abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 08:43:41 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114709694
Ja, ik ben ook wel geinteresseerd in dragers :Y

Ik had je trouwens nog gepmd Tinu. Laat je nog even weten hoe en wat met de kosten?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 08:48:52 #77
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_114709756
Dat wil ik ook wel weten!
Hoe laat spreken we eigenlijk af?
A grand adventure has begun.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 08:52:06 #78
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114709797
was het niet rond 11.00 uur?

(edit: ja, volgens de op 11.00 uur)
pi_114710297
Ja ik gezegd vanaf 11 uur. Als dat niet voor iedereen lukt, is dat geen probleem. Is het goed als ik jullie maandag avond laat weten wat de kosten zijn? Meestal doen we zondag of anders maandag een grote boodschappenronde, dan weet ik meer.

Loeszie, leuk dat jij ook nog een beco meeneemt. De vraag is groot zoals je ziet ;)

Wij hebben dan de dragers: beco (2x) en een ergo even uit mijn hoofd en ik dacht ook nog een ringsling, oh en natuurlijk Mei tai, die vergeet ik bijna.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114711300
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Tinuviel het volgende:
Oh nee toch Bleie :{

En ik had me zo op je Beco verheugd ;(
Ja, ik baal er zo van! En mijn schoonouders (is hun huisje), die een dag later weggingen, hebben niets meer gezien, terwijl die echt altijd heel grondig het hele huisje schoonmaken. Dus dan weet ik niet waar hij is. :'( :'( .

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef octopussy het volgende:
Neem ik die van mij toch lekker mee :) Wat mij betreft mag je hem ook wel lenen als je hem erg mist Bleie. Ik gebruik hem toch niet.
Lief van je! Ik ga er over nadenken. Het is misschien ook wel een mooi moment om te leren rugdragen met een doek!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:31:46 #81
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114711836
Is prima Tinu, ik hoor het wel!

Balen bleie
pi_114712157
Ik blijk volgende week zaterdag toch te kunnen, even een nachtje erover slapen of ik aansluit, wil ook graag leren rugdragen met mijn mini.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:50:19 #83
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114712280
psssst, het is zondag.....
pi_114712407
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:50 schreef Kyara het volgende:
psssst, het is zondag.....
Owh, haha, lekker suf, de 5e kan ik nog steeds niet :(
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:55:04 #85
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114712417
jammer -O-
pi_114713092
Zal ik trouwens gewoon al mn doeken maar meenemen? Of heb ik dubbelen die anderen ook meenemen? Mijn stash:
Didymos Indio Flieder 6, OS 1975 Mystic Petrol6, Ellipsen Aida 6, Natibaby zijden Elves red/white 6, Colibri violet with linen 6, Girasol Earthy Rainbow 6, Ellevill Zara tri pink 6, Hoppediz Miami RS.

Met de RS kan ik trouwens zelf helemaal niet overweg :X
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_114714305
Poezebeest, jammer dat het dan niet lukt.

Marjolijntje, ik heb in ieder geval geen van jouw doeken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114887484
Beste draagmeeters:

Ik heb nu ingeslagen: het grootste gedeelte voor de ingrediënten voor een zalmquiche (ik hoop dat jullie dat lusten), ingrediënten voor tonijnsla/ eiersla, drankjes: melk, appel/multivitaminesap, icethee, Cola, cola light, chisp, sprite & soepstengels voor de kids.

Ik heb nog in huis: wat fruit voor de kids, dierenkoekjes (vanaf 12 maanden dacht ik) voor de kids, fanta, thee, koffie, water. En ik ga dan denk ik voor de salades zondag nog wat bolletjes halen.

Met al het zoete spul hebben wij dan al het eten denk ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114887943
Klinkt heerlijk Tinu!

Kan je ergens deze week even je adres pm'en? Dan is t wat makkelijker komen ;)
pi_114889409
Het is dat het zo ver is anders had ik graag aangeschoven met Lisa! wil in de toekomst meer gaan dragen en ook nog eventueel een extra doek aanschaffen. geweven lijkt me wel fijn heb nu alleen een tree life doek. alleen moet helemaal vanuit Maastricht komen. ik wacht dus tot een volgende ronde in de hoop dat die wat meer in de buurt is:P
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_114889572
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef Tinuviel het volgende:
Beste draagmeeters:

Ik heb nu ingeslagen: het grootste gedeelte voor de ingrediënten voor een zalmquiche (ik hoop dat jullie dat lusten), ingrediënten voor tonijnsla/ eiersla, drankjes: melk, appel/multivitaminesap, icethee, Cola, cola light, chisp, sprite & soepstengels voor de kids.

Ik heb nog in huis: wat fruit voor de kids, dierenkoekjes (vanaf 12 maanden dacht ik) voor de kids, fanta, thee, koffie, water. En ik ga dan denk ik voor de salades zondag nog wat bolletjes halen.

Met al het zoete spul hebben wij dan al het eten denk ik.
^O^ Ik wil nog wraps maken met roomkaas en gegrilde groente (nog even een receptje zoeken).

Heeft één van de meeters een doek met bamboe? Ik vind de Paisley's zo mooi, maar wil zoiets eerst graag gezien/ gevoeld hebben voor ik ruim 100 euro uitgeef...
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114889615
Bleie, ik stuur zo eff een pm aan iedereen met mijn adres en wat routehulp/ ov hulp.

Sam , jammer maar dat begrijp ik heel goed. Maastricht is idd echt een eind uit de buurt. Als de draagmeet bij jou zou zijn, weet ik niet of ik dat zou redden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114889636
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^O^ Ik wil nog wraps maken met roomkaas en gegrilde groente (nog even een receptje zoeken).
Oh dat klinkt ook erg lekker :9
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114889784
de reistijd is mij geen probleem maar de kosten voor het ov:) mijn studenten ov is pas weer vanaf 16 augustus geldig jammer dus:) misschien kom ik wel naar je volgende meet waar je over zat te denken ik kijk wel even:) iniedergeval veel plezier:)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_114890134
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:00 schreef Sam1993 het volgende:
de reistijd is mij geen probleem maar de kosten voor het ov:) mijn studenten ov is pas weer vanaf 16 augustus geldig jammer dus:) misschien kom ik wel naar je volgende meet waar je over zat te denken ik kijk wel even:) iniedergeval veel plezier:)
ja dat met die kosten is ook niet niets. De meet valt natuurlijk in de zomervakantie, vandaar dat je ov niet geldig is. Dat is balen. We gaan er gewoon binnenkortt nog een keer voor, of bij mij of bij iemand anders en misschien is het dan zelf wat dichterbij voor jou.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 31 juli 2012 @ 15:45:00 #96
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114898891
volgens mij hebben we straks veel te veel eten.
ik hou trouwens niet van vis maar dat geeft niet want er zijn meer dan genoeg andere dingen als ik het zo lees.

Heb er zin in! Sowieso ook om jullie te ontmoeten. maar vind het ook wel een beetje spannend hoor

Tinu, stuur je ook nog even de kosten en je rekeningnummer door? Of wil je het liever zondag contant? Kun je bij jou in de buurt goed parkeren? Neem toch maar even de kinderwagen mee, anders is het zo'n gesleep.
pi_114901385
We zien wel. Als we teveel eten hebben, mag iedereen weer wat mee naar huis nemen, voor de wederhelften.

Ik verheug me ook ontzettend om jullie te zien! :)

Bij ons in de wijk is het vrij parkeren. Er zijn best wat parkeerplaatsen, maar ik weet niet hoevelen er met auto komen. Dus het kan zijn, dat niet iedereen voor de deur staat, maar even verderop in de straat parkeren, zal geen probleem zijn. Het is ook maar een klein straatje.

Laten we het geld zondag even contant doen. Het gaat om een paar euro denk ik, ik laat het nog even weten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:12:35 #98
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114905372
Prima hoor. En bedankt voor de pm!
pi_114918003
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 11:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Heeft één van de meeters een doek met bamboe? Ik vind de Paisley's zo mooi, maar wil zoiets eerst graag gezien/ gevoeld hebben voor ik ruim 100 euro uitgeef...
:Y Ik neem mijn Paisley grasshopper mee.
pi_114934903
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef octopussy het volgende:

[..]

:Y Ik neem mijn Paisley grasshopper mee.
*O*
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')