Ik denk alleen dat ze net iets te artistiek worden, in plaats van wat je normaal droomt?quote:
Very nice dat Siyar naar de Blackzillians gaat. Kan daar goed aan zijn standup (Spong,Overeem), worstelen (Rashad) en BJJ (o.a. Santiago, die hem nog gruwelijk in een heel hook paktequote:
Cees is wel goed hoor. Hij kan zo de politiek in.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:39 schreef THEFXR het volgende:
.
oefff, gelukkig zeg, stel je voor dat hij niet clean wasno belt in Holland
bring that belt back, Cees!
Je ziet nu wel een leuke clustering van NL vechters bij Blackzillians ontstaan. Zou Struve de volgende worden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Very nice dat Siyar naar de Blackzillians gaat. Kan daar goed aan zijn standup (Spong,Overeem), worstelen (Rashad) en BJJ (o.a. Santiago, die hem nog gruwelijk in een heel hook pakte) werken.
Nee struve en the reem hebben beefquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je ziet nu wel een leuke clustering van NL vechters bij Blackzillians ontstaan. Zou Struve de volgende worden?
Reem, by far. Ik ben fan van Stuve, maar hij mist de striking van Alistair. Helaas voor Struve is Alistair ook redelijk op de grond en is het verschil tussen die twee daar minder groot. Alistair zou Struve opeten als paardenontbijt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:05 schreef McNulty het volgende:
Over wie de mma bragging rights in de lage landen mag hebben.
One FC is lekker aan de weg aan het timmeren. Ze zijn dan ook werkzaam in een gebied waar de UFC nog niet erg actief is.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijd om de OP eens grondig aan te pakken
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Tijd om de Ronda eens grondig aan te pakken
quote:Former UFC Light Heavyweight champion Rashad Evans will be in the corner of his Blackzillians teammate Tyrone Spong when Spong faces K-1 legend Peter Aerts for It's Showtime this weekend. From Rashad's Instagram account:
“I came all the way out here 2 Brussels,Belgium to corner @Tyrone_Spong & he got me out here like The Notorious Bum! I'm not trying 2 be high maintenance but could a brutha at least get a bed?! Lol”
quote:
Awesome speech van Joequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |