Ik heb ook deze poster, weet niet of je de aflevering waar die poster in zit al gezien hebt though.quote:
Goed, ik zet hem op de lijst!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:58 schreef Kally het volgende:
Goed daar heb ik 6 weken voor nodig
Er zijn er nogal veel
The Last Sessions is ook mooi, over haar en haar laatste psycholoog.
Die beelden, wat was die vrouw mooi
http://www.thinkgeek.com/geektoys/cubegoodies/8cff/?srp=9quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Nee nog niet, maar die poster is wel badass.
Ik wil die sonic screwdriver.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.thinkgeek.com/geektoys/cubegoodies/8cff/?srp=9
Straks duren de Ice Age films in totaal langer dan de ijstijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zolang er mensen blijven komen, uitmelken hè
Costarring Michael Fassbenders piemel.quote:
heel thinkgeek is dat inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.thinkgeek.com/geektoys/collectibles/dc6b/
Dingen die ik niet per se nodig heb maar wel wil.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Costarring Michael Fassbenders piemel.
Zucht, ik moet ook nog steeds, Hij lijkt me zooooo vet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bella, had je Prometheus eigenlijk al gezien? Ik moet nog steeds
Ik ken heel Micheal Fassbender nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Costarring Michael Fassbenders piemel.
Gezellig en lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
Wij gaan vanavond ff seizoen 2 van Hawaï five-O er doorheen knallen, onder het genot van toastjes
Heb je Inglourious Basterds gezien?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken heel Micheal Fassbender niet
Maar blote mannen dus
Ohhh ja, hmm die wil ik nog een keer zien, wat een filmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je Inglourious Basterds gezien?
Dan is hij die Engelsman, in die kelder.
Bazenfilm was datquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je Inglourious Basterds gezien?
Dan is hij die Engelsman, in die kelder.
Inderdaad, heb al twee keer Alien opnieuw bekeken ter voorbereidingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zucht, ik moet ook nog steeds, Hij lijkt me zooooo vet.
Ja want Scott zei dat dit geen prequel of wat dan ook van Alien was maar kom op zeg, die Shaw is duidelijk de reincarnatie van Ripley, een android, en dat bedrijf.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, heb al twee keer Alien opnieuw bekeken ter voorbereiding
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Vooral nu ik op Reddit een samenvatting vond van Michael Fassbender's rol in Prometheus
[ afbeelding ]
uhuh, ben benieuwd hoe hij zich daar uit gaat lullenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja want Scott zei dat dit geen prequel of wat dan ook van Alien was maar kom op zeg, die Shaw is duidelijk de reincarnatie van Ripley, een android, en dat bedrijf.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ben benieuwd hoe hij zich daar uit gaat lullen![]()
Een klasgenoot van me lijkt heel erg op hem trouwens, het is eng, haar ook op dezelfde manier.
[ afbeelding ]
Hij is ook nog eens een perfecte tweeling, en hij ziet er uit als een Duitse propagandaposter uit de jaren 40![]()
Oh dat is toch zo mooi he, die ventquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
Het is Sherlock Holmes geworden, en Stephen Fry
do wantquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Alien Chestburster knuffel
[ afbeelding ]
Ja nu is het weer Martha Jones? Noble komt later weer idd.quote:
Nee, misschien als ik de laatste heb gezien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
Meest rare Doctor's companion tot nu toe geloof ik, maar wel prachtig
Heb je de oude series ook gekeken eigenlijk?
Martha komt ook nog een paar keer buurten, en je hebt de spinoff van Captain Jack Harkness, Torchwood. Als je klaar bent met Dr Who, moet je die maar eens gaan kijken, die is ook tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nu is het weer Martha Jones? Noble komt later weer idd.
Maar ze is echt geniaal ja.
Alle oue series, van dokter 1 tm 8, heb ze zelf ook nog niet gezien, maar wil het wel. 60's Daleks special effects gaat schitterend wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, misschien als ik de laatste heb gezien.
Welke precies?
Jack Harkness, baas.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Martha komt ook nog een paar keer buurten, en je hebt de spinoff van Captain Jack Harkness, Torchwood. Als je klaar bent met Dr Who, moet je die maar eens gaan kijken, die is ook tof
Ik zag wel een plaatje met één echte Dalek en voor de rest allemaal kartonnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle oue series, van dokter 1 tm 8, heb ze zelf ook nog niet gezien, maar wil het wel. 60's Daleks special effects gaat schitterend worden
Yes, dat dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag wel een plaatje met één echte Dalek en voor de rest allemaal kartonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |