quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef Tinuviel het volgende:
Oh en een wippertje is er ook nog.
Ben benieuwd hoe onze quiches gaan smaken, het is namelijk een primeur. Maar ze zien er in ieder geval heerlijk uit.
Ik heb niet veel keusquote:Op zondag 5 augustus 2012 07:19 schreef Kyara het volgende:
Ik heb er zin in!
Beterschap voor je meisje bitterend
IARL, durf je het wel aan met al die vrouwen in huis?
Je hebt gelijk. Eerlijk zullen we de complimenten delen.quote:
Ja, dat heb ik gelezen. Hoe gaat het daar nu mee?quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb niet veel keusben op dit moment iets minder mobiel na een ongelukje met kokend water en mijn linkervoet...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb niet veel keusben op dit moment iets minder mobiel na een ongelukje met kokend water en mijn linkervoet...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:35 schreef bitterend het volgende:
We zijn erbij!!
Gaat veel beter met mijn baby! gisteren pcm gekregen en de hele nacht liggen clusteren en mijn tetten en nu is ze topfit! de brouwnies zitten in de oven![]()
ik denk niet dat we zullen omkomen van de honger eigenlijk dus dat komt vast goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 07:38 schreef bitterend het volgende:
Gisteren door het bezoek aan de HAP heb ik niet zelf brouwnies kunnen makenmijn man heeft dus snel een mix gehaald..alleen ik vroeg 2 pakken! en hij heeft maar 1 meegenomen...dus we zullen moeten delen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:37 schreef Argento het volgende:
Kyara is onderweg. Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze in de gaten heeft dat ze is vergeten Midas mee te nemen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |