Even op dat linkje van Zero klikken, je kan in de instellingen nu de "volg topic" knop weer terug omzetten naar een TVPknop, "stop volgen" is dan dus veranderd in dat, dus ik moest lachenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde vanavond een verhaal, ik moest echt zo lachen, stapt een meisje een bibliotheek binnen, geeft een loeiharde hik zodat echt iedereen naar haar kijkt, en valt vervolgens van de trap af![]()
Had ik zelf kunnen zijnquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde vanavond een verhaal, ik moest echt zo lachen, stapt een meisje een bibliotheek binnen, geeft een loeiharde hik zodat echt iedereen naar haar kijkt, en valt vervolgens van de trap af![]()
quote:
Welke?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe platen besteld, platenboer stond even te kijken van wat ik wilde hebben
New Order.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 is een single van New Order - Blue Monday
De andere is het album 4x4=12 van Deadmau5
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef Kally het volgende:
Oh btw mijn vriendin van vorige week is nog steeds samen met die gozer hoor![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef Kally het volgende:
Oh btw mijn vriendin van vorige week is nog steeds samen met die gozer hoor![]()
Verleden week vriendin via wa, ik geloof dat ik vrijgezel benquote:
Oh datquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Verleden week vriendin via wa, ik geloof dat ik vrijgezel ben
Maar het is opgelost
Ik hoor het volgende week tot in detail denk ik, ga ik naar haar toe, maar denk dat nachtje afkoelen goed wasquote:
quote:
quote:
Jaaaaa! Gezien m'n muzieksmaak raar dat dit spul me echt in vervoering brengt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, en als Raise Your Weapon overgaat in dat dubstep stuk
En Cthulu Sleeps
yes, het hele album Cerimonials staat al weken op m'n telefoon, ineens weer gaan luisteren sinds die GoT trailerquote:
Uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wist het! Voelt goed dat men mij, gezien de enquete, als een wijs man inschat. En het bevestigd wordt.
quote:
Vond dat echt een baggerfilmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Scene uit een horrorfilm, The Cell
Dat welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het ook, maar die gif is priceless
* op lijstje noteertquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb vandaag The Vow gezien. Wel een apart gegeven. Je bent gelukkig, met iemand getrouwd. En dan krijg je een ongeluk. Je komt er goed vanaf, maar je vrouw weet alleen nog dingen voor jouw tijd.
Doe je em wel mee tekort. Smaakgevoelig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft een 6,2 op imdb, dat zegt al genoeg, dat krijg je al als je acteurs zelfstandig kunnen ademen met hun mond dicht
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, The Cell krijt een 6,2, maar Vanilla Sky maar een 6,8?
true, true, maar das meteen het hele internet ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:21 schreef Bellatrix het volgende:
Op IMDB zitten echt de grootste mongolen van de wereld, dus daar moet je siewosie niet veel waarde aan hangen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
true, true, maar das meteen het hele internet ook
No shit, maar procentueelgewijs ook, omdat toen niet iedere twaalfjarige met z'n actionman in z'n neus peuterend achter de pc zat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ja hoe minder mensen, hoe minder idioten.
Nee eigenlijk niet, ik voel me ook vreselijk machteloos, het enige wat ik nu kan doen is een bed aanbieden als het rijden Laysa te veel wordt, ze leest wel jullie reactie nu en die doen goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Fuckk, krijg er direct een naar gevoel van in m'n buik. Fijn dat je dat vertelt, kunnen wie iets doen?
Komt hij ook, als er 1 een vechter is, is hij het welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn dat het even voor een lichtpuntje zorgt. Die leuke knakker moet er bovenop komen, echt!!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
En toen deed ik het enige dat ik kon doen, photoshop tribute
[ afbeelding ]
angrykardinaalvogel?
Right back at ya!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:07 schreef Laysa het volgende:
![]()
Liefdevolle en hartverwarmde mensjes...
Ik ga pitten![]()
En sieperdepiep love you![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
En toen deed ik het enige dat ik kon doen, photoshop tribute
[ afbeelding ]
angrykardinaalvogel?
Bah.quote:
He gadverquote:
Foto faalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:24 schreef PatriQue89 het volgende:
ZwabberEen Macbook Pro
Nee, dit is mijn kindje:
[ afbeelding ]
Asus K55A-SX007V
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt dit.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:10 schreef Zeroku het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt dit.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Lekker tochquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:42 schreef Lutte het volgende:
Pas een krap uurtje wakker en net uit bed..
Ik krap 10 minuutjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:42 schreef Lutte het volgende:
Pas een krap uurtje wakker en net uit bed..
Pics!!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De laatste keer verven werd ik veroordeeld tot de kleine suffe stukjes. Ik werd op mijn plek gezet.
Wat ga you verven, welke muur dus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Op weg naar huis. Nog ff bij doortje langsgewipten muurverf gehaald.
Oh, nog steeds bezig in de gang enzo... maar het is bijna af. Dan hebben we de overloop, de trap en de gang helemaal gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:15 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Wat ga you verven, welke muur dus?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, nog steeds bezig in de gang enzo... maar het is bijna af. Dan hebben we de overloop, de trap en de gang helemaal gehad.
Alleen de voordeur nog, de muren 1 x overdoen en de trap. Dan is het klaar!
awwwwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:20 schreef Kally het volgende:
Whahahaha
Zorro heeft ergens weet ik het waar een verdwaald paaseitje gevonden, die lag nu in mijn verfbakje
Nope, er zit een paaspapiertje omheenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
awwww![]()
is het niet gewoon die pepernoot die verdachte kleuren begint te krijgen?
Die is wel nicequote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:24 schreef PatriQue89 het volgende:
ZwabberEen Macbook Pro
Nee, dit is mijn kindje:
[ afbeelding ]
Asus K55A-SX007V
Nee, zo even kijkenquote:
Het klinkt als babyvoerquote:Ras-patat wordt gemaakt door aardappelpoeder met water te mengen. Er ontstaat dan een soort aardappelpuree.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Friet met bacon er om heen gedraait is pas lekker.
Als het goed wordt klaargemaakt, goed te doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:04 schreef Lutte het volgende:
Ik moest ff googlen
[..]
Het klinkt als babyvoer
Vond het nogal meligquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het goed wordt klaargemaakt, goed te doen
Dan is het dus niet goed klaargemaaktquote:
That's a looooooot of sushiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Wtf Moby Dick 2010, een walvis van 120 meter
Lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik eet vandaag kip en sla en tomaat en zo
Maar dan vraag ik me toch echt af hoe je het voor elkaar krijgt om tijdens een Nirvana concert last te hebben van mobiele telefoons, laat staan met een cameraquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dire straits, nirvana , en iron maiden, ook . in het algemeen overal bij festivals waar ik verschijn zie ik die mobiele meuk.
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
http://static.moviefanati(...)a-poster_400x600.jpg
Ja kijk er wel naar uit maar die poster.
Geloof het welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
Heb je ooit die met Garbo gezien, of Leigh?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
Topic over dat er zoveel mensen met hun mobieltje zitten tijens een concert,
[..]
Maar dan vraag ik me toch echt af hoe je het voor elkaar krijgt om tijdens een Nirvana concert last te hebben van mobiele telefoons, laat staan met een camera
Nou ja, liefdesverhalen kunnen heel mooi zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Het is wel een liefdesverhaal, dus zal wel weer vreselijk tegenvallen
TWILIGHTquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ja, liefdesverhalen kunnen heel mooi zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Atonement heeft één van de mooiste liefdesverhalen ooit.
Jawel is ook zo, maar ik heb het idee dat het meer op de liefde dan het hele verhaal is gericht, als ik de trailer bekijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Atonement heeft één van de mooiste liefdesverhalen ooit.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ja over Twilight.
Twilight is niet een problematische film omdat er een glitterende vampier in voorkomt. Of omdat Bella geen gezichtexpressies heeft.
Twilight is kut omdat het jonge meisjes leert dat het romantisch is als je vriendje je auto onklaar maakt zodat je bij hem blijft. Dat het romantisch is dat je na je ontmaagding onder de blauwe plekken staat. Dat je totaal overgeleverd moet zijn aan je vriend.
Dát is pas schadelijk.
Ken je the Great Gatsby? Komt een remake van uit in december geloof ik. Die lijkt me wel heel mooi. Maar 3Dquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel is ook zo, maar ik heb het idee dat het meer op de liefde dan het hele verhaal is gericht, als ik de trailer bekijk.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ja over Twilight.
Twilight is niet een problematische film omdat er een glitterende vampier in voorkomt. Of omdat Bella geen gezichtexpressies heeft.
Twilight is kut omdat het jonge meisjes leert dat het romantisch is als je vriendje je auto onklaar maakt zodat je bij hem blijft. Dat het romantisch is dat je na je ontmaagding onder de blauwe plekken staat. Dat je totaal overgeleverd moet zijn aan je vriend.
Dát is pas schadelijk.
origineel isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ken je the Great Gatsby? Komt een remake van uit in december geloof ik. Die lijkt me wel heel mooi. Maar 3D_
De oplossing is een 2D bril, werkt echt fantastischquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ken je the Great Gatsby? Komt een remake van uit in december geloof ik. Die lijkt me wel heel mooi. Maar 3D_
Zeker bij een film waar weinig actie in zit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
origineel is
Maar waarom alles nou in 3D, het is niet echt een verbetering
Zo waar!quote:
Geheid de beste stukjes uit een film, vooral met comedyquote:
King is een baaschquote:
Ik vind het vaak misleidende propaganda. En bij comedy's ja, zo ben ik er in best een aantal getuind.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Geheid de beste stukjes uit een film, vooral met comedy
Waar kan ik die halen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De oplossing is een 2D bril, werkt echt fantastisch
Het wordt ook steeds erger, trailers worden steeds meer een spoilerfest met alle leukste stukjes er al inquote:
Is het ook, en ja dan denk je oh leuke film, maar heb je alles wat ook maar een klein beetje grappig is al gezienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het vaak misleidende propaganda. En bij comedy's ja, zo ben ik er in best een aantal getuind.
Je kan ze bestellen bij Thinkgeek, wat ik gedaan heb. Maar goedkoper is om twee 3d brillen te nemen, en in de ene twee rechterglazen te doen, en in de andere 2 linker. Dan zien beide ogen hetzelfde beeldquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan ze bestellen bij Thinkgeek, wat ik gedaan heb. Maar goedkoper is om twee 3d brillen te nemen, en in de ene twee rechterglazen te doen, en in de andere 2 linker. Dan zien beide ogen hetzelfde beeld
Aha.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan ze bestellen bij Thinkgeek, wat ik gedaan heb. Maar goedkoper is om twee 3d brillen te nemen, en in de ene twee rechterglazen te doen, en in de andere 2 linker. Dan zien beide ogen hetzelfde beeld
Wat ik eigenlijk nog erger vind is als er dingen in de trailer zitten die uit de film geknipt zijn, mensen lekker maken met dingen die niet in de film zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Is het ook, en ja dan denk je oh leuke film, maar heb je alles wat ook maar een klein beetje grappig is al gezien
Ik hoop mee, ik heb altijd koppijn na een film in 3Dquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha.
Maar goed, het blijft kudt voor mensen met een bril om nog een bril op te doen.
Echt joh, ik hoop dat 3D gewoon dood bloedt.
God ja, dat is echt slechtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nog erger vind is als er dingen in de trailer zitten die uit de film geknipt zijn, mensen lekker maken met dingen die niet in de film zitten.
Oh dat zeker, het zit echt zo kut met je bril er nog onder, zit altijd een half uur mee te kloten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha.
Maar goed, het blijft kudt voor mensen met een bril om nog een bril op te doen.
Echt joh, ik hoop dat 3D gewoon dood bloedt.
Ik vond hem goed. Williams ademt Monroe.quote:
Ik ben nu bij de tenth doctor, het is zo geniaal.quote:
Ja ze lijkt echt ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond hem goed. Williams ademt Monroe.
Ja!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze lijkt echt ook
Maar ik ben dol op Marilyn dus hij trekt me ook echt
Wat een vrouw was dat
Haha, inderdaad, maar het kitschy aspect is ook wel leukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben nu bij de tenth doctor, het is zo geniaal.
En die special effects worden elk seizoen beter, gelukkig.
Jaaaaa.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, maar het kitschy aspect is ook wel leuk![]()
En yes, David Tennant is schitterend als Doctorecht fantastisch
![]()
Vond het ook zo mooi toen ik me herinnerde dat hij ook in Harry Potter zat
Ze was totaal niet dom, gewoon een hartstochtelijke vrouw die vol in het leven stond en vol voor de liefde ging. Die docu over haar, die wordt verteld door haar toneel leraarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja!
Monroe wordt door veel mensen gezien als een dom blondje, een sekssymbool.
Maar ze was niet dom, en ze had een ontiegelijk goed hart.
Ja, veel acteurs die goed in drama zijn kunnen juist niet grappig zijn. Is een kunst inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze was totaal niet dom, gewoon een hartstochtelijke vrouw die vol in het leven stond en vol voor de liefde ging. Die docu over haar, die wordt verteld door haar toneel leraar
En in The Misfits liet ze zien dat ze wel degelijk echt kon acteren, en niet alleen een mooi blondje kon spelen, wat sowieso al duidelijk had moeten zijn want ze was goed in comedy en dat schijnt de moeilijkste vorm van acteren te zijn.
Ik ga het opzoeken, was bij het uur van de Wolf (dacht ik of een docu op nederland 1), gaat erover dat ze method acting lessen nam, en die leraar was vrij close met haar, en was helemaal wild van haar acteren, jammer genoeg heeft ze het nooit mogen laten zienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, veel acteurs die goed in drama zijn kunnen juist niet grappig zijn. Is een kunst inderdaad.
En wat is de naam van die docu?
quote:
Ik heb ook deze poster, weet niet of je de aflevering waar die poster in zit al gezien hebt though.quote:
Goed, ik zet hem op de lijst!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:58 schreef Kally het volgende:
Goed daar heb ik 6 weken voor nodig
Er zijn er nogal veel
The Last Sessions is ook mooi, over haar en haar laatste psycholoog.
Die beelden, wat was die vrouw mooi
http://www.thinkgeek.com/geektoys/cubegoodies/8cff/?srp=9quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Nee nog niet, maar die poster is wel badass.
Ik wil die sonic screwdriver.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.thinkgeek.com/geektoys/cubegoodies/8cff/?srp=9
Straks duren de Ice Age films in totaal langer dan de ijstijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zolang er mensen blijven komen, uitmelken hè
Costarring Michael Fassbenders piemel.quote:
heel thinkgeek is dat inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.thinkgeek.com/geektoys/collectibles/dc6b/
Dingen die ik niet per se nodig heb maar wel wil.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Costarring Michael Fassbenders piemel.
Zucht, ik moet ook nog steeds, Hij lijkt me zooooo vet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bella, had je Prometheus eigenlijk al gezien? Ik moet nog steeds
Ik ken heel Micheal Fassbender nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Costarring Michael Fassbenders piemel.
Gezellig en lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
Wij gaan vanavond ff seizoen 2 van Hawaï five-O er doorheen knallen, onder het genot van toastjes
Heb je Inglourious Basterds gezien?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken heel Micheal Fassbender niet
Maar blote mannen dus
Ohhh ja, hmm die wil ik nog een keer zien, wat een filmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je Inglourious Basterds gezien?
Dan is hij die Engelsman, in die kelder.
Bazenfilm was datquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je Inglourious Basterds gezien?
Dan is hij die Engelsman, in die kelder.
Inderdaad, heb al twee keer Alien opnieuw bekeken ter voorbereidingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zucht, ik moet ook nog steeds, Hij lijkt me zooooo vet.
Ja want Scott zei dat dit geen prequel of wat dan ook van Alien was maar kom op zeg, die Shaw is duidelijk de reincarnatie van Ripley, een android, en dat bedrijf.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, heb al twee keer Alien opnieuw bekeken ter voorbereiding
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Vooral nu ik op Reddit een samenvatting vond van Michael Fassbender's rol in Prometheus
[ afbeelding ]
uhuh, ben benieuwd hoe hij zich daar uit gaat lullenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja want Scott zei dat dit geen prequel of wat dan ook van Alien was maar kom op zeg, die Shaw is duidelijk de reincarnatie van Ripley, een android, en dat bedrijf.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ben benieuwd hoe hij zich daar uit gaat lullen![]()
Een klasgenoot van me lijkt heel erg op hem trouwens, het is eng, haar ook op dezelfde manier.
[ afbeelding ]
Hij is ook nog eens een perfecte tweeling, en hij ziet er uit als een Duitse propagandaposter uit de jaren 40![]()
Oh dat is toch zo mooi he, die ventquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
Het is Sherlock Holmes geworden, en Stephen Fry
do wantquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Alien Chestburster knuffel
[ afbeelding ]
Ja nu is het weer Martha Jones? Noble komt later weer idd.quote:
Nee, misschien als ik de laatste heb gezien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
Meest rare Doctor's companion tot nu toe geloof ik, maar wel prachtig
Heb je de oude series ook gekeken eigenlijk?
Martha komt ook nog een paar keer buurten, en je hebt de spinoff van Captain Jack Harkness, Torchwood. Als je klaar bent met Dr Who, moet je die maar eens gaan kijken, die is ook tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nu is het weer Martha Jones? Noble komt later weer idd.
Maar ze is echt geniaal ja.
Alle oue series, van dokter 1 tm 8, heb ze zelf ook nog niet gezien, maar wil het wel. 60's Daleks special effects gaat schitterend wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, misschien als ik de laatste heb gezien.
Welke precies?
Jack Harkness, baas.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Martha komt ook nog een paar keer buurten, en je hebt de spinoff van Captain Jack Harkness, Torchwood. Als je klaar bent met Dr Who, moet je die maar eens gaan kijken, die is ook tof
Ik zag wel een plaatje met één echte Dalek en voor de rest allemaal kartonnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle oue series, van dokter 1 tm 8, heb ze zelf ook nog niet gezien, maar wil het wel. 60's Daleks special effects gaat schitterend worden
Yes, dat dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag wel een plaatje met één echte Dalek en voor de rest allemaal kartonnen.
Torchwood begint een beetje luchtig, is wel tof, maar het wordt steeds dramatischer, en verandert van een verhaalboog-per-aflevering naar een lange verhaalboog over een seizoen, wat echt tof is voor de diepgang.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jack Harkness, baas.
Maar die wil ik ook graag zien inderdaad.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Renesite het volgende:
Tjee. Gewoon even een avondje tippelen, Bella.
Jij gedaan?quote:
Wat een snoepje, die wil ikquote:
OMGquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar liefje, je moeder is zeker thuis
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie wil sexen met mij?
Nee, rene, jij niet
Tis zijn toetsen bordquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef Renesite het volgende:
Ik word gedegradeerd.
Niet René
Niet Rene
Maar rene.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef Renesite het volgende:
Ik vind Simone met haar mannelijke shirt woestaantrekkelijk.
Beter dan die ene die nu hamkaaschips eet met een grommend gezicht. Brrr.quote:
Wil jij geen chips dan, straks stinkt hij alleenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beter dan die ene die nu hamkaaschips eet met een grommend gezicht. Brrr.
Patserquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm, wil ik mijn uren van werk bijwerken in mijn worddocumentje.
Staat natuurlijk nog op mijn andere laptop... morgen eens overzetten.
Pat we worden collega'squote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm, wil ik mijn uren van werk bijwerken in mijn worddocumentje.
Staat natuurlijk nog op mijn andere laptop... morgen eens overzetten.
Heus niet!quote:
Zo ben ik met mijn administratiequote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heus niet!
Dan zou ik zeggen:
JEZUS MENSEN, IK HEB ZOVEEL GELD UITGEGEVEN AAN EEN NIEUWE LAPTOP. GELUKKIG KRIJG IK MAANDAG LOON, DAN KAN IK ER NOG 2 HALEN!
Maar he, zo ben ik niet!
Ik heb een map. Twee gaatjes in poeren en hopla.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
Zo
[..]
Zo ben ik met mijn administratie
Ik hou alles bij per maand
Yessquote:
Ja heb ik ook, maar inkomsten en uitgaven bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een map. Twee gaatjes in poeren en hopla.
Alleen mijn declaraties moet ik ff bijhouden in een adjendaa
Ik zit nu aan mijn eerste wijntjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Renesite het volgende:
Ach, en daarnaast: je kan beter bijhouden hoeveel je werk dan bijhouden hoeveel je drinkt
D'r zit drank in m'n taartje, telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, maar inkomsten en uitgaven bedoel ik
[..]
Ik zit nu aan mijn eerste wijntje
Hahahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yess
Oke ik moet nog ff solliciteren maar dat moet wel lukkenWie wil er nu geen sprietje van 1.60 om vakken te vullen?
Daar ben je toch te jong voor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
D'r zit drank in m'n taartje, telt dat ook?
Ik had ook iets lopen bij de AH, maar dan zou m'n vriendje m'n leidinggevende worden.. Laten we dat maar niet doenquote:
Nu nog taart? En ja dat teltquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
D'r zit drank in m'n taartje, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |