Wat nou als er twee schuld hebben aan dit incident, en alle betrokkenen het overleefd hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:00 schreef Wokkel het volgende:
Timide reactie van Erdogan, hij heeft het natuurlijk ook niet voor het zeggen in dit soort situaties.
Het kan ook best zijn dat Erdogan het accepteert, oftewel een diplomatieke oplossing kiest, en daar is niets mis mee. Zoals ik al eerder zei, na een ongeval is het niet geheel logisch om een aanval te lanceren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Turkije durft niets terug te doen omdat er binnekort 90 000 soldaten uit China, Rusland Iran en Syrie een oefening houden in de buurt van Turkije.
http://www.examiner.com/a(...)-12-warships?cid=rss
Hoe hypocriet alleen maar dreigende taal tegen kleine landjes en koerden maar als er een echte tegenstander is wordt er ineens niet meer zo stoer gedaan typisch.
Een rebellenleger in je buurland bewapenen en tegelijkertijd bemande verkenningsvluchten boven je buurland uitvoeren terwijl je officieel gedreigd hebt een militaire inval in het land te doen heeft niet met een ongeval te makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het kan ook best zijn dat Erdogan het accepteert, oftewel een diplomatieke oplossing kiest, en daar is niets mis mee. Zoals ik al eerder zei, na een ongeval is het niet geheel logisch om een aanval te lanceren.
Daar valt best iets voor te zeggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:06 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Een rebellenleger in je buurland bewapenen en tegelijkertijd bemande verkenningsvluchten boven je buurland uitvoeren terwijl je officieel gedreigd hebt een militaire inval in het land te doen heeft niet met een ongeval te maken![]()
Gevechtsvliegtuigen zijn duidelijk Syrie ingestuurd om de luchtverdediging te testen voor de komende aanval op Syria. Het is duidelijk dat Syrie zijn luchtverdediging beter is als in Libye waar het zelfde soort verkenningsvluchten gemaakt werden in voorbereiding op de bombardeer campagne.
haha wat lief. vraag ze in noord korea hoe tevreden ze zijn, zullen ze ook allemaal toegevenquote:
Grote kans dat ze ook verrast waren, dat luchtruim binnen dringen kan vrij snel gaan met die snelheden. Hier in Europa komen tegenwoordig ook weer van die belachelijke Russische TU-95 in onze luchtruim, die knallen we ook niet zomaar gelijk zonder te vragen de lucht uit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:40 schreef remlof het volgende:
Gül had het weer over een onbewapend vliegtuig. Ik vermoed toch dat het om een RF-4E ging.
En ik denk dat die piloten bij de inslag van het projectiel al zijn omgekomen, anders hadden ze ze wel teruggevonden.
Omdat we verdragen met Rusland hebben waar we 2 keer per jaar of zoiets in hun luchtruim mogen vliegen en vica versa.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Grote kans dat ze ook verrast waren, dat luchtruim binnen dringen kan vrij snel gaan met die snelheden. Hier in Europa komen tegenwoordig ook weer van die belachelijke Russische TU-95 in onze luchtruim, die knallen we ook niet zomaar gelijk zonder te vragen de lucht uit.
Onzin natuurlijk. Je schiet niet zomaar elk toestel dat je luchtruim invliegt uit de lucht. Als men dat Europa zou doen lagen er al heel wat russische bommenwerpers in de Noordzee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:00 schreef Andre3000 het volgende:
Provocatie van de Turken inderdaad. En achteraf janken. Niks aan de hand.
Precies, Turkije moet nu hard en snel terugslaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Je schiet niet zomaar elk toestel dat je luchtruim invliegt uit de lucht. Als men dat Europa zou doen lagen er al heel wat russische bommenwerpers in de Noordzee.
Het is al meerdere keren uitgelegd. Turkije steunt rebellen met wapens en geld, dreigt met militaire invallen etc.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:37 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Precies, Turkije moet nu hard en snel terugslaan.
Achja, Syrië is in het verleden ook niet vies geweest van het steunen van vijanden van de Turkse staat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is al meerdere keren uitgelegd. Turkije steunt rebellen met wapens en geld, dreigt met militaire invallen etc.
Natuurlijk mag Syrië dan millitaire vliegtuigen neerknallen.
Als ik jou weken lang loop te bedreigen dat ik je huis in de fik ga steken en ik sta op een dag met een fakkel en een jerrycan voor je deur, wacht je dan ook totdat ik je huis in de fik heb gestoken?
Ik weet niet wat dit hiermee te maken heeft.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achja, Syrië is in het verleden ook niet vies geweest van het steunen van vijanden van de Turkse staat.
Wat heb je dan liever: Een kogel in je hoofd of worden weggejaagd?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is al meerdere keren uitgelegd. Turkije steunt rebellen met wapens en geld, dreigt met militaire invallen etc.
Natuurlijk mag Syrië dan millitaire vliegtuigen neerknallen.
Als ik jou weken lang loop te bedreigen dat ik je huis in de fik ga steken en ik sta op een dag met een fakkel en een jerrycan voor je deur, wacht je dan ook totdat ik je huis in de fik heb gestoken?
Dat is wel heel kort door de bochtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:17 schreef iehlaak het volgende:
Wederom van Debka.
De F4 werd neergehaald met een Pantsyr-1 -->
Deze Pantsyr-1 systemen zijn pas net in Syrie -->
Dus het Syrische leger kan geen training hierin gehad hebben -->
Dus de Russen hebben een NATO-vliegtuig neergehaald.
Het maakt niet uit wat ik liever wil. Ik ben degene die bedreigingen uit en naleeft, ik ben de agressor. Als de tegenpartij mij met hooivorken weg wil jagen prima, maar ze kunnen mij ook met stokken helemaal kapot slaan. Eigen schuld.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat heb je dan liever: Een kogel in je hoofd of worden weggejaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |