JAAAAAA zara tri pink!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Is er trouwens interesse in mijn doeken? Wil best alles meenemen, maar het is zo'n gesjouw als er geen interesse in is :p
Ik ben wel benieuwd naar de Natibaby met zijde!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Is er trouwens interesse in mijn doeken? Wil best alles meenemen, maar het is zo'n gesjouw als er geen interesse in is
Waaraan had je dan gedacht van de turk? Baklawah?quote:
Ohja bedoel je of er varkens gelatine erin zit? ik zal kijken want daar let ik nooit op! maar het lijkt me dat het er niet in zit want alles daar is Halalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Tinuviel het volgende:
Wat is Lokum? Baklava is niet zo mijn ding. Ik denk dat ik weet wat jij bedoelt, ik weet alleen niet of er hier gelatine in zit, want die is meestal dierlijk en dan kan ik het niet eten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Kyara het volgende:
Ik las dat je een lekkere Turk wou meenemen......
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Kyara het volgende:
Ik las dat je een lekkere Turk wou meenemen......
Oh ja daar had ik niet bij stil gestaan, dat zal dan wel niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ohja bedoel je of er varkens gelatine erin zit? ik zal kijken want daar let ik nooit op! maar het lijkt me dat het er niet in zit want alles daar is Halal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |