ieuw, blote tietenquote:Op zondag 22 juli 2012 10:44 schreef bitterend het volgende:
l
Kyara als je niet afgekeurd kijkt als ik mijn tiet te voorschijn haal![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:35 schreef Kyara het volgende:
Goed Tinu, dan doen we dat!
Ik heb er zin in!
heb je trouwens een magnetron Tinu?
en dan niet allemaal afkeurend gaan kijken als Midas een fles krijgt he![]()
zuivel is niet erg.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben dol op zoete bakselsen drink voornamelijk water en thee.
Ik wil ook wel wat maken; suggesties voor iets hartigs? Maar ik geloof dat ik dan wel met joodse eetgewoonten rekening moet houden, toch? En er zit al zuivel in de baksels, dus iets vegetarisch ok?
Dat bedoelde ik iddquote:Op zondag 22 juli 2012 13:04 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
zuivel is niet erg.
Zolang er geen vleescomponenten bij zitten, is het al gauw goed.
leuk, wordt een grote groep!
Deal!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Kyara het volgende:
Ik kan natuurlijk ook met blote tieten de fles geven![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Kyara het volgende:
Ik kan natuurlijk ook met blote tieten de fles geven![]()
Tof, dankje!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef octopussy het volgende:
Neem ik die van mij toch lekker meeWat mij betreft mag je hem ook wel lenen als je hem erg mist Bleie. Ik gebruik hem toch niet.
Ja, ik baal er zo van! En mijn schoonouders (is hun huisje), die een dag later weggingen, hebben niets meer gezien, terwijl die echt altijd heel grondig het hele huisje schoonmaken. Dus dan weet ik niet waar hij is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Tinuviel het volgende:
Oh nee toch Bleie![]()
En ik had me zo op je Beco verheugd
Lief van je! Ik ga er over nadenken. Het is misschien ook wel een mooi moment om te leren rugdragen met een doek!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef octopussy het volgende:
Neem ik die van mij toch lekker meeWat mij betreft mag je hem ook wel lenen als je hem erg mist Bleie. Ik gebruik hem toch niet.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef Tinuviel het volgende:
Beste draagmeeters:
Ik heb nu ingeslagen: het grootste gedeelte voor de ingrediënten voor een zalmquiche (ik hoop dat jullie dat lusten), ingrediënten voor tonijnsla/ eiersla, drankjes: melk, appel/multivitaminesap, icethee, Cola, cola light, chisp, sprite & soepstengels voor de kids.
Ik heb nog in huis: wat fruit voor de kids, dierenkoekjes (vanaf 12 maanden dacht ik) voor de kids, fanta, thee, koffie, water. En ik ga dan denk ik voor de salades zondag nog wat bolletjes halen.
Met al het zoete spul hebben wij dan al het eten denk ik.
Oh dat klinkt ook erg lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]Ik wil nog wraps maken met roomkaas en gegrilde groente (nog even een receptje zoeken).
ja dat met die kosten is ook niet niets. De meet valt natuurlijk in de zomervakantie, vandaar dat je ov niet geldig is. Dat is balen. We gaan er gewoon binnenkortt nog een keer voor, of bij mij of bij iemand anders en misschien is het dan zelf wat dichterbij voor jou.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:00 schreef Sam1993 het volgende:
de reistijd is mij geen probleem maar de kosten voor het ov:) mijn studenten ov is pas weer vanaf 16 augustus geldig jammer dus:) misschien kom ik wel naar je volgende meet waar je over zat te denken ik kijk wel even:) iniedergeval veel plezier:)
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]Ik wil nog wraps maken met roomkaas en gegrilde groente (nog even een receptje zoeken).
Heeft één van de meeters een doek met bamboe? Ik vind de Paisley's zo mooi, maar wil zoiets eerst graag gezien/ gevoeld hebben voor ik ruim 100 euro uitgeef...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef octopussy het volgende:
[..]Ik neem mijn Paisley grasshopper mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |