SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 22-06-2012 21:45:36 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Anyway! Verslagje dus.
Kwamen ruim op tijd aan, nummers gehaald en gewacht. Zagen al vrij snel m'n vader en VKVEcht tof om haar tegen te komen
.
Nog beetje opgewarmd en gerekt en gestrekt. Naar de start gegaan en daar gestaan met z'n 4en
Maargoed, hup, van start.
Stonden vrij achteraan en dad+Yur+VKV gingen er supersnel vandoor. Maar ik had een opdracht gekregen: Rustig starten, na 3 km kijken of je kan versnellen. Zo gezegd, zo gedaan.
1e km: Alleen maar ingehaald door mensen, hoorde zelfs de bezemwagen paar honderd meter achter me.
Kmtijd: 6:17 min
2e km: Nou, gaat best lekker, even stapje terug gedaan ivm 'moet nog een stuk lopen'. Liep praktisch alleen.
Kmtijd: 6:26 min
3e km: Bleh, laaange rechte stukken. Verstand op nul gezet en nagedacht over m'n loophouding. Kreeg last van m'n blaar op m'n wijsteen, dus iets meer op middenvoet gaan lopen dmv kleinere stapjes. Voelde me verder top.
Kmtijd: 6:30 min
4e km: Ok, nu mag ik versnellen want ik voel me goed! Hup, eindelijk groepje vrouwen voorbij en gaan
Kmtijd: 6:20 min
5e km: Nog maar 1 km!! GAAN! Niet nadenken, extra kracht bij afzetten en volhouden! *werd ondertussen ingehaald door de winnaar v/d 10km*. Laatste stuk nog aangemoedigd door Yur z'n loopgroeptrainer
Kmtijd: 5:50 min![]()
![]()
En ZO stabiel gelopen!Enige wat je bij Endomondo ziet is een kriegeltje bij 17 min. Moest mensen ineens ontwijken bij de drankenpost, irritant.
Had nog gerust verder kunnen lopen, geen pijntjes of wat dan ook. Enne..hardlopen terwijl je ongesteld bent?![]()
http://connect.garmin.com/activity/191611481
Excuus voor het lange verhaalBen nogal enthousiast
![]()
![]()
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet invoor de Bridge to Bridge mist geloof ik nog een en ander
Super leuk verslagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Anyway! Verslagje dus.
Kwamen ruim op tijd aan, nummers gehaald en gewacht. Zagen al vrij snel m'n vader en VKVEcht tof om haar tegen te komen
.
Nog beetje opgewarmd en gerekt en gestrekt. Naar de start gegaan en daar gestaan met z'n 4en
Stonden vrij achteraan en dad+Yur+VKV gingen er supersnel vandoor. Maar ik had een opdracht gekregen: Rustig starten, na 3 km kijken of je kan versnellen. Zo gezegd, zo gedaan.
1e km: Alleen maar ingehaald door mensen, hoorde zelfs de bezemwagen paar honderd meter achter me.
2e km: Nou, gaat best lekker, even stapje terug gedaan ivm 'moet nog een stuk lopen'. Liep praktisch alleen.
3e km: Bleh, laaange rechte stukken. Verstand op nul gezet en nagedacht over m'n loophouding. Kreeg last van m'n blaar op m'n wijsteen, dus iets meer op middenvoet gaan lopen dmv kleinere stapjes. Voelde me verder top.
4e km: Ok, nu mag ik versnellen want ik voel me goed! Hup, eindelijk groepje vrouwen voorbij en gaan
5e km: Nog maar 1 km!! GAAN! Niet nadenken, extra kracht bij afzetten en volhouden! *werd ondertussen ingehaald door de winnaar v/d 10km*. Laatste stuk nog aangemoedigd door Yur z'n loopgroeptrainer
![]()
En ZO stabiel gelopen!Enige wat je bij Endomondo ziet is een kriegeltje bij 17 min. Moest mensen ineens ontwijken bij de drankenpost, irritant.
Had nog gerust verder kunnen lopen, geen pijntjes of wat dan ook. Enne..hardlopen terwijl je ongesteld bent?![]()
nu wil ik ook rennen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Genoeg pijntjes en steekjes iedere dag iddquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Och en niet alleen tijdens het lopen. Kan op elk moment van de dag wel een steekje of pijntje voelen.maar als ik echt niet fit ben (zoals vandaag) dan trek ik, met moeite, wel de grens. Rust nemen en morgen weer kijken.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Is dat een hint, die BtB?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet invoor de Bridge to Bridge mist geloof ik nog een en ander
[..]
Super leuk verslagnu wil ik ook rennen!!
![]()
![]()
ik had je graag als haas gehad voor zondagquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gotc wat goed dat je zo rustig kan blijven als je zo achteraan looptEn waren de anderen zo snel? Vind jouw tijd helemaal niet slecht namelijk?!
![]()
ik ben zowat chronisch verkouden, maar soms een tikje erger dan anders. ik kon gewoon ademen, had geen last van tranende ogen of wat ook. Het is alleen een 'vol' gevoel in m'n voorhoofd. En ik weet wat het is, en ik weet ook dat ik er morgen weer vanaf ben (ben geopereerd aan bijholte onstekingen). Het is bij mij echt one day fly dat soort dingen tegenwoordig. Ik voelde me goed genoeg toen ik startte, alleen allengs het rennen werd het zwaarder dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ho even, een pijntje vind ik iets anders dan een verkoudheid
Leuk verslag GotC!!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Even terug komende (hoi overigens) op het 'pijntje/verkoudheid' verhaal..
Koorts is n ander verhaal, maar veel dingen kun je best mee doorlopen, ook wel met verkoudheid..
Ik ben astmatisch, als ik op elk moment dat ik het benauwd had stopte had ik sowieso al 8 jaar stilgezeten in plaats van door te sporten.
Gewoon een beetje doorzetten.. Soms gaat dat te ver en dan begin ik duizelig te worden, dan stop ik heus wel, maar benauwd tijdens inspanning is nu eenmaal zo. Wil ik toch een conditie opbouwen zal ik daar doorheen moeten.. Dat is dan maar zo, ik wil niet niksdoen.. en mede daarom heb k ook veel sporten geprobeerd.. waaronder waterpolo en boksen, toch niet de minste, inspanningstechnisch gezien.
Kort gezegd: Let op je eigen lichaam, maar daag het zo af en toe ook uit om grenzen op te zoeken.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Slacker....Mijn week kon beter, ben wat iebel aan het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@YUR ik heb een schildpad nodig!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als dat eens zou kunnen hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had je graag als haas gehad voor zondag
F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mijn week kon beter, ben wat iebel aan het zijn.
@YUR ik heb een schildpad nodig!
Natuurlijk!! Dat wordt een grote Fok! meetquote:De Arnhemse variant van de CPC
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tof!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Anyway! Verslagje dus.
.
![]()
Fijn dat t zo goed gegaan is
Maare, bijna alleen lopen met een tijd ruim onder 7 min/km? Zijn die anderen allemaal zo snel dan?
Ik hoop toch niet dat ik helemaal achteraan loop volgende week
Het is zo verleidelijk om snel te startenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef Rammelaartje het volgende:
Gotc wat goed dat je zo rustig kan blijven als je zo achteraan looptEn waren de anderen zo snel? Vind jouw tijd helemaal niet slecht namelijk?!
Maar elke keer als ik dat doe, dan ben ik bij km 4 kapot
. Moet zeggen dat de wedstrijden uit het E-Kwadraat Run Circuit snelle lopers aantrekken.. Liepen niet heel veel mensen achter me moet ik zeggen..
Maar, in de 1e km veel ingehaald door andere mensen. Ik heb ze echter stuk voor stuk teruggepakt bij km 4 en 5![]()
![]()
ja want and this might come back to bite me in the bum als alles goed gaat en ik gewoon mijn dag heb, dan hoop ik onder de 1.45 te lopen, dus een goede haas is welkomquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
lopen we samen achteraanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!!
Maare, bijna alleen lopen met een tijd ruim onder 7 min/km? Zijn die anderen allemaal zo snel dan?
Ik hoop toch niet dat ik helemaal achteraan loop volgende week![]()
![]()
Mijn lijstje van 10K's. Behalve die in Ter Heijde (strand/duinen) waren het allemaal PR's. Gaat dus een beetje hard de laatste paar weken....dit hou ik natuurlijk nooit vol!
Ik twijfel over welke smiley ik ga gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Anyway! Verslagje dus.
.
![]()
of
of
, deze
of
of
or
en dan deze
of
![]()
Of dat ik gewoon ga zeggen dat je een puike race gelopen hebt? Vooral die versnelling van 30 seconden op het laatst, dat heb je lekker gedaan!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, en Rammelaartje: ik heb idd een roze shirt voor volgende week
Officiële shirt is trouwens hoofdzakelijk wit, dus ik vrees dat ik toch op ga vallen
als ik m ga lopen ga ik ook nog een roze shirt kopen hoor hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Yuki het volgende:
Oh, en Rammelaartje: ik heb idd een roze shirt voor volgende week
Officiële shirt is trouwens hoofdzakelijk wit, dus ik vrees dat ik toch op ga vallen![]()
![]()
Geen zorgen meidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!!
Ik hoop toch niet dat ik helemaal achteraan loop volgende weekDeze loopjes trekken heel veel snelle lopers aan helaas. En niet veel beginners
.
In de 1e km dacht ik nog: Hmpf, ik ga dus NOOIT meer meedoen met wedstrijden in het Westland![]()
![]()
stoppen met je gepiep en gemekker...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben zowat chronisch verkouden, maar soms een tikje erger dan anders. ik kon gewoon ademen, had geen last van tranende ogen of wat ook. Het is alleen een 'vol' gevoel in m'n voorhoofd. En ik weet wat het is, en ik weet ook dat ik er morgen weer vanaf ben (ben geopereerd aan bijholte onstekingen). Het is bij mij echt one day fly dat soort dingen tegenwoordig. Ik voelde me goed genoeg toen ik startte, alleen allengs het rennen werd het zwaarder dan ik had verwacht.
we gaan hier gewoon verder met het vieren van de PR's hier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nice!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is zo verleidelijk om snel te startenMaar elke keer als ik dat doe, dan ben ik bij km 4 kapot
. Moet zeggen dat de wedstrijden uit het E-Kwadraat Run Circuit snelle lopers aantrekken.. Liepen niet heel veel mensen achter me moet ik zeggen..
Maar, in de 1e km veel ingehaald door andere mensen. Ik heb ze echter stuk voor stuk teruggepakt bij km 4 en 5![]()
GMRB (great minds run behind)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, wij hadden even GMTA
Zijn we iig niet alleen![]()
Daarom. Het is een heel evenement morgen, dus met een beetje geluk kom ik helemaal in de rush van de runners high en de energie van de anderen, dan moet het goed komen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ach, dan doe je 3 kwart op training en een kwart op karakterSucces morgen!
Om mezelf maar even een schop onder mijn kont te geven.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik twijfel over welke smiley ik ga gebruiken.
of
of
, deze
of
of
or
en dan deze
of
![]()
Of dat ik gewoon ga zeggen dat je een puike race gelopen hebt? Vooral die versnelling van 30 seconden op het laatst, dat heb je lekker gedaan!Echt super bedankt! Heb nog nooit zo bewust gelopen en het heeft z'n vruchten afgeworpen.
Die laatste 30 sec heb ik gewoon alles laten gaan![]()
![]()
Wel een kenner dan, die trainerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef YUR het volgende:
Mijn lijstje van 10K's. Behalve die in Ter Heijde (strand/duinen) waren het allemaal PR's. Gaat dus een beetje hard de laatste paar weken....dit hou ik natuurlijk nooit vol!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Coolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
als ik m ga lopen ga ik ook nog een roze shirt kopen hoor haha
YUR!! 4:30 in de laatste KM!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Whahahahaquote:
Vind GotC ook wel een GM dan. Echt top om te zien dat haar strategie werkt.
Mag ik m kopiëren?
wachten, wachten, wachten....waar blijft VKV met haar tijd..??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn meneer heeft woensdag trouwens nog alleen gelopen. Liep zich helemaal kapotwel nette tijd, maar toch niet zo slecht dat we samen lopen. Traint hij ook rustig
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whahahaha
Vind GotC ook wel een GM dan. Echt top om te zien dat haar strategie werkt.
Mag ik m kopiëren?!
Graag zelfsKreeg de opdracht van Yur mee
. Hij kent me. Snel starten = funest
![]()
Je hebt een UI of je hebt geen UIquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
En hij heeft nog geposeerd voor de foto tijdens die laatste 100 meter![]()
![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
En hij heeft nog geposeerd voor de foto tijdens die laatste 100 meter
Tof YUR!
Ja doei.![]()
Wat een tijden lees ik, top zeg YUR en GotC!Leuk verslag ook!
Zoals gezegd ging ik naar de Oranjeloop met de hoop onder de 30 minuten te lopen.
Samen met een deel van het gezin naar Kwintsheul afgereisd, daar ongeveer een kwartier rondgereden tot we een parkeerplaats hadden gevonden. Gelukkig was al goed te horen waar we moesten wezen voor de start & inschrijving, want in Kwintsheul ben ik echt verre van bekend.
Bij de inschrijving stond een lange rij, dus maar gewoon achteraan aangesloten. Stond een beetje dromerig te wezen toen ineens GotC en YUR naast me stondenErg leuk
Het was flink dringen bij de start aangezien de 5 en 10 km lopers tegelijk op dezelfde plek moesten beginnen, er waren zelfs vijf man bezig iedereen achter de startlijn te duwen![]()
BAM! Kwam vrij onverwachts het startschot. Duurde ongeveer 20 seconden voor ik de startlijn over kon maargoed![]()
1e kilometer: Bochtjes, dus flink ellebogenwerk verricht om in de binnenbochten te komen. Merkte dat ik vrij snel gestart was, maargoed het is heel lastig om níet mee te lopen met alle andere mensen, vooral zonder apparatuur waarmee je je eigen snelheid kan bijhouden.
2e kilometer: Zijn die stomme bochten nou eens klaar?? Ah gelukkig, daar is de Hoenderparklaan, even lekker rechtdoor. Ohh shitt....
3e kilometer: Helloooooo steken in m'n zij! Deed echt verschrikkelijk veel pijn... heb zelf 10 stappen gewandeld :$ Ik ben slooooom
4e kilometer: Godsamme waar ben ik aan begonnen, kutzooi, waarom tilt niemand me op en neemt me mee?! WAAROM haalt iederéén me in? Ik eindig vast met 40 minuten op de klok ofzo.
4,5 kilometer: Ok klein stukkie nog...moet kunnen (op dit punt dacht ik de pijn gewoon weg)...rustig ademhalen...
4,8 kilometer: Oh god allemaal publiek, OK VOLLE SPRINT!!
4,9 kilometer: WTF zie ik daar nu serieus 29 minuut nogwat op de klok?
5 kilometer: Stralende lach vanwege een tijd van ongeveer 29,5 minuut![]()
Dat is de beste tijd die ik ooit gelopen heb!!! Oh god alles doet pijn.
![]()
![]()
Had echt alles gegevenKon amper staan nog
![]()
![]()
Ah, vandaar. Thanks voor de geruststellingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen zorgen meidDeze loopjes trekken heel veel snelle lopers aan helaas. En niet veel beginners
.
In de 1e km dacht ik nog: Hmpf, ik ga dus NOOIT meer meedoen met wedstrijden in het Westland
Overigens onzin dat ik me druk zou maken... Ik moet gewoon voor mezelf lopen en ik weet wel dat ik niet voor in het veld zal eindigen.
Maar kan me jouw gedachten tijdens de eerste km heel goed voorstellen
Dat bedoelde ik niet *hihi*, je bent van 6:20 naar 5:50 gegaan op je km tijd. Heb de garmin data nog niet bekekenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]Echt super bedankt! Heb nog nooit zo bewust gelopen en het heeft z'n vruchten afgeworpen.
Die laatste 30 sec heb ik gewoon alles laten gaan
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Foto zo'n 50 meter voor de finishquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
Tof YUR!
Frisch ende fruitig!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Foto zo'n 50 meter voor de finish
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Kiek em goan, baas!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Dan spreek ik nu met jullie af: ik start RUSTIG met de Meidenloop.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef GotC het volgende:
[..]!
Graag zelfsKreeg de opdracht van Yur mee
. Hij kent me. Snel starten = funest
![]()
![]()
nu al een week lang een liesblessure. Allemaal door een beetje balletje trappen
![]()
Hele spier aan de binnenkant van m'n bovenbeen is opgezwollen. Iemand tips om dit snel te laten herstellen?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Stoer wijf!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef VKV het volgende:
Zoals gezegd ging ik naar de Oranjeloop met de hoop onder de 30 minuten te lopen.
Samen met een deel van het gezin naar Kwintsheul afgereisd, daar ongeveer een kwartier rondgereden tot we een parkeerplaats hadden gevonden. Gelukkig was al goed te horen waar we moesten wezen voor de start & inschrijving, want in Kwintsheul ben ik echt verre van bekend.
Bij de inschrijving stond een lange rij, dus maar gewoon achteraan aangesloten. Stond een beetje dromerig te wezen toen ineens GotC en YUR naast me stondenErg leuk
Het was flink dringen bij de start aangezien de 5 en 10 km lopers tegelijk op dezelfde plek moesten beginnen, er waren zelfs vijf man bezig iedereen achter de startlijn te duwen![]()
BAM! Kwam vrij onverwachts het startschot. Duurde ongeveer 20 seconden voor ik de startlijn over kon maargoed![]()
1e kilometer: Bochtjes, dus flink ellebogenwerk verricht om in de binnenbochten te komen. Merkte dat ik vrij snel gestart was, maargoed het is heel lastig om níet mee te lopen met alle andere mensen, vooral zonder apparatuur waarmee je je eigen snelheid kan bijhouden.
2e kilometer: Zijn die stomme bochten nou eens klaar?? Ah gelukkig, daar is de Hoenderparklaan, even lekker rechtdoor. Ohh shitt....
3e kilometer: Helloooooo steken in m'n zij! Deed echt verschrikkelijk veel pijn... heb zelf 10 stappen gewandeld :$ Ik ben slooooom
4e kilometer: Godsamme waar ben ik aan begonnen, kutzooi, waarom tilt niemand me op en neemt me mee?! WAAROM haalt iederéén me in? Ik eindig vast met 40 minuten op de klok ofzo.
4,5 kilometer: Ok klein stukkie nog...moet kunnen (op dit punt dacht ik de pijn gewoon weg)...rustig ademhalen...
![]()
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
VKV en dat is nog je bruto tijd toch? Dus misschien wel 29 rond als het zo lang duurde voor je over de lijn ging!! Goed gedaan hoor!!![]()
Zo hoort het, doodgaan in een wedstrijd. Best feeling ever.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef VKV het volgende:
![]()
![]()
Ik ben blijer met de Garmin dataquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet *hihi*, je bent van 6:20 naar 5:50 gegaan op je km tijd. Heb de garmin data nog niet bekekenEindelijk eens stabiel gelopen zonder maffe piekjes enzo. Sta eigenlijk best verbaasd van m'n laatste km tijd, voelde als een schildpad..
VKV![]()
Echt, wat een held ben je ook met je verslag! En onder de 30, zoals ik al zei, super!
![]()
VKV, wat een tof verslag!!![]()
Ik zit gewoon plaatsvervangend endorfine aan te maken hierzo
Rode lantaarn meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan spreek ik nu met jullie af: ik start RUSTIG met de Meidenloop.![]()
![]()
Is dat weer codetaal voor iets wat mannen niet willen weten?quote:
Jij begrijpt _O_![]()
Heldin!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef VKV het volgende:
![]()
![]()
Prachtige tijd!!
Ken je die uitspraak niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat weer codetaal voor iets wat mannen niet willen weten?F means you're fucked![]()
Kijk je geen tour de francequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat weer codetaal voor iets wat mannen niet willen weten?![]()
![]()
Uit de tour de france toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat weer codetaal voor iets wat mannen niet willen weten?![]()
Je vliegt!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je ziet eruit alsof je net gestart bent. "Lalala, ik heb nergens last van"
Ik heb geen idee wat m'n uiteindelijke tijd isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:53 schreef Rammelaartje het volgende:
VKV en dat is nog je bruto tijd toch? Dus misschien wel 29 rond als het zo lang duurde voor je over de lijn ging!! Goed gedaan hoor!!Zie ik hopelijk morgen!
Ik word wel een beetje verlegen van al de positieve reacties hier zeg![]()
![]()
Floating on airquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan 'm alleen niet vinden via c.g.c, tres bizar. Die van YUR wel nml.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben blijer met de Garmin dataEindelijk eens stabiel gelopen zonder maffe piekjes enzo. Sta eigenlijk best verbaasd van m'n laatste km tijd, voelde als een schildpad..
VKV![]()
Echt, wat een held ben je ook met je verslag! En onder de 30, zoals ik al zei, super!
Dan draag ik m met alle liefdequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
ZO rustig nou ook weer niet
En ja, ik moest googlen![]()
![]()
Ohja, is ook zo.quote:
Ik ga mij even schamen in een hoekje
Jij begrijpt _O_![]()
http://connect.garmin.com/activity/191611481quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan 'm alleen niet vinden via c.g.c, tres bizar. Die van YUR wel nml.
Zo beter?![]()
![]()
Je had 'm niet gedeeld fzo (of ik zoek stom).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo beter?
Maar nette race! Morgen drink ik er een biertje op!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Pure Cadance...
enne VKV..moordtijd!! super gelopen en dito verslag!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Morgenochtend weer lekker een heel rustig duurloopje (80 minuten) met de loopgroep
En dan kom ik ook voor het eerst in de plus bij de challenge
Nice!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
Morgenochtend weer lekker een heel rustig duurloopje (80 minuten) met de loopgroep
En dan kom ik ook voor het eerst in de plus bij de challenge
Ja doei.![]()
nog 20weken, marathon uitlopen en dan de loopschoenen aan de wilgen want de jonkies komen gevaarlijk dicht bij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja echt niet hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
nog 20weken, marathon uitlopen en dan de loopschoenen aan de wilgen want de jonkies komen gevaarlijk dicht bijF means you're fucked![]()
Ik snap t ook niet meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je had 'm niet gedeeld fzo (of ik zoek stom).
Maar nette race! Morgen drink ik er een biertje op!
Thanks! En proost alvast![]()
![]()
VKV en GotC, leuke verslagen. Echt top gedaan, zulks een goede tijden
! En Yur, goede foto
![]()
en wat een toptijd!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zeg, ik vind het heel tof en alles dat het zo goed gaat met je lopen. Maar je kunt wel een beetje rekening houden met de rest ook. Ik bedoel, eerst loop je 10 km in 48 minuten en nu is 80 minuten een duurloop'je'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
En dan kom ik ook voor het eerst in de plus bij de challengeBeetje denigrerend in een beginnerstopic.
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zeg, ik vind het heel tof en alles dat het zo goed gaat met je lopen. Maar je kunt wel een beetje rekening houden met de rest ook. Ik bedoel, eerst loop je 10 km in 48 minuten en nu is 80 minuten een duurloop'je'Beetje denigrerend in een beginnerstopic.
![]()
![]()
Sorry LieLie, ik zal er rekening mee houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zeg, ik vind het heel tof en alles dat het zo goed gaat met je lopen. Maar je kunt wel een beetje rekening houden met de rest ook. Ik bedoel, eerst loop je 10 km in 48 minuten en nu is 80 minuten een duurloop'je'Beetje denigrerend in een beginnerstopic.
Ze moeten bij Garmin gewoon vriendjes maken implementeren. Owwww. Zat met een collega te praten vandaag, heeft iemand van jullie welleens training center uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet meer
Thanks! En proost alvastIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, inderdaad, laat 'm lekker opflikkeren naar het nog te openen 'wannabe pro-amateur topic'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
Mmm Endomondo doet maf? Bij best distances v/d wedstrijd van vanavond blijft de 5 km achterwege..strange!
Wel 4 bekertjes![]()
![]()
Ja, en jij mag YUR achterna als je zo doorgaatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
Mmm Endomondo doet maf? Bij best distances v/d wedstrijd van vanavond blijft de 5 km achterwege..strange!
Wel 4 bekertjes
Ja doei.![]()
En met die foto ook, post dan tenminste een foto waarbij je tong op je schoenen hangt, zodat we denken dat je het er tenminste nog moeilijk mee hadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Sorry LieLie, ik zal er rekening mee houden
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dankquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Sorry LieLie, ik zal er rekening mee houden![]()
![]()
![]()
Ja dat is een goed idee!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze moeten bij Garmin gewoon vriendjes maken implementeren. Owwww. Zat met een collega te praten vandaag, heeft iemand van jullie welleens training center uitgeprobeerd?
En de training center? Met de workouts maken enzo? Nog niet gedaan helaasWel beetje mee geknutseld, was piece of cake!
Gebruik wel de 'goals' enzo![]()
![]()
Sorry, dat is mijn foutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
En met die foto ook, post dan tenminste een foto waarbij je tong op je schoenen hangt, zodat we denken dat je het er tenminste nog moeilijk mee had![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef YUR het volgende:
Hee, misschien moeten we maar eens een eigen subforum openen?_!
Ja doei.![]()
Jongens. Ik ben ook (bijna) een Garmin eigenaar. Vond 200 EUR toch iets te gortig, maar heb nu waarschijnlijk voor VEEL minder een Forerunner 305
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik zit me af te vragen hoe dat werkt. Heb beetje lopen spelen met iets op de website, ben benieuwd, ga dat zondag eens testen. Ga ik eens kijken of ik 5:24 kan aanhouden op de 10km.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat is een goed idee!
En de training center? Met de workouts maken enzo? Nog niet gedaan helaasWel beetje mee geknutseld, was piece of cake!
Gebruik wel de 'goals' enzo
Op de mac is het dit linkje: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=835 geen idee voor windows (of wat jullie gebruiken).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik wil die pets-smilie plaatsen maar ik weet niet hoe die moetquote:
Wat fijn!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Maraca het volgende:
Jongens. Ik ben ook (bijna) een Garmin eigenaar. Vond 200 EUR toch iets te gortig, maar heb nu waarschijnlijk voor VEEL minder een Forerunner 305
Wat ga je ervan genieten zeg![]()
![]()
Cool!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Maraca het volgende:
Jongens. Ik ben ook (bijna) een Garmin eigenaar. Vond 200 EUR toch iets te gortig, maar heb nu waarschijnlijk voor VEEL minder een Forerunner 305You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ben ook benieuwd, keep me posted. Ga het misschien niet enorm veel gebruiken, maar handig om te weten hoe/wat. Intervals maken op basis van hartslag of tempo of tijd of afstand..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe dat werkt. Heb beetje lopen spelen met iets op de website, ben benieuwd, ga dat zondag eens testen. Ga ik eens kijken of ik 5:24 kan aanhouden op de 10km.![]()
![]()
gewoon sneller lopen meiden.....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en jij mag YUR achterna als je zo doorgaat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:15 schreef Rammelaartje het volgende:
De 610 is ook al te koop voor 270 euro! Verleidelijk!Waar dan? Yur zit er stiekem toch wel naar te kijken
![]()
![]()
*meldtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Het wordt eenzaam en alleen op zonnewijzer-eiland.
Tenzij de verkoper een oplichter is en mij ook een zonnewijzer verkooptquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Het wordt eenzaam en alleen op zonnewijzer-eiland.
http://www.comcom.nl/p/ga(...)roduct_code=14321855quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef GotC het volgende:
[..]Waar dan? Yur zit er stiekem toch wel naar te kijken
als ik google zo snel zag is ie ook die prijs bij hartslagmetershop.![]()
Hahhaa, geef ik jullie de windows link en download ik die zelf ook terwijl ik mac heb. Nouja, have fun ermee
En lastig, als de zon niet schijntquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Het wordt eenzaam en alleen op zonnewijzer-eiland.![]()
![]()
Een oude wijze man zei ooit dat conditie voor snelheid gaat, dus daar hou ik me nog een beetje aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon sneller lopen meiden.....![]()
![]()
what? waar? Oww, zonder HRMquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:15 schreef Rammelaartje het volgende:
De 610 is ook al te koop voor 270 euro! Verleidelijk!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is de variant zonder HRM-band als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
http://www.comcom.nl/p/ga(...)roduct_code=14321855
als ik google zo snel zag is ie ook die prijs bij hartslagmetershop.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is de variant zonder HRM-band als ik me niet vergis![]()
![]()
279 zonder hartslagband, 309 met hartslagbandquote:
EDIT - spuit 11, 12, 13 en 14
quote:
Hmm.. hopelijk is dit geen "too good to be true" verhaal. Verkoper reageert nu al niet meer op mijn smsjes
binnen in 53:17!
ik hoop op endomondo pr's... we zullen zien!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Dat mijn gps op de telefoon zo onnauwkeurig is vind ik wel jammer. Maar een iphone zat al een beetje in de planning voor het einde van het jaar, dus dan wordt het wel beter![]()
![]()
Moet zeggen dat ik de GPS van de BlackBerry beter vind dan die van de iPhone (ok, 't is wel een 3G versie)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:21 schreef LieLie het volgende:
Dat mijn gps op de telefoon zo onnauwkeurig is vind ik wel jammer. Maar een iphone zat al een beetje in de planning voor het einde van het jaar, dus dan wordt het wel beterVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Very nice sir!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:21 schreef Jumparound het volgende:
binnen in 53:17!
ik hoop op endomondo pr's... we zullen zien!
Zo, de bak Biogarde magere kwark is leeg.
Raar spul, niet echt lekker
Toch maar weer aan de Biogarde yoghurt![]()
jouw zonnewijzer gaat binnenkort toch in de hoek om onder het stof te raken? of heb je stiekum gesnoept?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik héb niet eens een horlogequote:!
Nee hoor!! Vandaag weer een tientje in het doosje gestopt!! Maar tot die tijd ben ik nog lid van de zonnewijzer-clubquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jouw zonnewijzer gaat binnenkort toch in de hoek om onder het stof te raken? of heb je stiekum gesnoept?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind gewone kwark ook niet lekker. Alleen vruchtenkwark. Of die kwarkjes van de Aldi met zo'n rood sausje onderinquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Yuki het volgende:
Zo, de bak Biogarde magere kwark is leeg.
Raar spul, niet echt lekker
Toch maar weer aan de Biogarde yoghurt![]()
. Maar dat is dan weer minder puur dan die vieze kwark
Gps op de 4S bevalt primaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de GPS van de BlackBerry beter vind dan die van de iPhone (ok, 't is wel een 3G versie)
Pas wel op. Daar zit geen hartslagband bij. Zat ik ook nog te bekijken vanmorgen, maar met band issie ¤309. Morgen in huis!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:15 schreef Rammelaartje het volgende:
De 610 is ook al te koop voor 270 euro! Verleidelijk!
Die op de 4 bevalt ook prima. Mijn collega's zijn juist niet zo te spreken over de GPS op de BB.quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja, 't is niet grappig meer als je GPS en HRM wiltquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef Rammelaartje het volgende:
Jezus wat zijn die hartslagbanden van Garmin duur! En ik dacht dat polar al duur was
Ik wil liever geen kwark met toegevoegde suiker (oh noes, not that again!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind gewone kwark ook niet lekker. Alleen vruchtenkwark. Of die kwarkjes van de Aldi met zo'n rood sausje onderin. Maar dat is dan weer minder puur dan die vieze kwark
)
Optimel kwark eet ik zo nu en dan, maar ben ook niet zo dol op de grote hoeveelheden zoetstof.
Naturel (liefst biogarde) yoghurt vind ik wel lekkerdan maar iets minder eiwitten, het moet wel lekker zijn
Ja ja, een echte hobby kost geldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, 't is niet grappig meer als je GPS en HRM wilt![]()
![]()
Hoeraquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Wow, dan mag jij de baas van zonnewijzer-eiland zijn!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil liever geen kwark met toegevoegde suiker (oh noes, not that again!)
Optimel kwark eet ik zo nu en dan, maar ben ook niet zo dol op de grote hoeveelheden zoetstof.
Naturel (liefst biogarde) yoghurt vind ik wel lekkerdan maar iets minder eiwitten, het moet wel lekker zijn
![]()
Ik heb nu zo'n plastic band van polar en die was iets van 50 euro met horloge erbij. Deze zijn 70 en dan heb alleen een bandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, 't is niet grappig meer als je GPS en HRM wilt![]()
![]()
Bah, volgens mij is dit 3x niks. Mijn onderbuikgevoel zegt "wegwezen" . Balen
Trainingcenter is Garmin connect maar dan op je eigen machine. Webbased gebruiken, kan ik ook op werk erbij
Sta op de 5e plaats @ leaderboard!
En kwark.. ik vind de franse magere kwark van de AH lekker. Doe er vaak beetje muesli van Zonnatura inLekker
.
![]()
Huh, whut?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
Bah, volgens mij is dit 3x niks. Mijn onderbuikgevoel zegt "wegwezen" . Balen![]()
Ik hou t gewoon bij endomondo voorlopig. Garmin + hartslagmeterband is leuk, maar WAY above budget en niet echt nodig.
Zou wel eens willen weten wat m'n hartslag is, maar daarvoor kan ik misschien wel een keer de Polar van m'n pa lenen
Even doorsparen en dan lekker bij een winkel kopen. Weet je in elk geval wat je hebt!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
Bah, volgens mij is dit 3x niks. Mijn onderbuikgevoel zegt "wegwezen" . Balen![]()
Dat bedoel ik ook, das minder puur. De roeryoghurt van de Aldi vind ikzelf heel lekker, die neem ik meestal (en dan nog met een scheutje roosvicee, dus toch suikerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil liever geen kwark met toegevoegde suiker (oh noes, not that again!)
)
Gewoon afbestellen dan. Het hoeft niet hè.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
Bah, volgens mij is dit 3x niks. Mijn onderbuikgevoel zegt "wegwezen" . BalenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Shine shine shine!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
2e hands Forerunner 305 aan het kopen. Alleen de verkoper reageert vaagquote:
Dan idd niet doen meidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Maraca het volgende:
Bah, volgens mij is dit 3x niks. Mijn onderbuikgevoel zegt "wegwezen" . BalenKomt vast wel een andere, betere voorbij.
![]()
Paar dagen geleden de magere kwark en de Franse magere kwark van de AH gekocht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef GotC het volgende:
En kwark.. ik vind de franse magere kwark van de AH lekker. Doe er vaak beetje muesli van Zonnatura inLekker
.
De Franse is net op, zojuist met Stevia geprobeerd. Een theelepeltje is toch een beetje veel![]()
![]()
Die kan ik ook wel proberen jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef GotC het volgende:
.
Sowieso: kwark met verse aardbeien erdoor...
En ik ben enorm gedaald op t leaderboard
Morgen weer een beetje inlopen
Nee, dan zou ik ook wachten. Het zijn toch niet de minste bedragen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
2e hands Forerunner 305 aan het kopen. Alleen de verkoper reageert vaagYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gewoon laten gaan idd, komt wel weer een andere kans voorbijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
2e hands Forerunner 305 aan het kopen. Alleen de verkoper reageert vaag![]()
Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan met mijn Garmin. Morgen kan ik hem als het goed is meteen uittesten. Nu al zin in
Nomquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel proberen ja
Sowieso: kwark met verse aardbeien erdoor...![]()
![]()
Even wat oplaadtijd erbij rekenen he?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan met mijn Garmin. Morgen kan ik hem als het goed is meteen uittesten. Nu al zin in![]()
![]()
![]()
quote:![]()
chips.... merk dus dat ik een rustdag heb die ik eigenlijk niet kan permitteren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jamaar, jamaar, jamaar. Hoe lang moettie dan opladen eerst? Ik vind dat de postbode vroeg moet komen!quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon de 610 kopen, of de 410 of de 210. Of een mooie jurk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat is Stevia?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef STING het volgende:
[..]
Paar dagen geleden de magere kwark en de Franse magere kwark van de AH gekocht.
De Franse is net op, zojuist met Stevia geprobeerd. Een theelepeltje is toch een beetje veel
Edit: gegoogledSuikervervanger?
Ik vind de Garmin Connect heel prettig werken en er pretty uitzienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef slacker_nl het volgende:
Trainingcenter is Garmin connect maar dan op je eigen machine. Webbased gebruiken, kan ik ook op werk erbij![]()
![]()
uurtje ofzo aan je PC?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar. Hoe lang moettie dan opladen eerst? Ik vind dat de postbode vroeg moet komen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geen idee meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar. Hoe lang moettie dan opladen eerst? Ik vind dat de postbode vroeg moet komen!Ik heb 'm via het stopcontact opgeladen en pas volgende dag gebruikt
![]()
Verkoper woont in Rotterdam Zuid. Ja, nee.. beeld bevestigd![]()
Ik koop hem in de winkel. Dat is me wel het extra geld waard
Oooooow. Dat valt mee. Die tijd heb ik nodig om het boekje te lezenquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Maraca het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Maraca het volgende:
Efkes sparen meis. Is de moeite waard.
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is Stevia?
Edit: gegoogledSuikervervanger?
Ik dacht al bij mezelf, weet je zeker dat je die vraag wil stellen![]()
![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht al bij mezelf, weet je zeker dat je die vraag wil stellen
Ben alleen diep teleurgesteld nu natuurlijk...
boekje lezen? ha!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Oooooow. Dat valt mee. Die tijd heb ik nodig om het boekje te lezenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Stroom werkt beter dan fruit.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, wat dat betreft vertrouw ik heel erg op mijn gevoel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef GotC het volgende:
[..]
EensEfkes sparen meis. Is de moeite waard.
Ik had op invoeren gedrukt en besefte me dat ik meer van trial and error ben, dan van boekies lezenquote:
Same here, verstandig. Onderbuikgevoel niet goed? Weg ermee, afkappen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft vertrouw ik heel erg op mijn gevoel.![]()
Heel verstandigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft vertrouw ik heel erg op mijn gevoel.
Ik lees ook nooit boekjes, maar merk dat ik tutorial video's wel erg handig vindquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had op invoeren gedrukt en besefte me dat ik meer van trial and error ben, dan van boekies lezen![]()
![]()
Welke video's?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees ook nooit boekjes, maar merk dat ik tutorial video's wel erg handig vind█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik ben veel te eigenwijs voor boekjes, en schaam me dan ook dood als ik er niet uit kom en tóch het boekje erbij moet pakkenF means you're fucked![]()
En dat ik binnen een uur meer kan met een apparaat doordat ik heel Google afstruinquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef YUR het volgende:
Ik ben veel te eigenwijs voor boekjes, en schaam me dan ook dood als ik er niet uit kom en tóch het boekje erbij moet pakken![]()
![]()
Nou bijv. voor m'n Garmin 405: http://www8.garmin.com/learningcenter/training/forerunner405/quote:
Heeft me toch wel wat tijd gescheeld![]()
![]()
Er schijnt een videosite te zijn op de interwebz. Heet Youtube, geloof ik.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat? Tjoebtjoeb?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Er schijnt een videosite te zijn op de interwebz. Heet Youtube, geloof ik.![]()
JijBuisquote:
Leuke reclamequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Zag deze reclame hier net voorbij komen![]()
![]()
*meldtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:40 schreef YUR het volgende:
Ik ben veel te eigenwijs voor boekjes, en schaam me dan ook dood als ik er niet uit kom en tóch het boekje erbij moet pakken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Have fun!quote:
Ik ga mijn bedje opzoeken. Dochter is uit logeren dus ik kan nu een lange, lange nacht maken
Nou, mss als ik het boekje had gelezen had ik doorgehad welke schermpjes ik allemaal zelf kan maken. Ik kan gewoon de complete interface aanpassen![]()
@Gup echt waar, die Garmin wordt echt de liefde van je leven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je een spartelende dolfijn ziet lopen dan ben ik het.quote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Speaking of which, voor de lopers met Garmin, welke data fields hebben jullie actief tijdens het lopen?
Ik distance als main, daarnaast speed en heart rate.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:47 schreef slacker_nl het volgende:
@Gup echt waar, die Garmin wordt echt de liefde van je leven.
Tijd als main, bovenin afstand, pace onderin.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:48 schreef STING het volgende:
Speaking of which, voor de lopers met Garmin, welke data fields hebben jullie actief tijdens het lopen?
Ik distance als main, daarnaast speed en heart rate.![]()
HMPFquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:50 schreef GotC het volgende:
Stom, Endomondo pakt m'n 5km niet als 'best distance' oid. Maf.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mr.Guppy is a sad guppyquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:47 schreef slacker_nl het volgende:
@Gup echt waar, die Garmin wordt echt de liefde van je leven.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Main: Heart Ratequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:48 schreef STING het volgende:
Ik distance als main, daarnaast speed en heart rate.
Bovenin: distance
Onderin: paceF means you're fucked![]()
pace als main..time bovenaan en distance onderaan en dan verder op autoscroll om virtual partner soms bij te houden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ow, ik moet dat nog uitvogelen. Maar ik denk dat ik main pace doe. En de anderen distance en heartrate.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Toch leuk dat iedereen z'n eigen voorkeuren heeft
Mij boeit HRM (nog) niet, dus dat wil ik niet zien. Tijd boeit me des te meer!![]()
Net stuk gelopen zonder Evy op rustig tempo en was net even droog.
http://www.endomondo.com/workouts/65823291
[ Bericht 14% gewijzigd door Solique op 22-06-2012 23:04:54 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Mja, ik heb zoiets van: ik weet hoe lang ik over een kilometer loop (ook door pace), dus time kan ik dan wel schatten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:54 schreef GotC het volgende:
Toch leuk dat iedereen z'n eigen voorkeuren heeft
Mij boeit HRM (nog) niet, dus dat wil ik niet zien. Tijd boeit me des te meer!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Truste YUR en GotCsweet/wet dreams!
allemaal bekertjes!![]()
![]()
Alleen niet mn snelste km... 4.44Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Daar ben ik nu over aan het nadenken. Tijdens het lopen vind ik het boeiends:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:48 schreef STING het volgende:
Ik distance als main, daarnaast speed en heart rate.
Afgelegde tijd, km, avg pace, current pace. Maar met de Garmin kan je ook lap pace doen, die gaat iig een van de pace varianten vervangen. Tis niet dat je gaat scrollen tijdens het lopen (zeg ik nu zo zonder het nog gedaan te hebben).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Netjes!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:59 schreef Jumparound het volgende:
allemaal bekertjes!![]()
![]()
Alleen niet mn snelste km... 4.44
Ik ga ook maar eens slapen. Welterusten!Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, en ik denk dat ik in het begin de hartslag niet ga displayen, omdat ik er dan te veel op ga letten misschien. Laat ik eerst maar een paar keer gewoon lekker lopen en dan zie ik achteraf wel hoe het met de hartslag ging. Denk ik. Goed idee?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Is er geen optie om het met piepjes te laten doen ? Of een mevrouwtje die je toeschreeuw dat je hart te hard gaat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, en ik denk dat ik in het begin de hartslag niet ga displayen, omdat ik er dan te veel op ga letten misschien. Laat ik eerst maar een paar keer gewoon lekker lopen en dan zie ik achteraf wel hoe het met de hartslag ging. Denk ik. Goed idee?![]()
Wauw, wat goed gelopen!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben blij
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/65824110
Trusten voor mensen die gaan slapen! I ga nu ook slapen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nicequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben blij
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/65824110![]()
![]()
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben blij
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/65824110Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
inderdaad goed idee lijkt me..want anders ga je er teveel op focussen., gewoon lekker lopen in een tempo wat jij denkt vol te kunnen houden en dan na afloop eens kijken wat daarbij je hartslag wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, en ik denk dat ik in het begin de hartslag niet ga displayen, omdat ik er dan te veel op ga letten misschien. Laat ik eerst maar een paar keer gewoon lekker lopen en dan zie ik achteraf wel hoe het met de hartslag ging. Denk ik. Goed idee?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij mag blij zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben blij
[ afbeelding ]
En een extra sticker van de juf!
![]()
Bij de 610 wel voor zover ik weet...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Is er geen optie om het met piepjes te laten doen ? Of een mevrouwtje die je toeschreeuw dat je hart te hard gaat?
Je kan iig dit soort dingen doen:
http://img24.imageshack.us/img24/7305/schermafbeelding2012062.png (copy/paste deze link)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
tnx voor de felicitaties
@rechtse, ik heb je advies goed opgevolgt hoor, knallen bij een prestatieloop
Ecosia
Hallo! Ik heb een vraagje over die garmins (zag dat jullie er een discussie over hadden eerder in dit topic) en wilde even vragen wat de ervaringen zijn met de forerunner 110. Ik kan er wellicht een voor een vriendelijke prijs kopen (heb de verkoper al een e-mail gestuurd om te vragen of hij al verkocht was of niet) maar wilde voor de zekerheid nog even hier vragen. Ik ben student en heb niet zo heel veel te besteden, maar vind het wellicht wel heel fijn om zonder al te veel moeite te kunnen zien waar en hoe snel ik precies heb gelopen!...een post met een staartje!![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben blij
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/65824110
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1104.htmlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:13 schreef Fievel het volgende:
Hallo! Ik heb een vraagje over die garmins (zag dat jullie er een discussie over hadden eerder in dit topic) en wilde even vragen wat de ervaringen zijn met de forerunner 110. Ik kan er wellicht een voor een vriendelijke prijs kopen (heb de verkoper al een e-mail gestuurd om te vragen of hij al verkocht was of niet) maar wilde voor de zekerheid nog even hier vragen. Ik ben student en heb niet zo heel veel te besteden, maar vind het wellicht wel heel fijn om zonder al te veel moeite te kunnen zien waar en hoe snel ik precies heb gelopen!
Maar op zich als je die voor een zacht prijsje kan krijgen is het altijd fijn natuurlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dank je! Het gaat mij vooral om de gegevens na het lopen: tijdens het lopen kijk ik eigenlijk zelden naar m'n tijd (voorzover je dat kunt zien op een gewoon (digitaal) horloge. Zolang de gps maar goed werkt om dus na het trainen de route in te laden en aan de hand daarvan de boel bij te houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1104.html
Maar op zich als je die voor een zacht prijsje kan krijgen is het altijd fijn natuurlijk.Dus daar is hij verder niet 'achterhaald' ofzo? Nog wel zelfde techniek? Harde band is ook geen probleem: mijn goedkope ouderwetse sporthorloge heeft dat ook en is geen probleem.
...een post met een staartje!![]()
De gps ervan is prima. Dus als je het alleen daarvoor doet, maak je een prima keuze.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef Fievel het volgende:
[..]
Dank je! Het gaat mij vooral om de gegevens na het lopen: tijdens het lopen kijk ik eigenlijk zelden naar m'n tijd (voorzover je dat kunt zien op een gewoon (digitaal) horloge. Zolang de gps maar goed werkt om dus na het trainen de route in te laden en aan de hand daarvan de boel bij te houdenDus daar is hij verder niet 'achterhaald' ofzo? Nog wel zelfde techniek? Harde band is ook geen probleem: mijn goedkope ouderwetse sporthorloge heeft dat ook en is geen probleem.
Goed om te horen! Nu maar even afwachten of de verkoper hem nog heeft en hem aan mij wil verkopen... Bedankt voor 't snelle antwoord!...een post met een staartje!![]()
Als ik heeeeeeeeel eerlijk mag zijn, pak een 210 dan, dan ben je over mss een jaartje blijer met je aanschaf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef Fievel het volgende:
[..]
Dank je! Het gaat mij vooral om de gegevens na het lopen: tijdens het lopen kijk ik eigenlijk zelden naar m'n tijd (voorzover je dat kunt zien op een gewoon (digitaal) horloge. Zolang de gps maar goed werkt om dus na het trainen de route in te laden en aan de hand daarvan de boel bij te houdenDus daar is hij verder niet 'achterhaald' ofzo? Nog wel zelfde techniek? Harde band is ook geen probleem: mijn goedkope ouderwetse sporthorloge heeft dat ook en is geen probleem.
110 is een prima ding als je alleen je tijd en afstand wil wetenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:13 schreef Fievel het volgende:
Hallo! Ik heb een vraagje over die garmins (zag dat jullie er een discussie over hadden eerder in dit topic) en wilde even vragen wat de ervaringen zijn met de forerunner 110. Ik kan er wellicht een voor een vriendelijke prijs kopen (heb de verkoper al een e-mail gestuurd om te vragen of hij al verkocht was of niet) maar wilde voor de zekerheid nog even hier vragen. Ik ben student en heb niet zo heel veel te besteden, maar vind het wellicht wel heel fijn om zonder al te veel moeite te kunnen zien waar en hoe snel ik precies heb gelopen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Over een jaar zien we wel weer: ik heb nu simpelweg het geld niet voor zo'n aanschaf en deze prijs (55 euro) kan weldan wil ik ook niet een jaar wachten tot ik wel/meer geld heb. Dat zien we dan tegen die tijd wel weer. Loop nu ook nog gemiddeld stukken van 5km en probeer rustigaan wat op te bouwen, dus het is niet alsof ik een prof ben en ik ben vrij snel tevreden met 'snufjes': doe met mijn gewone horloge ook al jaren en die heeft alleen zo'n stopwatch functie
...een post met een staartje!![]()
Netjes jump! Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef Jumparound het volgende:
Ik ben blij
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
het grappige was trouwens dat ik zo goed als elke hardloper die me inhaalde weer ingehaald heb
Ecosia
goed gedaan Jump!!!Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat werkt ook niet bij iedere telefoon even goed. Mijn HTC doet 't niet in ieder geval en Endomodo staat er voor de sier op.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor alleen tijd en afstand voor achteraf en je hebt een smartphone gewoon deze gebruiken.Ja doei.![]()
Met endomondo pro kun je ook gewoon hartslag meters aansluitenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor alleen tijd en afstand voor achteraf en je hebt een smartphone gewoon deze gebruiken.![]()
![]()
Samsung staat ook al bekend om falende gps.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet bij iedere telefoon even goed. Mijn HTC doet 't niet in ieder geval en Endomodo staat er voor de sier op.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
plaats 477(van de 1178)
Ecosia
zolang ik m'n htc (wildfire s) niet in een speciale armband prop, is er niets mis met m'n gps op dat dingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet bij iedere telefoon even goed. Mijn HTC doet 't niet in ieder geval en Endomodo staat er voor de sier op.
Mijn htc doet het wel. Niet altijd even goed, maar goed. Het scheelt wel knaken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet bij iedere telefoon even goed. Mijn HTC doet 't niet in ieder geval en Endomodo staat er voor de sier op.![]()
Gratis versie ook hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met endomondo pro kun je ook gewoon hartslag meters aansluitenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb het wel eens geprobeerd met mijn telefoon en het werkt niet echt. Heb ook een htc en die pakt het gps signaal gewoon niet op om rare redenen. Dus ben ik eens gaan zoeken naar een goedkoop horloge (goedkoper dan een betere smartphone!) en toen ik deze voor 55 euro zag staan dacht ik "nou, dát kan wel".quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor alleen tijd en afstand voor achteraf en je hebt een smartphone gewoon deze gebruiken....een post met een staartje!![]()
Hier heeft hij 'm nog nooit gepaktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mijn htc doet het wel. Niet altijd even goed, maar goed. Het scheelt wel knaken.zelfs tijdens wandelingen in het open veld. Beetje jammer
Nou ja, hè?
Ja doei.![]()
Heb ze allebei geprobeerdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik had dat gps probleem altijd met Runkeeper, maar sinds Edomondo niks meer![]()
beide niet. Stomme telefoon
maargoed, dat is niet de enige reden dat hij stom is: hij loopt ook om de haverklap vast waardoor ik al regelmatig wat belangrijke berichten/telefoontjes gemist heb en bijna in de problemen ben gekomen. Stom ding.
Ja doei.![]()
Tijd voor een nieuwe of een fabrieksreset (NADAT je een backup hebt gemaaktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb ze allebei geprobeerd![]()
maargoed, dat is niet de enige reden dat hij stom is: hij loopt ook om de haverklap vast waardoor ik al regelmatig wat belangrijke berichten/telefoontjes gemist heb en bijna in de problemen ben gekomen. Stom ding.
)
Maargoed die Hartslagbandjes werken wel met bluetooth dusseh: Internet + Gps + Bluetooth = Batterij binnen no time leeg![]()
![]()
ik had daar de laatste tijd ook last van, na een update die iets met wifi beveiliging te maken had. Contact gezocht met htc, advies gekregen om het interne geheugen te backuppen naar de sdkaart, en vervolgens een hard-reset te geven (terug zetten naar de fabrieksinstellingen) sindsdien geen centje last meer van. Wellicht een tip ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb ze allebei geprobeerd![]()
In dat geval gewoon de garmin nemen dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:31 schreef Fievel het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd met mijn telefoon en het werkt niet echt. Heb ook een htc en die pakt het gps signaal gewoon niet op om rare redenen. Dus ben ik eens gaan zoeken naar een goedkoop horloge (goedkoper dan een betere smartphone!) en toen ik deze voor 55 euro zag staan dacht ik "nou, dát kan wel".![]()
Njah, hij valt ook uit elkaar van ellende inmiddelsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe of een fabrieksreset (NADAT je een backup hebt gemaakt)
Maargoed die Hartslagbandjes werken wel met bluetooth dusseh: Internet + Gps + Bluetooth = Batterij binnen no time leegdus ik hoop eigenlijk dat ik de oude telefoon van m'n zusje kan krijgen, dat hoor ik binnenkort ergens geloof ik. Tot die tijd zit ik vooral thuis achter de laptop of ben ik aan het sporten of op vakantie (ook soort sporten, met al die wandelingen die gepland staan...
) dus nou ja hè
Ja doei.![]()
Ik ga maar even afwachten of de verkoper hem nog heeft en aan mij wil verkopen. Wilde vooral even weten of 't gewoon goed werkt met gps enzo en dat dat niet ontzettend onnauwkeurig is in vergelijk met de nieuwe veel duurdere modellen waar ik het geld niet voor over heb op beide manieren, haha.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval....een post met een staartje!![]()
De duurdere modellen hoefen niet altijd beter voor je te zijn. Vooral de 610 is gewoon totaal overbodig en absurd. Wat een prul is dat. Kan je beter de 110 hebben.![]()
![]()
En iets anders wordt hier niet getolereerd. Dan is het hasta la pasta dit was de villa en daar is het gat van de deurquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hardlopen voor beginners #xxx : aandelen in Garmin!![]()
Zo komt het op mij over![]()
![]()
*houdt zich vast aan deurpost*quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En iets anders wordt hier niet getolereerd. Dan is het hasta la pasta dit was de villa en daar is het gat van de deur![]()
Zo komt het op mij over
Ja doei.![]()
ff zwaaien naar alle mensen hier die zo lekker bezig zijn met hun hobby/verslaving met of zonder Garmin.
Ik ga m'n nest maar eens in![]()
![]()
*daar wordt op de deur geklopt*quote:
Goedenmiddag, wij zijn van de Garmin getuiges. Wij komen met u praten over de weg naar de liefde, de kracht en de hartslag.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*daar wordt op de deur geklopt*
Goedenmiddag, wij zijn van de Garmin getuiges. Wij komen met u praten over de weg naar de liefde, de kracht en de hartslag.!
Ja doei.![]()
[..]
Goedenmiddag, wij zijn van de Garmin getuiges het Garmin-tuig. . Wij komen met u praten over de weg naar de liefde, de kracht en de hartslag.Ik heb er één en ik ben er trots op
[..]
Goedenmiddag, wij zijn van de Garmin getuiges. Wij komen met u praten over de weg naar de liefde, de kracht en de hartslag.![]()
Trusten all![]()
![]()
Hier is 't ook zo langzamerhand bedtijd. Morgen weer m'n dochter ophalentrusten iedereen, en RD .. Fijne nachtdienst
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:57 schreef Nero22 het volgende:
Vermoeiende dag geweest...
Mag ik ook een welterusten kusje?
Tuurlijk schatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:57 schreef Nero22 het volgende:
Mag ik ook een welterusten kusje?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, doei!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:57 schreef Nero22 het volgende:
Mag ik ook een welterusten kusje?Ja doei.![]()
Trustequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:57 schreef Nero22 het volgende:
Mag ik ook een welterusten kusje?
Eerste bug gevonden, krijg een workout niet overgeheveld.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
kinderen die zwijgen zullen nooit iets krijgenquote:
welke browser? hij werkt niet met opera, wel met ie, FF of chrome.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:59 schreef slacker_nl het volgende:
Eerste bug gevonden, krijg een workout niet overgeheveld.Ik heb er één en ik ben er trots op
Welterusten!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:59 schreef mosselmossel het volgende:
Yep. Ik ga ook. Welterusten allemaal!
Ja doei.![]()
Even compleet off-topic
Ik zit net te kijken op het intranet van m'n werk (don't ask) en zie ineens een naam van een Fok!ster voorbij komen. Even zoeken in haar posthistorie: ze is deze week aangenomen en gaat vanaf maandag de training in voor hetzelfde project als waar ik semi-leidinggevende ben, maar dan op een andere locatie.
Ik ben er niet zo blij mee![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: