abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 21:36:42 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_113253312

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 22-06-2012 21:45:36 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:37:00 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253330
Anyway! Verslagje dus.

Kwamen ruim op tijd aan, nummers gehaald en gewacht. Zagen al vrij snel m'n vader en VKV :D Echt tof om haar tegen te komen O+.
Nog beetje opgewarmd en gerekt en gestrekt. Naar de start gegaan en daar gestaan met z'n 4en :Y

Maargoed, hup, van start.

Stonden vrij achteraan en dad+Yur+VKV gingen er supersnel vandoor :D. Maar ik had een opdracht gekregen: Rustig starten, na 3 km kijken of je kan versnellen. Zo gezegd, zo gedaan.
1e km: Alleen maar ingehaald door mensen, hoorde zelfs de bezemwagen paar honderd meter achter me :D.
Kmtijd: 6:17 min
2e km: Nou, gaat best lekker, even stapje terug gedaan ivm 'moet nog een stuk lopen'. Liep praktisch alleen ;(.
Kmtijd: 6:26 min
3e km: Bleh, laaange rechte stukken. Verstand op nul gezet en nagedacht over m'n loophouding. Kreeg last van m'n blaar op m'n wijsteen, dus iets meer op middenvoet gaan lopen dmv kleinere stapjes. Voelde me verder top.
Kmtijd: 6:30 min
4e km: Ok, nu mag ik versnellen want ik voel me goed! Hup, eindelijk groepje vrouwen voorbij en gaan :D
Kmtijd: 6:20 min
5e km: Nog maar 1 km!! GAAN! Niet nadenken, extra kracht bij afzetten en volhouden! *werd ondertussen ingehaald door de winnaar v/d 10km*. Laatste stuk nog aangemoedigd door Yur z'n loopgroeptrainer O+
Kmtijd: 5:50 min

*O* *O* *O*

En ZO stabiel gelopen! :o Enige wat je bij Endomondo ziet is een kriegeltje bij 17 min. Moest mensen ineens ontwijken bij de drankenpost, irritant.

Had nog gerust verder kunnen lopen, geen pijntjes of wat dan ook. Enne..hardlopen terwijl je ongesteld bent? *) :P
http://connect.garmin.com/activity/191611481

Excuus voor het lange verhaal :@ Ben nogal enthousiast :+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:37:13 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253341
Slacker, heb je nog een haas nodig? ;)
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 21:37:24 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_113253344
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet in :Y voor de Bridge to Bridge mist geloof ik nog een en ander ;)

quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Anyway! Verslagje dus.

Kwamen ruim op tijd aan, nummers gehaald en gewacht. Zagen al vrij snel m'n vader en VKV :D Echt tof om haar tegen te komen O+.
Nog beetje opgewarmd en gerekt en gestrekt. Naar de start gegaan en daar gestaan met z'n 4en :Y

Stonden vrij achteraan en dad+Yur+VKV gingen er supersnel vandoor :D. Maar ik had een opdracht gekregen: Rustig starten, na 3 km kijken of je kan versnellen. Zo gezegd, zo gedaan.
1e km: Alleen maar ingehaald door mensen, hoorde zelfs de bezemwagen paar honderd meter achter me :D.
2e km: Nou, gaat best lekker, even stapje terug gedaan ivm 'moet nog een stuk lopen'. Liep praktisch alleen ;(.
3e km: Bleh, laaange rechte stukken. Verstand op nul gezet en nagedacht over m'n loophouding. Kreeg last van m'n blaar op m'n wijsteen, dus iets meer op middenvoet gaan lopen dmv kleinere stapjes. Voelde me verder top.
4e km: Ok, nu mag ik versnellen want ik voel me goed! Hup, eindelijk groepje vrouwen voorbij en gaan :D
5e km: Nog maar 1 km!! GAAN! Niet nadenken, extra kracht bij afzetten en volhouden! *werd ondertussen ingehaald door de winnaar v/d 10km*. Laatste stuk nog aangemoedigd door Yur z'n loopgroeptrainer O+

*O* *O* *O*

En ZO stabiel gelopen! :o Enige wat je bij Endomondo ziet is een kriegeltje bij 17 min. Moest mensen ineens ontwijken bij de drankenpost, irritant.

Had nog gerust verder kunnen lopen, geen pijntjes of wat dan ook. Enne..hardlopen terwijl je ongesteld bent? *) :P

Super leuk verslag *O* nu wil ik ook rennen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:39:55 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
_O-
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:16 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253473
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Och en niet alleen tijdens het lopen. Kan op elk moment van de dag wel een steekje of pijntje voelen.
Genoeg pijntjes en steekjes iedere dag idd :Y maar als ik echt niet fit ben (zoals vandaag) dan trek ik, met moeite, wel de grens. Rust nemen en morgen weer kijken.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:18 #7
239590 Nero22
Smile!
pi_113253476
YUR en GotC, top!
*O* cheerlie-groen.gif
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:25 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253490
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet in :Y voor de Bridge to Bridge mist geloof ik nog een en ander ;)

[..]

Super leuk verslag *O* nu wil ik ook rennen!!
Is dat een hint, die BtB? :+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:38 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253505
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
ik had je graag als haas gehad voor zondag
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:59 #10
365000 Rammelaartje
pi_113253521
Gotc wat goed dat je zo rustig kan blijven als je zo achteraan loopt :) En waren de anderen zo snel? Vind jouw tijd helemaal niet slecht namelijk?!
Boek je safari bij Beekse BergenVoordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:10 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113253530
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ho even, een pijntje vind ik iets anders dan een verkoudheid ;)
ik ben zowat chronisch verkouden, maar soms een tikje erger dan anders. ik kon gewoon ademen, had geen last van tranende ogen of wat ook. Het is alleen een 'vol' gevoel in m'n voorhoofd. En ik weet wat het is, en ik weet ook dat ik er morgen weer vanaf ben (ben geopereerd aan bijholte onstekingen). Het is bij mij echt one day fly dat soort dingen tegenwoordig. Ik voelde me goed genoeg toen ik startte, alleen allengs het rennen werd het zwaarder dan ik had verwacht.

Leuk verslag GotC!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:27 #12
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_113253547
Even terug komende (hoi overigens) op het 'pijntje/verkoudheid' verhaal..

Koorts is n ander verhaal, maar veel dingen kun je best mee doorlopen, ook wel met verkoudheid..

Ik ben astmatisch, als ik op elk moment dat ik het benauwd had stopte had ik sowieso al 8 jaar stilgezeten in plaats van door te sporten.
Gewoon een beetje doorzetten.. Soms gaat dat te ver en dan begin ik duizelig te worden, dan stop ik heus wel, maar benauwd tijdens inspanning is nu eenmaal zo. Wil ik toch een conditie opbouwen zal ik daar doorheen moeten.. Dat is dan maar zo, ik wil niet niksdoen.. en mede daarom heb k ook veel sporten geprobeerd.. waaronder waterpolo en boksen, toch niet de minste, inspanningstechnisch gezien.

Kort gezegd: Let op je eigen lichaam, maar daag het zo af en toe ook uit om grenzen op te zoeken.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:38 #13
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113253555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Slacker....
SPOILER
Mijn week kon beter, ben wat iebel aan het zijn.

@YUR ik heb een schildpad nodig! }:|
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:46 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253559
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik had je graag als haas gehad voor zondag
Als dat eens zou kunnen he :)
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:42:08 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Mijn week kon beter, ben wat iebel aan het zijn.

@YUR ik heb een schildpad nodig! }:|
:*
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 21:42:12 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_113253583
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Is dat een hint, die BtB? :+
Natuurlijk!! Dat wordt een grote Fok! meet *O* De Arnhemse variant van de CPC
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:42:16 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253586
quote:
Anyway! Verslagje dus.

*O* *O* *O*

Tof!! *O*
Fijn dat t zo goed gegaan is :)

Maare, bijna alleen lopen met een tijd ruim onder 7 min/km? Zijn die anderen allemaal zo snel dan? :X

Ik hoop toch niet dat ik helemaal achteraan loop volgende week :@
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:43:15 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef Rammelaartje het volgende:
Gotc wat goed dat je zo rustig kan blijven als je zo achteraan loopt :) En waren de anderen zo snel? Vind jouw tijd helemaal niet slecht namelijk?!
Het is zo verleidelijk om snel te starten :P Maar elke keer als ik dat doe, dan ben ik bij km 4 kapot :+. Moet zeggen dat de wedstrijden uit het E-Kwadraat Run Circuit snelle lopers aantrekken.. Liepen niet heel veel mensen achter me moet ik zeggen..

Maar, in de 1e km veel ingehaald door andere mensen. Ik heb ze echter stuk voor stuk teruggepakt bij km 4 en 5 >:)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:43:46 #19
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Als dat eens zou kunnen he :)
ja want and this might come back to bite me in the bum als alles goed gaat en ik gewoon mijn dag heb, dan hoop ik onder de 1.45 te lopen, dus een goede haas is welkom
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:44:04 #20
365000 Rammelaartje
pi_113253670
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof!! *O*

Maare, bijna alleen lopen met een tijd ruim onder 7 min/km? Zijn die anderen allemaal zo snel dan? :X

lopen we samen achteraan :P
Zavvi - Fandom en GeekgearBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVattenfall cadeau
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:44:13 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253675
Mijn lijstje van 10K's. Behalve die in Ter Heijde (strand/duinen) waren het allemaal PR's. Gaat dus een beetje hard de laatste paar weken....dit hou ik natuurlijk nooit vol! :D

F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:44:28 #22
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113253692
quote:
Anyway! Verslagje dus.

*O* *O* *O*

Ik twijfel over welke smiley ik ga gebruiken.

8-) of O+ of :s) , deze *) of ^O^ of _O_ or *O* en dan deze w/ of :Y

Of dat ik gewoon ga zeggen dat je een puike race gelopen hebt? Vooral die versnelling van 30 seconden op het laatst, dat heb je lekker gedaan!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:44:36 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253703
Oh, en Rammelaartje: ik heb idd een roze shirt voor volgende week :@

Officiële shirt is trouwens hoofdzakelijk wit, dus ik vrees dat ik toch op ga vallen :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:07 #24
365000 Rammelaartje
pi_113253730
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Yuki het volgende:
Oh, en Rammelaartje: ik heb idd een roze shirt voor volgende week :@

Officiële shirt is trouwens hoofdzakelijk wit, dus ik vrees dat ik toch op ga vallen :')
als ik m ga lopen ga ik ook nog een roze shirt kopen hoor haha :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:19 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253736
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof!! *O*

Geen zorgen meid :* Deze loopjes trekken heel veel snelle lopers aan helaas. En niet veel beginners :).

In de 1e km dacht ik nog: Hmpf, ik ga dus NOOIT meer meedoen met wedstrijden in het Westland }:|
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:26 #26
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113253744
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef YUR het volgende:

[..]

*;
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:29 #27
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253747
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

lopen we samen achteraan :P
Ja, wij hadden even GMTA :D

Zijn we iig niet alleen O+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:51 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253760
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben zowat chronisch verkouden, maar soms een tikje erger dan anders. ik kon gewoon ademen, had geen last van tranende ogen of wat ook. Het is alleen een 'vol' gevoel in m'n voorhoofd. En ik weet wat het is, en ik weet ook dat ik er morgen weer vanaf ben (ben geopereerd aan bijholte onstekingen). Het is bij mij echt one day fly dat soort dingen tegenwoordig. Ik voelde me goed genoeg toen ik startte, alleen allengs het rennen werd het zwaarder dan ik had verwacht.

stoppen met je gepiep en gemekker...
we gaan hier gewoon verder met het vieren van de PR's hier
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:46:42 #29
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253803
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Het is zo verleidelijk om snel te starten :P Maar elke keer als ik dat doe, dan ben ik bij km 4 kapot :+. Moet zeggen dat de wedstrijden uit het E-Kwadraat Run Circuit snelle lopers aantrekken.. Liepen niet heel veel mensen achter me moet ik zeggen..

Maar, in de 1e km veel ingehaald door andere mensen. Ik heb ze echter stuk voor stuk teruggepakt bij km 4 en 5 >:)
Nice! >:) _O_
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:46:48 #30
365000 Rammelaartje
pi_113253805
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, wij hadden even GMTA :D

Zijn we iig niet alleen O+
GMRB (great minds run behind)
Hoesjes? Casetify!Knab - Jouw online bankBunq - bank of the free
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:47:01 #31
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_113253814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Ach, dan doe je 3 kwart op training en een kwart op karakter ;) Succes morgen!
Daarom. Het is een heel evenement morgen, dus met een beetje geluk kom ik helemaal in de rush van de runners high en de energie van de anderen, dan moet het goed komen!

Om mezelf maar even een schop onder mijn kont te geven :D.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:47:17 #32
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253830
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik twijfel over welke smiley ik ga gebruiken.

8-) of O+ of :s) , deze *) of ^O^ of _O_ or *O* en dan deze w/ of :Y

Of dat ik gewoon ga zeggen dat je een puike race gelopen hebt? Vooral die versnelling van 30 seconden op het laatst, dat heb je lekker gedaan!
O+ Echt super bedankt! Heb nog nooit zo bewust gelopen en het heeft z'n vruchten afgeworpen.
Die laatste 30 sec heb ik gewoon alles laten gaan *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:47:29 #33
248287 LieLie
ISTJ
pi_113253838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef YUR het volgende:
Mijn lijstje van 10K's. Behalve die in Ter Heijde (strand/duinen) waren het allemaal PR's. Gaat dus een beetje hard de laatste paar weken....dit hou ik natuurlijk nooit vol! :D

[ afbeelding ]
Wel een kenner dan, die trainer ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:48:17 #34
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253873
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

als ik m ga lopen ga ik ook nog een roze shirt kopen hoor haha :D
Cool *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:48:54 #35
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113253906
YUR!! 4:30 in de laatste KM!!!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:23 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
Ja, zonder bewust een eindsprint in te zetten :D
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:40 #37
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253946
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:46 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

GMRB (great minds run behind)
Whahahaha _O-

Vind GotC ook wel een GM dan. Echt top om te zien dat haar strategie werkt.

Mag ik m kopiëren? ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:45 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253952
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
En hij heeft nog geposeerd voor de foto tijdens die laatste 100 meter :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:57 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253964
wachten, wachten, wachten....waar blijft VKV met haar tijd..??
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:58 #40
248287 LieLie
ISTJ
pi_113253965
Mijn meneer heeft woensdag trouwens nog alleen gelopen. Liep zich helemaal kapot :P wel nette tijd, maar toch niet zo slecht dat we samen lopen. Traint hij ook rustig ;)
Knab - Jouw online bankHoesjes? Casetify!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:50:37 #41
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113254002
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

Whahahaha _O-

Vind GotC ook wel een GM dan. Echt top om te zien dat haar strategie werkt.

Mag ik m kopiëren? ;)
O+!

Graag zelfs ;) Kreeg de opdracht van Yur mee :D. Hij kent me. Snel starten = funest
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:50:44 #42
248287 LieLie
ISTJ
pi_113254009
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GotC het volgende:

[..]

Je hebt een UI of je hebt geen UI :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:50:51 #43
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113254014
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GotC het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen! :D

Tof YUR! :)
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:01 #44
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113254019
Lekker hoor Yur en GotC! Vette records!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:16 #45
342418 VKV
Plausibel
pi_113254031
Wat een tijden lees ik, top zeg YUR en GotC! _O_ Leuk verslag ook!

Zoals gezegd ging ik naar de Oranjeloop met de hoop onder de 30 minuten te lopen.
Samen met een deel van het gezin naar Kwintsheul afgereisd, daar ongeveer een kwartier rondgereden tot we een parkeerplaats hadden gevonden. Gelukkig was al goed te horen waar we moesten wezen voor de start & inschrijving, want in Kwintsheul ben ik echt verre van bekend.
Bij de inschrijving stond een lange rij, dus maar gewoon achteraan aangesloten. Stond een beetje dromerig te wezen toen ineens GotC en YUR naast me stonden _O- Erg leuk O+

Het was flink dringen bij de start aangezien de 5 en 10 km lopers tegelijk op dezelfde plek moesten beginnen, er waren zelfs vijf man bezig iedereen achter de startlijn te duwen :P
BAM! Kwam vrij onverwachts het startschot. Duurde ongeveer 20 seconden voor ik de startlijn over kon maargoed :P
1e kilometer: Bochtjes, dus flink ellebogenwerk verricht om in de binnenbochten te komen. Merkte dat ik vrij snel gestart was, maargoed het is heel lastig om níet mee te lopen met alle andere mensen, vooral zonder apparatuur waarmee je je eigen snelheid kan bijhouden.
2e kilometer: Zijn die stomme bochten nou eens klaar?? Ah gelukkig, daar is de Hoenderparklaan, even lekker rechtdoor. Ohh shitt....
3e kilometer: Helloooooo steken in m'n zij! Deed echt verschrikkelijk veel pijn... heb zelf 10 stappen gewandeld :$ Ik ben slooooom
4e kilometer: Godsamme waar ben ik aan begonnen, kutzooi, waarom tilt niemand me op en neemt me mee?! WAAROM haalt iederéén me in? Ik eindig vast met 40 minuten op de klok ofzo.
4,5 kilometer: Ok klein stukkie nog...moet kunnen (op dit punt dacht ik de pijn gewoon weg)...rustig ademhalen...
4,8 kilometer: Oh god allemaal publiek, OK VOLLE SPRINT!!
4,9 kilometer: WTF zie ik daar nu serieus 29 minuut nogwat op de klok? :o
5 kilometer: Stralende lach vanwege een tijd van ongeveer 29,5 minuut :D :D Dat is de beste tijd die ik ooit gelopen heb!!! Oh god alles doet pijn.

:D :D

Had echt alles gegeven _O- Kon amper staan nog :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:23 #46
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113254038
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Geen zorgen meid :* Deze loopjes trekken heel veel snelle lopers aan helaas. En niet veel beginners :).

In de 1e km dacht ik nog: Hmpf, ik ga dus NOOIT meer meedoen met wedstrijden in het Westland }:|
Ah, vandaar. Thanks voor de geruststelling ;)

Overigens onzin dat ik me druk zou maken... Ik moet gewoon voor mezelf lopen en ik weet wel dat ik niet voor in het veld zal eindigen.

Maar kan me jouw gedachten tijdens de eerste km heel goed voorstellen ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:27 #47
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113254041
En GotC ook!
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:40 #48
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113254051
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:47 schreef GotC het volgende:

[..]

O+ Echt super bedankt! Heb nog nooit zo bewust gelopen en het heeft z'n vruchten afgeworpen.
Die laatste 30 sec heb ik gewoon alles laten gaan *O*
Dat bedoelde ik niet *hihi*, je bent van 6:20 naar 5:50 gegaan op je km tijd. Heb de garmin data nog niet bekeken :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:46 #49
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113254055
En VKV! Baas! *O* _O_
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:49 #50
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113254060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen! :D

Tof YUR! :)
Foto zo'n 50 meter voor de finish

F means you're fucked
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBunq - bank of the freeBig Fish Games
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:52:12 #51
10402 STING
pi_113254078
Magere kwark met stevioside, dat is ff wennen :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:52:31 #52
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113254091
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef YUR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Frisch ende fruitig! *O*
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:52:50 #53
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_113254107
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Kiek em goan, baas!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:52:55 #54
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113254114
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef GotC het volgende:

[..]

O+!

Graag zelfs ;) Kreeg de opdracht van Yur mee :D. Hij kent me. Snel starten = funest
Dan spreek ik nu met jullie af: ik start RUSTIG met de Meidenloop. ^O^
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:53:07 #55
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_113254119
:( :( nu al een week lang een liesblessure. Allemaal door een beetje balletje trappen |:(
Hele spier aan de binnenkant van m'n bovenbeen is opgezwollen. Iemand tips om dit snel te laten herstellen? ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:53:14 #56
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113254124
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef VKV het volgende:

Zoals gezegd ging ik naar de Oranjeloop met de hoop onder de 30 minuten te lopen.
Samen met een deel van het gezin naar Kwintsheul afgereisd, daar ongeveer een kwartier rondgereden tot we een parkeerplaats hadden gevonden. Gelukkig was al goed te horen waar we moesten wezen voor de start & inschrijving, want in Kwintsheul ben ik echt verre van bekend.
Bij de inschrijving stond een lange rij, dus maar gewoon achteraan aangesloten. Stond een beetje dromerig te wezen toen ineens GotC en YUR naast me stonden _O- Erg leuk O+

Het was flink dringen bij de start aangezien de 5 en 10 km lopers tegelijk op dezelfde plek moesten beginnen, er waren zelfs vijf man bezig iedereen achter de startlijn te duwen :P
BAM! Kwam vrij onverwachts het startschot. Duurde ongeveer 20 seconden voor ik de startlijn over kon maargoed :P
1e kilometer: Bochtjes, dus flink ellebogenwerk verricht om in de binnenbochten te komen. Merkte dat ik vrij snel gestart was, maargoed het is heel lastig om níet mee te lopen met alle andere mensen, vooral zonder apparatuur waarmee je je eigen snelheid kan bijhouden.
2e kilometer: Zijn die stomme bochten nou eens klaar?? Ah gelukkig, daar is de Hoenderparklaan, even lekker rechtdoor. Ohh shitt....
3e kilometer: Helloooooo steken in m'n zij! Deed echt verschrikkelijk veel pijn... heb zelf 10 stappen gewandeld :$ Ik ben slooooom
4e kilometer: Godsamme waar ben ik aan begonnen, kutzooi, waarom tilt niemand me op en neemt me mee?! WAAROM haalt iederéén me in? Ik eindig vast met 40 minuten op de klok ofzo.
4,5 kilometer: Ok klein stukkie nog...moet kunnen (op dit punt dacht ik de pijn gewoon weg)...rustig ademhalen...
5 kilometer: Stralende lach vanwege een tijd van ongeveer 29,5 minuut :D :D Dat is de beste tijd die ik ooit gelopen heb!!! Oh god alles doet pijn.

Stoer wijf! _O_
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:53:26 #57
365000 Rammelaartje
pi_113254138
VKV en dat is nog je bruto tijd toch? Dus misschien wel 29 rond als het zo lang duurde voor je over de lijn ging!! Goed gedaan hoor!!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:53:53 #58
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113254155
quote:

Zo hoort het, doodgaan in een wedstrijd. Best feeling ever.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:53:57 #59
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113254156
VKV, wat een leuk verslag weer. En wat een schitterende tijd! *O*
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:54:16 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113254171
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet *hihi*, je bent van 6:20 naar 5:50 gegaan op je km tijd. Heb de garmin data nog niet bekeken :)
Ik ben blijer met de Garmin data :Y Eindelijk eens stabiel gelopen zonder maffe piekjes enzo. Sta eigenlijk best verbaasd van m'n laatste km tijd, voelde als een schildpad..

VKV :D _O_ Echt, wat een held ben je ook met je verslag! En onder de 30, zoals ik al zei, super!
BonprixDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 21:54:17 #61
155227 crew  Guppy
dus
pi_113254172
VKV, wat een tof verslag!! *O*

Ik zit gewoon plaatsvervangend endorfine aan te maken hierzo :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:54:19 #62
365000 Rammelaartje
pi_113254175
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dan spreek ik nu met jullie af: ik start RUSTIG met de Meidenloop. ^O^
Rode lantaarn mee :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:54:55 #63
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_113254199
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Is dat weer codetaal voor iets wat mannen niet willen weten? :')
Jij begrijpt _O_
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:55:03 #64
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113254206
quote:

Heldin!! _O_

Prachtige tijd!! *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:55:26 #65
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113254222
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Ken je die uitspraak niet?
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:55:32 #66
365000 Rammelaartje
pi_113254227
quote:

[..]

Kijk je geen tour de france :o
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:55:46 #67
248287 LieLie
ISTJ
pi_113254238
quote:

[..]

Uit de tour de france toch?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:56:21 #68
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113254263
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Je vliegt! :D

En je ziet eruit alsof je net gestart bent. "Lalala, ik heb nergens last van 8-)"
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:56:32 #69
342418 VKV
Plausibel
pi_113254277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:53 schreef Rammelaartje het volgende:
VKV en dat is nog je bruto tijd toch? Dus misschien wel 29 rond als het zo lang duurde voor je over de lijn ging!! Goed gedaan hoor!!
Ik heb geen idee wat m'n uiteindelijke tijd is O-) Zie ik hopelijk morgen!

Ik word wel een beetje verlegen van al de positieve reacties hier zeg :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:56:50 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113254291
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Floating on air O+
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoKnab - Jouw online bankZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:57:16 #71
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113254316
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben blijer met de Garmin data :Y Eindelijk eens stabiel gelopen zonder maffe piekjes enzo. Sta eigenlijk best verbaasd van m'n laatste km tijd, voelde als een schildpad..

VKV :D _O_ Echt, wat een held ben je ook met je verslag! En onder de 30, zoals ik al zei, super!
Kan 'm alleen niet vinden via c.g.c, tres bizar. Die van YUR wel nml.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:58:19 #72
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113254375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

ZO rustig nou ook weer niet }:|

En ja, ik moest googlen :@
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:58:43 #73
365000 Rammelaartje
pi_113254392
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

ZO rustig nou ook weer niet }:|

En ja, ik moest googlen :@
Dan draag ik m met alle liefde :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:59:20 #74
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_113254425
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:55 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Kijk je geen tour de france :o
Ohja, is ook zo.
Ik ga mij even schamen in een hoekje ;(
Jij begrijpt _O_
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:00:35 #75
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113254490
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Kan 'm alleen niet vinden via c.g.c, tres bizar. Die van YUR wel nml.

Zo beter? :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:02:31 #76
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113254647
quote:
Je had 'm niet gedeeld fzo (of ik zoek stom).
Maar nette race! Morgen drink ik er een biertje op!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:03:26 #77
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113254709
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Floating on air O+
:Y Pure Cadance...

enne VKV..moordtijd!! super gelopen en dito verslag!!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:03:29 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113254714
Morgenochtend weer lekker een heel rustig duurloopje (80 minuten) met de loopgroep O+

En dan kom ik ook voor het eerst in de plus bij de challenge *G*
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:04:02 #79
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113254742
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
Morgenochtend weer lekker een heel rustig duurloopje (80 minuten) met de loopgroep O+

Nice! :)
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:04:10 #80
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113254751
nog 20weken, marathon uitlopen en dan de loopschoenen aan de wilgen want de jonkies komen gevaarlijk dicht bij
Hoesjes? Casetify!Hoesjes? Casetify!Big Fish Games
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:04:36 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113254782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
nog 20weken, marathon uitlopen en dan de loopschoenen aan de wilgen want de jonkies komen gevaarlijk dicht bij
Ja echt niet he
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:05:31 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113254838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je had 'm niet gedeeld fzo (of ik zoek stom).
Maar nette race! Morgen drink ik er een biertje op!
Ik snap t ook niet meer :D
Thanks! En proost alvast ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:05:38 #83
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113254844
VKV en GotC, leuke verslagen :D. Echt top gedaan, zulks een goede tijden :D ! En Yur, goede foto :P :D en wat een toptijd!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:05:46 #84
248287 LieLie
ISTJ
pi_113254856
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef YUR het volgende:

Zeg, ik vind het heel tof en alles dat het zo goed gaat met je lopen. Maar je kunt wel een beetje rekening houden met de rest ook. Ik bedoel, eerst loop je 10 km in 48 minuten en nu is 80 minuten een duurloop'je' :{w Beetje denigrerend in een beginnerstopic.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:06:32 #85
342418 VKV
Plausibel
pi_113254909
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef LieLie het volgende:

[..]

Zeg, ik vind het heel tof en alles dat het zo goed gaat met je lopen. Maar je kunt wel een beetje rekening houden met de rest ook. Ik bedoel, eerst loop je 10 km in 48 minuten en nu is 80 minuten een duurloop'je' :{w Beetje denigrerend in een beginnerstopic.
:D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:06:34 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113254920
quote:

[..]

Sorry LieLie, ik zal er rekening mee houden :)
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:06:46 #87
342418 VKV
Plausibel
pi_113254950
Ik ga zo maar eens m'n bed opzoeken denk _O-
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:07:26 #88
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113255013
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik snap t ook niet meer :D
Thanks! En proost alvast ;)
Ze moeten bij Garmin gewoon vriendjes maken implementeren. Owwww. Zat met een collega te praten vandaag, heeft iemand van jullie welleens training center uitgeprobeerd?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:07:29 #89
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113255016
quote:

[..]

Ja, inderdaad, laat 'm lekker opflikkeren naar het nog te openen 'wannabe pro-amateur topic' :')
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:08:07 #90
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255065
Mmm Endomondo doet maf? Bij best distances v/d wedstrijd van vanavond blijft de 5 km achterwege..strange!

Wel 4 bekertjes :D
Hoesjes? Casetify!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:08:40 #91
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113255093
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
Mmm Endomondo doet maf? Bij best distances v/d wedstrijd van vanavond blijft de 5 km achterwege..strange!

Wel 4 bekertjes :D

Ja, en jij mag YUR achterna als je zo doorgaat :{w
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:08:42 #92
342418 VKV
Plausibel
pi_113255094
Het was gewoon windkracht 7 :')

Fuck yea
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:09:19 #93
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113255130
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:06 schreef YUR het volgende:

[..]

En met die foto ook, post dan tenminste een foto waarbij je tong op je schoenen hangt, zodat we denken dat je het er tenminste nog moeilijk mee had :{w
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:09:23 #94
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113255132
Hee, misschien moeten we maar eens een eigen subforum openen?
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:09:29 #95
248287 LieLie
ISTJ
pi_113255142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Dank :* ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:09:56 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255165
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ze moeten bij Garmin gewoon vriendjes maken implementeren. Owwww. Zat met een collega te praten vandaag, heeft iemand van jullie welleens training center uitgeprobeerd?
Ja dat is een goed idee!

En de training center? Met de workouts maken enzo? Nog niet gedaan helaas :) Wel beetje mee geknutseld, was piece of cake!
Gebruik wel de 'goals' enzo :Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:10:13 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255187
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef MaLo het volgende:

[..]

En met die foto ook, post dan tenminste een foto waarbij je tong op je schoenen hangt, zodat we denken dat je het er tenminste nog moeilijk mee had :{w
Sorry, dat is mijn fout ;( :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:10:33 #98
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113255198
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef YUR het volgende:
Hee, misschien moeten we maar eens een eigen subforum openen?
:')_!
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:10:38 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255202
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef VKV het volgende:
Het was gewoon windkracht 7 :')

Fuck yea
Heerlijk die wind O+ Zal blij zijn als er geen foto's zijn gemaakt van me _O-
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:11:01 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113255225
Jongens. Ik ben ook (bijna) een Garmin eigenaar. Vond 200 EUR toch iets te gortig, maar heb nu waarschijnlijk voor VEEL minder een Forerunner 305 *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZoek je mobiel op gsmwebBonprix
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:11:42 #101
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113255262
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja dat is een goed idee!

En de training center? Met de workouts maken enzo? Nog niet gedaan helaas :) Wel beetje mee geknutseld, was piece of cake!
Gebruik wel de 'goals' enzo :Y
Ik zit me af te vragen hoe dat werkt. Heb beetje lopen spelen met iets op de website, ben benieuwd, ga dat zondag eens testen. Ga ik eens kijken of ik 5:24 kan aanhouden op de 10km.

Op de mac is het dit linkje: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=835 geen idee voor windows (of wat jullie gebruiken).
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:11:50 #102
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113255264
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Sorry, dat is mijn fout ;( :P
Ik wil die pets-smilie plaatsen maar ik weet niet hoe die moet :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:11:59 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Maraca het volgende:
Jongens. Ik ben ook (bijna) een Garmin eigenaar. Vond 200 EUR toch iets te gortig, maar heb nu waarschijnlijk voor VEEL minder een Forerunner 305 *O*
Wat fijn! *O*
Wat ga je ervan genieten zeg O+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:12:55 #104
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113255314
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Maraca het volgende:
Cool!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:13:52 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255395
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik zit me af te vragen hoe dat werkt. Heb beetje lopen spelen met iets op de website, ben benieuwd, ga dat zondag eens testen. Ga ik eens kijken of ik 5:24 kan aanhouden op de 10km.
Ben ook benieuwd, keep me posted. Ga het misschien niet enorm veel gebruiken, maar handig om te weten hoe/wat. Intervals maken op basis van hartslag of tempo of tijd of afstand.. :9
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:14:04 #106
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113255409
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat fijn! *O*
Wat ga je ervan genieten zeg O+
Ja, dat geloof ik *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:14:34 #107
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113255445
Veel plezier ermee Maraca :)
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:14:40 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113255452
Wat leuk Maraca ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:15:53 #109
365000 Rammelaartje
pi_113255507
De 610 is ook al te koop voor 270 euro! Verleidelijk!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:16:16 #110
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255523
@Slacker: Hmm, ik ga het eens eventjes downloaden! Thanks :*
Vattenfall cadeauVodafone aanbiedingenZoek je mobiel op gsmweb
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:16:31 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113255535
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, en jij mag YUR achterna als je zo doorgaat :{w
gewoon sneller lopen meiden..... :6
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:16:35 #112
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:15 schreef Rammelaartje het volgende:
:o Waar dan? Yur zit er stiekem toch wel naar te kijken :9
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:16:37 #113
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113255539
Het wordt eenzaam en alleen op zonnewijzer-eiland.
Ja doei.
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:16:59 #114
155227 crew  Guppy
dus
pi_113255557
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
*meldt :Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:17:10 #115
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113255568
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tenzij de verkoper een oplichter is en mij ook een zonnewijzer verkoopt :+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:17:15 #116
365000 Rammelaartje
pi_113255573
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef GotC het volgende:

[..]

:o Waar dan? Yur zit er stiekem toch wel naar te kijken :9
http://www.comcom.nl/p/ga(...)roduct_code=14321855

als ik google zo snel zag is ie ook die prijs bij hartslagmetershop.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:17:28 #117
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113255583
Hahhaa, geef ik jullie de windows link en download ik die zelf ook terwijl ik mac heb. Nouja, have fun ermee :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:17:42 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255596
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
En lastig, als de zon niet schijnt :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:17:51 #119
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113255608
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

*meldt :Y
*phew*
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:17:56 #120
248287 LieLie
ISTJ
pi_113255614
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

gewoon sneller lopen meiden..... :6
Een oude wijze man zei ooit dat conditie voor snelheid gaat, dus daar hou ik me nog een beetje aan ;)
Vodafone aanbiedingenVoordelig uit? Ticketveiling.nlZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:18:01 #121
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113255618
quote:
what? waar? Oww, zonder HRM
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:18:38 #122
155227 crew  Guppy
dus
pi_113255648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

http://www.comcom.nl/p/ga(...)roduct_code=14321855

als ik google zo snel zag is ie ook die prijs bij hartslagmetershop.
Dat is de variant zonder HRM-band als ik me niet vergis
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:18:48 #123
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113255659
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is de variant zonder HRM-band als ik me niet vergis
:Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:18:53 #124
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113255660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

what? waar?
279 zonder hartslagband, 309 met hartslagband

EDIT - spuit 11, 12, 13 en 14 :')
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:19:50 #125
155227 crew  Guppy
dus
pi_113255743
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*phew*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:20:54 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113255817
Hmm.. hopelijk is dit geen "too good to be true" verhaal. Verkoper reageert nu al niet meer op mijn smsjes _O-
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:21:06 #127
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113255828
binnen in 53:17!
ik hoop op endomondo pr's... we zullen zien!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:21:10 #128
347974 Dr.Sexy
pi_113255832
Er zijn 119 nieuwe berichten in dit topic. :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:21:10 #129
248287 LieLie
ISTJ
pi_113255834
Dat mijn gps op de telefoon zo onnauwkeurig is vind ik wel jammer. Maar een iphone zat al een beetje in de planning voor het einde van het jaar, dus dan wordt het wel beter :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:01 #130
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113255888
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:21 schreef LieLie het volgende:
Dat mijn gps op de telefoon zo onnauwkeurig is vind ik wel jammer. Maar een iphone zat al een beetje in de planning voor het einde van het jaar, dus dan wordt het wel beter :)
Moet zeggen dat ik de GPS van de BlackBerry beter vind dan die van de iPhone (ok, 't is wel een 3G versie)
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesKnab - Jouw online bank
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:07 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113255892
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:21 schreef Jumparound het volgende:
binnen in 53:17!
ik hoop op endomondo pr's... we zullen zien!
Very nice sir! *O*
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:10 #132
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113255896
Zo, de bak Biogarde magere kwark is leeg.
Raar spul, niet echt lekker -O-

Toch maar weer aan de Biogarde yoghurt :9 O+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:20 #133
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113255899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

jouw zonnewijzer gaat binnenkort toch in de hoek om onder het stof te raken? of heb je stiekum gesnoept?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:28 #134
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113255908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*phew*
Ik héb niet eens een horloge :') !
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:23:16 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_113255943
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

jouw zonnewijzer gaat binnenkort toch in de hoek om onder het stof te raken? of heb je stiekum gesnoept?
Nee hoor!! Vandaag weer een tientje in het doosje gestopt!! Maar tot die tijd ben ik nog lid van de zonnewijzer-club
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:23:54 #136
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113255979
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Yuki het volgende:
Zo, de bak Biogarde magere kwark is leeg.
Raar spul, niet echt lekker -O-

Toch maar weer aan de Biogarde yoghurt :9 O+
Ik vind gewone kwark ook niet lekker. Alleen vruchtenkwark. Of die kwarkjes van de Aldi met zo'n rood sausje onderin :9 . Maar dat is dan weer minder puur dan die vieze kwark :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:23:56 #137
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113255980
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik de GPS van de BlackBerry beter vind dan die van de iPhone (ok, 't is wel een 3G versie)
Gps op de 4S bevalt prima :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:24:15 #138
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113256004
quote:
Pas wel op. Daar zit geen hartslagband bij. Zat ik ook nog te bekijken vanmorgen, maar met band issie ¤309. Morgen in huis! *G*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:24:22 #139
365000 Rammelaartje
pi_113256012
Jezus wat zijn die hartslagbanden van Garmin duur! En ik dacht dat polar al duur was :o
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:24:52 #140
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113256034
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik héb niet eens een horloge :') !
:D! Wow, dan mag jij de baas van zonnewijzer-eiland zijn! *O*
Ja doei.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingSpeel mee met Lucky Day en win!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:24:54 #141
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113256035
Ow, spuit 2323455609223 ongeveer.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:25:02 #142
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113256050
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gps op de 4S bevalt prima :)
Die op de 4 bevalt ook prima. Mijn collega's zijn juist niet zo te spreken over de GPS op de BB.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:26:38 #143
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113256126
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef Rammelaartje het volgende:
Jezus wat zijn die hartslagbanden van Garmin duur! En ik dacht dat polar al duur was :o
Ja, 't is niet grappig meer als je GPS en HRM wilt :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:26:42 #144
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113256129
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik vind gewone kwark ook niet lekker. Alleen vruchtenkwark. Of die kwarkjes van de Aldi met zo'n rood sausje onderin :9 . Maar dat is dan weer minder puur dan die vieze kwark :')
Ik wil liever geen kwark met toegevoegde suiker (oh noes, not that again! :P )
Optimel kwark eet ik zo nu en dan, maar ben ook niet zo dol op de grote hoeveelheden zoetstof.

Naturel (liefst biogarde) yoghurt vind ik wel lekker :9 dan maar iets minder eiwitten, het moet wel lekker zijn :Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:26:56 #145
10402 STING
pi_113256143
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja ja, een echte hobby kost geld :7
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:27:46 #146
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113256178
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D! Wow, dan mag jij de baas van zonnewijzer-eiland zijn! *O*
Hoera :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:28:01 #147
10402 STING
pi_113256195
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Optimel kwark eet ik zo nu en dan, maar ben ook niet zo dol op de grote hoeveelheden zoetstof.

Naturel (liefst biogarde) yoghurt vind ik wel lekker :9 dan maar iets minder eiwitten, het moet wel lekker zijn :Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:28:18 #148
365000 Rammelaartje
pi_113256206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik heb nu zo'n plastic band van polar en die was iets van 50 euro met horloge erbij. Deze zijn 70 en dan heb alleen een band :o
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:28:35 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113256223
Bah, volgens mij is dit 3x niks. Mijn onderbuikgevoel zegt "wegwezen" . Balen -O-
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:28:39 #150
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113256226
Trainingcenter is Garmin connect maar dan op je eigen machine. Webbased gebruiken, kan ik ook op werk erbij O+
Vattenfall cadeauVoordelig uit? Ticketveiling.nlBig Fish Games
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:28:54 #151
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113256236
Sta op de 5e plaats @ leaderboard! *O*

En kwark.. ik vind de franse magere kwark van de AH lekker. Doe er vaak beetje muesli van Zonnatura in :Y Lekker :9.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:28:58 #152
10402 STING
pi_113256239
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
Bah, volgens mij is dit 3x niks. Mijn onderbuikgevoel zegt "wegwezen" . Balen -O-
Huh, whut?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:00 #153
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113256243
Ik hou t gewoon bij endomondo voorlopig. Garmin + hartslagmeterband is leuk, maar WAY above budget en niet echt nodig.

Zou wel eens willen weten wat m'n hartslag is, maar daarvoor kan ik misschien wel een keer de Polar van m'n pa lenen :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:14 #154
365000 Rammelaartje
pi_113256260
quote:
Even doorsparen en dan lekker bij een winkel kopen. Weet je in elk geval wat je hebt!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:14 #155
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113256261
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, das minder puur. De roeryoghurt van de Aldi vind ikzelf heel lekker, die neem ik meestal (en dan nog met een scheutje roosvicee, dus toch suiker _O- )
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:21 #156
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113256269
quote:
Gewoon afbestellen dan. Het hoeft niet hè.
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:24 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_113256271
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef GotC het volgende:
Shine shine shine!!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:27 #158
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113256274
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef STING het volgende:

[..]

Huh, whut?
2e hands Forerunner 305 aan het kopen. Alleen de verkoper reageert vaag :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:31 #159
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113256278
quote:
Dan idd niet doen meid :* Komt vast wel een andere, betere voorbij.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:29:51 #160
10402 STING
pi_113256293
quote:

En kwark.. ik vind de franse magere kwark van de AH lekker. Doe er vaak beetje muesli van Zonnatura in :Y Lekker :9.
Paar dagen geleden de magere kwark en de Franse magere kwark van de AH gekocht.
De Franse is net op, zojuist met Stevia geprobeerd. Een theelepeltje is toch een beetje veel :')
Zavvi - Fandom en GeekgearKnab - Jouw online bankBoek goedkoper bij booking.com
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:30:41 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113256339
quote:

Die kan ik ook wel proberen ja :Y

Sowieso: kwark met verse aardbeien erdoor... :9~

En ik ben enorm gedaald op t leaderboard -O-
Morgen weer een beetje inlopen :7
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:30:42 #162
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113256342
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, dan zou ik ook wachten. Het zijn toch niet de minste bedragen.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:30:44 #163
10402 STING
pi_113256345
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Gewoon laten gaan idd, komt wel weer een andere kans voorbij
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:30:45 #164
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113256346
Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan met mijn Garmin. Morgen kan ik hem als het goed is meteen uittesten. Nu al zin in :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:31:30 #165
10402 STING
pi_113256392
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Die kan ik ook wel proberen ja :Y

Sowieso: kwark met verse aardbeien erdoor... :9~
Nom :9
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:31:33 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113256397
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan met mijn Garmin. Morgen kan ik hem als het goed is meteen uittesten. Nu al zin in :D
Even wat oplaadtijd erbij rekenen he? :D *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:31:38 #167
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113256405
Hoeveel had je voor die 305 gaan betalen Maraca?
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:31:46 #168
377067 Shravani
pi_113256412
*O* *O* *O* *O*
Wat een prestaties hier vanavond!! super!!
En erg leuk om de verslagen te lezen :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:31:52 #169
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113256420
quote:

^O^
chips.... merk dus dat ik een rustdag heb die ik eigenlijk niet kan permitteren
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:32:07 #170
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113256439
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Even wat oplaadtijd erbij rekenen he? :D *O*
Jamaar, jamaar, jamaar. Hoe lang moettie dan opladen eerst? Ik vind dat de postbode vroeg moet komen!
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekMailbird - E-mail made beautifulZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:32:18 #171
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113256449
Gewoon de 610 kopen, of de 410 of de 210. Of een mooie jurk.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:32:30 #172
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113256460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef STING het volgende:

[..]

Paar dagen geleden de magere kwark en de Franse magere kwark van de AH gekocht.
De Franse is net op, zojuist met Stevia geprobeerd. Een theelepeltje is toch een beetje veel :')
Wat is Stevia? :?

Edit: gegoogled :P Suikervervanger? o|O
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:32:35 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113256462
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef slacker_nl het volgende:
Trainingcenter is Garmin connect maar dan op je eigen machine. Webbased gebruiken, kan ik ook op werk erbij O+
Ik vind de Garmin Connect heel prettig werken en er pretty uitzien :9
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:32:39 #174
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113256467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Jamaar, jamaar, jamaar. Hoe lang moettie dan opladen eerst? Ik vind dat de postbode vroeg moet komen!
uurtje ofzo aan je PC?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:33:23 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113256513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Geen idee meer _O- Ik heb 'm via het stopcontact opgeladen en pas volgende dag gebruikt
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:33:48 #176
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113256547
Verkoper woont in Rotterdam Zuid. Ja, nee.. beeld bevestigd :@ _O- Ik koop hem in de winkel. Dat is me wel het extra geld waard :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:33:52 #177
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113256552
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

uurtje ofzo aan je PC?
Oooooow. Dat valt mee. Die tijd heb ik nodig om het boekje te lezen :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:34:07 #178
365000 Rammelaartje
pi_113256579
Werkt Garmin goed met Apple?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:34:19 #179
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113256597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Maraca het volgende:
Verkoper woont in Rotterdam Zuid. Ja, nee.. beeld bevestigd :@ _O- Ik koop hem in de winkel. Dat is me wel het extra geld waard :P
Verstandig :Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:34:30 #180
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113256607
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Maraca het volgende:
Eens :D Efkes sparen meis. Is de moeite waard.
Hoesjes? Casetify!De beste bordspellen vind je bij 999 GamesANWB Verzekeringen
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:34:55 #181
10402 STING
pi_113256631
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat is Stevia? :?

Edit: gegoogled :P Suikervervanger? o|O

Ik dacht al bij mezelf, weet je zeker dat je die vraag wil stellen O-)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:35:43 #182
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113256680
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef STING het volgende:

[..]

Ik dacht al bij mezelf, weet je zeker dat je die vraag wil stellen O-)
Tuurlijk.

Ben alleen diep teleurgesteld nu natuurlijk... :+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:36:29 #183
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113256732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Oooooow. Dat valt mee. Die tijd heb ik nodig om het boekje te lezen :)
boekje lezen? ha!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:36:51 #184
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113256752
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef Rammelaartje het volgende:
Werkt Garmin goed met Apple?
Stroom werkt beter dan fruit.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:38:23 #185
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113256830
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Eens :D Efkes sparen meis. Is de moeite waard.
Ja, wat dat betreft vertrouw ik heel erg op mijn gevoel. :@
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:38:39 #186
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113256849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

boekje lezen? ha!
Ik had op invoeren gedrukt en besefte me dat ik meer van trial and error ben, dan van boekies lezen :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:39:09 #187
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113256880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Same here, verstandig. Onderbuikgevoel niet goed? Weg ermee, afkappen.
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:39:15 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_113256888
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heel verstandig :Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:39:30 #189
10402 STING
pi_113256900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik had op invoeren gedrukt en besefte me dat ik meer van trial and error ben, dan van boekies lezen :)
Ik lees ook nooit boekjes, maar merk dat ik tutorial video's wel erg handig vind :Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:39:58 #190
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113256933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef STING het volgende:

[..]

Ik lees ook nooit boekjes, maar merk dat ik tutorial video's wel erg handig vind :Y
Welke video's?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Speel mee met Lucky Day en win!Hoesjes? Casetify!Zoek je mobiel op gsmweb
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:40:12 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113256948
Ik ben veel te eigenwijs voor boekjes, en schaam me dan ook dood als ik er niet uit kom en tóch het boekje erbij moet pakken
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:40:36 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113256968
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef YUR het volgende:
Ik ben veel te eigenwijs voor boekjes, en schaam me dan ook dood als ik er niet uit kom en tóch het boekje erbij moet pakken
En dat ik binnen een uur meer kan met een apparaat doordat ik heel Google afstruin :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:40:59 #193
10402 STING
pi_113256996
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Welke video's?
Nou bijv. voor m'n Garmin 405: http://www8.garmin.com/learningcenter/training/forerunner405/
Heeft me toch wel wat tijd gescheeld :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:42:21 #194
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113257093
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Welke video's?
Er schijnt een videosite te zijn op de interwebz. Heet Youtube, geloof ik.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:42:39 #195
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113257119

Zag deze reclame hier net voorbij komen :)
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:42:45 #196
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113257126
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Er schijnt een videosite te zijn op de interwebz. Heet Youtube, geloof ik.
Wat? Tjoebtjoeb?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:42:58 #197
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113257137
VKV Heldin _O_.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:43:43 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_113257186
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat? Tjoebtjoeb?
JijBuis :Y
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:44:11 #199
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113257215
Ah oke.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:44:33 #200
10402 STING
pi_113257232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:42 schreef motorbloempje het volgende:

Zag deze reclame hier net voorbij komen :)
Leuke reclame :)
Knab - Jouw online bankBoek goedkoper bij booking.comAliExpress - die hebben ALLES!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:44:37 #201
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113257233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef YUR het volgende:
*meldt
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:45:26 #202
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113257284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:44 schreef STING het volgende:

[..]

Leuke reclame :)
Vond ik ook! :)
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:45:27 #203
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113257285
Morgenvroeg lekker lopen 🏃🏃🏃
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:45:55 #204
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113257318
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef CantFazeMe het volgende:
That's the spirit *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:47:15 #205
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_113257388
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Have fun!

Ik ga mijn bedje opzoeken. Dochter is uit logeren dus ik kan nu een lange, lange nacht maken O+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:47:52 #206
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113257429
Nou, mss als ik het boekje had gelezen had ik doorgehad welke schermpjes ik allemaal zelf kan maken. Ik kan gewoon de complete interface aanpassen O+

@Gup echt waar, die Garmin wordt echt de liefde van je leven.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:48:28 #207
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113257460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

That's the spirit *O*
Als je een spartelende dolfijn ziet lopen dan ben ik het. :P
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:48:53 #208
10402 STING
pi_113257486
Speaking of which, voor de lopers met Garmin, welke data fields hebben jullie actief tijdens het lopen?
Ik distance als main, daarnaast speed en heart rate.
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:49:13 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_113257498
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:47 schreef slacker_nl het volgende:

O+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:49:34 #210
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113257523
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:48 schreef STING het volgende:
Speaking of which, voor de lopers met Garmin, welke data fields hebben jullie actief tijdens het lopen?
Tijd als main, bovenin afstand, pace onderin.
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlAliExpress - die hebben ALLES!Vattenfall cadeau
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:50:12 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113257547
Stom, Endomondo pakt m'n 5km niet als 'best distance' oid. Maf.
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:50:25 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_113257562
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:50 schreef GotC het volgende:
Stom, Endomondo pakt m'n 5km niet als 'best distance' oid. Maf.
HMPF
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:50:29 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113257564
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:47 schreef slacker_nl het volgende:

Mr.Guppy is a sad guppy
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:51:16 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113257604
quote:
Main: Heart Rate
Bovenin: distance
Onderin: pace
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:51:28 #215
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113257616
pace als main..time bovenaan en distance onderaan en dan verder op autoscroll om virtual partner soms bij te houden
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:53:22 #216
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113257717
Ow, ik moet dat nog uitvogelen. Maar ik denk dat ik main pace doe. En de anderen distance en heartrate.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:53:58 #217
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113257753
* YUR gaat zijn laptop uitzetten en eens ff flink nat dromen van vanavond
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:54:21 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113257773
Toch leuk dat iedereen z'n eigen voorkeuren heeft :Y
Mij boeit HRM (nog) niet, dus dat wil ik niet zien. Tijd boeit me des te meer!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:54:22 #219
368901 TheWhiteCowboy
Juist ja
pi_113257774
Speed, heart rate, average pace en average heart ratestaat hij bij de duurloop op.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:54:27 #220
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113257780
truste!
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:54:53 #221
258885 Solique
I Kill You !
pi_113257797
Net stuk gelopen zonder Evy op rustig tempo en was net even droog. :)
http://www.endomondo.com/workouts/65823291

[ Bericht 14% gewijzigd door Solique op 22-06-2012 23:04:54 ]
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:55:21 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113257820
Ik ga ook afsluiten. Trusten :W :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:55:30 #223
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113257826
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:54 schreef GotC het volgende:
Toch leuk dat iedereen z'n eigen voorkeuren heeft :Y
Mij boeit HRM (nog) niet, dus dat wil ik niet zien. Tijd boeit me des te meer!
Mja, ik heb zoiets van: ik weet hoe lang ik over een kilometer loop (ook door pace), dus time kan ik dan wel schatten.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:55:36 #224
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113257831
Truste GotC! :) :W
Ja doei.
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 22:57:15 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_113257904
Truste YUR en GotC :W sweet/wet dreams!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:58:39 #226
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113258004
Truste slapers :W
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:59:42 #227
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113258071
allemaal bekertjes! *O* *O* *O*
Alleen niet mn snelste km... 4.44
Ecosia
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:59:46 #228
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113258078
quote:
Daar ben ik nu over aan het nadenken. Tijdens het lopen vind ik het boeiends:

Afgelegde tijd, km, avg pace, current pace. Maar met de Garmin kan je ook lap pace doen, die gaat iig een van de pace varianten vervangen. Tis niet dat je gaat scrollen tijdens het lopen (zeg ik nu zo zonder het nog gedaan te hebben).
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:01:00 #229
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113258163
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:59 schreef Jumparound het volgende:
allemaal bekertjes! *O* *O* *O*
Alleen niet mn snelste km... 4.44
Netjes!! *O*

Ik ga ook maar eens slapen. Welterusten!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:01:45 #230
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113258210
Ja, en ik denk dat ik in het begin de hartslag niet ga displayen, omdat ik er dan te veel op ga letten misschien. Laat ik eerst maar een paar keer gewoon lekker lopen en dan zie ik achteraf wel hoe het met de hartslag ging. Denk ik. Goed idee?
F1 Store - Voor al je F1 GearBunq - bank of the freeBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:04:19 #231
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113258327
Ecosia
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:04:22 #232
347974 Dr.Sexy
pi_113258330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, en ik denk dat ik in het begin de hartslag niet ga displayen, omdat ik er dan te veel op ga letten misschien. Laat ik eerst maar een paar keer gewoon lekker lopen en dan zie ik achteraf wel hoe het met de hartslag ging. Denk ik. Goed idee?
Is er geen optie om het met piepjes te laten doen ? Of een mevrouwtje die je toeschreeuw dat je hart te hard gaat?
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 23:05:06 #233
155227 crew  Guppy
dus
pi_113258366
quote:
Wauw, wat goed gelopen!! _O_
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:05:30 #234
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113258395
Trusten voor mensen die gaan slapen! I ga nu ook slapen :W
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:05:31 #235
10402 STING
pi_113258396
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:06:10 #236
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113258426
quote:
Lekker hoor!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:06:29 #237
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113258451
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:01 schreef mosselmossel het volgende:
inderdaad goed idee lijkt me..want anders ga je er teveel op focussen., gewoon lekker lopen in een tempo wat jij denkt vol te kunnen houden en dan na afloop eens kijken wat daarbij je hartslag was
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:09:20 #238
239590 Nero22
Smile!
pi_113258586
Ik wil ook een 10 km lopen. Nog... 3 weken. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:10:28 #239
347974 Dr.Sexy
pi_113258633
quote:
Jij mag blij zijn _O_ _O_ En een extra sticker van de juf!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:11:20 #240
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113258678
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Is er geen optie om het met piepjes te laten doen ? Of een mevrouwtje die je toeschreeuw dat je hart te hard gaat?
Bij de 610 wel voor zover ik weet...

Je kan iig dit soort dingen doen:

http://img24.imageshack.us/img24/7305/schermafbeelding2012062.png (copy/paste deze link)
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:12:30 #241
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113258719
tnx voor de felicitaties :)

@rechtse, ik heb je advies goed opgevolgt hoor, knallen bij een prestatieloop :)
Ecosia
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:13:06 #242
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113258742
Wauw, Jumparound! _O_
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:13:20 #243
373919 Fievel
Uit het wilde westen...
pi_113258751
Hallo! Ik heb een vraagje over die garmins (zag dat jullie er een discussie over hadden eerder in dit topic) en wilde even vragen wat de ervaringen zijn met de forerunner 110. Ik kan er wellicht een voor een vriendelijke prijs kopen (heb de verkoper al een e-mail gestuurd om te vragen of hij al verkocht was of niet) maar wilde voor de zekerheid nog even hier vragen. Ik ben student en heb niet zo heel veel te besteden, maar vind het wellicht wel heel fijn om zonder al te veel moeite te kunnen zien waar en hoe snel ik precies heb gelopen!
...een post met een staartje!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:14:18 #244
258885 Solique
I Kill You !
pi_113258788
quote:
Goed bezig ^O^
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:16:18 #245
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113258881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:13 schreef Fievel het volgende:
Hallo! Ik heb een vraagje over die garmins (zag dat jullie er een discussie over hadden eerder in dit topic) en wilde even vragen wat de ervaringen zijn met de forerunner 110. Ik kan er wellicht een voor een vriendelijke prijs kopen (heb de verkoper al een e-mail gestuurd om te vragen of hij al verkocht was of niet) maar wilde voor de zekerheid nog even hier vragen. Ik ben student en heb niet zo heel veel te besteden, maar vind het wellicht wel heel fijn om zonder al te veel moeite te kunnen zien waar en hoe snel ik precies heb gelopen!
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1104.html

Maar op zich als je die voor een zacht prijsje kan krijgen is het altijd fijn natuurlijk.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:18:43 #246
373919 Fievel
Uit het wilde westen...
pi_113259006
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1104.html

Maar op zich als je die voor een zacht prijsje kan krijgen is het altijd fijn natuurlijk.
Dank je! Het gaat mij vooral om de gegevens na het lopen: tijdens het lopen kijk ik eigenlijk zelden naar m'n tijd (voorzover je dat kunt zien op een gewoon (digitaal) horloge. Zolang de gps maar goed werkt om dus na het trainen de route in te laden en aan de hand daarvan de boel bij te houden :) Dus daar is hij verder niet 'achterhaald' ofzo? Nog wel zelfde techniek? Harde band is ook geen probleem: mijn goedkope ouderwetse sporthorloge heeft dat ook en is geen probleem.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:19:56 #247
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113259076
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef Fievel het volgende:

[..]

Dank je! Het gaat mij vooral om de gegevens na het lopen: tijdens het lopen kijk ik eigenlijk zelden naar m'n tijd (voorzover je dat kunt zien op een gewoon (digitaal) horloge. Zolang de gps maar goed werkt om dus na het trainen de route in te laden en aan de hand daarvan de boel bij te houden :) Dus daar is hij verder niet 'achterhaald' ofzo? Nog wel zelfde techniek? Harde band is ook geen probleem: mijn goedkope ouderwetse sporthorloge heeft dat ook en is geen probleem.
De gps ervan is prima. Dus als je het alleen daarvoor doet, maak je een prima keuze.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:21:02 #248
373919 Fievel
Uit het wilde westen...
pi_113259139
Goed om te horen! Nu maar even afwachten of de verkoper hem nog heeft en hem aan mij wil verkopen... Bedankt voor 't snelle antwoord!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:21:25 #249
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113259160
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef Fievel het volgende:

[..]

Als ik heeeeeeeeel eerlijk mag zijn, pak een 210 dan, dan ben je over mss een jaartje blijer met je aanschaf.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 23:22:33 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113259227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:13 schreef Fievel het volgende:
110 is een prima ding als je alleen je tijd en afstand wil weten :Y
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBonprixVattenfall cadeau
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:22:59 #251
373919 Fievel
Uit het wilde westen...
pi_113259243
Over een jaar zien we wel weer: ik heb nu simpelweg het geld niet voor zo'n aanschaf en deze prijs (55 euro) kan wel :) dan wil ik ook niet een jaar wachten tot ik wel/meer geld heb. Dat zien we dan tegen die tijd wel weer. Loop nu ook nog gemiddeld stukken van 5km en probeer rustigaan wat op te bouwen, dus het is niet alsof ik een prof ben en ik ben vrij snel tevreden met 'snufjes': doe met mijn gewone horloge ook al jaren en die heeft alleen zo'n stopwatch functie ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:24:58 #252
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113259354
quote:
Netjes jump! Goed bezig! *O* :*
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:25:02 #253
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113259358
het grappige was trouwens dat ik zo goed als elke hardloper die me inhaalde weer ingehaald heb :D
Ecosia
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 23:26:19 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113259429
goed gedaan Jump!!!

vrijdag 22 juni 2012 @ 23:27:13 #255
368901 TheWhiteCowboy
Juist ja
pi_113259473
Voor alleen tijd en afstand voor achteraf en je hebt een smartphone gewoon deze gebruiken.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:28:50 #256
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113259543
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor alleen tijd en afstand voor achteraf en je hebt een smartphone gewoon deze gebruiken.
Dat werkt ook niet bij iedere telefoon even goed. Mijn HTC doet 't niet in ieder geval en Endomodo staat er voor de sier op.
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:29:19 #257
347974 Dr.Sexy
pi_113259564
quote:
Met endomondo pro kun je ook gewoon hartslag meters aansluiten :+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:29:37 #258
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113259575
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat werkt ook niet bij iedere telefoon even goed. Mijn HTC doet 't niet in ieder geval en Endomodo staat er voor de sier op.
Samsung staat ook al bekend om falende gps.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:30:38 #259
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_113259630
plaats 477 :D (van de 1178)
Ecosia
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 23:30:56 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113259649
quote:

[..]

zolang ik m'n htc (wildfire s) niet in een speciale armband prop, is er niets mis met m'n gps op dat ding :)

Mailbird - E-mail made beautifulBonprixHoesjes? Casetify!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:31:06 #261
368901 TheWhiteCowboy
Juist ja
pi_113259658
quote:

[..]

Mijn htc doet het wel. Niet altijd even goed, maar goed. Het scheelt wel knaken.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:31:16 #262
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113259667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:29 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Met endomondo pro kun je ook gewoon hartslag meters aansluiten :+
Gratis versie ook hoor.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:31:48 #263
373919 Fievel
Uit het wilde westen...
pi_113259696
quote:
Ik heb het wel eens geprobeerd met mijn telefoon en het werkt niet echt. Heb ook een htc en die pakt het gps signaal gewoon niet op om rare redenen. Dus ben ik eens gaan zoeken naar een goedkoop horloge (goedkoper dan een betere smartphone!) en toen ik deze voor 55 euro zag staan dacht ik "nou, dát kan wel".
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:33:10 #264
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113259763
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Mijn htc doet het wel. Niet altijd even goed, maar goed. Het scheelt wel knaken.
Hier heeft hij 'm nog nooit gepakt :') zelfs tijdens wandelingen in het open veld. Beetje jammer :') Nou ja, hè? :)
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:34:32 #265
347974 Dr.Sexy
pi_113259842
Ik had dat gps probleem altijd met Runkeeper, maar sinds Edomondo niks meer ^O^
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:35:44 #266
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113259897
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik had dat gps probleem altijd met Runkeeper, maar sinds Edomondo niks meer ^O^
Heb ze allebei geprobeerd :') -O- beide niet. Stomme telefoon :') maargoed, dat is niet de enige reden dat hij stom is: hij loopt ook om de haverklap vast waardoor ik al regelmatig wat belangrijke berichten/telefoontjes gemist heb en bijna in de problemen ben gekomen. Stom ding.
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:37:09 #267
347974 Dr.Sexy
pi_113259958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb ze allebei geprobeerd :') -O- beide niet. Stomme telefoon :') maargoed, dat is niet de enige reden dat hij stom is: hij loopt ook om de haverklap vast waardoor ik al regelmatig wat belangrijke berichten/telefoontjes gemist heb en bijna in de problemen ben gekomen. Stom ding.
Tijd voor een nieuwe of een fabrieksreset (NADAT je een backup hebt gemaakt :+ )

Maargoed die Hartslagbandjes werken wel met bluetooth dusseh: Internet + Gps + Bluetooth = Batterij binnen no time leeg _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 23:37:51 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113259990
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik had daar de laatste tijd ook last van, na een update die iets met wifi beveiliging te maken had. Contact gezocht met htc, advies gekregen om het interne geheugen te backuppen naar de sdkaart, en vervolgens een hard-reset te geven (terug zetten naar de fabrieksinstellingen) sindsdien geen centje last meer van. Wellicht een tip ?

vrijdag 22 juni 2012 @ 23:38:58 #269
368901 TheWhiteCowboy
Juist ja
pi_113260048
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:31 schreef Fievel het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens geprobeerd met mijn telefoon en het werkt niet echt. Heb ook een htc en die pakt het gps signaal gewoon niet op om rare redenen. Dus ben ik eens gaan zoeken naar een goedkoop horloge (goedkoper dan een betere smartphone!) en toen ik deze voor 55 euro zag staan dacht ik "nou, dát kan wel".
In dat geval gewoon de garmin nemen dan.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:39:10 #270
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113260063
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:37 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe of een fabrieksreset (NADAT je een backup hebt gemaakt :+ )

Maargoed die Hartslagbandjes werken wel met bluetooth dusseh: Internet + Gps + Bluetooth = Batterij binnen no time leeg _O-
Njah, hij valt ook uit elkaar van ellende inmiddels :') dus ik hoop eigenlijk dat ik de oude telefoon van m'n zusje kan krijgen, dat hoor ik binnenkort ergens geloof ik. Tot die tijd zit ik vooral thuis achter de laptop of ben ik aan het sporten of op vakantie (ook soort sporten, met al die wandelingen die gepland staan... :') ) dus nou ja hè :P
Ja doei.
F1 Store - Voor al je F1 GearBoek goedkoper bij booking.comDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:40:39 #271
373919 Fievel
Uit het wilde westen...
pi_113260143
Ik ga maar even afwachten of de verkoper hem nog heeft en aan mij wil verkopen. Wilde vooral even weten of 't gewoon goed werkt met gps enzo en dat dat niet ontzettend onnauwkeurig is in vergelijk met de nieuwe veel duurdere modellen waar ik het geld niet voor over heb op beide manieren, haha.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:42:12 #272
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113260216
Hardlopen voor beginners #xxx : aandelen in Garmin!
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:43:03 #273
377067 Shravani
pi_113260255
Jump, netjes! ^O^
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:43:28 #274
368901 TheWhiteCowboy
Juist ja
pi_113260274
De duurdere modellen hoefen niet altijd beter voor je te zijn. Vooral de 610 is gewoon totaal overbodig en absurd. Wat een prul is dat. Kan je beter de 110 hebben. :7
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:44:13 #275
347974 Dr.Sexy
pi_113260315
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hardlopen voor beginners #xxx : aandelen in Garmin!
En iets anders wordt hier niet getolereerd. Dan is het hasta la pasta dit was de villa en daar is het gat van de deur ~O>

Zo komt het op mij over _O-
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:44:22 #276
373919 Fievel
Uit het wilde westen...
pi_113260321
haha! laat me raden, jij hebt zo'n 610?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:44:52 #277
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113260349
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

En iets anders wordt hier niet getolereerd. Dan is het hasta la pasta dit was de villa en daar is het gat van de deur ~O>

Zo komt het op mij over _O-
*houdt zich vast aan deurpost*
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:46:23 #278
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113260426
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef Fievel het volgende:
haha! laat me raden, jij hebt zo'n 610?
Morgen pas!
*G*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:47:23 #279
377067 Shravani
pi_113260473
ff zwaaien naar alle mensen hier die zo lekker bezig zijn met hun hobby/verslaving met of zonder Garmin.

Ik ga m'n nest maar eens in :W
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:47:37 #280
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113260486
Welterusten Shravani!
Ja doei.
Voordelig uit? Ticketveiling.nlMailbird - E-mail made beautifulAliExpress - die hebben ALLES!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:48:00 #281
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113260503
trusten!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:48:08 #282
347974 Dr.Sexy
pi_113260512
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*houdt zich vast aan deurpost*
*daar wordt op de deur geklopt*

Goedenmiddag, wij zijn van de Garmin getuiges. Wij komen met u praten over de weg naar de liefde, de kracht en de hartslag.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:48:23 #283
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113260537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:48 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Goedenmiddag, wij zijn van de Garmin getuiges. Wij komen met u praten over de weg naar de liefde, de kracht en de hartslag.
:D!
Ja doei.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 23:49:12 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113260578
quote:

[..]

Goedenmiddag, wij zijn van de Garmin getuiges het Garmin-tuig. . Wij komen met u praten over de weg naar de liefde, de kracht en de hartslag.

vrijdag 22 juni 2012 @ 23:49:23 #285
377067 Shravani
pi_113260591
quote:

[..]

_O-

Trusten all :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:50:43 #286
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113260649
Truste Shravani :z
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:57:23 #287
239590 Nero22
Smile!
pi_113261014
Vermoeiende dag geweest...

Mag ik ook een welterusten kusje? :@
It's funny
But not ha-ha funny.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 23:57:30 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113261020
Hier is 't ook zo langzamerhand bedtijd. Morgen weer m'n dochter ophalen O+ trusten iedereen, en RD .. Fijne nachtdienst :P :)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 23:57:45 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113261038
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:57 schreef Nero22 het volgende:

vrijdag 22 juni 2012 @ 23:57:48 #290
347974 Dr.Sexy
pi_113261041
quote:

Tuurlijk schat :* :* :*
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBig Fish GamesDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:58:34 #291
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113261083
quote:

Nee, doei!
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:58:44 #292
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113261103
quote:

Truste :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:58:48 #293
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113261105
Kinderen die vragen, en zulks...
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:59:34 #294
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113261151
Eerste bug gevonden, krijg een workout niet overgeheveld.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:59:38 #295
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113261155
Yep. Ik ga ook. Welterusten allemaal!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 23:59:42 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113261160
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
Kinderen die vragen, en zulks...
kinderen die zwijgen zullen nooit iets krijgen :7

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juni 2012 @ 00:00:15 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113261181
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:59 schreef slacker_nl het volgende:
Eerste bug gevonden, krijg een workout niet overgeheveld.
welke browser? hij werkt niet met opera, wel met ie, FF of chrome.

zaterdag 23 juni 2012 @ 00:00:17 #298
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113261185
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:59 schreef mosselmossel het volgende:
Yep. Ik ga ook. Welterusten allemaal!
Welterusten! :)
Ja doei.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:04:03 #299
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113261384
Even compleet off-topic :@

Ik zit net te kijken op het intranet van m'n werk (don't ask) en zie ineens een naam van een Fok!ster voorbij komen. Even zoeken in haar posthistorie: ze is deze week aangenomen en gaat vanaf maandag de training in voor hetzelfde project als waar ik semi-leidinggevende ben, maar dan op een andere locatie.

Ik ben er niet zo blij mee :') :X
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:04:45 #300
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113261423
Namen en rugnummers!
Ja doei.
Hoesjes? Casetify!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:04:50 #301
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113261427
*)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')