"TT vernaggeld door Geo4hoek"quote:Op zondag 24 juni 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga een modje lastig vallen en laat het wijzigen dan
wat is dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 03:35 schreef Sinji het volgende:
Ahh, laat maar dan, ga ik verder met Starcraft 2
Never mind me, beetje tipsyquote:Op zondag 24 juni 2012 03:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar heb je het over? er staat geen McCall op deze card
Urrboddy in da klub gejt tipsyquote:Op zondag 24 juni 2012 03:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Never mind me, beetje tipsy
Veel kijkplezier
Vanaf dat moment was het wel duidelijk dat Waldburger hem de gehele fight niet zou laten tappen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Fenomeno het volgende:
Die D'arce choke van Waldburger in de 1e, tering wat was die tight
De tweede finale was wel tof. Verder was het zwaar ruk.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
147 was wel goed, althans boven verwachting.
NEEquote:
russow vs Werdum was idd een mismatch.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:48 schreef Fyodor het volgende:
In sneltreinvaart vanmiddag ufc 147 gezien. Jammer van Wandy.
Vond iedereen trouwens Werdum zo goed? Ik vond eerder Russow ontzettend slecht. Heb het idee dat JDS nog steeds 10x sneller is dan Werdum in deze vorm.
Geen best UFC weekend met 2 ufc's daags na elkaar, met 2 ontzettend zwakke cards. Blij dat ik de uitslagen van vrijdag gewoon gelezen had.
De vechtende wiskundeleraarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind Franklin echt een baas. Hij is verre van de meest getalenteerde vechter, maar wel een van de meest professionele. Zijn gevechten zijn altijd het kijken waard en volgens mij is het onmogelijk om een hekel aan die man te hebben.
Dat was precies wat ik dacht toen hij post-fight over JDS begon. In de stand up maakt hij geen schijn van kans.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:48 schreef Fyodor het volgende:
Vond iedereen trouwens Werdum zo goed? Ik vond eerder Russow ontzettend slecht. Heb het idee dat JDS nog steeds 10x sneller is dan Werdum in deze vorm.
Matt Serra disagreesquote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind Franklin echt een baas. Hij is verre van de meest getalenteerde vechter, maar wel een van de meest professionele. Zijn gevechten zijn altijd het kijken waard en volgens mij is het onmogelijk om een hekel aan die man te hebben.
Dat was het gevecht van de eeuw. Fedor ongeslagen en Brock was op dat moment de man. Echt zonde! Beetje de pacman vs maywheater van MMA.quote:
kijk even naar de datumquote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dat was het gevecht van de eeuw. Fedor ongeslagen en Brock was op dat moment de man. Echt zonde! Beetje de pacman vs maywheater van MMA.
saai, wat was er precies saai?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Pff weer een saai event, ik hoop stilte voor de storm
Inderdaad, ik heb me eigenlijk best vermaakt. Ben positief verrast.quote:
Volgens mij nog niet, maar damn... dat was echt ziek.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Is die soccer kick van Huerta al langs gekomen by the way?!
Vond het niet zo heel spectaculair zaten leuke momenten tussen hoor daar niet van, het was okéquote:
Dayum..quote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef roepdeman het volgende:
Om niemand te beledigen, of misselijk te maken: soccer kick KO van Huerta
Niet bij One FC. Maar het is wel schandalig van die ref; Huerta was duidelijk al out voor die kick.quote:
Vond die kicks van Shogun ook vaak erg tof maar dit hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef vivelafete het volgende:
Vond die soccerkick echt misselijk om te zien als ik eerlijk ben
welke momenten bedoel je precies?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vond het niet zo heel spectaculair zaten leuke momenten tussen hoor daar niet van, het was oké
Goddamn..... Out coldquote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef roepdeman het volgende:
Om niemand te beledigen, of misselijk te maken: soccer kick KO van Huerta
Zullen we dit evenement toch maar overslaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef Cardizzle14 het volgende:
Dana White
7 years in the UFC and I've never heard Anderson talk like this before!!!
Vind ik leuk · · @danawhite on Twitter · 4 minuten geleden via Twitter ·
iemand die weet waar dit over gaat? :p
Ja ik kreeg al een berichtje van Bleacherreport, even kijken dan maarquote:
ooh Dana, again PPV hyping, its all about the money,lolquote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef Cardizzle14 het volgende:
Dana White
7 years in the UFC and I've never heard Anderson talk like this before!!!
Vind ik leuk · · @danawhite on Twitter · 4 minuten geleden via Twitter ·
iemand die weet waar dit over gaat? :p
Oh krijg al een bericht op de telefoon van bleacherreport. Quote nr 1 is : Im gonna break every bone in his face
2e ronde wanderlei rich.quote:
Het is nu zijn knie en zit alleen maar te Hypen voor zijn PPV money!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vorige keer was Silva geblesseerd nu niet
Whehehe.... made my day.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:52 schreef slashdotter3 het volgende:
BJJ purple belt vs woman beater
bijbehorende reddit:
http://www.reddit.com/r/J(...)be_a_purple_belt_in/
Inderdaad, zolang je geen TD defense en groundskills hebt, moet je gewoon stoppen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Hilarisch hoe die knakker denkt dat hij terug on-the-feet wel een kans maakt met z'n boksen
Briljantquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:52 schreef slashdotter3 het volgende:
BJJ purple belt vs woman beater
2 reddit discussies erover:
http://www.reddit.com/r/J(...)be_a_purple_belt_in/
http://www.reddit.com/r/b(...)t_in_a_street_fight/
Weet je.. ik hoop het, gewoon om zijn UFC legacy ongeslagen af te sluiten en dan met zo'n knaller/verhaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:55 schreef Froghurt007 het volgende:
Anderson doet dit zonder veel moeite.. Kijk hoever Bisping al kwam qua striking bij Sonnen!
Goede zaakquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef THEFXR het volgende:
UFC 152: B.J. Penn Wants VADA Testing, Rory MacDonald Accepts
http://www.bloodyelbow.co(...)ry-macdonald-accepts
Precies wat ik dacht. hij was het gewoon zat om tegen dat soort gasten te staan.
Wel leuk geacteerd in dat filmpje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Irritante instructeur als je niet tegen mensen kan die nog niet goed zijn, iets in zijn ogen niet juist doen kies dan een ander beroep/vrijetijdsbezigheid
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:04 schreef Paxlie het volgende:
Joe Rogan heeft zijn zwarte band gehaald.
Ik denk dat dit de enige manier is om aan al het gespeculeer een einde te maken en definitief in de UFC te blijven. Hoop dat het allemaal gaat lukken en we begin volgend jaar een knallende Alistair gaan zien.quote:But that if wasn't enough, our good friend Alistair Overeem soon showed up -- sporting an utterly gangster pinstriped suit, I might add -- and in his first public appearance in two months, "The Reem" clarified a few things about his testing failures, before revealing his plan to get back into the UFC's good graces via a schedule of voluntary, monthly random drug tests.
"I'm going to convince Dana (White) through my actions, I am a legit fighter, and do the random (drug) tests," Overeem explained. "I'm very sure that this situation cannot happen again. ... What I want to show the world is that I am a clean fighter. I'll do these tests on my own. One test doesn't say anything. If I do these tests every three to four weeks, then you prove to everyone that you are clean. The medical staff is observing you taking the test. There's no foul play involved."
zelf testen zegt toch niks, als ie nu een VADA contract tekende?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:13 schreef Fyodor het volgende:
Alistair Overeem speaks, zal wel voorbij gekomen zijn, maar check dit:
[..]
Ik denk dat dit de enige manier is om aan al het gespeculeer een einde te maken en definitief in de UFC te blijven. Hoop dat het allemaal gaat lukken en we begin volgend jaar een knallende Alistair gaan zien.
Dreams do come true!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:28 schreef THEFXR het volgende:
ESPN THE MAGAZINE'S The Body Issue
All 27 athletes posed nude for the issue's signature Bodies We Want photo portfolio. The full lineup includes:
• Ronda Rousey (MMA)
Mmmmmmmquote:
Ik denk alleen dat ze net iets te artistiek worden, in plaats van wat je normaal droomt?quote:
Very nice dat Siyar naar de Blackzillians gaat. Kan daar goed aan zijn standup (Spong,Overeem), worstelen (Rashad) en BJJ (o.a. Santiago, die hem nog gruwelijk in een heel hook paktequote:
Cees is wel goed hoor. Hij kan zo de politiek in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:39 schreef THEFXR het volgende:
.
oefff, gelukkig zeg, stel je voor dat hij niet clean wasno belt in Holland
bring that belt back, Cees!
Je ziet nu wel een leuke clustering van NL vechters bij Blackzillians ontstaan. Zou Struve de volgende worden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Very nice dat Siyar naar de Blackzillians gaat. Kan daar goed aan zijn standup (Spong,Overeem), worstelen (Rashad) en BJJ (o.a. Santiago, die hem nog gruwelijk in een heel hook pakte) werken.
Nee struve en the reem hebben beefquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je ziet nu wel een leuke clustering van NL vechters bij Blackzillians ontstaan. Zou Struve de volgende worden?
Reem, by far. Ik ben fan van Stuve, maar hij mist de striking van Alistair. Helaas voor Struve is Alistair ook redelijk op de grond en is het verschil tussen die twee daar minder groot. Alistair zou Struve opeten als paardenontbijt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef McNulty het volgende:
Over wie de mma bragging rights in de lage landen mag hebben.
One FC is lekker aan de weg aan het timmeren. Ze zijn dan ook werkzaam in een gebied waar de UFC nog niet erg actief is.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijd om de OP eens grondig aan te pakken
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijd om de Ronda eens grondig aan te pakken
quote:Former UFC Light Heavyweight champion Rashad Evans will be in the corner of his Blackzillians teammate Tyrone Spong when Spong faces K-1 legend Peter Aerts for It's Showtime this weekend. From Rashad's Instagram account:
“I came all the way out here 2 Brussels,Belgium to corner @Tyrone_Spong & he got me out here like The Notorious Bum! I'm not trying 2 be high maintenance but could a brutha at least get a bed?! Lol”
quote:
Awesome speech van Joequote:
1.000.000 buys incoming. People wanna see this onequote:
twitter:Alistairovereem twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 21:08:33Hey @theRock, saw you working out in my shirt! I think I look better in yours. Let's talk http://t.co/peF7z9Sn reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:11 schreef Paxlie het volgende:
twitter:Alistairovereem twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 21:08:33Hey @theRock, saw you working out in my shirt! I think I look better in yours. Let's talk http://t.co/peF7z9Sn reageer retweet
Zeg maar definitief ´dag´ tegen de K-1!quote:GLORY SPORTS INTERNATIONAL (GSI), the owner and rights holder of the GLORY World Series championship kickboxing promotion and other related businesses, has agreed to terms with Dutch-based competitor, ‘It’s Showtime,’ led by the renowned European fight manager and kickboxing promoter Simon Rutz.
The landmark deal will effectively place all of the world’s top kickboxers, or stand-up fighters, under the same promotional umbrella. GSI will absorb other assets from and take over management of ‘It’s Showtime.’
"This is what the world of stand-up fighting has been waiting for – all the top fighters competing in the same series each time to find out who is really the very best," said Marcus Luer, Managing Director of GSI. "GLORY World Series will be the ultimate platform and testing ground for these fighters to showcase their talent and skills. It doesn’t get much more exciting than this!
"By adding ‘It’s Showtime,"’ continued Luer, "GLORY has truly established itself as the No. 1 kickboxing league in the world. This is what the fans have been waiting for and we are here to deliver it. GLORY will soon announce a new series of events and a modernized tournament format for the rest of the year and for 2013.
"The matchmaking possibilities will create some amazing fights and fans will truly see the best competing against the best across all weight classes. We are changing the landscape of this global sport."
About us:
The GLORY World Series is the world’s premier kickboxing league, staging events across the globe and offering up to $1,000,000 in prize money to successful fighters in the 16-man grand prix tournaments which are open to only the very best fighters in each weight class.
With television deals spanning every continent plus a groundbreaking online streaming system, GLORY is one of the world’s most widely-broadcast sporting organisations already.
Owned and operated by Glory Sports International (GSI), the organisation has offices in the United Kingdom, Thailand, Malaysia and Singapore. Its personnel include prominent hedge-fund investors, the pioneering sports marketing agency Total Sport Asia and several executives from the Golden Glory team.
i knew that, schijnbaar hebben ze weer geldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:39 schreef Fyodor het volgende:
GLORY World Series Acquires Kickboxing Competitor ‘It’s Showtime’
[..]
Zeg maar definitief ´dag´ tegen de K-1!
Uberclean baaltquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef Fenomeno het volgende:
Gaaf, heel de wereldtop weer in 1 organisatie dus
hij kreeg nog geld van GGquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Denk dat hij voor z'n fight tegen Lesnar meer gevangen heeft dan in heen z'n run in K1
Tatsuya Kawajiri signs with ONE FC, follows in Footsteps of Shinya Aoki and Bibiano Fernandestwitter:KoreanZombieMMA twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 17:00:58I want Jose Aldo. I will end his reign as a Champion. reageer retweet
beetje mager voor zijn doen, zeker als je bedenkt dat hij net klaar is met trainen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ziet er flink opgepompt uit zeg.
Vind ik ook, zijn lichaamsbouw is al helemaal veranderd. Doordat hij slanker is geworden lijkt hij ook meteen veel langer.. or is it just me?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef Lesnar het volgende:
[..]
beetje mager voor zijn doen, zeker als je bedenkt dat hij net klaar is met trainen.
Hij oogt als een LHWquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vind ik ook, zijn lichaamsbouw is al helemaal veranderd. Doordat hij slanker is geworden lijkt hij ook meteen veel langer.. or is it just me?
Dat komt door het shirt ipv blote bast.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vind ik ook, zijn lichaamsbouw is al helemaal veranderd. Doordat hij slanker is geworden lijkt hij ook meteen veel langer.. or is it just me?
Gaat lekker zo met die blessuresquote:Op zondag 1 juli 2012 06:47 schreef THEFXR het volgende:
godver de tering!![]()
UFC 149:... Siyar out injured, new bout is Chris Clements vs Matt Riddle
De laatste weken voor zijn gevecht gaat hij naar Amerika, daarvoor is hij gewoon hier aan het trainen.quote:
Serra is wat lomp qua humor, kan me voorstellen dat je hem niet trekt. Ik vind hem echt geweldig.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:17 schreef n00cL30n het volgende:
Serra begint inderdaad een beetje te groeien bji mij. Vond het eerst altijd een vervelend mannetje, nu met deze Griffin aflevering vond ik het leuk om te zien hoe hij met Forrest omging.
Het moet je liggen, zo'n druk mannetje (lomp).quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Serra is wat lomp qua humor, kan me voorstellen dat je hem niet trekt. Ik vind hem echt geweldig.
Traint bij Blackzillians, toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:10 schreef roepdeman het volgende:
[..]
De laatste weken voor zijn gevecht gaat hij naar Amerika, daarvoor is hij gewoon hier aan het trainen.
Jezusquote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Joe Stevenson gechocked door Dakota Cochrane @ RFA3
Wat is het hard gegaan met die gast...![]()
Ik begin hem inderdaad steeds gaver te vinden, misschien ooit ook nog wel eens geweldig.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Serra is wat lomp qua humor, kan me voorstellen dat je hem niet trekt. Ik vind hem echt geweldig.
Gotdahum!quote:
Opstaan.quote:
IN NL trainde hij bij GG tot er wat 'onenigheid' was ontstaan. Nu traint hij bij Lucien Carbin in Diemen geloof ik. In Amerika heeft hij nog geen vast team. Zo trainde hij voorafgaand aan zijn UFC debuut bij Reign met Mayhem. Wellicht dat hij nu vast gaat trainen ergens, maar ik denk van niet.quote:
Doodzonde dat hij nu geblesseerd is...quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef roepdeman het volgende:
[..]
IN NL trainde hij bij GG tot er wat 'onenigheid' was ontstaan. Nu traint hij bij Lucien Carbin in Diemen geloof ik. In Amerika heeft hij nog geen vast team. Zo trainde hij voorafgaand aan zijn UFC debuut bij Reign met Mayhem. Wellicht dat hij nu vast gaat trainen ergens, maar ik denk van niet.
Doe dat maar jongen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga even de Silva vs Sonnen II Primetime kijken.
quote:
Dit zou Cyborg flatteus moeten maken? Poging mislukt, het blijft een man.quote:
Deze dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dit zou Cyborg flatteus moeten maken? Poging mislukt, het blijft een man.
Iets minder, maar ze is hier al aan de juice zo te zien.quote:
Pointy elbows ookquote:Op maandag 2 juli 2012 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ga eens weg met die misvormde leeuwen kop van haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:16 schreef Sinji het volgende:
Mijn maaginhoud, wat doe je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
Maar ze lijkt daar nog niet op Wanderlei.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Iets minder, maar ze is hier al aan de juice zo te zien.
http://sportv.globo.com/s(...)l-de-moda-praia.htmlquote:Op maandag 2 juli 2012 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ga eens weg met die misvormde leeuwen kop van haar
Die stevige pecs hebben ook ondersteuning nodig.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef n00cL30n het volgende:
Ik begrijp niet waarom dat nog bikini's draagt, er zijn toch geen borsten aanwezig, dus waarom angstvallig proberen te verbergen.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:55 schreef Fyodor het volgende:
Why does Chael Sonnen prefer Xbox over Playstation?Echt slecht dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salma Hayek fapfapfapquote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
Here Comes The Boom
[ afbeelding ]
A high school biology teacher looks to become a successful mixed-martial arts fighter in an effort to raise money to prevent extra-curricular activities from being axed at his cash-strapped school.
Met Kevin James, Selma Hiyak (), Bas Rutten en Mayhem,
http://www.imdb.com/title/tt1648179/
Dat is jouw type, middle aged fat guys? Hoe noemen 'jullie' dat dan.. een DILF?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef ChesterPerry het volgende:
Heffernan is wel afgetraind hiersowieso kijken deze film, kevin james
![]()
![]()
nog steeds geen kontquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om het evenwicht te herstellen
Haha, ik geloof er niets van. Volgens mij is Silva gebrand op een snoeihard KO overwinning.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:26 schreef THEFXR het volgende:
rumor: A Silva, wil nog steeds niet tegen Sonnen vechten en zal te zwaar wegen.
Dat is wel wat Silva net aangaf in de persco. Hij is niet van plan veel over te laten van Sonnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, ik geloof er niets van. Volgens mij is Silva gebrand op een snoeihard KO overwinning.
Ola, welkomquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat is wel wat Silva net aangaf in de persco. Hij is niet van plan veel over te laten van Sonnen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:58 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hehe thanks :p jep. Geen fanatieke hoor, maar mag er heel graag naar kijken.
Ik vind hem er goed uit zien.. geen BJ Penn-face etcquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:26 schreef THEFXR het volgende:
rumor: A Silva, wil nog steeds niet tegen Sonnen vechten en zal te zwaar wegen.
Volgens mij nog maar de derde fight van dit jaar waar ik echt pumped voor ben, werd weer eens tijd.quote:
Ga je live kijken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja dit dus. Zo vroeg is 04:00 niet.
True dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij nog maar de derde fight van dit jaar waar ik echt pumped voor ben, werd weer eens tijd.
Zeker weten, daar blijf ik wel voor op. wat mij betreft DE match, die moet en zal ik live zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je live kijken?
Ik ben het wel van plan, sowieso slaap ik al een week niet voor 03.00, gister 05.00.. dus dan maar UFCtje mee pikken.
Ik heb hetzelfde probleem, was vandaag van plan om m'n ritme weer in goede banen te leiden maar ik heb m'n wekker uitgezet en werd daarna ergens in de middag wakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je live kijken?
Ik ben het wel van plan, sowieso slaap ik al een week niet voor 03.00, gister 05.00.. dus dan maar UFCtje mee pikken.
Blijf dan wat langer in de SC man en doe gezellig meequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, was vandaag van plan om m'n ritme weer in goede banen te leiden maar ik heb m'n wekker uitgezet en werd daarna ergens in de middag wakker
Hoop het, mensen kijken wel uit naar de rematch.quote:
1-0 voor Sonnen. Silva weet zich niet te beheersen. Maakt zich enigzins belachelijk.quote:
Ik hoop het zeer zeker wel!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mensen denken toch niet echt dat Sonnen deze wel wint, he?
Dat is natuurlijk wat anders dan er echt vertrouwen in hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik hoop het zeer zeker wel!
Zou ontzettend gaaf zijn
Kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat anders dan er echt vertrouwen in hebben
mmm..... hoeveel refs zouden ze nodig hebben om hem van sonnen af te trekken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
The Spider gaat gewoon ongeslagen met pensioen
Ik las die zin verkeerd en dacht dat het een opener voor een hele slechte grap wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mmm..... hoeveel refs zouden ze nodig hebben om hem van sonnen af te trekken?
maar eerst vrijdag de weigh in, whooooooo![]()
![]()
![]()
Vooral met die 'mmm... 'quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik las die zin verkeerd en dacht dat het een opener voor een hele slechte grap was
Gezelligquote:
Hij heeft gewoon 2 huizenquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Anderson Silva woont in Beverly Hills? Ik dacht dat hij in Brazil woonde, weer wat geleerd.
Forrest, maar ik hoop Tito.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat denken jullie trouwens?
Tito of Forrest?
Forrestquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Tito of Forrest?
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Anderson Silva woont in Beverly Hills? Ik dacht dat hij in Brazil woonde, weer wat geleerd.
Fucking mooi, zondag gelijk doorspoelen naar het main eventquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Ja hoor, we hebben oestrogeen in dit topique.quote:
Forrest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Tito of Forrest?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef AppleMartini het volgende:
Ik zou m'n excuses aanbieden maar die zou ik dan niet menen.
[..]
Forrest.
Oh en blondie > brunette.
Haha, ik vind het niet erg hoor. Leuk dat we (eindelijk eens) een vrouwelijke MMA fan in het topic hebben! Ik krijg mijn vriendin helaas (nog?) niet zover.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben oestrogeen in dit topique.
quote:
Als lucia haar 1x raakt, dan valt ze uit met een injury.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan dit:
Strikeforce champ Rousey enlists Lucia Rijker as striking coach ahead of Kaufman bout
Ik hoop dat ze beter coacht dan presenteert, want haar interviews voor Strikeforce waren bar slecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als lucia haar 1x raakt, dan valt ze uit met een injury.
teveel klappen op de training gehad?, want je zegt gekke dingen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef McNulty het volgende:
Heidi krijgt trouwens niet genoeg liefde hierzo. Heidi>Gina>Ariani>Brittany
Ik zat meer te denken aan Team America's "America FUCK YEAH!"quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:56 schreef roepdeman het volgende:
Bij het zien van die foto's heb ik de neiging om spontaan het Amerikaanse volkslied uit volle borst te zingen....geen idee waarom.
Heidi is het lekkerst van allemaal. Punt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
teveel klappen op de training gehad?, want je zegt gekke dingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |