abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 21:36:42 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_113253312

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 22-06-2012 21:45:36 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:37:00 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253330
Anyway! Verslagje dus.

Kwamen ruim op tijd aan, nummers gehaald en gewacht. Zagen al vrij snel m'n vader en VKV :D Echt tof om haar tegen te komen O+.
Nog beetje opgewarmd en gerekt en gestrekt. Naar de start gegaan en daar gestaan met z'n 4en :Y

Maargoed, hup, van start.

Stonden vrij achteraan en dad+Yur+VKV gingen er supersnel vandoor :D. Maar ik had een opdracht gekregen: Rustig starten, na 3 km kijken of je kan versnellen. Zo gezegd, zo gedaan.
1e km: Alleen maar ingehaald door mensen, hoorde zelfs de bezemwagen paar honderd meter achter me :D.
Kmtijd: 6:17 min
2e km: Nou, gaat best lekker, even stapje terug gedaan ivm 'moet nog een stuk lopen'. Liep praktisch alleen ;(.
Kmtijd: 6:26 min
3e km: Bleh, laaange rechte stukken. Verstand op nul gezet en nagedacht over m'n loophouding. Kreeg last van m'n blaar op m'n wijsteen, dus iets meer op middenvoet gaan lopen dmv kleinere stapjes. Voelde me verder top.
Kmtijd: 6:30 min
4e km: Ok, nu mag ik versnellen want ik voel me goed! Hup, eindelijk groepje vrouwen voorbij en gaan :D
Kmtijd: 6:20 min
5e km: Nog maar 1 km!! GAAN! Niet nadenken, extra kracht bij afzetten en volhouden! *werd ondertussen ingehaald door de winnaar v/d 10km*. Laatste stuk nog aangemoedigd door Yur z'n loopgroeptrainer O+
Kmtijd: 5:50 min

*O* *O* *O*

En ZO stabiel gelopen! :o Enige wat je bij Endomondo ziet is een kriegeltje bij 17 min. Moest mensen ineens ontwijken bij de drankenpost, irritant.

Had nog gerust verder kunnen lopen, geen pijntjes of wat dan ook. Enne..hardlopen terwijl je ongesteld bent? *) :P
http://connect.garmin.com/activity/191611481

Excuus voor het lange verhaal :@ Ben nogal enthousiast :+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:37:13 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253341
Slacker, heb je nog een haas nodig? ;)
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 21:37:24 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_113253344
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet in :Y voor de Bridge to Bridge mist geloof ik nog een en ander ;)

quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Anyway! Verslagje dus.

Kwamen ruim op tijd aan, nummers gehaald en gewacht. Zagen al vrij snel m'n vader en VKV :D Echt tof om haar tegen te komen O+.
Nog beetje opgewarmd en gerekt en gestrekt. Naar de start gegaan en daar gestaan met z'n 4en :Y

Stonden vrij achteraan en dad+Yur+VKV gingen er supersnel vandoor :D. Maar ik had een opdracht gekregen: Rustig starten, na 3 km kijken of je kan versnellen. Zo gezegd, zo gedaan.
1e km: Alleen maar ingehaald door mensen, hoorde zelfs de bezemwagen paar honderd meter achter me :D.
2e km: Nou, gaat best lekker, even stapje terug gedaan ivm 'moet nog een stuk lopen'. Liep praktisch alleen ;(.
3e km: Bleh, laaange rechte stukken. Verstand op nul gezet en nagedacht over m'n loophouding. Kreeg last van m'n blaar op m'n wijsteen, dus iets meer op middenvoet gaan lopen dmv kleinere stapjes. Voelde me verder top.
4e km: Ok, nu mag ik versnellen want ik voel me goed! Hup, eindelijk groepje vrouwen voorbij en gaan :D
5e km: Nog maar 1 km!! GAAN! Niet nadenken, extra kracht bij afzetten en volhouden! *werd ondertussen ingehaald door de winnaar v/d 10km*. Laatste stuk nog aangemoedigd door Yur z'n loopgroeptrainer O+

*O* *O* *O*

En ZO stabiel gelopen! :o Enige wat je bij Endomondo ziet is een kriegeltje bij 17 min. Moest mensen ineens ontwijken bij de drankenpost, irritant.

Had nog gerust verder kunnen lopen, geen pijntjes of wat dan ook. Enne..hardlopen terwijl je ongesteld bent? *) :P

Super leuk verslag *O* nu wil ik ook rennen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:39:55 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
_O-
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:16 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253473
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Och en niet alleen tijdens het lopen. Kan op elk moment van de dag wel een steekje of pijntje voelen.
Genoeg pijntjes en steekjes iedere dag idd :Y maar als ik echt niet fit ben (zoals vandaag) dan trek ik, met moeite, wel de grens. Rust nemen en morgen weer kijken.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:18 #7
239590 Nero22
Smile!
pi_113253476
YUR en GotC, top!
*O* cheerlie-groen.gif
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:25 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253490
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Wil iedereen even checken of zijn of haar wedstrijd in de OP staat? Ik zit klaar om hem bij te werken en volgens mij staan er een hoop niet in :Y voor de Bridge to Bridge mist geloof ik nog een en ander ;)

[..]

Super leuk verslag *O* nu wil ik ook rennen!!
Is dat een hint, die BtB? :+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:38 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253505
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
ik had je graag als haas gehad voor zondag
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:59 #10
365000 Rammelaartje
pi_113253521
Gotc wat goed dat je zo rustig kan blijven als je zo achteraan loopt :) En waren de anderen zo snel? Vind jouw tijd helemaal niet slecht namelijk?!
Mailbird - E-mail made beautifulBoek goedkoper bij booking.comVattenfall cadeau
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:10 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_113253530
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ho even, een pijntje vind ik iets anders dan een verkoudheid ;)
ik ben zowat chronisch verkouden, maar soms een tikje erger dan anders. ik kon gewoon ademen, had geen last van tranende ogen of wat ook. Het is alleen een 'vol' gevoel in m'n voorhoofd. En ik weet wat het is, en ik weet ook dat ik er morgen weer vanaf ben (ben geopereerd aan bijholte onstekingen). Het is bij mij echt one day fly dat soort dingen tegenwoordig. Ik voelde me goed genoeg toen ik startte, alleen allengs het rennen werd het zwaarder dan ik had verwacht.

Leuk verslag GotC!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:27 #12
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_113253547
Even terug komende (hoi overigens) op het 'pijntje/verkoudheid' verhaal..

Koorts is n ander verhaal, maar veel dingen kun je best mee doorlopen, ook wel met verkoudheid..

Ik ben astmatisch, als ik op elk moment dat ik het benauwd had stopte had ik sowieso al 8 jaar stilgezeten in plaats van door te sporten.
Gewoon een beetje doorzetten.. Soms gaat dat te ver en dan begin ik duizelig te worden, dan stop ik heus wel, maar benauwd tijdens inspanning is nu eenmaal zo. Wil ik toch een conditie opbouwen zal ik daar doorheen moeten.. Dat is dan maar zo, ik wil niet niksdoen.. en mede daarom heb k ook veel sporten geprobeerd.. waaronder waterpolo en boksen, toch niet de minste, inspanningstechnisch gezien.

Kort gezegd: Let op je eigen lichaam, maar daag het zo af en toe ook uit om grenzen op te zoeken.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:38 #13
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113253555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Slacker....
SPOILER
Mijn week kon beter, ben wat iebel aan het zijn.

@YUR ik heb een schildpad nodig! }:|
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:46 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253559
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik had je graag als haas gehad voor zondag
Als dat eens zou kunnen he :)
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:42:08 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Mijn week kon beter, ben wat iebel aan het zijn.

@YUR ik heb een schildpad nodig! }:|
:*
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 21:42:12 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_113253583
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Is dat een hint, die BtB? :+
Natuurlijk!! Dat wordt een grote Fok! meet *O* De Arnhemse variant van de CPC
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:42:16 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253586
quote:
Anyway! Verslagje dus.

*O* *O* *O*

Tof!! *O*
Fijn dat t zo goed gegaan is :)

Maare, bijna alleen lopen met een tijd ruim onder 7 min/km? Zijn die anderen allemaal zo snel dan? :X

Ik hoop toch niet dat ik helemaal achteraan loop volgende week :@
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:43:15 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef Rammelaartje het volgende:
Gotc wat goed dat je zo rustig kan blijven als je zo achteraan loopt :) En waren de anderen zo snel? Vind jouw tijd helemaal niet slecht namelijk?!
Het is zo verleidelijk om snel te starten :P Maar elke keer als ik dat doe, dan ben ik bij km 4 kapot :+. Moet zeggen dat de wedstrijden uit het E-Kwadraat Run Circuit snelle lopers aantrekken.. Liepen niet heel veel mensen achter me moet ik zeggen..

Maar, in de 1e km veel ingehaald door andere mensen. Ik heb ze echter stuk voor stuk teruggepakt bij km 4 en 5 >:)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:43:46 #19
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Als dat eens zou kunnen he :)
ja want and this might come back to bite me in the bum als alles goed gaat en ik gewoon mijn dag heb, dan hoop ik onder de 1.45 te lopen, dus een goede haas is welkom
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:44:04 #20
365000 Rammelaartje
pi_113253670
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof!! *O*

Maare, bijna alleen lopen met een tijd ruim onder 7 min/km? Zijn die anderen allemaal zo snel dan? :X

lopen we samen achteraan :P
AliExpress - die hebben ALLES!Voordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:44:13 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253675
Mijn lijstje van 10K's. Behalve die in Ter Heijde (strand/duinen) waren het allemaal PR's. Gaat dus een beetje hard de laatste paar weken....dit hou ik natuurlijk nooit vol! :D

F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:44:28 #22
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113253692
quote:
Anyway! Verslagje dus.

*O* *O* *O*

Ik twijfel over welke smiley ik ga gebruiken.

8-) of O+ of :s) , deze *) of ^O^ of _O_ or *O* en dan deze w/ of :Y

Of dat ik gewoon ga zeggen dat je een puike race gelopen hebt? Vooral die versnelling van 30 seconden op het laatst, dat heb je lekker gedaan!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:44:36 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253703
Oh, en Rammelaartje: ik heb idd een roze shirt voor volgende week :@

Officiële shirt is trouwens hoofdzakelijk wit, dus ik vrees dat ik toch op ga vallen :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:07 #24
365000 Rammelaartje
pi_113253730
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Yuki het volgende:
Oh, en Rammelaartje: ik heb idd een roze shirt voor volgende week :@

Officiële shirt is trouwens hoofdzakelijk wit, dus ik vrees dat ik toch op ga vallen :')
als ik m ga lopen ga ik ook nog een roze shirt kopen hoor haha :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:19 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253736
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof!! *O*

Geen zorgen meid :* Deze loopjes trekken heel veel snelle lopers aan helaas. En niet veel beginners :).

In de 1e km dacht ik nog: Hmpf, ik ga dus NOOIT meer meedoen met wedstrijden in het Westland }:|
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:26 #26
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113253744
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef YUR het volgende:

[..]

:*
*;
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:29 #27
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253747
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

lopen we samen achteraan :P
Ja, wij hadden even GMTA :D

Zijn we iig niet alleen O+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:45:51 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253760
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben zowat chronisch verkouden, maar soms een tikje erger dan anders. ik kon gewoon ademen, had geen last van tranende ogen of wat ook. Het is alleen een 'vol' gevoel in m'n voorhoofd. En ik weet wat het is, en ik weet ook dat ik er morgen weer vanaf ben (ben geopereerd aan bijholte onstekingen). Het is bij mij echt one day fly dat soort dingen tegenwoordig. Ik voelde me goed genoeg toen ik startte, alleen allengs het rennen werd het zwaarder dan ik had verwacht.

stoppen met je gepiep en gemekker...
we gaan hier gewoon verder met het vieren van de PR's hier
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:46:42 #29
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253803
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Het is zo verleidelijk om snel te starten :P Maar elke keer als ik dat doe, dan ben ik bij km 4 kapot :+. Moet zeggen dat de wedstrijden uit het E-Kwadraat Run Circuit snelle lopers aantrekken.. Liepen niet heel veel mensen achter me moet ik zeggen..

Maar, in de 1e km veel ingehaald door andere mensen. Ik heb ze echter stuk voor stuk teruggepakt bij km 4 en 5 >:)
Nice! >:) _O_
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:46:48 #30
365000 Rammelaartje
pi_113253805
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, wij hadden even GMTA :D

Zijn we iig niet alleen O+
GMRB (great minds run behind)
F1 Store - Voor al je F1 GearKnab - Jouw online bankKnab - Jouw online bank
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:47:01 #31
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_113253814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Ach, dan doe je 3 kwart op training en een kwart op karakter ;) Succes morgen!
Daarom. Het is een heel evenement morgen, dus met een beetje geluk kom ik helemaal in de rush van de runners high en de energie van de anderen, dan moet het goed komen!

Om mezelf maar even een schop onder mijn kont te geven :D.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:47:17 #32
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253830
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik twijfel over welke smiley ik ga gebruiken.

8-) of O+ of :s) , deze *) of ^O^ of _O_ or *O* en dan deze w/ of :Y

Of dat ik gewoon ga zeggen dat je een puike race gelopen hebt? Vooral die versnelling van 30 seconden op het laatst, dat heb je lekker gedaan!
O+ Echt super bedankt! Heb nog nooit zo bewust gelopen en het heeft z'n vruchten afgeworpen.
Die laatste 30 sec heb ik gewoon alles laten gaan *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:47:29 #33
248287 LieLie
ISTJ
pi_113253838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef YUR het volgende:
Mijn lijstje van 10K's. Behalve die in Ter Heijde (strand/duinen) waren het allemaal PR's. Gaat dus een beetje hard de laatste paar weken....dit hou ik natuurlijk nooit vol! :D

[ afbeelding ]
Wel een kenner dan, die trainer ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:48:17 #34
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253873
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

als ik m ga lopen ga ik ook nog een roze shirt kopen hoor haha :D
Cool *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:48:54 #35
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113253906
YUR!! 4:30 in de laatste KM!!!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:23 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113253937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
Ja, zonder bewust een eindsprint in te zetten :D
F means you're fucked
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:40 #37
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113253946
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:46 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

GMRB (great minds run behind)
Whahahaha _O-

Vind GotC ook wel een GM dan. Echt top om te zien dat haar strategie werkt.

Mag ik m kopiëren? ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:45 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113253952
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
En hij heeft nog geposeerd voor de foto tijdens die laatste 100 meter :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:57 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113253964
wachten, wachten, wachten....waar blijft VKV met haar tijd..??
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:58 #40
248287 LieLie
ISTJ
pi_113253965
Mijn meneer heeft woensdag trouwens nog alleen gelopen. Liep zich helemaal kapot :P wel nette tijd, maar toch niet zo slecht dat we samen lopen. Traint hij ook rustig ;)
Vattenfall cadeauAliExpress - die hebben ALLES!Zavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:50:37 #41
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113254002
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

Whahahaha _O-

Vind GotC ook wel een GM dan. Echt top om te zien dat haar strategie werkt.

Mag ik m kopiëren? ;)
O+!

Graag zelfs ;) Kreeg de opdracht van Yur mee :D. Hij kent me. Snel starten = funest
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:50:44 #42
248287 LieLie
ISTJ
pi_113254009
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GotC het volgende:

[..]

Je hebt een UI of je hebt geen UI :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:50:51 #43
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113254014
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef GotC het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen! :D

Tof YUR! :)
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:01 #44
371867 mosselmossel
HATSA!
pi_113254019
Lekker hoor Yur en GotC! Vette records!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:16 #45
342418 VKV
Plausibel
pi_113254031
Wat een tijden lees ik, top zeg YUR en GotC! _O_ Leuk verslag ook!

Zoals gezegd ging ik naar de Oranjeloop met de hoop onder de 30 minuten te lopen.
Samen met een deel van het gezin naar Kwintsheul afgereisd, daar ongeveer een kwartier rondgereden tot we een parkeerplaats hadden gevonden. Gelukkig was al goed te horen waar we moesten wezen voor de start & inschrijving, want in Kwintsheul ben ik echt verre van bekend.
Bij de inschrijving stond een lange rij, dus maar gewoon achteraan aangesloten. Stond een beetje dromerig te wezen toen ineens GotC en YUR naast me stonden _O- Erg leuk O+

Het was flink dringen bij de start aangezien de 5 en 10 km lopers tegelijk op dezelfde plek moesten beginnen, er waren zelfs vijf man bezig iedereen achter de startlijn te duwen :P
BAM! Kwam vrij onverwachts het startschot. Duurde ongeveer 20 seconden voor ik de startlijn over kon maargoed :P
1e kilometer: Bochtjes, dus flink ellebogenwerk verricht om in de binnenbochten te komen. Merkte dat ik vrij snel gestart was, maargoed het is heel lastig om níet mee te lopen met alle andere mensen, vooral zonder apparatuur waarmee je je eigen snelheid kan bijhouden.
2e kilometer: Zijn die stomme bochten nou eens klaar?? Ah gelukkig, daar is de Hoenderparklaan, even lekker rechtdoor. Ohh shitt....
3e kilometer: Helloooooo steken in m'n zij! Deed echt verschrikkelijk veel pijn... heb zelf 10 stappen gewandeld :$ Ik ben slooooom
4e kilometer: Godsamme waar ben ik aan begonnen, kutzooi, waarom tilt niemand me op en neemt me mee?! WAAROM haalt iederéén me in? Ik eindig vast met 40 minuten op de klok ofzo.
4,5 kilometer: Ok klein stukkie nog...moet kunnen (op dit punt dacht ik de pijn gewoon weg)...rustig ademhalen...
4,8 kilometer: Oh god allemaal publiek, OK VOLLE SPRINT!!
4,9 kilometer: WTF zie ik daar nu serieus 29 minuut nogwat op de klok? :o
5 kilometer: Stralende lach vanwege een tijd van ongeveer 29,5 minuut :D :D Dat is de beste tijd die ik ooit gelopen heb!!! Oh god alles doet pijn.

:D :D

Had echt alles gegeven _O- Kon amper staan nog :P
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:23 #46
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113254038
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Geen zorgen meid :* Deze loopjes trekken heel veel snelle lopers aan helaas. En niet veel beginners :).

In de 1e km dacht ik nog: Hmpf, ik ga dus NOOIT meer meedoen met wedstrijden in het Westland }:|
Ah, vandaar. Thanks voor de geruststelling ;)

Overigens onzin dat ik me druk zou maken... Ik moet gewoon voor mezelf lopen en ik weet wel dat ik niet voor in het veld zal eindigen.

Maar kan me jouw gedachten tijdens de eerste km heel goed voorstellen ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:27 #47
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113254041
En GotC ook!
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:40 #48
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113254051
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:47 schreef GotC het volgende:

[..]

O+ Echt super bedankt! Heb nog nooit zo bewust gelopen en het heeft z'n vruchten afgeworpen.
Die laatste 30 sec heb ik gewoon alles laten gaan *O*
Dat bedoelde ik niet *hihi*, je bent van 6:20 naar 5:50 gegaan op je km tijd. Heb de garmin data nog niet bekeken :)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:46 #49
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_113254055
En VKV! Baas! *O* _O_
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:51:49 #50
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113254060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen! :D

Tof YUR! :)
Foto zo'n 50 meter voor de finish

F means you're fucked
Vodafone aanbiedingenBig Fish GamesHoesjes? Casetify!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')