SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 22-06-2012 21:45:36 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Anyway! Verslagje dus.
Kwamen ruim op tijd aan, nummers gehaald en gewacht. Zagen al vrij snel m'n vader en VKVEcht tof om haar tegen te komen
.
Nog beetje opgewarmd en gerekt en gestrekt. Naar de start gegaan en daar gestaan met z'n 4en
Maargoed, hup, van start.
Stonden vrij achteraan en dad+Yur+VKV gingen er supersnel vandoor. Maar ik had een opdracht gekregen: Rustig starten, na 3 km kijken of je kan versnellen. Zo gezegd, zo gedaan.
1e km: Alleen maar ingehaald door mensen, hoorde zelfs de bezemwagen paar honderd meter achter me.
Kmtijd: 6:17 min
2e km: Nou, gaat best lekker, even stapje terug gedaan ivm 'moet nog een stuk lopen'. Liep praktisch alleen.
Kmtijd: 6:26 min
3e km: Bleh, laaange rechte stukken. Verstand op nul gezet en nagedacht over m'n loophouding. Kreeg last van m'n blaar op m'n wijsteen, dus iets meer op middenvoet gaan lopen dmv kleinere stapjes. Voelde me verder top.
Kmtijd: 6:30 min
4e km: Ok, nu mag ik versnellen want ik voel me goed! Hup, eindelijk groepje vrouwen voorbij en gaan
Kmtijd: 6:20 min
5e km: Nog maar 1 km!! GAAN! Niet nadenken, extra kracht bij afzetten en volhouden! *werd ondertussen ingehaald door de winnaar v/d 10km*. Laatste stuk nog aangemoedigd door Yur z'n loopgroeptrainer
Kmtijd: 5:50 min![]()
![]()
En ZO stabiel gelopen!Enige wat je bij Endomondo ziet is een kriegeltje bij 17 min. Moest mensen ineens ontwijken bij de drankenpost, irritant.
Had nog gerust verder kunnen lopen, geen pijntjes of wat dan ook. Enne..hardlopen terwijl je ongesteld bent?![]()
http://connect.garmin.com/activity/191611481
Excuus voor het lange verhaalBen nogal enthousiast
![]()
![]()
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet invoor de Bridge to Bridge mist geloof ik nog een en ander
Super leuk verslagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Anyway! Verslagje dus.
Kwamen ruim op tijd aan, nummers gehaald en gewacht. Zagen al vrij snel m'n vader en VKVEcht tof om haar tegen te komen
.
Nog beetje opgewarmd en gerekt en gestrekt. Naar de start gegaan en daar gestaan met z'n 4en
Stonden vrij achteraan en dad+Yur+VKV gingen er supersnel vandoor. Maar ik had een opdracht gekregen: Rustig starten, na 3 km kijken of je kan versnellen. Zo gezegd, zo gedaan.
1e km: Alleen maar ingehaald door mensen, hoorde zelfs de bezemwagen paar honderd meter achter me.
2e km: Nou, gaat best lekker, even stapje terug gedaan ivm 'moet nog een stuk lopen'. Liep praktisch alleen.
3e km: Bleh, laaange rechte stukken. Verstand op nul gezet en nagedacht over m'n loophouding. Kreeg last van m'n blaar op m'n wijsteen, dus iets meer op middenvoet gaan lopen dmv kleinere stapjes. Voelde me verder top.
4e km: Ok, nu mag ik versnellen want ik voel me goed! Hup, eindelijk groepje vrouwen voorbij en gaan
5e km: Nog maar 1 km!! GAAN! Niet nadenken, extra kracht bij afzetten en volhouden! *werd ondertussen ingehaald door de winnaar v/d 10km*. Laatste stuk nog aangemoedigd door Yur z'n loopgroeptrainer
![]()
En ZO stabiel gelopen!Enige wat je bij Endomondo ziet is een kriegeltje bij 17 min. Moest mensen ineens ontwijken bij de drankenpost, irritant.
Had nog gerust verder kunnen lopen, geen pijntjes of wat dan ook. Enne..hardlopen terwijl je ongesteld bent?![]()
nu wil ik ook rennen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Genoeg pijntjes en steekjes iedere dag iddquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Och en niet alleen tijdens het lopen. Kan op elk moment van de dag wel een steekje of pijntje voelen.maar als ik echt niet fit ben (zoals vandaag) dan trek ik, met moeite, wel de grens. Rust nemen en morgen weer kijken.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Is dat een hint, die BtB?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet invoor de Bridge to Bridge mist geloof ik nog een en ander
[..]
Super leuk verslagnu wil ik ook rennen!!
![]()
![]()
ik had je graag als haas gehad voor zondagquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gotc wat goed dat je zo rustig kan blijven als je zo achteraan looptEn waren de anderen zo snel? Vind jouw tijd helemaal niet slecht namelijk?!
![]()
ik ben zowat chronisch verkouden, maar soms een tikje erger dan anders. ik kon gewoon ademen, had geen last van tranende ogen of wat ook. Het is alleen een 'vol' gevoel in m'n voorhoofd. En ik weet wat het is, en ik weet ook dat ik er morgen weer vanaf ben (ben geopereerd aan bijholte onstekingen). Het is bij mij echt one day fly dat soort dingen tegenwoordig. Ik voelde me goed genoeg toen ik startte, alleen allengs het rennen werd het zwaarder dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ho even, een pijntje vind ik iets anders dan een verkoudheid
Leuk verslag GotC!!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Even terug komende (hoi overigens) op het 'pijntje/verkoudheid' verhaal..
Koorts is n ander verhaal, maar veel dingen kun je best mee doorlopen, ook wel met verkoudheid..
Ik ben astmatisch, als ik op elk moment dat ik het benauwd had stopte had ik sowieso al 8 jaar stilgezeten in plaats van door te sporten.
Gewoon een beetje doorzetten.. Soms gaat dat te ver en dan begin ik duizelig te worden, dan stop ik heus wel, maar benauwd tijdens inspanning is nu eenmaal zo. Wil ik toch een conditie opbouwen zal ik daar doorheen moeten.. Dat is dan maar zo, ik wil niet niksdoen.. en mede daarom heb k ook veel sporten geprobeerd.. waaronder waterpolo en boksen, toch niet de minste, inspanningstechnisch gezien.
Kort gezegd: Let op je eigen lichaam, maar daag het zo af en toe ook uit om grenzen op te zoeken.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Slacker....Mijn week kon beter, ben wat iebel aan het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@YUR ik heb een schildpad nodig!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als dat eens zou kunnen hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had je graag als haas gehad voor zondag
F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mijn week kon beter, ben wat iebel aan het zijn.
@YUR ik heb een schildpad nodig!
Natuurlijk!! Dat wordt een grote Fok! meetquote:De Arnhemse variant van de CPC
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tof!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Anyway! Verslagje dus.
.
![]()
Fijn dat t zo goed gegaan is
Maare, bijna alleen lopen met een tijd ruim onder 7 min/km? Zijn die anderen allemaal zo snel dan?
Ik hoop toch niet dat ik helemaal achteraan loop volgende week
Het is zo verleidelijk om snel te startenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef Rammelaartje het volgende:
Gotc wat goed dat je zo rustig kan blijven als je zo achteraan looptEn waren de anderen zo snel? Vind jouw tijd helemaal niet slecht namelijk?!
Maar elke keer als ik dat doe, dan ben ik bij km 4 kapot
. Moet zeggen dat de wedstrijden uit het E-Kwadraat Run Circuit snelle lopers aantrekken.. Liepen niet heel veel mensen achter me moet ik zeggen..
Maar, in de 1e km veel ingehaald door andere mensen. Ik heb ze echter stuk voor stuk teruggepakt bij km 4 en 5![]()
![]()
ja want and this might come back to bite me in the bum als alles goed gaat en ik gewoon mijn dag heb, dan hoop ik onder de 1.45 te lopen, dus een goede haas is welkomquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
lopen we samen achteraanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!!
Maare, bijna alleen lopen met een tijd ruim onder 7 min/km? Zijn die anderen allemaal zo snel dan?
Ik hoop toch niet dat ik helemaal achteraan loop volgende week![]()
![]()
Mijn lijstje van 10K's. Behalve die in Ter Heijde (strand/duinen) waren het allemaal PR's. Gaat dus een beetje hard de laatste paar weken....dit hou ik natuurlijk nooit vol!
Ik twijfel over welke smiley ik ga gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Anyway! Verslagje dus.
.
![]()
of
of
, deze
of
of
or
en dan deze
of
![]()
Of dat ik gewoon ga zeggen dat je een puike race gelopen hebt? Vooral die versnelling van 30 seconden op het laatst, dat heb je lekker gedaan!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, en Rammelaartje: ik heb idd een roze shirt voor volgende week
Officiële shirt is trouwens hoofdzakelijk wit, dus ik vrees dat ik toch op ga vallen
als ik m ga lopen ga ik ook nog een roze shirt kopen hoor hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Yuki het volgende:
Oh, en Rammelaartje: ik heb idd een roze shirt voor volgende week
Officiële shirt is trouwens hoofdzakelijk wit, dus ik vrees dat ik toch op ga vallen![]()
![]()
Geen zorgen meidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof!!
Ik hoop toch niet dat ik helemaal achteraan loop volgende weekDeze loopjes trekken heel veel snelle lopers aan helaas. En niet veel beginners
.
In de 1e km dacht ik nog: Hmpf, ik ga dus NOOIT meer meedoen met wedstrijden in het Westland![]()
![]()
stoppen met je gepiep en gemekker...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben zowat chronisch verkouden, maar soms een tikje erger dan anders. ik kon gewoon ademen, had geen last van tranende ogen of wat ook. Het is alleen een 'vol' gevoel in m'n voorhoofd. En ik weet wat het is, en ik weet ook dat ik er morgen weer vanaf ben (ben geopereerd aan bijholte onstekingen). Het is bij mij echt one day fly dat soort dingen tegenwoordig. Ik voelde me goed genoeg toen ik startte, alleen allengs het rennen werd het zwaarder dan ik had verwacht.
we gaan hier gewoon verder met het vieren van de PR's hier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nice!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is zo verleidelijk om snel te startenMaar elke keer als ik dat doe, dan ben ik bij km 4 kapot
. Moet zeggen dat de wedstrijden uit het E-Kwadraat Run Circuit snelle lopers aantrekken.. Liepen niet heel veel mensen achter me moet ik zeggen..
Maar, in de 1e km veel ingehaald door andere mensen. Ik heb ze echter stuk voor stuk teruggepakt bij km 4 en 5![]()
GMRB (great minds run behind)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, wij hadden even GMTA
Zijn we iig niet alleen![]()
Daarom. Het is een heel evenement morgen, dus met een beetje geluk kom ik helemaal in de rush van de runners high en de energie van de anderen, dan moet het goed komen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ach, dan doe je 3 kwart op training en een kwart op karakterSucces morgen!
Om mezelf maar even een schop onder mijn kont te geven.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik twijfel over welke smiley ik ga gebruiken.
of
of
, deze
of
of
or
en dan deze
of
![]()
Of dat ik gewoon ga zeggen dat je een puike race gelopen hebt? Vooral die versnelling van 30 seconden op het laatst, dat heb je lekker gedaan!Echt super bedankt! Heb nog nooit zo bewust gelopen en het heeft z'n vruchten afgeworpen.
Die laatste 30 sec heb ik gewoon alles laten gaan![]()
![]()
Wel een kenner dan, die trainerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef YUR het volgende:
Mijn lijstje van 10K's. Behalve die in Ter Heijde (strand/duinen) waren het allemaal PR's. Gaat dus een beetje hard de laatste paar weken....dit hou ik natuurlijk nooit vol!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Coolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
als ik m ga lopen ga ik ook nog een roze shirt kopen hoor haha
YUR!! 4:30 in de laatste KM!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Whahahahaquote:
Vind GotC ook wel een GM dan. Echt top om te zien dat haar strategie werkt.
Mag ik m kopiëren?
wachten, wachten, wachten....waar blijft VKV met haar tijd..??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn meneer heeft woensdag trouwens nog alleen gelopen. Liep zich helemaal kapotwel nette tijd, maar toch niet zo slecht dat we samen lopen. Traint hij ook rustig
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whahahaha
Vind GotC ook wel een GM dan. Echt top om te zien dat haar strategie werkt.
Mag ik m kopiëren?!
Graag zelfsKreeg de opdracht van Yur mee
. Hij kent me. Snel starten = funest
![]()
Je hebt een UI of je hebt geen UIquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
En hij heeft nog geposeerd voor de foto tijdens die laatste 100 meter![]()
![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
En hij heeft nog geposeerd voor de foto tijdens die laatste 100 meter
Tof YUR!
Ja doei.![]()
Wat een tijden lees ik, top zeg YUR en GotC!Leuk verslag ook!
Zoals gezegd ging ik naar de Oranjeloop met de hoop onder de 30 minuten te lopen.
Samen met een deel van het gezin naar Kwintsheul afgereisd, daar ongeveer een kwartier rondgereden tot we een parkeerplaats hadden gevonden. Gelukkig was al goed te horen waar we moesten wezen voor de start & inschrijving, want in Kwintsheul ben ik echt verre van bekend.
Bij de inschrijving stond een lange rij, dus maar gewoon achteraan aangesloten. Stond een beetje dromerig te wezen toen ineens GotC en YUR naast me stondenErg leuk
Het was flink dringen bij de start aangezien de 5 en 10 km lopers tegelijk op dezelfde plek moesten beginnen, er waren zelfs vijf man bezig iedereen achter de startlijn te duwen![]()
BAM! Kwam vrij onverwachts het startschot. Duurde ongeveer 20 seconden voor ik de startlijn over kon maargoed![]()
1e kilometer: Bochtjes, dus flink ellebogenwerk verricht om in de binnenbochten te komen. Merkte dat ik vrij snel gestart was, maargoed het is heel lastig om níet mee te lopen met alle andere mensen, vooral zonder apparatuur waarmee je je eigen snelheid kan bijhouden.
2e kilometer: Zijn die stomme bochten nou eens klaar?? Ah gelukkig, daar is de Hoenderparklaan, even lekker rechtdoor. Ohh shitt....
3e kilometer: Helloooooo steken in m'n zij! Deed echt verschrikkelijk veel pijn... heb zelf 10 stappen gewandeld :$ Ik ben slooooom
4e kilometer: Godsamme waar ben ik aan begonnen, kutzooi, waarom tilt niemand me op en neemt me mee?! WAAROM haalt iederéén me in? Ik eindig vast met 40 minuten op de klok ofzo.
4,5 kilometer: Ok klein stukkie nog...moet kunnen (op dit punt dacht ik de pijn gewoon weg)...rustig ademhalen...
4,8 kilometer: Oh god allemaal publiek, OK VOLLE SPRINT!!
4,9 kilometer: WTF zie ik daar nu serieus 29 minuut nogwat op de klok?
5 kilometer: Stralende lach vanwege een tijd van ongeveer 29,5 minuut![]()
Dat is de beste tijd die ik ooit gelopen heb!!! Oh god alles doet pijn.
![]()
![]()
Had echt alles gegevenKon amper staan nog
![]()
![]()
Ah, vandaar. Thanks voor de geruststellingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen zorgen meidDeze loopjes trekken heel veel snelle lopers aan helaas. En niet veel beginners
.
In de 1e km dacht ik nog: Hmpf, ik ga dus NOOIT meer meedoen met wedstrijden in het Westland
Overigens onzin dat ik me druk zou maken... Ik moet gewoon voor mezelf lopen en ik weet wel dat ik niet voor in het veld zal eindigen.
Maar kan me jouw gedachten tijdens de eerste km heel goed voorstellen
Dat bedoelde ik niet *hihi*, je bent van 6:20 naar 5:50 gegaan op je km tijd. Heb de garmin data nog niet bekekenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]Echt super bedankt! Heb nog nooit zo bewust gelopen en het heeft z'n vruchten afgeworpen.
Die laatste 30 sec heb ik gewoon alles laten gaan
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Foto zo'n 50 meter voor de finishquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
Tof YUR!
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: