abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115137548
Ik zit zoals verwacht in de auto voor de deur met een slapende peuter. Hannah was binnen een minuut vertrokken ha ha.
Ik vond het ook heel gezellig! De peuters speelden leuk samen en er waren echt belachelijk veel lieve babies. Tinu, bedankt voor de gastvrijheid!
pi_115137840
Ik ben ook weer thuis, het was zeker gezellig! En meeeeen ik heb nog nooit zoveel doeken en dragers bij elkaar gezien. Erg leuk! En mijn buikje rond gegeten. Die chocoladeballetjes O+
pi_115138646
en ik ben verliefd op de Ellevill draagdoek van Octopussy O+

Had me nog zo voorgenomen om niet verliefd te worden op een doek./drager :')
pi_115140188
:W

Zo veel lieve mensen bij elkaar! het was leuk! bedankt allemaal! O+

Jaaa die chocoballen nomnom! wie had die gemaakt? de sloffen van Midas vielen ook erg in de smaak :Y)
En Phaidra mag ik het recept van de aubergine - geitenkaas lekkernijen? ik heb ervan gesmuld!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:02:44 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115140779
Ik ben ook weer thuis!

Ik heb een heleboel blote tieten gezien!
oh ja, en draagdoeken

en hele lieve en leuke babies en peuters/kleuters.

Tinu bedankt voor de gastvrijheid. Vond het erg gezellig.

en nu ga ik kijken of ik een beco butterfly kan scoren

[ Bericht 3% gewijzigd door Kyara op 05-08-2012 16:24:09 ]
pi_115141563
Ik vond t ook echt supergezellig!

Tinu, bedankt voor de gastvrijheid, en iedereen bedankt voor de gezellige ochtend! T ging ook knock-out op de terugweg (nadat ik hem had overgeheveld in de beco van Octo ;) ).
pi_115142539
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:46 schreef bitterend het volgende:
:W

Zo veel lieve mensen bij elkaar! het was leuk! bedankt allemaal! O+

Jaaa die chocoballen nomnom! wie had die gemaakt? de sloffen van Midas vielen ook erg in de smaak :Y)
En Phaidra mag ik het recept van de aubergine - geitenkaas lekkernijen? ik heb ervan gesmuld!
Hopelijk leesbaar genoeg (foto's zijn klikbaar):

Ik vond het ook erg gezellig! Leuke mama's en lieve kinders O+
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115142873
Ik vond het ook erg gezellig! En die stapel doeken.. O+ Daar word ik hebberig van! Maar ik heb een extra doekje mee naar huis, ik ga knuffelen met de pfau van Bitterend *)

Ik ben wel een beetje kwijt wie wie was, maar het was leuk jullie te zien! En wat een hoop leuke kindjes zo bij elkaar O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_115143017
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hopelijk leesbaar genoeg (foto's zijn klikbaar):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vond het ook erg gezellig! Leuke mama's en lieve kinders O+
^O^ Dankjewel!! :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:27:00 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115144087
recept voor de chocoballen anyone?
pi_115145321
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef Kyara het volgende:
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_115146070
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef Kyara het volgende:
De chocoballen kwamen van Kersjes! Ben ook wel in voor een recept :Y :9
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115146879
quote:
Daar zat ik ook aan te denken toen ik ze zag!
pi_115146898
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig! En die stapel doeken.. O+ Daar word ik hebberig van! Maar ik heb een extra doekje mee naar huis, ik ga knuffelen met de pfau van Bitterend *)

Ik ben wel een beetje kwijt wie wie was, maar het was leuk jullie te zien! En wat een hoop leuke kindjes zo bij elkaar O+
O+
Knuffel hem maar lekker zolang je wilt :Y
pi_115148115
Het was echt supergezellig :)

Dank voor jullie komst dames met al die lieve baby's en 2 peuters. En bedankt voor het meenemen van al die doeken en dragers, dat was nog eens een stash :P

De chocoballetjes had Kersjes mee genomen. Dank daarvoor en idd Kersjes mogen wij het recept svp. Mag per pm of gewoon hier ;). Sorry voor de lijnende dames, maar ze waren gewoon te goed. Volgens mij heeft mijn lieve man wat foto's gemaakt. Ik zal die nog eens rondsturen of plaatsen, maar weet nog niet wanneer het lukt. Verder was ik te druk met gastvrouw spelen, voeden, peuter entertainen en wat dragers proberen om foto's te maken. Heeft iemand anders nog foto's genomen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115150020
Nee ik heb geen foto's gemaakt, helemaal niet aan gedacht!

Is je man alweer thuis inmiddels Tinuviel? ;)

Mijn ukkie was duidelijk uitgeput, hij ligt al sinds 17.30 in coma. Ongekend rond etenstijd :o!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115150065
Sorry, geen foto's genomen. Ik was ook druk bezig met eten en ouwehoeren peuter in het gareel houden en baby tevreden houden. Heb geloof ik voor ik weg ging nog 5 minuten aan de doekjes staan voelen :9

Had nog graag een foto willen hebben van alle beebjes bij elkaar maar de grotere zijn semimobiel en waren al snel in alle hoeken van de kamer te vinden en de mini's hingen allemaal lekker te lurken bij mama :Y) Plan mislukt dus.
pi_115150232
Oh dat was idd leuk geweest octo! Jammer, moeten we het nog maar eens overdoen :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115150270
Het was ook wel een beetje een BV marathon ja :D

Ik heb verder ook geen foto's genomen.
pi_115150387
:D
Ik waste druk met eten :P en kletsen :P en baby's kijken :P en mijn eigen mops in bedwang te houden want die probeerde andere baby's en hun schoentjes op te eten :Y) je zal maar denken dat ze ondervoed is :')
pi_115150937
Ja, die leerfetisch van R. Van wie heeft ze dat? ~O>
pi_115151558
Ja en mijn baby is heus niet om op te eten hoor }:|
R. ziet er ook zo enorm ondervoed uit :Y)
pi_115151688
Waarschijnlijk iets wat ze in de crech heeft geleerd ofzo oO< O-)
pi_115152808
Oh en Kersjes, wat een tip tegen die krampjes.
Vanavond leek er wat op te komen en L. was druk bezig met persen. Echt een halve minuut jouw voorgestelde houding en hij liep leeg net zoals voorspeld :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115155155
*O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')