amstelveen is A2 en dan A9quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben er toch zeker bij! Wij gaan vrijdag de hele dag weg, dus zaterdag bijkomdag en dan kan ik zondag richting Amstelveen
Ik rij vanaf Papendrecht trouwens, langs Gorinchem (A15), Utrecht (A27) naar Amstelveen (A2). Ik kan eventueel nog iemand oppikken op de route? (Heb nog plek voor 1 volwassene en 1 kind)
Oh dus we komen eigenlijk op kraamvisitequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb trouwens de "hoera een jongen" slinger en geboortekaartje in het raam bewust nog laten hangen. Dacht dan weten jullie gelijk welk huisje het is
Nou het mag misschien ook nog als kraamvisite doorgaan bij een baby van 3 maanden, maar de insteek was echt een draagmeetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Oh dus we komen eigenlijk op kraamvisite
Marjo, ik heb dan wel blauwe muisjes. Vind je vast niet erg, een beetje afwisselingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:30 schreef Marjolijntje het volgende:
Beschuit met muisjes!
Ik ben het nog steeds niet zat, wij hebben ook nog voldoende in huis
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Kyara het volgende:
ik kan bijna geen muisjes meer zien. Die vindt je ook nog maandenlang overal terug.
Niet alles opeten he!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef Tinuviel het volgende:
Geen probleem Bitterend. We zien je wel.
Je kunt ook natuurlijk ook nu en over 7 maandjes muisjes doenquote:
En nog een extra waarschuwing: er wordt aan de weg gewerkt, waardoor verkeer onderaan de afslag wel naar rechts kan, maar let goed op dat je de goede baan paktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Tinuviel het volgende:
Even een aanvulling op mijn pm, met dank aan Phaidra. Voor de autorijders: nadat je de afslag Ouderkerk hebt gepakt, moet je rechtsaf (vanuit richting Utrecht) en linksaf (vanuit richting Den Haag) komend.
JAAAAAA zara tri pink!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Is er trouwens interesse in mijn doeken? Wil best alles meenemen, maar het is zo'n gesjouw als er geen interesse in is :p
Ik ben wel benieuwd naar de Natibaby met zijde!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Is er trouwens interesse in mijn doeken? Wil best alles meenemen, maar het is zo'n gesjouw als er geen interesse in is
Waaraan had je dan gedacht van de turk? Baklawah?quote:
Ohja bedoel je of er varkens gelatine erin zit? ik zal kijken want daar let ik nooit op! maar het lijkt me dat het er niet in zit want alles daar is Halalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Tinuviel het volgende:
Wat is Lokum? Baklava is niet zo mijn ding. Ik denk dat ik weet wat jij bedoelt, ik weet alleen niet of er hier gelatine in zit, want die is meestal dierlijk en dan kan ik het niet eten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Kyara het volgende:
Ik las dat je een lekkere Turk wou meenemen......
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Kyara het volgende:
Ik las dat je een lekkere Turk wou meenemen......
Oh ja daar had ik niet bij stil gestaan, dat zal dan wel niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ohja bedoel je of er varkens gelatine erin zit? ik zal kijken want daar let ik nooit op! maar het lijkt me dat het er niet in zit want alles daar is Halal
Klopt alle gelatine die dierlijk is, zou ik dan niet eten omdat het dier niet kosher geslacht is en er de mogelijkheid bestaat, dat er ook melkbestanddelen in zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef Kyara het volgende:
volgens mij maakt het niet uit of het varkensgelatine of van een ander dier is. Zolang het maar niet dierlijk is.
toch?
Iedereen anders die het lust kan het toch wel lekker eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef bitterend het volgende:
Ach neem gewoon wat mee maakt niet uit
Had ik over nagedacht, omdat jij al had gezegd brownies mee te nemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef bitterend het volgende:
Oh ja had niet bij stil gestaan dat muffins ook niet van chocolade kunnen zijn
dan stal ik die van mij er naast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:51 schreef bitterend het volgende:
maar wel lekker gegeten
![]()
Een speelkleed is echt een goed idee! kan ik mijn wilde bras ergens lekker parkeren
Och, beterschap!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:30 schreef bitterend het volgende:
Mijn baby heeft buikgriep (net terug van de HA post)ik kijk morgen ochtend hoe het met haar gaat..laat het nog weten
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:34 schreef Tinuviel het volgende:
Oh en een wippertje is er ook nog.
Ben benieuwd hoe onze quiches gaan smaken, het is namelijk een primeur. Maar ze zien er in ieder geval heerlijk uit.
Ik heb niet veel keusquote:Op zondag 5 augustus 2012 07:19 schreef Kyara het volgende:
Ik heb er zin in!
Beterschap voor je meisje bitterend
IARL, durf je het wel aan met al die vrouwen in huis?
Je hebt gelijk. Eerlijk zullen we de complimenten delen.quote:
Ja, dat heb ik gelezen. Hoe gaat het daar nu mee?quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb niet veel keusben op dit moment iets minder mobiel na een ongelukje met kokend water en mijn linkervoet...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb niet veel keusben op dit moment iets minder mobiel na een ongelukje met kokend water en mijn linkervoet...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 07:35 schreef bitterend het volgende:
We zijn erbij!!
Gaat veel beter met mijn baby! gisteren pcm gekregen en de hele nacht liggen clusteren en mijn tetten en nu is ze topfit! de brouwnies zitten in de oven![]()
ik denk niet dat we zullen omkomen van de honger eigenlijk dus dat komt vast goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 07:38 schreef bitterend het volgende:
Gisteren door het bezoek aan de HAP heb ik niet zelf brouwnies kunnen makenmijn man heeft dus snel een mix gehaald..alleen ik vroeg 2 pakken! en hij heeft maar 1 meegenomen...dus we zullen moeten delen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:37 schreef Argento het volgende:
Kyara is onderweg. Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze in de gaten heeft dat ze is vergeten Midas mee te nemen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |