Even op dat linkje van Zero klikken, je kan in de instellingen nu de "volg topic" knop weer terug omzetten naar een TVPknop, "stop volgen" is dan dus veranderd in dat, dus ik moest lachenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde vanavond een verhaal, ik moest echt zo lachen, stapt een meisje een bibliotheek binnen, geeft een loeiharde hik zodat echt iedereen naar haar kijkt, en valt vervolgens van de trap af![]()
Had ik zelf kunnen zijnquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde vanavond een verhaal, ik moest echt zo lachen, stapt een meisje een bibliotheek binnen, geeft een loeiharde hik zodat echt iedereen naar haar kijkt, en valt vervolgens van de trap af![]()
quote:
Welke?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe platen besteld, platenboer stond even te kijken van wat ik wilde hebben
New Order.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 is een single van New Order - Blue Monday
De andere is het album 4x4=12 van Deadmau5
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef Kally het volgende:
Oh btw mijn vriendin van vorige week is nog steeds samen met die gozer hoor![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef Kally het volgende:
Oh btw mijn vriendin van vorige week is nog steeds samen met die gozer hoor![]()
Verleden week vriendin via wa, ik geloof dat ik vrijgezel benquote:
Oh datquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Verleden week vriendin via wa, ik geloof dat ik vrijgezel ben
Maar het is opgelost
Ik hoor het volgende week tot in detail denk ik, ga ik naar haar toe, maar denk dat nachtje afkoelen goed wasquote:
quote:
quote:
Jaaaaa! Gezien m'n muzieksmaak raar dat dit spul me echt in vervoering brengt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, en als Raise Your Weapon overgaat in dat dubstep stuk
En Cthulu Sleeps
yes, het hele album Cerimonials staat al weken op m'n telefoon, ineens weer gaan luisteren sinds die GoT trailerquote:
Uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wist het! Voelt goed dat men mij, gezien de enquete, als een wijs man inschat. En het bevestigd wordt.
quote:
Vond dat echt een baggerfilmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Scene uit een horrorfilm, The Cell
Dat welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het ook, maar die gif is priceless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |