"TT vernaggeld door Geo4hoek"quote:Op zondag 24 juni 2012 03:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga een modje lastig vallen en laat het wijzigen dan
wat is dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 03:35 schreef Sinji het volgende:
Ahh, laat maar dan, ga ik verder met Starcraft 2
Never mind me, beetje tipsyquote:Op zondag 24 juni 2012 03:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar heb je het over? er staat geen McCall op deze card
Urrboddy in da klub gejt tipsyquote:Op zondag 24 juni 2012 03:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Never mind me, beetje tipsy
Veel kijkplezier
Vanaf dat moment was het wel duidelijk dat Waldburger hem de gehele fight niet zou laten tappen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Fenomeno het volgende:
Die D'arce choke van Waldburger in de 1e, tering wat was die tight
De tweede finale was wel tof. Verder was het zwaar ruk.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
147 was wel goed, althans boven verwachting.
NEEquote:
russow vs Werdum was idd een mismatch.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:48 schreef Fyodor het volgende:
In sneltreinvaart vanmiddag ufc 147 gezien. Jammer van Wandy.
Vond iedereen trouwens Werdum zo goed? Ik vond eerder Russow ontzettend slecht. Heb het idee dat JDS nog steeds 10x sneller is dan Werdum in deze vorm.
Geen best UFC weekend met 2 ufc's daags na elkaar, met 2 ontzettend zwakke cards. Blij dat ik de uitslagen van vrijdag gewoon gelezen had.
De vechtende wiskundeleraarquote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind Franklin echt een baas. Hij is verre van de meest getalenteerde vechter, maar wel een van de meest professionele. Zijn gevechten zijn altijd het kijken waard en volgens mij is het onmogelijk om een hekel aan die man te hebben.
Dat was precies wat ik dacht toen hij post-fight over JDS begon. In de stand up maakt hij geen schijn van kans.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:48 schreef Fyodor het volgende:
Vond iedereen trouwens Werdum zo goed? Ik vond eerder Russow ontzettend slecht. Heb het idee dat JDS nog steeds 10x sneller is dan Werdum in deze vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |