russow vs Werdum was idd een mismatch.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:48 schreef Fyodor het volgende:
In sneltreinvaart vanmiddag ufc 147 gezien. Jammer van Wandy.
Vond iedereen trouwens Werdum zo goed? Ik vond eerder Russow ontzettend slecht. Heb het idee dat JDS nog steeds 10x sneller is dan Werdum in deze vorm.
Geen best UFC weekend met 2 ufc's daags na elkaar, met 2 ontzettend zwakke cards. Blij dat ik de uitslagen van vrijdag gewoon gelezen had.
De vechtende wiskundeleraarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind Franklin echt een baas. Hij is verre van de meest getalenteerde vechter, maar wel een van de meest professionele. Zijn gevechten zijn altijd het kijken waard en volgens mij is het onmogelijk om een hekel aan die man te hebben.
Dat was precies wat ik dacht toen hij post-fight over JDS begon. In de stand up maakt hij geen schijn van kans.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:48 schreef Fyodor het volgende:
Vond iedereen trouwens Werdum zo goed? Ik vond eerder Russow ontzettend slecht. Heb het idee dat JDS nog steeds 10x sneller is dan Werdum in deze vorm.
Matt Serra disagreesquote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind Franklin echt een baas. Hij is verre van de meest getalenteerde vechter, maar wel een van de meest professionele. Zijn gevechten zijn altijd het kijken waard en volgens mij is het onmogelijk om een hekel aan die man te hebben.
Dat was het gevecht van de eeuw. Fedor ongeslagen en Brock was op dat moment de man. Echt zonde! Beetje de pacman vs maywheater van MMA.quote:
kijk even naar de datumquote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dat was het gevecht van de eeuw. Fedor ongeslagen en Brock was op dat moment de man. Echt zonde! Beetje de pacman vs maywheater van MMA.
saai, wat was er precies saai?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Pff weer een saai event, ik hoop stilte voor de storm
Inderdaad, ik heb me eigenlijk best vermaakt. Ben positief verrast.quote:
Volgens mij nog niet, maar damn... dat was echt ziek.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Is die soccer kick van Huerta al langs gekomen by the way?!
Vond het niet zo heel spectaculair zaten leuke momenten tussen hoor daar niet van, het was okéquote:
Dayum..quote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef roepdeman het volgende:
Om niemand te beledigen, of misselijk te maken: soccer kick KO van Huerta
Niet bij One FC. Maar het is wel schandalig van die ref; Huerta was duidelijk al out voor die kick.quote:
Vond die kicks van Shogun ook vaak erg tof maar dit hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:05 schreef vivelafete het volgende:
Vond die soccerkick echt misselijk om te zien als ik eerlijk ben
welke momenten bedoel je precies?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Vond het niet zo heel spectaculair zaten leuke momenten tussen hoor daar niet van, het was oké
Goddamn..... Out coldquote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef roepdeman het volgende:
Om niemand te beledigen, of misselijk te maken: soccer kick KO van Huerta
Zullen we dit evenement toch maar overslaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef Cardizzle14 het volgende:
Dana White
7 years in the UFC and I've never heard Anderson talk like this before!!!
Vind ik leuk · · @danawhite on Twitter · 4 minuten geleden via Twitter ·
iemand die weet waar dit over gaat? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |