amstelveen is A2 en dan A9quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben er toch zeker bij! Wij gaan vrijdag de hele dag weg, dus zaterdag bijkomdag en dan kan ik zondag richting Amstelveen
Ik rij vanaf Papendrecht trouwens, langs Gorinchem (A15), Utrecht (A27) naar Amstelveen (A2). Ik kan eventueel nog iemand oppikken op de route? (Heb nog plek voor 1 volwassene en 1 kind)
Oh dus we komen eigenlijk op kraamvisitequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb trouwens de "hoera een jongen" slinger en geboortekaartje in het raam bewust nog laten hangen. Dacht dan weten jullie gelijk welk huisje het is
Nou het mag misschien ook nog als kraamvisite doorgaan bij een baby van 3 maanden, maar de insteek was echt een draagmeetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Oh dus we komen eigenlijk op kraamvisite
Marjo, ik heb dan wel blauwe muisjes. Vind je vast niet erg, een beetje afwisselingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:30 schreef Marjolijntje het volgende:
Beschuit met muisjes!
Ik ben het nog steeds niet zat, wij hebben ook nog voldoende in huis
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Kyara het volgende:
ik kan bijna geen muisjes meer zien. Die vindt je ook nog maandenlang overal terug.
Niet alles opeten he!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef Tinuviel het volgende:
Geen probleem Bitterend. We zien je wel.
Je kunt ook natuurlijk ook nu en over 7 maandjes muisjes doenquote:
En nog een extra waarschuwing: er wordt aan de weg gewerkt, waardoor verkeer onderaan de afslag wel naar rechts kan, maar let goed op dat je de goede baan paktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Tinuviel het volgende:
Even een aanvulling op mijn pm, met dank aan Phaidra. Voor de autorijders: nadat je de afslag Ouderkerk hebt gepakt, moet je rechtsaf (vanuit richting Utrecht) en linksaf (vanuit richting Den Haag) komend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |