SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 24-06-2012 22:32:12 ]Ja doei.![]()
Wat erg. De meeste nummers uit die 101 Running Songs ken ik van Glee
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Les 19 alquote:Op zondag 24 juni 2012 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn rondje zit er ook weer op vandaag, les 19 en het ging echt lekker!
Ik ben zo blij dat ik het weer helemal opgepakt heb!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Maraca het volgende:
Ja doei.![]()
TT
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb voornamelijk mezelf als motivatie, bedoel als ik ooit een rode of een groene baret wil moet ik er hard voor werkenEn dat begint bij een goede conditie
En jullie natuurlijkOne loveeee
![]()
schaam je hahahaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef Maraca het volgende:
en TT![]()
![]()
fijn gevoel is dat he .. als je het steeds makkelijker haaltquote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]valt het jou ook elke les weer mee achteraf? Moest nu voor het eerst 4 minuten achter elkaar maar dat ging verbazingwekkend goed, zelfs met tegenwind
En dankje DJMO!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lekker BEquote:Op zondag 24 juni 2012 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn rondje zit er ook weer op vandaag, les 19 en het ging echt lekker!
Ik ben zo blij dat ik het weer helemal opgepakt heb!Goed bezig
![]()
![]()
O over ouders: mijn moeder gaat waarschijnlijk alles gewoon met me meelopenZe heeft op de sportacademie gezeten dus die is uiteraard positief over elke sport die ik doe
En m'n vader vindt het ook allemaal leuk.
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik heb voornamelijk mezelf als motivatie, bedoel als ik ooit een rode of een groene baret wil moet ik er hard voor werkenEn dat begint bij een goede conditie
En jullie natuurlijkOne loveeee
![]()
![]()
Nou toch 1 Evy nummer toegevoegd aan de lijst (We no speak Americano)
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Maraca het volgende:
Nou toch 1 Evy nummer toegevoegd aan de lijst (We no speak Americano)![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
fijn gevoel is dat he .. als je het steeds makkelijker haalt
O ja dr.sexy, ben gisteren weer bij onze mancrush in leeuwarden geweest![]()
![]()
Lekker warm up nummer voor de eerste 8 minutenquote:
Lekker stampen (of nouja, dat mag niet) op Benny Benassi is ook altijd wel fijn. Jaja, voor wansmaak moet je bij mij zijn. Maar voor sportschoolmuziekjes ook.Hardloper.
IG @webkim![]()
Coolquote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef kwiwi het volgende:
O over ouders: mijn moeder gaat waarschijnlijk alles gewoon met me meelopenZe heeft op de sportacademie gezeten dus die is uiteraard positief over elke sport die ik doe
En m'n vader vindt het ook allemaal leuk.
Mijn ouders zijn zoals die van MoBlo, dus zelf niet sporten maar ze vinden het wel tof als ik het doe.![]()
Ik zoek een nummer dat 2 minuten duurtquote:Op zondag 24 juni 2012 21:08 schreef Webkim het volgende:
Lekker stampen (of nouja, dat mag niet) op Benny Benassi is ook altijd wel fijn. Jaja, voor wansmaak moet je bij mij zijn. Maar voor sportschoolmuziekjes ook.
Ene rammelaartje heeft me trouwens gefriend (of hoe je het ook noemt) bij endomondo, ik zag dat het een FOK(st)(k)er was, dus ik heb op ja geklikt, maar wie ben je?***![]()
Ik wil nog eens op dit nr een finish overlopen. Moet je die eindsprint eens gaan zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi Ho Silver!![]()
![]()
heeft me gewoon drie kwartier geduurt om bij te lezen...
nu maar even snel er op uit om een herstelrondje te lopen want de benen zijn behoorlijk stijf'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
succes!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu maar even snel er op uit om een herstelrondje te lopen want de benen zijn behoorlijk stijfIk heb er één en ik ben er trots op
Nooooooooquote:Op zondag 24 juni 2012 21:06 schreef Maraca het volgende:
Nou toch 1 Evy nummer toegevoegd aan de lijst (We no speak Americano)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep dat... alhoewel mijn moeder zwemt en doet aan Tai-Chiquote:Op zondag 24 juni 2012 21:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
Mijn ouders zijn zoals die van MoBlo, dus zelf niet sporten maar ze vinden het wel tof als ik het doe.
Mijn vader is qua gezondheid 1 brok ellende... en dat is niet negatief maar heeft wel met bouw te maken, en aangezien ik veel op mijn pa lijk was ik niet van plan om als diabeet door het leven te gaan..![]()
Niet echt een wandel nummer, maar desalniettemin perfect en toegevoegd. Bedankt!quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Noooooooo
Au au au. Zo krijg je nooit die rode of groene barretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ben ook heel blij met de mensen die me steunen (of steunen), tis leuk om te zien dat andere waarderen wat jij voor jezelf doet. De meeste die het leuk vinden lopen/sporten zelf ook, dat scheelt ook veel denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou. Je doet het misschien voor jezelf, maar als je vrienden oprecht geïnteresseerd doen en ook zeggen dat ze het knap vinden wat je doet, helpt dat wel. Bij mij wel tenminste.
Maar uiteindelijk loop je je eigen race.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed bezig FF en Kwiwi![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu maar even snel er op uit om een herstelrondje te lopen want de benen zijn behoorlijk stijf! Je hebt gewoon alles gelezen. Had je niks te doen
?
Succes met het herstelrondje
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
In het kader van foute muziek was dat bedoeltquote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Au au au. Zo krijg je nooit die rode of groene barret![]()
![]()
Drie kwartier bijlezenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu maar even snel er op uit om een herstelrondje te lopen want de benen zijn behoorlijk stijf![]()
![]()
![]()
![]()
mooie manier om even rustig wakker te worden.... ik lees altijd alles vluchtig doorquote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef justmattie het volgende:
Goed bezig FF en Kwiwi![]()
[..]! Je hebt gewoon alles gelezen. Had je niks te doen
?
Succes met het herstelrondje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Precies. Maar t is zeker leuk om aanmoedigingen te krijgen...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben ook heel blij met de mensen die me steunen (of steunen), tis leuk om te zien dat andere waarderen wat jij voor jezelf doet. De meeste die het leuk vinden lopen/sporten zelf ook, dat scheelt ook veel denk ik.
Maar uiteindelijk loop je je eigen race.![]()
Succes met je loopjequote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie manier om even rustig wakker te worden.... ik lees altijd alles vluchtig door![]()
![]()
Ohh, voor te wandelen..!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet echt een wandel nummer, maar desalniettemin perfect en toegevoegd. Bedankt!
:pHardloper.
IG @webkim![]()
Can't help it....quote:![]()
![]()
Nou ik dusquote:Op zondag 24 juni 2012 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ene rammelaartje heeft me trouwens gefriend (of hoe je het ook noemt) bij endomondo, ik zag dat het een FOK(st)(k)er was, dus ik heb op ja geklikt, maar wie ben je?![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:09 schreef Liesje68 het volgende:
Ik wil nog eens op dit nr een finish overlopen. Moet je die eindsprint eens gaan zien!Dan verwacht ik eerder in slomo struikelend en vallend de finish over te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi Ho Silver!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Zelfs als ze van wildvreemden komenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:14 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Precies. Maar t is zeker leuk om aanmoedigingen te krijgen...ik had me er niets bij voorgesteld, maar de finish van de ladiesrun was geweldig, je word opgezweept door het publiek. Ondanks dat er niemand van m'n gezin bij was kreeg ik door de aanmoediging wel echt vleugels
Iedereen die me op Endomondo toevoegt accepteer ik. Want volgens mij zijn het allemaal mensen van hier
Mijn benen gaan in 'hyperdrive ' bij dit nr...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan verwacht ik eerder in slomo struikelend en vallend de finish over te komen![]()
![]()
Bij mij ging het allemaal niet zo goed vorige week na mijn wedstrijd. Mijn hardslagband is waarschijnlijk gejat uit me tas, hij is iig foetsie... en ik heb dus wat last gehad van mijn knie.
Nou is het hardlopen nou eenmaal een sport met ups en downs maar ik heb deze week echt een dikke down gehad. Had het even helemaal gezien met lopen.
Woensdag en vandaag gelopen toch gelopen, enigszins met tegenzin en enigszins omdat het gewoon moet vanwege ekidan FOK! team, Woensdag en vandaag respectievelijk 3,63km en 4,41km gelopen, het gaat weer wat beter met me knie en ook met me gemoedstoestand. Heb me tentamen ook gehaald![]()
Goed, hopen dat het zo blijft.... vingers crossed.![]()
En dat siert jequote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie manier om even rustig wakker te worden.... ik lees altijd alles vluchtig door
(ik doe dat niet altijd)
![]()
gefeliciteerd met het halen van je tentamen!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef xzaz het volgende:
Bij mij ging het allemaal niet zo goed vorige week na mijn wedstrijd. Mijn hardslagband is waarschijnlijk gejat uit me tas, hij is iig foetsie... en ik heb dus wat last gehad van mijn knie.
Nou is het hardlopen nou eenmaal een sport met ups en downs maar ik heb deze week echt een dikke down gehad. Had het even helemaal gezien met lopen.
Woensdag en vandaag gelopen toch gelopen, enigszins met tegenzin en enigszins omdat het gewoon moet vanwege ekidan FOK! team, Woensdag en vandaag respectievelijk 3,63km en 4,41km gelopen, het gaat weer wat beter met me knie en ook met me gemoedstoestand. Heb me tentamen ook gehaald![]()
Succes ermee! Ik vind het wel knap dat je na zo'n nacht nu nog kunt denken aan lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie manier om even rustig wakker te worden.... ik lees altijd alles vluchtig door
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ah xzaz...komt wel weer hoor!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef xzaz het volgende:
![]()
RD, ligt er bij jullie nog sneeuw?
En dan zo gaan lopenquote:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Wat harteloos zegquote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef xzaz het volgende:
![]()
![]()
Vast wel, heb nu wel zin in Ekiden! Het klinkt alleen zo gay om je hart te luchten op een forumquote:![]()
![]()
nog even een leuk detail over de HM van gister:
ik stond voor de start even met een groepje lopers te praten en daarbij stond ook een wat oudere dame van eind 50
Ze vertelde dat haar tijd op de HM meestal rond de twee en een half uur lag., op zich geen snelle tijd maar voor iemand van haar leeftijd zeker niet verkeerd dacht ik.
Daarna vertelde terloops dat ze "eigenlijk aan het herstellen was" omdat ze 2 maanden geleden nog een 100 miles wedstrijd gelopen had....![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Xzaz, speciaal voor jou:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om uit te wandelen ga ik trouwens tegenwoordig wat Ludovico Einaudi achterin mn playlist drukken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is voor mij heerlijk om uit te lopen en op adem te komen.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Whooo respectquote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik stond voor de start even met een groepje lopers te praten en daarbij stond ook een wat oudere dame van eind 50
Ze vertelde dat haar tijd op de HM meestal rond de twee en een half uur lag., op zich geen snelle tijd maar voor iemand van haar leeftijd zeker niet verkeerd dacht ik.
Daarna vertelde terloops dat ze "eigenlijk aan het herstellen was" omdat ze 2 maanden geleden nog een 100 miles wedstrijd gelopen had....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee maar er wordt wel sneeuw verwacht voor komende dagen ....sneeuwegrens tot 200meterquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
100 miles? Ik kan alleen maarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
![]()
![]()
doen
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fijne avond!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat traktatiezooi in elkaar knutselen voor zoonlief...
Fijne avond allemaal
IK DACHT DAT JIJ GING LOPEN????quote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee maar er wordt wel sneeuw verwacht voor komende dagen ....sneeuwegrens tot 200meter
Ja doei.![]()
inderdaad, en ze vertelde ook dat ze helemaal geen gelletjes of andere dingen eet tijdens zo'n lange loop, ze doet ook 24 uurs lopen, maar gewoon puur voedsel...bordje piepers in je hand en al hardlopende naar binnen lepelenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Balen van je hartslagband, maar gefeli met je tentamen!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef xzaz het volgende:
Goed, hopen dat het zo blijft.... vingers crossed.
Die zin in lopen komt wel weer, een dipje mag je best hebben soms.WTF!! idd respect!!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
Succes met de traktatiezooi en fijne avondquote:Op zondag 24 juni 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat traktatiezooi in elkaar knutselen voor zoonlief...
Fijne avond allemaal![]()
![]()
![]()
Wat een mentaliteit! Geweldigquote:Op zondag 24 juni 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en ze vertelde ook dat ze helemaal geen gelletjes of andere dingen eet tijdens zo'n lange loop, ze doet ook 24 uurs lopen, maar gewoon puur voedsel...bordje piepers in je hand en al hardlopende naar binnen lepelen
ja ja ben al weg....maar stijve benen en regen en een graad of vier is niet erg motiverendquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Denk maar aan de warme douche na afloop!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja ja ben al weg....maar stijve benen en regen en een graad of vier is niet erg motiverend
Ja doei.![]()
Jammer dat je in Spotify nummers niet af kunt kappen zodat ze perfect lopen met je trainingsprogramma.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en ze vertelde ook dat ze helemaal geen gelletjes of andere dingen eet tijdens zo'n lange loop, ze doet ook 24 uurs lopen, maar gewoon puur voedsel...bordje piepers in je hand en al hardlopende naar binnen lepelen. Ik zie het al voor me.
Niet meer actief op Fok!![]()
Fffuu jus vergeten! *terugloopt*quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
ik ook, en wat dacht je van het broodje hamburger waar ze het over had??quote:
Lekker om in te lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee maar er wordt wel sneeuw verwacht voor komende dagen ....sneeuwegrens tot 200meter
quote:
Nu kan ik woensdag pas weer rennen. Gevoelsmatig zou je vaker dan drie keer in de week moeten rennen. Die rustdagen zijn echt niet nutteloos, ik weet dat herstel belangrijk is, maar zo voelen ze wel. Zeker omdat ik totaal geen lichamelijke klachten heb na het rennen. Geen spierpijn, geen zere voeten, zelfs geen zere rug. Nietsch
.
Ik zie vooral voor me hoe ze een slabbetje om heeft en dan even drie gangen naar binnen werkt tijdens het lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, en wat dacht je van het broodje hamburger waar ze het over had??.
Oh, en regen is geen reden om niet te lopen hè, je weets.
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: