De laatste weken voor zijn gevecht gaat hij naar Amerika, daarvoor is hij gewoon hier aan het trainen.quote:
Serra is wat lomp qua humor, kan me voorstellen dat je hem niet trekt. Ik vind hem echt geweldig.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:17 schreef n00cL30n het volgende:
Serra begint inderdaad een beetje te groeien bji mij. Vond het eerst altijd een vervelend mannetje, nu met deze Griffin aflevering vond ik het leuk om te zien hoe hij met Forrest omging.
Het moet je liggen, zo'n druk mannetje (lomp).quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Serra is wat lomp qua humor, kan me voorstellen dat je hem niet trekt. Ik vind hem echt geweldig.
Traint bij Blackzillians, toch?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:10 schreef roepdeman het volgende:
[..]
De laatste weken voor zijn gevecht gaat hij naar Amerika, daarvoor is hij gewoon hier aan het trainen.
Jezusquote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Joe Stevenson gechocked door Dakota Cochrane @ RFA3
Wat is het hard gegaan met die gast...![]()
Ik begin hem inderdaad steeds gaver te vinden, misschien ooit ook nog wel eens geweldig.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Serra is wat lomp qua humor, kan me voorstellen dat je hem niet trekt. Ik vind hem echt geweldig.
Gotdahum!quote:
Opstaan.quote:
IN NL trainde hij bij GG tot er wat 'onenigheid' was ontstaan. Nu traint hij bij Lucien Carbin in Diemen geloof ik. In Amerika heeft hij nog geen vast team. Zo trainde hij voorafgaand aan zijn UFC debuut bij Reign met Mayhem. Wellicht dat hij nu vast gaat trainen ergens, maar ik denk van niet.quote:
Doodzonde dat hij nu geblesseerd is...quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef roepdeman het volgende:
[..]
IN NL trainde hij bij GG tot er wat 'onenigheid' was ontstaan. Nu traint hij bij Lucien Carbin in Diemen geloof ik. In Amerika heeft hij nog geen vast team. Zo trainde hij voorafgaand aan zijn UFC debuut bij Reign met Mayhem. Wellicht dat hij nu vast gaat trainen ergens, maar ik denk van niet.
Doe dat maar jongen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga even de Silva vs Sonnen II Primetime kijken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |