 uurs lopen, maar gewoon puur voedsel...bordje piepers in je hand en al hardlopende naar binnen lepelen. Ik zie het al voor me.
Niet meer actief op Fok!![]()
Fffuu jus vergeten! *terugloopt*quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
ik ook, en wat dacht je van het broodje hamburger waar ze het over had??quote:
Lekker om in te lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee maar er wordt wel sneeuw verwacht voor komende dagen ....sneeuwegrens tot 200meter
quote:
Nu kan ik woensdag pas weer rennen. Gevoelsmatig zou je vaker dan drie keer in de week moeten rennen. Die rustdagen zijn echt niet nutteloos, ik weet dat herstel belangrijk is, maar zo voelen ze wel. Zeker omdat ik totaal geen lichamelijke klachten heb na het rennen. Geen spierpijn, geen zere voeten, zelfs geen zere rug. Nietsch
.
Ik zie vooral voor me hoe ze een slabbetje om heeft en dan even drie gangen naar binnen werkt tijdens het lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, en wat dacht je van het broodje hamburger waar ze het over had??.
Oh, en regen is geen reden om niet te lopen hè, je weets.
Rusten is ook trainenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef MaLo het volgende:
Nu kan ik woensdag pas weer rennen. Gevoelsmatig zou je vaker dan drie keer in de week moeten rennen. Die rustdagen zijn echt niet nutteloos, ik weet dat herstel belangrijk is, maar zo voelen ze wel. Zeker omdat ik totaal geen lichamelijke klachten heb na het rennen. Geen spierpijn, geen zere voeten, zelfs geen zere rug. Nietsch
.
.
Net even een whey shake naar binnen gewerkt. Gewoon omdat het kan.
Serveren ze zo snel bij de Mac in NZ ?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, en wat dacht je van het broodje hamburger waar ze het over had??![]()
![]()
Iweetz.. off we goquote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, en regen is geen reden om niet te lopen hè, je weets.
Succes! Ik ruil qua lopen in ieder geval met liefde jouw 4 graden om voor onze 17 hierquote:
Ja doei.![]()
Ik neem ook nog een whey shake. Neem ik nu iedere avond.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rusten is ook trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Arizona op 24-06-2012 21:34:24 (voor MoBlo ! ) ]You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Mogen dit soort dingen in een spoiler?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik neem ook nog een whey shake. Neem ik nu iedere avond. Zodat ik hopelijk niet verder afval.
Echt, mensen die af willen vallen zijn jaloers op me. Ik ben nu 3 maanden aan het tennissen. Gewoon één keer in de week een uurtje. Heb de bovenste blokjes in mijn buik weer zichtbaar en ben 5 kilo afgevallen. Terwijl ik juist wil aankomen en conditie wil krijgendit kan mijn tere vadsige zieltje niet aan
Ja doei.![]()
Welk merkje heb jequote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rusten is ook trainen.
?
Dan heb je toch een mooi laag VP? Wil ik ook wel. Mijne is iets te hoog. (lees: bier).quote:Op zondag 24 juni 2012 21:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik neem ook nog een whey shake. Neem ik nu iedere avond. Zodat ik hopelijk niet verder afval.
Echt, mensen die af willen vallen zijn jaloers op me. Ik ben nu 3 maanden aan het tennissen. Gewoon één keer in de week een uurtje. Heb de bovenste blokjes in mijn buik weer zichtbaar en ben 5 kilo afgevallen. Terwijl ik juist wil aankomen en conditie wil krijgen█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Eenschquote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mogen dit soort dingen in een spoiler?dit kan mijn tere vadsige zieltje niet aan
![]()
![]()
Zegt de mevrouw met zwemschouders. (Is een compliment!).quote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mogen dit soort dingen in een spoiler?dit kan mijn tere vadsige zieltje niet aan
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik neem ook nog een whey shake. Neem ik nu iedere avond.Meer -uiteraard gezond- gaan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze doet het ook nog
![]()
![]()
Tuurlijk, voor die fantastische peptalk van vanmiddag kan ik wel wat terugdoenquote:![]()
Waar best nog wat vet vanaf mag! Hopelijk door 't zwemmen! Zin in dinsdagquote:Op zondag 24 juni 2012 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw met zwemschouders. (Is een compliment!).![]()
![]()
écht, het sporten gaat zó van een leien dakje de laatste tijd, geweldig. 24 september, als 't collegejaar begint, herkennen ze me niet meer terug daar
![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor die fantastische peptalk van vanmiddag kan ik wel wat terugdoen![]()
! Muts! Ik begrijp prima dat voor mensen aankomen net zo problematisch kan zijn als afvallen voor anderen!
Ja doei.![]()
Beetje aan het googelen over krachttraining: http://www.asics.nl/runni(...)-bij-krachttraining/
Ben nu al wat aan het aanklooien in de sportschool, maar in overleg met de fysio maar eens een plan opstellen. Sterkere spieren, minder kans op blessures
.
Dat zou pas gaaf zijn! Verheug je daar op!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar best nog wat vet vanaf mag! Hopelijk door 't zwemmen! Zin in dinsdag![]()
![]()
écht, het sporten gaat zó van een leien dakje de laatste tijd, geweldig. 24 september, als 't collegejaar begint, herkennen ze me niet meer terug daar
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jammiequote:
Ik heb een doosje met 12 zakjes van verschillende smaken. De een soms nog ranziger dan de ander. Maar kokos vond ik goed te doen. Chocolade blijft toch m'n favoriet
Sowieso gaan we veel wandelen/hiken deze vakantie! Ook leuk dat je dat ook in Endomodo kunt invoeren (met de garminroute) als sport, 'hiken'!Dus ondanks niet spinnen/zwemmen toch nog hardlopen en hiken dus. En motorrijden kost ook energie! Meer dan in de auto hangen
Ja doei.![]()
Fijn is dat he! En je ziet er goed uit hoor, zag laatst die foto in dat jurkje en daar was niks mis meequote:Op zondag 24 juni 2012 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar best nog wat vet vanaf mag! Hopelijk door 't zwemmen! Zin in dinsdag![]()
![]()
![]()
Hahaha, die chocolade was de enige die ik echt vieieieieiesss vond. Heb ik na een paar slokken weggemieterdquote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jammie
Ik heb een doosje met 12 zakjes van verschillende smaken. De een soms nog ranziger dan de ander. Maar kokos vond ik goed te doen. Chocolade blijft toch m'n favoriet. Ga hierna banaan bestellen, denk ik, vond ik ook lekker
.
Ik ga daar ook eens wat bestellenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jammie
Ik heb een doosje met 12 zakjes van verschillende smaken. De een soms nog ranziger dan de ander. Maar kokos vond ik goed te doen. Chocolade blijft toch m'n favoriet![]()
Chocolade
+
Kokos
=
Bounty
????
Profit!![]()
Thanks! Met de kleding aan ben ik al met al redelijk tevreden. Nu nog zonder kleding aan redelijk tevreden zijn, want dan ben ik met kleding zéker tevreden!
Ja doei.![]()
Wij hebben trouwens Whey van Revolutions. Die is echt lekker, smaakt naar milkshake
Banaan lijkt me echt vies zoet. Die zit nog steeds in de doos en komt er ook niet uitquote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, die chocolade was de enige die ik echt vieieieieiesss vond. Heb ik na een paar slokken weggemieterd. Ga hierna banaan bestellen, denk ik, vond ik ook lekker
.
Heb je een 500 grams pot?Win win win. Jackpotquote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik ga daar ook eens wat bestellen![]()
Chocolade
+
Kokos
=
Bounty
????
Profit!
Bij banaan kreeg ik ineens allemaal jeugdherinneringenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, die chocolade was de enige die ik echt vieieieieiesss vond. Heb ik na een paar slokken weggemieterd. Ga hierna banaan bestellen, denk ik, vond ik ook lekker
.
Ach, wie is er op straat om 5.30?quote:![]()
Hm, wat denken jullie? Sowieso de 10 op 19 augustus dus, maar zou 't op 29 juli ook al te doen zijn? Ik dénk zelf van wel, maar wil ook niet téveel druk op mezelf leggen, juist nu 't zo LEKKER gaat; wil het lekker gaan niet gaan lopen forceren zeg maar.Ja doei.![]()
Je kunt toch altijd nog even tussendoor wandelen als het echt niet gaat?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, wat denken jullie? Sowieso de 10 op 19 augustus dus, maar zou 't op 29 juli ook al te doen zijn? Ik dénk zelf van wel, maar wil ook niet téveel druk op mezelf leggen, juist nu 't zo LEKKER gaat; wil het lekker gaan niet gaan lopen forceren zeg maar.
Ik zou het wel doen. Zo'n drie weken om te herstellen na die tijd.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, wat denken jullie? Sowieso de 10 op 19 augustus dus, maar zou 't op 29 juli ook al te doen zijn? Ik dénk zelf van wel, maar wil ook niet téveel druk op mezelf leggen, juist nu 't zo LEKKER gaat; wil het lekker gaan niet gaan lopen forceren zeg maar.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Tot hoe lang kun je nog wachten met inschrijven voor de 29e? Ik zou gewoon kijken hoe het gaat, of je in deze positieve flow blijftquote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, wat denken jullie? Sowieso de 10 op 19 augustus dus, maar zou 't op 29 juli ook al te doen zijn? Ik dénk zelf van wel, maar wil ook niet téveel druk op mezelf leggen, juist nu 't zo LEKKER gaat; wil het lekker gaan niet gaan lopen forceren zeg maar.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Jij begrijpt _O_![]()
Tx MaLo!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
***![]()
True, maar dat doe ik écht nietquote:Op zondag 24 juni 2012 21:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd nog even tussendoor wandelen als het echt niet gaat?
Het is een hardloopevenement, geen wandeling.Het gaat me meer om de periode ervoor dusquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen. Zo'n drie weken om te herstellen na die tijd.of ik er wel 'klaar' voor ben dan.
Tot de 21e, maar 'vol = vol', en de regionale loopjes zijn a) niet zo groot en b) best heel populair, dus a+b resulteert in vrij snel vol!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tot hoe lang kun je nog wachten met inschrijven voor de 29e? Ik zou gewoon kijken hoe het gaat, of je in deze positieve flow blijftquote:!
Ja doei.![]()
Zo, even terugdenkend aan alles was het de eerste keer sinds die nare muggenprik dat ik weer gelopen heb. 2800 meter in 19 min ben ik dan niet ontevreden over. Het rare is dat mijn linkervoet weer goed is en ik al 2 dagen spierpijn in mijn rechtervoet hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neerkomen wel!![]()
quote:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Freeflyer het volgende:
Zo, even terugdenkend aan alles was het de eerste keer sinds die nare muggenprik dat ik weer gelopen heb. 2800 meter in 19 min ben ik dan niet ontevreden over. Het rare is dat mijn linkervoet weer goed is en ik al 2 dagen spierpijn in mijn rechtervoet hebJe belast je voet dan anders he, dan krijg je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man is een rasechte comedian.quote:
Neem nou dit:
Of een quote die ik vandaag las:quote:"Ik zou Peter Pan kunnen zijn. Ik doe dingen graag op mijn eigen manier, met vrijheid. Ik ben alleen een stuk mannelijker dan Peter Pan”._!!!
Voor hoe lang ze dat nog gaan accepterenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deze man is een rasechte comedian.
Neem nou dit:
[ afbeelding ]
Of een quote die ik vandaag las:
[..]_!!!
![]()
![]()
En anders kan die nog bij Cambuur terrecht![]()
![]()
Hahahaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Neem nou dit:
[ afbeelding ]
[..]_!!!
.
Prachtventquote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Neem nou dit:
[ afbeelding ]
[..]_!!!
Jij begrijpt _O_![]()
Ja alhoewel dat eerlijk gezegd dan veel eerder had moeten komen. Najah, we zien wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je belast je voet dan anders he, dan krijg je datHet lopen ging wel lekker. Op deze manier zit ik over 2a3 weken weer op 10km
Neerkomen wel!![]()
Even een vraagje tussendoor
Hoeveel kcal is zo'n wheyshake nou? ongeveer?
Ik heb dat toch nog niet nodig?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 22:01:36 ]![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Jij begrijpt _O_![]()
Waar halen jullie je spul vandaan? Ik altijd bij xxlnutitrion. Welke soort Whey? Ik had altijd Delicious Whey.
/nieuwsgierig is.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hij had toch ook iets met z'n voetbalschoen die hij niet aan kreeg of zoquote:?
Hebben we wat pit in de selectiequote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor hoe lang ze dat nog gaan accepteren![]()
![]()
En anders kan die nog bij Cambuur terrecht
Neerkomen wel!![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hij had toch ook iets met z'n voetbalschoen die hij niet aan kreeg of zo?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Veel geloof ik. Zo rond de 300 per 100 gram.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb dat toch nog niet nodig?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Nee hoor. Dit gaat over iemand die toevallig voetbalt. Het topic is een gestoorde gek.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
holy crapquote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Veel geloof ik. Zo rond de 300 per 100 gram.
Ik zie het inmiddels ook op zo'n site, het is toch bizar dat je (nahja ik) ongeveer aan 300 kcal verbrand om vervolgens het er weer in te gieten?![]()
![]()
Van welk geld moet dat betaald wordenquote:
Zit amper vet in, maar je spijsvertering schiet als een gek omhoog tot 48 uur na de training.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
holy crap
Ik zie het inmiddels ook op zo'n site, het is toch bizar dat je (nahja ik) ongeveer aan 300 kcal verbrand om vervolgens het er weer in te gieten?![]()
Van de rente op het verliesquote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Van welk geld moet dat betaald worden
Neerkomen wel!![]()
Als ik Yuki mag geloven schiet ie zover omhoog dat je continu op de wc zit jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zit amper vet in, maar je spijsvertering schiet als een gek omhoog tot 48 uur na de training.![]()
![]()
Stoere vrouw!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef GotC het volgende:
Ik ga 10 augustus de 10km voor het eerst lopen @ Bradelierloop. Met Yur als haas
Inderdaad, hellupquote:.
Ik ga mijn bedje opzoeken, fijne avond allemaal!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Blegh, ben blij als ik 5km aan 1 stuk kan lopen. Dat maakt het maken van een playlist toch een stuk makkelijker
Nee hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zit amper vet in, maar je spijsvertering schiet als een gek omhoog tot 48 uur na de training.. Ik krijg er wel vaak de hik van, verder niks
.
Ik ben nu echt weg
Na een uurtje intensief krachttraining heb ik het wel weer nodig.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
holy crap
Ik zie het inmiddels ook op zo'n site, het is toch bizar dat je (nahja ik) ongeveer aan 300 kcal verbrand om vervolgens het er weer in te gieten?Ons cluppie draaide weer winst hoor!quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef GotC het volgende:
Ik ga 10 augustus de 10km voor het eerst lopen @ Bradelierloop. Met Yur als haas![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon doen, maar laten we zeggen dat je dan gewoon een stuk langzamer gaat lopen dan je 10 op de 19de. Doen dus.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, wat denken jullie? Sowieso de 10 op 19 augustus dus, maar zou 't op 29 juli ook al te doen zijn? Ik dénk zelf van wel, maar wil ook niet téveel druk op mezelf leggen, juist nu 't zo LEKKER gaat; wil het lekker gaan niet gaan lopen forceren zeg maar.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen vroeg op![]()
Succes morgen! En helaas geen peptalkquote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef Maraca het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen vroeg op![]()
![]()
Ik ga 10 augustus de 10km voor het eerst lopen @ Bradelierloop. Met Yur als haas![]()
En weltrusten voor degenen die gaan slapen.![]()
quote:
***![]()
Thanks mossel, shravani en streamnlWe hebben het plan al gemaakt
: 7 km op 6:30, dan kijken qua versnellen.
![]()
Ik ga 10 augustus de 10km voor het eerst lopen @ Bradelierloop. Met Yur als haas
Ja doei.![]()
Zo de eerste helft ENG-ITA opgeofferd om een kilometer of 8 hard te lopen, het was heerlijk weer: zonnetje scheen na een dag lang regen en geen pollen in de lucht
Nu aan de aardbeien en water...
Best gezond zo'n EK als NED er vroeg uit ligt..."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
1 gram eiwit is 4 kcal, dus das afhankelijk van je hoeveelheid eiwitten. En waarmee je mengt. Water zit geen kcal in, maar melk is vrij heftig (1 gram vet/9kcal, 1g kh/4kcal, eiwitten dus 1gr/4kcal). Do the math.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb dat toch nog niet nodig?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thanks, die duw had ik even nodig!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon doen, maar laten we zeggen dat je dan gewoon een stuk langzamer gaat lopen dan je 10 op de 19de. Doen dus.
Ja doei.![]()
Goed schema!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
Thanks mossel, shravani en streamnlWe hebben het plan al gemaakt
: 7 km op 6:30, dan kijken qua versnellen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Check! Thanksquote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
1 gram eiwit is 4 kcal, dus das afhankelijk van je hoeveelheid eiwitten. En waarmee je mengt. Water zit geen kcal in, maar melk is vrij heftig (1 gram vet/9kcal, 1g kh/4kcal, eiwitten dus 1gr/4kcal). Do the math.
Ik denk dat ik het nog niet nodig heb![]()
Mijn plan is om donderdag voor het aller-, allereerst 10km te gaan lopen. Ik ga echter wel een shortcut inbouwen, zodat ik na een kilometer of 7 kan zeggen: zoek het uit, die 10 komt later wel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja heb er zin in! Kunnen er mooi voor trainen tijdens onze vakantiequote:. Kom je trouwens ook nog keertje langs? Lopen, eten, biertjes?
![]()
Je gaat zooo trots op jezelf zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
Mijn plan is om donderdag voor het aller-, allereerst 10km te gaan lopen. Ik ga echter wel een shortcut inbouwen, zodat ik na een kilometer of 7 kan zeggen: zoek het uit, die 10 komt later wel.![]()
![]()
Waar langs komen? In DH of op jullie Hanzesteden vakantie?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja heb er zin in! Kunnen er mooi voor trainen tijdens onze vakantie. Kom je trouwens ook nog keertje langs? Lopen, eten, biertjes?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
WTF...even een rondje herstellen en dan dit...quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef GotC het volgende:
Ben je alweer terug? Volgens mij heb je je schoenen nog niet eens aangetrokken
Hij loopt wel een beetje de kantjes er vanaf, vind je ook niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ben je alweer terug? Volgens mij heb je je schoenen nog niet eens aangetrokken
Allebeiquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waar langs komen? In DH of op jullie Hanzesteden vakantie?![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
WTF...even een rondje herstellen en dan dit...![]()
Heb er nu al zin in!
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad, hellup.
Ik ga mijn bedje opzoeken, fijne avond allemaal!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Na:Dus ook...:quote:Op zondag 24 juni 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Thank you for your online entry for Escrick 10k on 19/Aug/2012. IMPORTANT INFORMATION FOLLOWS
http://www.escrick10k.co.uk/quote:Congratulations
You have successfully paid for entrance into Jim Dingwall 10k on the date(s): 2012-07-29.Ja doei.![]()
Wie gaan er op vakantie en waar ga je heen? Ga je hardlopen? Ik ga twee weken naar Spanje en ga lekker om de dag hardlopen in de ochtend. Hopelijk over het strand en anders zal het de boulevard worden.![]()
Ik ga naar Tuinesië. En ik ga ook lekker 1 keer per week hardlopenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Wie gaan er op vakantie en waar ga je heen? Ga je hardlopen? Ik ga twee weken naar Spanje en ga lekker om de dag hardlopen in de ochtend. Hopelijk over het strand en anders zal het de boulevard worden.
Dit jaar niet op vakantie, volgend jaar naar Spanje en dan gaan de loop spullen zeker meequote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Wie gaan er op vakantie en waar ga je heen? Ga je hardlopen? Ik ga twee weken naar Spanje en ga lekker om de dag hardlopen in de ochtend. Hopelijk over het strand en anders zal het de boulevard worden.![]()
![]()
super berichten van GotC en MoBlo....maar blijft de Gupmeister met haar verslag
Ikquote:Schotlandquote:en waar ga je heen?Ja, hier op dit prachtige weggetje in ieder gevalquote:Ga je hardlopen?![]()
Puik!quote:Ik ga twee weken naar Spanje en ga lekker om de dag hardlopen in de ochtend. Hopelijk over het strand en anders zal het de boulevard worden.
Ja doei.![]()
Ergens in oktober 10dgn naar mijn zus iets ten zuiden van San-Francisco.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Wie gaan er op vakantie en waar ga je heen? Ga je hardlopen? Ik ga twee weken naar Spanje en ga lekker om de dag hardlopen in de ochtend. Hopelijk over het strand en anders zal het de boulevard worden.
Zekers te weten dat ik daar ga lopen!![]()
![]()
Westkust USA en gaan de spullen mee? you bet!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Wie gaan er op vakantie en waar ga je heen? Ga je hardlopen? Ik ga twee weken naar Spanje en ga lekker om de dag hardlopen in de ochtend. Hopelijk over het strand en anders zal het de boulevard worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fuuuuuuuuuuuu zo mooi!!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik
[..]
Schotland
[..]
Ja, hier op dit prachtige weggetje in ieder geval![]()
[..]
Puik!![]()
3 weken samen met Yur naar Zevenheuvelenlandquote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Wie gaan er op vakantie en waar ga je heen? Ga je hardlopen? Ik ga twee weken naar Spanje en ga lekker om de dag hardlopen in de ochtend. Hopelijk over het strand en anders zal het de boulevard worden.Fietsen+hardloopspullen gaan mee: Actieve genietvakantie
![]()
Aruba, november, 1 maand. Maandje naar de sportschool en wat lopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Ging me dus inschrijven voor de 7heuvelen en toen bedacht ik me plots.. he.. dan zit ik op een tropisch eiland. Abort!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Werk ze!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Liesje68 het volgende:
Ok, tas gepakt en jas aan...
Naar het werk...
![]()
Werkze!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Liesje68 het volgende:
Ok, tas gepakt en jas aan...
Naar het werk...
Ja doei.![]()
Ik wacht ook ongeduldig op Gupquote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
super berichten van GotC en MoBlo....maar blijft de Gupmeister met haar verslag![]()
![]()
Ik ga een maand naar Amerika! Spullen gaan mee, hoe het loopt (:+) zie ik daar wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Maar wil eigenlijk wel een rondje in Central Park, omdat het kan![]()
![]()
Hebben we contact over!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inderdaad, ze heeft haar moeder en haar zus nu al de hele dag gezien.....tijd om aandacht aan haar echte familie te schenkenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die was, and I quote: "Dood" en onderweg naar huis.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ze heeft haar moeder en haar zus nu al de hele dag gezien.....tijd om aandacht aan haar echte familie te schenken![]()
![]()
![]()
Niceeeee!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ergens in oktober 10dgn naar mijn zus iets ten zuiden van San-Francisco.
Zekers te weten dat ik daar ga lopen!Mazzelaar! Welke route ga je doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Westkust USA en gaan de spullen mee? you bet!Heerlijk! Het is dat ik mezelf verplicht heb tot niets doen op vakantie, anders ging ik ook zeker weten iets actiefs doenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef GotC het volgende:
[..]
3 weken samen met Yur naar ZevenheuvelenlandFietsen+hardloopspullen gaan mee: Actieve genietvakantie
Ohhhh wat lekker! Hoe ben je daar zo op gekomen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Aruba, november, 1 maand. Maandje naar de sportschool en wat lopen.
Ging me dus inschrijven voor de 7heuvelen en toen bedacht ik me plots.. he.. dan zit ik op een tropisch eiland. Abort!!Ik heb ook gelopen in Central Park en dat was echt een hoogtepunt van New York! Ben je er al wel eens geweest? Blijf je in de staat?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ga een maand naar Amerika! Spullen gaan mee, hoe het loopt (:+) zie ik daar wel.
Maar wil eigenlijk wel een rondje in Central Park, omdat het kan![]()
Gewoon, van je tante en oom horen dat ze een feestje gaan vieren en erbij willen zijn. Dat was dus afgelopen dec/jan toen ik er ook een maand zatquote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Rammelaartje het volgende:
Ohhhh wat lekker! Hoe ben je daar zo op gekomen?
En dat wordt 'gewoon' genoemdquote:Op zondag 24 juni 2012 22:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon, van je tante en oom horen dat ze een feestje gaan vieren en erbij willen zijn.![]()
![]()
Niet dan? Tis niet abnormaal toch?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kan wel, gewoon overleggen met je werkgever. Plus m'n contract stopt in novemberquote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik ben juf dus kan nog wel eens langere tijd weg maar de meesten kunnen dat niet
Nee, eerste keer! (vliegen/buiten europa/amerika/NY)quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Niceeeee!!!
[..]
Mazzelaar! Welke route ga je doen?
[..]
Heerlijk! Het is dat ik mezelf verplicht heb tot niets doen op vakantie, anders ging ik ook zeker weten iets actiefs doen
[..]
Ohhhh wat lekker! Hoe ben je daar zo op gekomen?
[..]
Ik heb ook gelopen in Central Park en dat was echt een hoogtepunt van New York! Ben je er al wel eens geweest? Blijf je in de staat?
We gaan rondreizen, denk dat we door 11 staten komen, alles bij elkaar?![]()
@rammelaartje... we gaan de westkust langs van LA naar Seattle dus nog geen bewuste loopplannen, denk dat ik bij een overnachting gewoon even wat locals aan spreek om te horen wat een mooie route is....mar Golden Gate Bridge en een stukje Grand Canyon staan wel op het lijstje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En lopen in Washington aaaahhhh wat moet dat verschrikkelijk vet zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
@rammelaartje... we gaan de westkust langs van LA naar Seattle dus nog geen bewuste loopplannen, denk dat ik bij een overnachting gewoon even wat locals aan spreek om te horen wat een mooie route is....mar Golden Gate Bridge en een stukje Grand Canyon staan wel op het lijstjeEn sowieso in alle natuurparken daar, en je woont al zo mooi in Nieuw Zeeland!
![]()
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
@rammelaartje... we gaan de westkust langs van LA naar Seattle dus nog geen bewuste loopplannen, denk dat ik bij een overnachting gewoon even wat locals aan spreek om te horen wat een mooie route is....mar Golden Gate Bridge en een stukje Grand Canyon staan wel op het lijstje![]()
Mad. Echt als je dat gaat doen heb je m.i. EHBO cursussen gedaan, survivallessen en kompaslezen, jagen, en meer van dat. MY FSM, the horror!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor de iets beter getrainde loper:
http://www.trail-running.(...)24/yukon-artic-ultra
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja doei.![]()
hmmzz zoals het er nu naar uit ziet loop ik m'n volgende rondje woensdag pas![]()
'k krijg zowel morgen als dinsdag verjaardagsvisite
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo slapen. Voor de rest weltrusten.
Morgenvroeg lopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En dan heb je niet even een half uurtje tijdquote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
hmmzz zoals het er nu naar uit ziet loop ik m'n volgende rondje woensdag pas![]()
![]()
![]()
3 weken vakantie. Een paar dagen duitsland om mee te doen aan de nurnburgringlauf. Voor de rest heb ik thuis hier nog een aardige berg werk te doen aan klussen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Rammelaartje het volgende:
Wanneer ben je jarig dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan heb je niet even een half uurtje tijd![]()
Vakantie in eigen land: Texel met man en kinders. En ik zit niet eens in over het weer. Want ik ga sowieso een weekje duinploeteren en strandzwoegen. Iiiiii liiiiike!
Hardloper.
IG @webkim![]()
Wil je mijn powerkite mee ?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef Webkim het volgende:
Vakantie in eigen land: Texel met man en kinders. En ik zit niet eens in over het weer. Want ik ga sowieso een weekje duinploeteren en strandzwoegen. Iiiiii liiiiike!![]()
![]()
Heerlijk vliegen en ploegen
![]()
![]()
dinsdag, maar morgen komen er een stel FOK!kers langs en dinsdag kan ik mss wel tijd maken door 's ochtends te gaan, maar dat ga ik morgen niet redden ivm exra boodschappen die ik moet doenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
albert.nlquote:Op zondag 24 juni 2012 23:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
dinsdag, maar morgen komen er een stel FOK!kers langs en dinsdag kan ik mss wel tijd maken door 's ochtends te gaan, maar dat ga ik morgen niet redden ivm exra boodschappen die ik moet doen![]()
![]()
Dan ga ik je nog niet feliciteren ook!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
dinsdag, maar morgen komen er een stel FOK!kers langs en dinsdag kan ik mss wel tijd maken door 's ochtends te gaan, maar dat ga ik morgen niet redden ivm exra boodschappen die ik moet doen
overdag kan ik de kinderen niet alleen laten, tegen de tijd dat m'n thuiskomt gaan we binnen 20 minuten eten, kids douchen, (zoals elke avond) en dan is het al tijd dat de eerste visite binnendruppelt. Heel misschien dat ik om een uur of tien nog een klein rondje ga, maar dat ligt er echt aan hoe laat de laatste visite weggaat. Ik ga ze niet wegjagen omdat ik zo nodig wil lopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan heb je niet even een half uurtje tijd
te kort dagquote:
Washington ligt wel een beetje in het oosten..quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
En lopen in Washington aaaahhhh wat moet dat verschrikkelijk vet zijnEn sowieso in alle natuurparken daar, en je woont al zo mooi in Nieuw Zeeland!
![]()
Vliegenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wil je mijn powerkite mee ?![]()
![]()
Heerlijk vliegen en ploegen
Maar nee dank je, ik ren wel.
Ben er weg van, truste.Hardloper.
IG @webkim![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef Webkim het volgende:
[..]
VliegenMaar nee dank je, ik ren wel.
Ben er weg van, truste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dat powerkiten één keer gedaan en vond het supervet om te doen. Jammer dat ik het daarna nooit meer heb gedaan eigenlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Doe maar alsof je dit niet gezegd hebtquote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Washington ligt wel een beetje in het oosten..(de staat natuurlijk
)
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:08 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Doe maar alsof je dit niet gezegd hebt(de staat natuurlijk
)
Eerste keer, zoals ik zei..![]()
Vind vliegeren met die grote vliegers altijd maar eng, genoeg enge dingen zien gebeuren op 't strand toen ik bij de reddingsbrigade werkte, gebroken ruggen enzo
Maargoed, motorrijden is ook niet het veiligste wat je kunt doen en daar zet ik me wel overheen
Ja doei.![]()
Van die gekken met 18 metersquote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
Vind vliegeren met die grote vliegers altijd maar eng, genoeg enge dingen zien gebeuren op 't strand toen ik bij de reddingsbrigade werkte, gebroken ruggen enzo
Maargoed, motorrijden is ook niet het veiligste wat je kunt doen en daar zet ik me wel overheenEn dan heel stoer met windkracht 6 nog gaan vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi hard over het weiland jagen op een flyboard![]()
![]()
Whoeehoeee
Vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen (10km Roosendaal) Met een eindtijd van 1:00:46
Ik ben echt ontzettend trots op mezelf, haha!
@Guppyfriend net niet gezien, maar ze liep ook
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef Saninl het volgende:
Whoeehoeee
Vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen (10km Roosendaal) Met een eindtijd van 1:00:46
@Guppyfriend net niet gezien, maar ze liep ook![]()
![]()
![]()
Netjes!!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef Saninl het volgende:
Whoeehoeee
Ja doei.![]()
Whoeehoeee
@Guppyfriend net niet gezien, maar ze liep ooktop!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Whoeehoeee
hoor net dat Gups verslag nog een dagje op zich laat wachten.. goed vat etc'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes! Ondanks de blessure vorige week en max 7 km gelopenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef Saninl het volgende:
Whoeehoeee
@Guppyfriend net niet gezien, maar ze liep ook![]()
![]()
Netjes!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:16 schreef Saninl het volgende:
Whoeehoeee
@Guppyfriend net niet gezien, maar ze liep ookZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jep, inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Netjes! Ondanks de blessure vorige week en max 7 km gelopen
Maar het hele gevoel is ook echt tofIn zo'n lijstje op het internet, en de hele beleving tijdens het lopen!
![]()
kitty davis and the lewis...![]()
voordeel van alleen op kantoor zitten, muziek lekker hard aan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed vat?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoor net dat Gups verslag nog een dagje op zich laat wachten.. goed vat etc![]()
verzuurt niet....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@GotC Ik ben nu als een dolle nog aan het leren, want volgende week tentamenweekje, haha! En qua hardlopen, ik ga het schema van Renate vanaf waar ik ben gestopt afmaken.
@Motorbloempje; Na het leren inderdaad lekker slapen, morgen 0900u ff vlammen
@Dr.Sexy; Ik heb m opstaan
![]()
Goed. Ik heb net uitzinnig gejuichd voor Andrea Pirlo (sorry MoBlo).\
En nu pitten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
nu op het topic langzaam het licht uit gaat even de balans opmaken van een action packed weekend wat begon met nieuwe PR's op de vrijdagavond, mensen die zich hebben ingeschreven voor een 10km, renners die hun eerste 10km hebben gelopen....
als Fok! hardloopfamilie kan ik niet anders zeggen:
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-06-2012 04:08:26 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu op het topic langzaam het licht uit even de balans opmaken van een action packed weekend wat begon met nieuwe PR's op de vrijdagavond, mensen die zich hebben ingeschreven voor een 10km, renners die hun eerste 10km hebben gelopen....
[ afbeelding ]
QFT.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Amenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu op het topic langzaam het licht uit even de balans opmaken van een action packed weekend wat begon met nieuwe PR's op de vrijdagavond, mensen die zich hebben ingeschreven voor een 10km, renners die hun eerste 10km hebben gelopen....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Washington State nietquote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Washington ligt wel een beetje in het oosten..Seattle
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar 's relatief vroeg slapen! Wil morgen weer een tandje verder gaan lopen, dus wil goed uitgerust zijn. Hopelijk zijn m'n spieren lief voor me na de work-out in de sportschool vandaag!
Welterusten en mooie dromen allemaal! En rd, uiteraard, een fijne dag!![]()
Ja doei.![]()
thanks !! chillen op kantoor op dit moment.
Zit op dit moment de uitslagenlijst door te pluizen van Gup's wedstrijd.
http://www.halvemarathonroosendaal.nl/?Uitslagen
Voor mensen die er over nadenken om meer competitiegericht en in club verband te trainen is dat misschien wel eens leuk om te doen.
Het is mooi om een vergelijk te trekken tussen de lopers die bij een club trainen en lopers die zich als rec. hebben ingeschreven.
De discussie over of dit nu wel of niet noodzakelijk is om plezier te hebben in het lopen is voor iedereen anders maar zoals hierboven al gezegd... mocht je meer competitiegericht willen trainen...dan zeker even vergelijken
verder is het leuk om naar de geboortejaren te kijken... het is nooit te laat om te beginnen met lopen...de 35+ers voeren de boventoom
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-06-2012 00:25:42 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thuis, nieuw record voor alle bed-voorbereidingen en nu in bed. Nog zo'n 7,5 uur slapen en dan weer hardlopen
Ben benieuwd hoe het gaat na vandaag
Welterustenen fijne dag, rd!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Leuk hoor, uit eten...het ging er prima in, maar volgens mij wil het er nu ook op dezelfde manier uit
F means you're fucked![]()
ooohhhhh, lastig YUR...quote:Op maandag 25 juni 2012 03:06 schreef YUR het volgende:
Leuk hoor, uit eten...het ging er prima in, maar volgens mij wil het er nu ook op dezelfde manier uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
lopen, als je nu nog moet leren voor je tentamen is het al te laatquote:Op maandag 25 juni 2012 03:20 schreef PretKroket het volgende:
Zal ik zo nog even gaan hardlopen? Of toch maar tentamen leren.. of allebei?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Okequote:Op maandag 25 juni 2012 03:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lopen, als je nu nog moet leren voor je tentamen is het al te laat![]()
graag gedaan en nu weer lekker buiten gaan spelen...oke? brave knul!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
voor alle vroege hardlopers:
Veel plezier!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooie spreukquote:Op maandag 25 juni 2012 05:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier!Garmin is nu bezig om de gegevens over te dragen. Ik voel bekertjes aankomen
quote:Op maandag 25 juni 2012 06:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooie spreukGarmin is nu bezig om de gegevens over te dragen. Ik voel bekertjes aankomen
4 bekertjes!!!!!!!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/66348092
En voor de analisten
http://connect.garmin.com/activity/192547759Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 06:10 schreef Maraca het volgende:
4 bekertjes!!!!!!!![]()
En voor de analisten
http://connect.garmin.com/activity/192547759![]()
mooi begin van een nieuwe loopweek!!
ook mooi om te zien hoe je HS zich snel herstelt..goed teken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
UDuurde even voordat het doordrong. En nu douchen en koffie #monsterkutgeslapenquote:Op maandag 25 juni 2012 05:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier!![]()
*verslagje typen*[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:
oke, Sexy...quote:Op maandag 25 juni 2012 06:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
U
[..]
Duurde even voordat het doordrong. En nu douchen en koffie #monsterkutgeslapen
hier dan eentje voor jou om de week goed te beginnen
Dank u. Dank u. Als beloning voor mezelf (zag dit al aankomen) een lekker uitgebreid ontbijtje met eieren, bacon, latte macchiato en versgeperst sinaasappelsap (ja, zelf geperst
) en vers brood (als in zelf gebakken brood
)
Zou tijd wordenquote:![]()
goed gedaanquote:Op maandag 25 juni 2012 06:10 schreef Maraca het volgende:
4 bekertjes!!!!!!!![]()
En voor de analisten
http://connect.garmin.com/activity/192547759
Moet je gaan lopen! Barst van de energiequote:Op maandag 25 juni 2012 06:37 schreef GotC het volgende:
Tering, zou zo weer terug m'n bed in kunnen gaan![]()
Heeft YUR je wakker gehouden met zijn genachtbraak?quote:Op maandag 25 juni 2012 06:37 schreef GotC het volgende:
Tering, zou zo weer terug m'n bed in kunnen gaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanavondquote:Op maandag 25 juni 2012 06:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je gaan lopen! Barst van de energie![]()
![]()
![]()
Meh, paar keer wakker geworden, maar niet doorgehad wat er aan de hand wasquote:Op maandag 25 juni 2012 06:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Heeft YUR je wakker gehouden met zijn genachtbraak?Arme kerel.. hij blijft lekker thuis vandaag, that's for sure.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: