Inderdaad, heb al twee keer Alien opnieuw bekeken ter voorbereidingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zucht, ik moet ook nog steeds, Hij lijkt me zooooo vet.
Ja want Scott zei dat dit geen prequel of wat dan ook van Alien was maar kom op zeg, die Shaw is duidelijk de reincarnatie van Ripley, een android, en dat bedrijf.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, heb al twee keer Alien opnieuw bekeken ter voorbereiding
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Vooral nu ik op Reddit een samenvatting vond van Michael Fassbender's rol in Prometheus
[ afbeelding ]
uhuh, ben benieuwd hoe hij zich daar uit gaat lullenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja want Scott zei dat dit geen prequel of wat dan ook van Alien was maar kom op zeg, die Shaw is duidelijk de reincarnatie van Ripley, een android, en dat bedrijf.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ben benieuwd hoe hij zich daar uit gaat lullen![]()
Een klasgenoot van me lijkt heel erg op hem trouwens, het is eng, haar ook op dezelfde manier.
[ afbeelding ]
Hij is ook nog eens een perfecte tweeling, en hij ziet er uit als een Duitse propagandaposter uit de jaren 40![]()
Oh dat is toch zo mooi he, die ventquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
Het is Sherlock Holmes geworden, en Stephen Fry
do wantquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Alien Chestburster knuffel
[ afbeelding ]
Ja nu is het weer Martha Jones? Noble komt later weer idd.quote:
Nee, misschien als ik de laatste heb gezien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
Meest rare Doctor's companion tot nu toe geloof ik, maar wel prachtig
Heb je de oude series ook gekeken eigenlijk?
Martha komt ook nog een paar keer buurten, en je hebt de spinoff van Captain Jack Harkness, Torchwood. Als je klaar bent met Dr Who, moet je die maar eens gaan kijken, die is ook tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nu is het weer Martha Jones? Noble komt later weer idd.
Maar ze is echt geniaal ja.
Alle oue series, van dokter 1 tm 8, heb ze zelf ook nog niet gezien, maar wil het wel. 60's Daleks special effects gaat schitterend wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, misschien als ik de laatste heb gezien.
Welke precies?
Jack Harkness, baas.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Martha komt ook nog een paar keer buurten, en je hebt de spinoff van Captain Jack Harkness, Torchwood. Als je klaar bent met Dr Who, moet je die maar eens gaan kijken, die is ook tof
Ik zag wel een plaatje met één echte Dalek en voor de rest allemaal kartonnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle oue series, van dokter 1 tm 8, heb ze zelf ook nog niet gezien, maar wil het wel. 60's Daleks special effects gaat schitterend worden
Yes, dat dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag wel een plaatje met één echte Dalek en voor de rest allemaal kartonnen.
Torchwood begint een beetje luchtig, is wel tof, maar het wordt steeds dramatischer, en verandert van een verhaalboog-per-aflevering naar een lange verhaalboog over een seizoen, wat echt tof is voor de diepgang.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jack Harkness, baas.
Maar die wil ik ook graag zien inderdaad.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Renesite het volgende:
Tjee. Gewoon even een avondje tippelen, Bella.
Jij gedaan?quote:
Wat een snoepje, die wil ikquote:
OMGquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar liefje, je moeder is zeker thuis
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie wil sexen met mij?
Nee, rene, jij niet
Tis zijn toetsen bordquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef Renesite het volgende:
Ik word gedegradeerd.
Niet René
Niet Rene
Maar rene.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef Renesite het volgende:
Ik vind Simone met haar mannelijke shirt woestaantrekkelijk.
Beter dan die ene die nu hamkaaschips eet met een grommend gezicht. Brrr.quote:
Wil jij geen chips dan, straks stinkt hij alleenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beter dan die ene die nu hamkaaschips eet met een grommend gezicht. Brrr.
Patserquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm, wil ik mijn uren van werk bijwerken in mijn worddocumentje.
Staat natuurlijk nog op mijn andere laptop... morgen eens overzetten.
Pat we worden collega'squote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm, wil ik mijn uren van werk bijwerken in mijn worddocumentje.
Staat natuurlijk nog op mijn andere laptop... morgen eens overzetten.
Heus niet!quote:
Zo ben ik met mijn administratiequote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heus niet!
Dan zou ik zeggen:
JEZUS MENSEN, IK HEB ZOVEEL GELD UITGEGEVEN AAN EEN NIEUWE LAPTOP. GELUKKIG KRIJG IK MAANDAG LOON, DAN KAN IK ER NOG 2 HALEN!
Maar he, zo ben ik niet!
Ik heb een map. Twee gaatjes in poeren en hopla.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
Zo
[..]
Zo ben ik met mijn administratie
Ik hou alles bij per maand
Yessquote:
Ja heb ik ook, maar inkomsten en uitgaven bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een map. Twee gaatjes in poeren en hopla.
Alleen mijn declaraties moet ik ff bijhouden in een adjendaa
Ik zit nu aan mijn eerste wijntjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Renesite het volgende:
Ach, en daarnaast: je kan beter bijhouden hoeveel je werk dan bijhouden hoeveel je drinkt
D'r zit drank in m'n taartje, telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, maar inkomsten en uitgaven bedoel ik
[..]
Ik zit nu aan mijn eerste wijntje
Hahahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yess
Oke ik moet nog ff solliciteren maar dat moet wel lukkenWie wil er nu geen sprietje van 1.60 om vakken te vullen?
Daar ben je toch te jong voor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
D'r zit drank in m'n taartje, telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |