ieuw, blote tietenquote:Op zondag 22 juli 2012 10:44 schreef bitterend het volgende:
l
Kyara als je niet afgekeurd kijkt als ik mijn tiet te voorschijn haal![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:35 schreef Kyara het volgende:
Goed Tinu, dan doen we dat!
Ik heb er zin in!
heb je trouwens een magnetron Tinu?
en dan niet allemaal afkeurend gaan kijken als Midas een fles krijgt he![]()
zuivel is niet erg.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben dol op zoete bakselsen drink voornamelijk water en thee.
Ik wil ook wel wat maken; suggesties voor iets hartigs? Maar ik geloof dat ik dan wel met joodse eetgewoonten rekening moet houden, toch? En er zit al zuivel in de baksels, dus iets vegetarisch ok?
Dat bedoelde ik iddquote:Op zondag 22 juli 2012 13:04 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
zuivel is niet erg.
Zolang er geen vleescomponenten bij zitten, is het al gauw goed.
leuk, wordt een grote groep!
Deal!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Kyara het volgende:
Ik kan natuurlijk ook met blote tieten de fles geven![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Kyara het volgende:
Ik kan natuurlijk ook met blote tieten de fles geven![]()
Tof, dankje!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef octopussy het volgende:
Neem ik die van mij toch lekker meeWat mij betreft mag je hem ook wel lenen als je hem erg mist Bleie. Ik gebruik hem toch niet.
Ja, ik baal er zo van! En mijn schoonouders (is hun huisje), die een dag later weggingen, hebben niets meer gezien, terwijl die echt altijd heel grondig het hele huisje schoonmaken. Dus dan weet ik niet waar hij is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Tinuviel het volgende:
Oh nee toch Bleie![]()
En ik had me zo op je Beco verheugd
Lief van je! Ik ga er over nadenken. Het is misschien ook wel een mooi moment om te leren rugdragen met een doek!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef octopussy het volgende:
Neem ik die van mij toch lekker meeWat mij betreft mag je hem ook wel lenen als je hem erg mist Bleie. Ik gebruik hem toch niet.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef Tinuviel het volgende:
Beste draagmeeters:
Ik heb nu ingeslagen: het grootste gedeelte voor de ingrediënten voor een zalmquiche (ik hoop dat jullie dat lusten), ingrediënten voor tonijnsla/ eiersla, drankjes: melk, appel/multivitaminesap, icethee, Cola, cola light, chisp, sprite & soepstengels voor de kids.
Ik heb nog in huis: wat fruit voor de kids, dierenkoekjes (vanaf 12 maanden dacht ik) voor de kids, fanta, thee, koffie, water. En ik ga dan denk ik voor de salades zondag nog wat bolletjes halen.
Met al het zoete spul hebben wij dan al het eten denk ik.
Oh dat klinkt ook erg lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]Ik wil nog wraps maken met roomkaas en gegrilde groente (nog even een receptje zoeken).
ja dat met die kosten is ook niet niets. De meet valt natuurlijk in de zomervakantie, vandaar dat je ov niet geldig is. Dat is balen. We gaan er gewoon binnenkortt nog een keer voor, of bij mij of bij iemand anders en misschien is het dan zelf wat dichterbij voor jou.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:00 schreef Sam1993 het volgende:
de reistijd is mij geen probleem maar de kosten voor het ov:) mijn studenten ov is pas weer vanaf 16 augustus geldig jammer dus:) misschien kom ik wel naar je volgende meet waar je over zat te denken ik kijk wel even:) iniedergeval veel plezier:)
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]Ik wil nog wraps maken met roomkaas en gegrilde groente (nog even een receptje zoeken).
Heeft één van de meeters een doek met bamboe? Ik vind de Paisley's zo mooi, maar wil zoiets eerst graag gezien/ gevoeld hebben voor ik ruim 100 euro uitgeef...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef octopussy het volgende:
[..]Ik neem mijn Paisley grasshopper mee.
amstelveen is A2 en dan A9quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben er toch zeker bij! Wij gaan vrijdag de hele dag weg, dus zaterdag bijkomdag en dan kan ik zondag richting Amstelveen
Ik rij vanaf Papendrecht trouwens, langs Gorinchem (A15), Utrecht (A27) naar Amstelveen (A2). Ik kan eventueel nog iemand oppikken op de route? (Heb nog plek voor 1 volwassene en 1 kind)
Oh dus we komen eigenlijk op kraamvisitequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb trouwens de "hoera een jongen" slinger en geboortekaartje in het raam bewust nog laten hangen. Dacht dan weten jullie gelijk welk huisje het is
Nou het mag misschien ook nog als kraamvisite doorgaan bij een baby van 3 maanden, maar de insteek was echt een draagmeetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Oh dus we komen eigenlijk op kraamvisite
Marjo, ik heb dan wel blauwe muisjes. Vind je vast niet erg, een beetje afwisselingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:30 schreef Marjolijntje het volgende:
Beschuit met muisjes!
Ik ben het nog steeds niet zat, wij hebben ook nog voldoende in huis
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Kyara het volgende:
ik kan bijna geen muisjes meer zien. Die vindt je ook nog maandenlang overal terug.
Niet alles opeten he!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef Tinuviel het volgende:
Geen probleem Bitterend. We zien je wel.
Je kunt ook natuurlijk ook nu en over 7 maandjes muisjes doenquote:
En nog een extra waarschuwing: er wordt aan de weg gewerkt, waardoor verkeer onderaan de afslag wel naar rechts kan, maar let goed op dat je de goede baan paktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Tinuviel het volgende:
Even een aanvulling op mijn pm, met dank aan Phaidra. Voor de autorijders: nadat je de afslag Ouderkerk hebt gepakt, moet je rechtsaf (vanuit richting Utrecht) en linksaf (vanuit richting Den Haag) komend.
JAAAAAA zara tri pink!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Is er trouwens interesse in mijn doeken? Wil best alles meenemen, maar het is zo'n gesjouw als er geen interesse in is :p
Ik ben wel benieuwd naar de Natibaby met zijde!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Is er trouwens interesse in mijn doeken? Wil best alles meenemen, maar het is zo'n gesjouw als er geen interesse in is
Waaraan had je dan gedacht van de turk? Baklawah?quote:
Ohja bedoel je of er varkens gelatine erin zit? ik zal kijken want daar let ik nooit op! maar het lijkt me dat het er niet in zit want alles daar is Halalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Tinuviel het volgende:
Wat is Lokum? Baklava is niet zo mijn ding. Ik denk dat ik weet wat jij bedoelt, ik weet alleen niet of er hier gelatine in zit, want die is meestal dierlijk en dan kan ik het niet eten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Kyara het volgende:
Ik las dat je een lekkere Turk wou meenemen......
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Kyara het volgende:
Ik las dat je een lekkere Turk wou meenemen......
Oh ja daar had ik niet bij stil gestaan, dat zal dan wel niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ohja bedoel je of er varkens gelatine erin zit? ik zal kijken want daar let ik nooit op! maar het lijkt me dat het er niet in zit want alles daar is Halal
Klopt alle gelatine die dierlijk is, zou ik dan niet eten omdat het dier niet kosher geslacht is en er de mogelijkheid bestaat, dat er ook melkbestanddelen in zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef Kyara het volgende:
volgens mij maakt het niet uit of het varkensgelatine of van een ander dier is. Zolang het maar niet dierlijk is.
toch?
Iedereen anders die het lust kan het toch wel lekker eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef bitterend het volgende:
Ach neem gewoon wat mee maakt niet uit
Had ik over nagedacht, omdat jij al had gezegd brownies mee te nemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
Oh ja had niet bij stil gestaan dat muffins ook niet van chocolade kunnen zijn
dan stal ik die van mij er naast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:51 schreef bitterend het volgende:
maar wel lekker gegeten
![]()
Een speelkleed is echt een goed idee! kan ik mijn wilde bras ergens lekker parkeren
Och, beterschap!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:30 schreef bitterend het volgende:
Mijn baby heeft buikgriep (net terug van de HA post)ik kijk morgen ochtend hoe het met haar gaat..laat het nog weten
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef Tinuviel het volgende:
Oh en een wippertje is er ook nog.
Ben benieuwd hoe onze quiches gaan smaken, het is namelijk een primeur. Maar ze zien er in ieder geval heerlijk uit.
Ik heb niet veel keusquote:Op zondag 5 augustus 2012 07:19 schreef Kyara het volgende:
Ik heb er zin in!
Beterschap voor je meisje bitterend
IARL, durf je het wel aan met al die vrouwen in huis?
Je hebt gelijk. Eerlijk zullen we de complimenten delen.quote:
Ja, dat heb ik gelezen. Hoe gaat het daar nu mee?quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb niet veel keusben op dit moment iets minder mobiel na een ongelukje met kokend water en mijn linkervoet...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb niet veel keusben op dit moment iets minder mobiel na een ongelukje met kokend water en mijn linkervoet...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:35 schreef bitterend het volgende:
We zijn erbij!!
Gaat veel beter met mijn baby! gisteren pcm gekregen en de hele nacht liggen clusteren en mijn tetten en nu is ze topfit! de brouwnies zitten in de oven![]()
ik denk niet dat we zullen omkomen van de honger eigenlijk dus dat komt vast goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 07:38 schreef bitterend het volgende:
Gisteren door het bezoek aan de HAP heb ik niet zelf brouwnies kunnen makenmijn man heeft dus snel een mix gehaald..alleen ik vroeg 2 pakken! en hij heeft maar 1 meegenomen...dus we zullen moeten delen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:37 schreef Argento het volgende:
Kyara is onderweg. Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze in de gaten heeft dat ze is vergeten Midas mee te nemen...
Hopelijk leesbaar genoeg (foto's zijn klikbaar):quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef bitterend het volgende:
![]()
Zo veel lieve mensen bij elkaar! het was leuk! bedankt allemaal!![]()
Jaaa die chocoballen nomnom! wie had die gemaakt? de sloffen van Midas vielen ook erg in de smaak![]()
En Phaidra mag ik het recept van de aubergine - geitenkaas lekkernijen? ik heb ervan gesmuld!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hopelijk leesbaar genoeg (foto's zijn klikbaar):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het ook erg gezellig! Leuke mama's en lieve kinders
De chocoballen kwamen van Kersjes! Ben ook wel in voor een receptquote:
Daar zat ik ook aan te denken toen ik ze zag!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig! En die stapel doeken..Daar word ik hebberig van! Maar ik heb een extra doekje mee naar huis, ik ga knuffelen met de pfau van Bitterend
![]()
Ik ben wel een beetje kwijt wie wie was, maar het was leuk jullie te zien! En wat een hoop leuke kindjes zo bij elkaar
Natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef Phaidra het volgende:
Is je man alweer thuis inmiddels Tinuviel?
Geen dank, ik vond het superleuk om de meet te hosten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Kersjes het volgende:
Hallu![]()
Was gezellig vandaag, bedankt allemaal! En Tinuviel in het bijzonder.
...
Tinu, fijn dat het gewerkt heeft![]()
Wat zij zegt. Al heet mijn zoon geen Midasquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef Kyara het volgende:
Ik hoef er niet op. Midas mag wel. Ik zou het wel fijn vinden als je ze upload met een programma waar je zelf de foto's af kunt halen (photobucket bijvoorbeeld) zodat ze niet over tig jaar nog terug te vinden zijn.
Eh, ik heb hem net verkocht aan de andere geïnteresseerde van hierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef Phaidra het volgende:
Linkje rondsturen lijkt me een goede oplossing Tinu.
Octopussy, jij was zeker niet van plan je Paisley grasshopper te verkopen hè? Het gaat nog even duren voor babybij weer een bestelling gaat plaatsen bij ellevill en verder kan ik geen Nederlandse leverancier vinden.. Gaat waarschijnlijk niet meer lukken voor de herfst / winter(tenzij bij ellevill zelf, maar verzekerd verzenden is toch best prijzig plus kans op invoerrechten erbovenop nog).
Jammer, ben ik net te laat. Ik zal eens kijken daar, dank je!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
Eh, ik heb hem net verkocht aan de andere geïnteresseerde van hier![]()
Kijk eens bij lovelymaternity.com. Daar heb ik hem zelf gekocht.
Nee joh, nergens voor nodig! Ik begreep dat er wel een bestelling onderweg was naar babybij. Hopelijk heeft je vriendin 'm dus snel in huis!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef loeszie het volgende:
Ooooh nou voel ik me een klein beetje schuldig dat ik hem voor je 'weggekaapt' heb. Een vriendin van mij had hem ook bij babybij besteld en wacht nu al zes weken!!
Ben uiteraard heul blij dat octo hem wilde verkopen!!!
Ik heb ook maat 34/36, en ik kan met een maat 4 ook nog nét aan een FWCC knopen. Voor mij zou maat 5 dus ook prima zijn. Ik twijfel alleen omdat mijn meneer misschien ook wel zou willen dragen... en dan heb ik wel een 6 nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:28 schreef NotTheSame het volgende:
Phaidra, ik weet niet welke confectiemaat je hebt, maar als je maat 36 hebt kun je met een Paisley maat 5 ook alle knopen maken geloof ik. Ik heb zelf een Paisley Liberty en maat 34/36 en als ik de fwcc maak heb ik ellendig veel staart over,ik kan em dan van achter naar voor knopen en bijna weer terug naar achter!
Dan koop je voor hem maar een andere doekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb ook maat 34/36, en ik kan met een maat 4 ook nog nét aan een FWCC knopen. Voor mij zou maat 5 dus ook prima zijn. Ik twijfel alleen omdat mijn meneer misschien ook wel zou willen dragen... en dan heb ik wel een 6 nodig.
Ha, misschien doe ik dat wel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dan koop je voor hem maar een andere doek![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:38 schreef loeszie het volgende:
De Ellevill is binnen *juich*
maar mijn draagobject slaapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, lijkt me ook wel. Hoewel mijn vriend wel goed knopen kan leggen met touw (ivm buitensporten als zeilen en klimmen)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:02 schreef octopussy het volgende:
Mijn ervaring is dat de meeste papa's liever een drager (een ssc) gebruiken dan een doekHet plug&play klik en klaar is voor hun erg fijn.
Echt niet? Damn, ik dacht dat je hem meebrengt en hij tegenover mijn lief een mooi pleidooi voor de ergo kon houden. Dat zal hem dus niet wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:15 schreef bitterend het volgende:
mijn man houdt niet van mijn ergo![]()
ah loeszie prachtig
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |