* op lijstje noteertquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb vandaag The Vow gezien. Wel een apart gegeven. Je bent gelukkig, met iemand getrouwd. En dan krijg je een ongeluk. Je komt er goed vanaf, maar je vrouw weet alleen nog dingen voor jouw tijd.
Doe je em wel mee tekort. Smaakgevoelig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
Hij heeft een 6,2 op imdb, dat zegt al genoeg, dat krijg je al als je acteurs zelfstandig kunnen ademen met hun mond dicht
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, The Cell krijt een 6,2, maar Vanilla Sky maar een 6,8?
true, true, maar das meteen het hele internet ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:21 schreef Bellatrix het volgende:
Op IMDB zitten echt de grootste mongolen van de wereld, dus daar moet je siewosie niet veel waarde aan hangen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
true, true, maar das meteen het hele internet ook
No shit, maar procentueelgewijs ook, omdat toen niet iedere twaalfjarige met z'n actionman in z'n neus peuterend achter de pc zat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ja hoe minder mensen, hoe minder idioten.
Nee eigenlijk niet, ik voel me ook vreselijk machteloos, het enige wat ik nu kan doen is een bed aanbieden als het rijden Laysa te veel wordt, ze leest wel jullie reactie nu en die doen goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Fuckk, krijg er direct een naar gevoel van in m'n buik. Fijn dat je dat vertelt, kunnen wie iets doen?
Komt hij ook, als er 1 een vechter is, is hij het welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn dat het even voor een lichtpuntje zorgt. Die leuke knakker moet er bovenop komen, echt!!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
En toen deed ik het enige dat ik kon doen, photoshop tribute
[ afbeelding ]
angrykardinaalvogel?
Right back at ya!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:07 schreef Laysa het volgende:
![]()
Liefdevolle en hartverwarmde mensjes...
Ik ga pitten![]()
En sieperdepiep love you![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
En toen deed ik het enige dat ik kon doen, photoshop tribute
[ afbeelding ]
angrykardinaalvogel?
Bah.quote:
He gadverquote:
Foto faalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:24 schreef PatriQue89 het volgende:
ZwabberEen Macbook Pro
Nee, dit is mijn kindje:
[ afbeelding ]
Asus K55A-SX007V
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt dit.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:10 schreef Zeroku het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt dit.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Lekker tochquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:42 schreef Lutte het volgende:
Pas een krap uurtje wakker en net uit bed..
Ik krap 10 minuutjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:42 schreef Lutte het volgende:
Pas een krap uurtje wakker en net uit bed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |