toch wel weer jammer hoor rucky!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky wererom blij is dat die niets in zijn mond heeft.
Dank u, je hebt mijn voornaam gejat, nou.. bijna dan.quote:
Zo'n openlucht-zwembad op de langste dag van het jaar...quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toch wel weer jammer hoor rucky!!!
was de 2de keer vandaag!!!
Whahahahaha... die TT!!!
Geen idee... deels buiten? Defqon...
Toch een beetje dubbelzinnig, Rucky....quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky wererom blij is dat die niets in zijn mond heeft.
Ik denk dat ik nu beter mijn mond kan dicht houden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Toch een beetje dubbelzinnig, Rucky....
als je je mond vol hebt, kan het vervelend zijn als je je mond dichthoudtquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu beter mijn mond kan dicht houden.
Nee joh, nieuwe vuurvliegjes vangenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
wat zijn we allemaal aan het doen??
kaboutertjes tellen??
ojee.... dat is onbegonnen werk...quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee joh, nieuwe vuurvliegjes vangen
En nog wat hamsters voor in de electra kast
ik heb wel kinderverhalen geschreven ja..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
d-c .. heb jij er al eens aan gedacht om sprookjes te gaan schrijven?
kneippquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind jasmijn zo lekker zoet ruiken. Lavendel wat in douchespul verwerkt zit ruikt zo chemisch vaak
vooruitzicht...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Ehhe het volgende:
Oeh kneipp is wel echt heel lekker!
Heftige msn-gesprekken dan weer niet...
Bij lavendel moet ik tegenwoordig denken aan het midweekje Zeeland.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind jasmijn zo lekker zoet ruiken. Lavendel wat in douchespul verwerkt zit ruikt zo chemisch vaak
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hahaha heus niet :p ik raak ook nooit wat kwijt :p
Nou ik kruip maar eens uit de tent. Schoentjes aan en op zoek naar het feest :p
Dames bedankt voor het medeleven, ik wens jullie nog een fijne avond ik ga een feestje bouwen, ajoooo!
Heerlijk Dolfina!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:05 schreef dolfina-chica het volgende:
ruik ik niet lekker???
jullie lopen wel heel vroeg weg!
Oee lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kon niet kiezen, dus ik heb jasmijn en lavendel door elkaar gedaan![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik probeer iemand in bed te krijgen.... schiet weer niet op....
heb je geen lokmiddelquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik probeer iemand in bed te krijgen.... schiet weer niet op....
Heb al eens een ruk aan de ketting gegeven, maar hielp niet....quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb al eens een ruk aan de ketting gegeven, maar hielp niet....
quote:
Heb je de ketting wel losgemaakt van het keukenhaakje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb al eens een ruk aan de ketting gegeven, maar hielp niet....
Oh ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je de ketting wel losgemaakt van het keukenhaakje?
Deuren zijn op slot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef Ganzz het volgende:
[..]
En dan vastmaken aan je eigen arm, anders gaat ze er vandoor!
Die wat je *had* wilde je zeggen?quote:
Nou vooruit... tot morgen allemaal....quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef belle1608 het volgende:
*Merlijn maar mee het bed in trekt, die is ook moe*
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou vooruit... tot morgen allemaal....
Die vind ik zoo liefquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:28 schreef Pulver het volgende:
Slaap ze jullie twee!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
* Rucky bed uit kruipt om op een knopje te drukken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef belle1608 het volgende:
Tot morgen!!
* Koffie vast klaar zet
* Waterkoker vast vult
* Thee, suiker, melkpoeder, lepeltjes, mokken vast klaarzet
Aangezien ik morgen vrij ben en niet denk dat ik voor de koffie e.d. kan zorgen!
Hoeven jullie alleen maar op het aan knopje te drukken en de rest op tafel te zetten
en de kaboutertjes hebben de rest van het werk gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 04:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky bed uit kruipt om op een knopje te drukken.
Ik dacht dat kaboutertjes alleen voor het licht in de gloeilampen zorgden. Zo vroeg in de ochtend en ik heb alweer wat geleerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en de kaboutertjes hebben de rest van het werk gedaan
* dolfina-chica pakt het blad met kopjes en lepeltjes
zet het op tafel..
Goede morgen allemaal... koffie!!! thee!!!!
*geeft Merlijn nog maar een kan koffie... ziet er naar uit dat je die goed kan gebruikenquote:
Koffie is altijd goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*geeft Merlijn nog maar een kan koffie... ziet er naar uit dat je die goed kan gebruiken
En weer trug van de HA... k ga de details maar besparen hier
Ja en nee, weekend een laatste poging, anders ehm maandag mes erin. (zie verder FB maar voor detailsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Koffie is altijd goedBeetje resultaten kunnen behalen bij de HA?
opgelost.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Ehhe het volgende:
Oei, klinkt niet fijn. Maar heb geen FB om het verder te kunnen lezen. Succes iig
Hoe het bij jou is, weet ik niet.quote:
Hier goed, ben net pas wakker gemaakt door m'n mama hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hoe het bij jou is, weet ik niet.![]()
![]()
Maar hier gaat alles z'n gangetje
Ja ik heb ook weekendquote:
Oeee Actionquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef Ehhe het volgende:
Oeh da's altijd fijn. Ik heb zo rijles en daarna ga ik ff de markt over en naar de action vanmiddag
Joepiequote:
Dat heb ik al 3 dagenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Joepie![]()
Betekend dat ik weer wat moet eten...
Had zoveel willen doen vandaag, maar vrees dat er niets nuttigs uit m'n handen gaat komen
Wil eigenlijk wat kleine dingen afgerond hebben maar moet daarvoor de deur uit... en 't weer werkt niet mee. En als het weer dan uiteindelijk meewerkt zoals nu... ligt er n peuter te slapenquote:
Dat herken ik dan ook weer. Gisteravond kon er trouwens eentje niet slapen... Tranen met tuiten, want "het onweer is zo eng" ...Euh, lieve schat, welk onweer? " Het onweer buiten ".... -Kom eens naar beneden dan en kijk naar buiten.... (Alleen regen)... "Ja maar, Ja maar, het onweer is zo eng" ...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wat kleine dingen afgerond hebben maar moet daarvoor de deur uit... en 't weer werkt niet mee. En als het weer dan uiteindelijk meewerkt zoals nu... ligt er n peuter te slapen
Was er hier ook bang voor, (oudste heeft ook een echte antipathie tegen onweer) dus speciaal m'n douche uitgesteld tot na de bui... en dàn slapen ze natuurlijk doorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat herken ik dan ook weer. Gisteravond kon er trouwens eentje niet slapen... Tranen met tuiten, want "het onweer is zo eng" ...Euh, lieve schat, welk onweer? " Het onweer buiten ".... -Kom eens naar beneden dan en kijk naar buiten.... (Alleen regen)... "Ja maar, Ja maar, het onweer is zo eng" ...
![]()
Ik heb het maar opgegeven.
He leef je nog?!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach gluurt om het hoekje om te kijken hoe het met iedereen is![]()
quote:
quote:
Ze is nu onderweg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oeee Actionen de markt ga ik straks ook maar even over denk ik, altijd wel gezellig!
En rijles, hoever ben je?
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ja met mij gaat het goed dames, met jullie??
Ohh fijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Hier gaat het ook goed
Grr had een autohouder besteld, voor mijn nieuwe telefoon, past hij niet :S
Ja als je de verkeerde besteld hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh fijn![]()
door verkopen dan maar?
ohja jij hebt nu de nieuwe samsung he?? bevalt tie??wilde hem ook nemen maar twijfel nog
20 kmquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oeee Actionen de markt ga ik straks ook maar even over denk ik, altijd wel gezellig!
En rijles, hoever ben je?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach gluurt om het hoekje om te kijken hoe het met iedereen is![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
20 km
Whihi, sorry. Ik heb zo'n pakket gekocht van 20 lessen, denk dat ik nu bijna op de helft ben. Het ging vandaag écht heel slecht. Aankomende dinsdag weer, hopen dat het dan beter gaat.
Action vind ik zo'n fijne winkel! Zit hier alleen niet in het dorp... Vriendjelief is vrij vandaag vanaf nu dus die rijdt wel
Hier zit er lekker wel eenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef belle1608 het volgende:
Haha flauw, ach het is vrijdag
Ok nog niet zo lang bezig dusBalen dat het niet lekker ging vandaag!
Ga dan maar lekker je 'frustratie' weggooien bij de Action
Zit hier ook niet in het dorp helaas!
Hehe, volgens mij wonen we best verspreid over het land...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier zit er lekker wel een
toch maar n action-meet dames ?
Dat wist je vantevoren toch ?quote:
vrees ik ook...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij wonen we best verspreid over het land.... Halve dag reizen om naar de action te gaan ghehe
Nee, want ik heb geen blauwe kentekenplaten, geen taxi-pas en geen taxi-meter.quote:
010! Nou ja... net erbuiten dan...quote:
Een blauwe auto is meer dan genoegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen blauwe kentekenplaten, geen taxi-pas en geen taxi-meter.
ik liep gisteren met rucky in de actin en prompt moest hij aan jou denken toen er een of ander stuk speelgoed van belle in de schappen lagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef belle1608 het volgende:
Haha flauw, ach het is vrijdag
Ok nog niet zo lang bezig dusBalen dat het niet lekker ging vandaag!
Ga dan maar lekker je 'frustratie' weggooien bij de Action
Zit hier ook niet in het dorp helaas!
haha niet slim dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja als je de verkeerde besteld hahaNu goede besteld, wordt morgen geleverd
Ik heb hem nog niet in gebruik gehad, maar Papabear heeft hem ook gekregen gister
Een etui met Belle erop idd, zelfs als ik buiten kom word ik nog met het FHF geconfronteerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik liep gisteren met rucky in de actin en prompt moest hij aan jou denken toen er een of ander stuk speelgoed van belle in de schappen lag
Da's maar n beetje uit de regio.... scheelt maar 29quote:
Ja dat dus.. zie door de bomen het bos niet meer.. heb de mijne opgezegd maanden geleden omdat ze ineens alles gingen veranderen (Hi)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:29 schreef Merlijn het volgende:
Ik betaal al jarenlang 45 euro met (echt) onbeperkt internet. Belminuten krijg ik van zijn levensdagen niet op... Maar ik laat het lekker zo, de huidige abo's zijn me iets te beperkend...
Dammit, ik zie net dat ik een aanbieding op een Canon 24-105 heb gemist...![]()
![]()
Ik hoor hier en daar (lees: DJMO) dat Hollandsnieuwe wel een aardige is (voodaaafoon)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja dat dus.. zie door de bomen het bos niet meer.. heb de mijne opgezegd maanden geleden omdat ze ineens alles gingen veranderen (Hi)
thnx voor de tipquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor hier en daar (lees: DJMO) dat Hollandsnieuwe wel een aardige is (voodaaafoon)
Ooo coolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een etui met Belle erop idd, zelfs als ik buiten kom word ik nog met het FHF geconfronteerd.![]()
Zo eerst maar even gaan lunchen.
Hmm das balen!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:29 schreef Merlijn het volgende:
Ik betaal al jarenlang 45 euro met (echt) onbeperkt internet. Belminuten krijg ik van zijn levensdagen niet op... Maar ik laat het lekker zo, de huidige abo's zijn me iets te beperkend...
Dammit, ik zie net dat ik een aanbieding op een Canon 24-105 heb gemist...![]()
![]()
Ik liep gister langs een bedrijf dat 'belle' in de naam had, toen moest ik ook gelijk aan jou denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ooo cool
Wat lief dat je aan mij dacht Rucky!
Hier 071 (vlakbij MaffeMuts)
Dat vind ik nou ook wel weer wat te ver gaan om te zeggen maar belle is iig wel een toffe meid.quote:
haha het was het eerst wat in me opkwamquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook wel weer wat te ver gaan om te zeggen maar belle is iig wel een toffe meid.
Dat is ze zeker, toevallig hadden vannelle en ik het er pas nog over dat er best een hoop toffe mensen in het FHF zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
haha het was het eerst wat in me opkwammaar lief is ze zeker
en tof
Nou dat is 1 ding wat zeker isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, toevallig hadden vannelle en ik het er pas nog over dat er best een hoop toffe mensen in het FHF zitten.
Met sommige heb ik ook best wel een speciale band.quote:
Ik heb het ook wel eens op mijn werk verteld maar dat snappen sommige ook niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:55 schreef belle1608 het volgende:
Ik vertelde over FHF aan mijn moeder, zegt ze, huh, maar die mensen ken je gewoon niet en toch wordt er heel veel geregeld (o.a. verteld over dingen die via Yska bij Rucky terecht zijn gekomen onderweg naar Merlijn), maar ook over de klusmeet bij Ingrid
Vond ze maar apart
dit dus.. ben ook niet altijd in staat om altijd te helpen maar waar ik kan en als ik iemand ergens een plezier mee kan doen zal ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef maffemuts het volgende:
Wat Ehhe zegt, achter elke nick zit (in het algemeen genomen) een persoon met waarden en normen.
Natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar die pik je er vrij snel uit meestal...
FHF is gewoon![]()
Vind het ook heel jammer dat ik niet in de mogelijkheid ben om mensen te helpen, maar probeer altijd even te kijken of er echt niet iets weg kan wat een ander echt nodig heeft... (en weg kan/mag) want ook hier staan nog spulletjes van mijn schoonouders in huis, ga ik niet schijnheilig over doen, schaam me er ook niet voor
Totaal eens!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef maffemuts het volgende:
Wat Ehhe zegt, achter elke nick zit (in het algemeen genomen) een persoon met waarden en normen.
Natuurlijk zitten er rotte appels tussen, maar die pik je er vrij snel uit meestal...
FHF is gewoon![]()
Vind het ook heel jammer dat ik niet in de mogelijkheid ben om mensen te helpen, maar probeer altijd even te kijken of er echt niet iets weg kan wat een ander echt nodig heeft... (en weg kan/mag) want ook hier staan nog spulletjes van mijn schoonouders in huis, ga ik niet schijnheilig over doen, schaam me er ook niet voor
Ingrid vertelde mij ook eens dat mensen het raar vonden dat ze op Internet om spullen en hulp ging vragen. Want waarom zou een vreemde je helpen? Ik denk dat die mensen nu ook wel hun mening kunnen bijstellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik denk dat mensen het ook snel onderschatten. Het is 'maar' internet... Maarja, achter elke nickname zit wel een echt persoon natuurlijk
Ik vind het ook tof hoe mensen hier voor elkaar klaarstaan
Ik denk dat met de mentaliteit van tegenwoordig te maken heeft, mensen zijn alleen nog maar met zichzelf bezig maar als je andere mensen kunt helpen en je doet zelf toch niks meer met de spullen waarom zou je het dan niet doen, of je gooit het weg of je maakt er een ander blij meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ingrid vertelde mij ook eens dat mensen het raar vonden dat ze op Internet om spullen en hulp ging vragen. Want waarom zou een vreemde je helpen? Ik denk dat die mensen nu ook wel hun mening kunnen bijstellen.
Mijn kleine simkaart, zat in een grote simkaart, dus ik heb ze weer ff in elkaar gedaan, toen paste hij in mijn oude telefoon en kon ik de nummers overzettenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Mijn kleine simkaart, zat in een grote simkaart, dus ik heb ze weer ff in elkaar gedaan, toen paste hij in mijn oude telefoon en kon ik de nummers overzetten
Ah DAT was die knal die ik hier hoorde....quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah DAT was die knal die ik hier hoorde....
Ik zit hier nog onder mijn bureau.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah DAT was die knal die ik hier hoorde....
Weet je dat heeeeel zeker?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:12 schreef Ehhe het volgende:
Maarja, achter elke nickname zit wel een echt persoon natuurlijk
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:03 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zag belle in het schap bij de kindertandpasta bij de drogist staan
Dat moet dan een flink schap geweest zijn... tenzij belle een van de kaboutertjes isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:03 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zag belle in het schap bij de kindertandpasta bij de drogist staan
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat moet dan een flink schap geweest zijn... tenzij belle een van de kaboutertjes is
zucht....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht dat kaboutertjes alleen voor het licht in de gloeilampen zorgden. Zo vroeg in de ochtend en ik heb alweer wat geleerd.![]()
Nee, dankje. Heb 1 grote boekwinkel op loopafstand, 3 in mijn bladwijzers en 2 in het centrum, maar lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:07 schreef belle1608 het volgende:
*Maar eens boodschappen gaat doen en naar de boekenmarkt gaat*
(kan ik nog voor iemand kijken voor een bepaald boek?)
je werkt met kinderen he...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:07 schreef belle1608 het volgende:
Zegt me niets? Google kent hem ook niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je werkt met kinderen he...
tip: rups en donderkopje
mega leuk boek! ik heb hem al
ff in de kast kijken... blijf zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zegt me niets? Google kent hem ook niet?
de celestijnse belofte van james t redfield, en boeken over hardlopen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:07 schreef belle1608 het volgende:
heb whats appquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:17 schreef belle1608 het volgende:
Zal eens gaan kijken!
@DJMO pm je nr anders ff (heb je ook whats app?) of hou het topic in de gaten
Ik zie net dat dat ook op een tablet moet werken. Vanavond toch maar eens uitproberen.quote:
leugens! dat heb ik je gisteren verteld dat dat werktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie net dat dat ook op een tablet moet werken. Vanavond toch maar eens uitproberen.
dataverkeer van what's app stelt geen fuck voor, mits je niet constant foto's en filmjes verstuurdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef maffemuts het volgende:
What's app is makkelijk( en gratis via een WIFI-netwerk, anders betaal je het dataverkeer)
Je vertelde dat het zou moeten werken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
leugens! dat heb ik je gisteren verteld dat dat werkt
je hoeft niet op je schermpje te letten en hoort een geluidje als iemand je iets te vertellen heeft ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je vertelde dat het zou moeten werken.Maar ik zie er het voordeel niet van in tov de dm functoe van fok bv.
Daar kun je je lelijk in vergissen zag ik onlangs in mijn datarapport...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
dataverkeer van what's app stelt geen fuck voor, mits je niet constant foto's en filmjes verstuurd
dat red ik nog niet in een maandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Daar kun je je lelijk in vergissen zag ik onlangs in mijn datarapport...
Gelukkig werkt het bij mij alleen als ik contact het met een wifi, maar had toch (zonder foto's/geluid etc) voor de whatsapp aplicatie 56mb in een week tijd verbruikt
Fok! opstarten? Daarvoor moet je het eerst kunnen afsluiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef DJMO het volgende:
Voor whats app hoef je niet eerst FOK! op te starten, het is sneller, directer, goedkoper en je kunt er filmpjes, foto's en geluidsopnames mee versturen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Fok! opstarten? Daarvoor moet je het eerst kunnen afsluiten.
Je weet dat je daarvoor een ban kan krijgen van 24 uur.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:50 schreef maffemuts het volgende:
[..]het kunnen afsluiten is geen probleem denk ik hoor Rucky
Je kunt ook gewoon kijken waar die link heen verwijst en er niet op klikken... duh.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet dat je daarvoor een ban kan krijgen van 24 uur.
Liet je alleen maar zien dat het echt niet moeilijk is om af te sluitenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet dat je daarvoor een ban kan krijgen van 24 uur.
je bent geweldigquote:
Ik had het wel gezien maar uitloggen is wat anders dan afsluiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Liet je alleen maar zien dat het echt niet moeilijk is om af te sluitenmaar linkje verwijderd
stekker uit je pc trekken, batterij uit je laptop en telefoon halen. en vergeet je ramen en deuren niet te sluiten en blinderen tegen rooksignalen en tamtamquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien maar uitloggen is wat anders dan afsluiten.
Maar dat wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
stekker uit je pc trekken, batterij uit je laptop en telefoon halen. en vergeet je ramen en deuren niet te sluiten en blinderen tegen rooksignalen en tamtam
Geeft maar een vrijdagmiddagdrink naar keuze aan Rucky...quote:
Zet het bier maar in de koelkast het is bijna weekend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geeft maar een vrijdagmiddagdrink naar keuze aan Rucky...
*come come everything will be allright*
wich reminds me .. zie whats appquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:11 schreef Merlijn het volgende:
Bijna weekend!
* Merlijn zit lekker met een deephouse set te prullen....
Bekend ding. Blij dat ik hem kwijt benquote:
OP sommige dingen moet je idd niet bezuinigen. Ik spaar liever door voor iets goeds dan dat ik bagger kwaliteit ga kopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bekend ding. Blij dat ik hem kwijt benfaders werken maar voor 50% van de schuif, geen midi, bagger geluidskaart en een latency waar je u tegen zegt. Maar hier geldt heel simpel: goedkoop is duurkoop.
Na, ik schiet dan ook weer een beetje doorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
OP sommige dingen moet je idd niet bezuinigen. Ik spaar liever door voor iets goeds dan dat ik bagger kwaliteit ga kopen.
Daar past toch helegaar geen LP op?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Na, ik schiet dan ook weer een beetje door
Oud (119 euro):
[ afbeelding ]
Nieuw (1048 euro):
[ afbeelding ]
Ik draai volledig digitaal. Als ik met vinyl zou draaien heb ik met mijn collectie twee sleepezels nodig om ze mee te nemen.quote:
Ik heb dat hele DJ gebeuren nooit zo goed begrepen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik draai volledig digitaal. Als ik met vinyl zou draaien heb ik met mijn collectie twee sleepezels nodig om ze mee te nemen.
heerlijke uitlegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb dat hele DJ gebeuren nooit zo goed begrepen.
Je neemt een hele stapel baggerplaten, daarvan zet je er twee op.
Als dan de ene bijna afgelopen is, zet je de andere op.
En als je dat dan maar vaak genoeg doet voor heeeeeel veel mensen, wordt je stinkend rijk.
Ik denk dat ik het ook nooit zal begrijpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
En als je dat dan maar vaak genoeg doet voor heeeeeel veel mensen, wordt je stinkend rijk.
Wat voor jou bagger is, is voor een ander heerlijke muziek. Jammer dat je gelijk gaat afkraken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is niet afkraken hoor, dat is eeehhhhh, opbouwende kritiek!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat voor jou bagger is, is voor een ander heerlijke muziek. Jammer dat je gelijk gaat afkraken.
Over smaak valt idd niet te twisten. Ik ben op Lowlands geweest en dat was best wel tof maar van die muziek heb ik maar weinig thuis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat voor jou bagger is, is voor een ander heerlijke muziek. Jammer dat je gelijk gaat afkraken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef belle1608 het volgende:
Zoo ben er weer djmo en merlijn blij gemaakt
Oh, jij zocht toch nog een boek?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef belle1608 het volgende:
Zoo ben er weer djmo en merlijn blij gemaakt
Nee Hardrock is gevarieerd wil je zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is niet afkraken hoor, dat is eeehhhhh, opbouwende kritiek!![]()
Maar sorry hoor, je kan het toch nauwelijks muziek noemen?
Ik snap ook niet zo goed waarom die grote DJ's zo'n hele berg met platen/cd's hebben.
Werkelijk alles (maar dan ook echt alles) klinkt gewoon hetzelfde.
Nee, maar je gaat er wel heel erg vrolijk van kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee Hardrock is gevarieerd wil je zeggen
Ze kijken ook zo blijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:03 schreef Pulver het volgende:
Wat dat betreft kan je beter naar een hardrock concert gaan.
Dat is tenminste een vrolijke bedoening!
Dat wil zeggen...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie er nog steeds geen voordelen inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef DJMO het volgende:
Voor whats app hoef je niet eerst FOK! op te starten, het is sneller, directer, goedkoper en je kunt er filmpjes, foto's en geluidsopnames mee versturen
Ik zie het ook helemaal voor me.quote:
Ik heb wel trek maar geen zin om te koken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef maffemuts het volgende:
Goed hier vanavond ook maar pasta op tafel... heb toch geen trek, kunnen vent en kids er lekker van genieten... neem wel n boterhammetje kaas ofzo
Bij ons in de tuin groeide maggiplanten de vingers insmeren met een platgewreven blaadje is ook effectief om het af te leren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:10 schreef DJMO het volgende:
Geert had weer een leuke neiging .. vingers achter in z'n strot douwen tot aan kotsen toe. Heeft Jan ook een periode gehad, maar nu begon Jan Geert weer na te doen.![]()
oplossing .. byte-xGeert heeft het door, en Jan BLIJFT z'n vingers in z'n mond stoppen en dan klagen dat het vies is
Maar jij bent ook niet normaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Ehhe het volgende:
Ik dronk vroeger maggi zo uit het flesje als ik de kans kreeg. Héérlijk
ga je wat halen, of kijk je waar je kan aanschuivenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet normaal.
En ik heb geen zin om te gaan koken.![]()
Ik zal wel naar de keuken moeten want morgen is het over datum. Maar als iemand wil komen koken dan ga ik niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ga je wat halen, of kijk je waar je kan aanschuiven
Les één bij producten die over de datum zijn:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal wel naar de keuken moeten want morgen is het over datum. Maar als iemand wil komen koken dan ga ik niet moeilijk doen.
Dat weet ik wel maar ik moet toch eten vandaag dus laat ik het maar combineren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Les één bij producten die over de datum zijn:
Gewoon wat langer doorverwarmen of doorbakken.
Is dan nog prima te gebruiken.
Haha en bedankt! Ik vind het nu ook niet meer lekker hoor, zo puurquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet normaal.
En ik heb geen zin om te gaan koken.![]()
nee, ik word niet ziek...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef Ehhe het volgende:
Ohnee, word je ziek?Ff lekker stomen wil wel helpen om het snot wat te laten stromen
* Rucky dolfina-chica in bed legt. Zo rust maar even lekker uit dat heb je wel verdient.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik word niet ziek...
ben het volgens mij al ...
het liep mijn soep al in!!![]()
![]()
doe je de hond straks ff uitlaten dan??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky dolfina-chica in bed legt. Zo rust maar even lekker uit dat heb je wel verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
zou niet weten wat... lolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:54 schreef Ehhe het volgende:
Maar serieus: als ik iets voor je kan doen moet je 't maar ff laten weten!
quote:
quote:doe je de hond straks ff uitlaten dan??
heb je een kop thee voor me?
ik wil ook graag wat te lezen?
heb je ook keelpastilles?
mag ik ook een glas ijskoud water?
quote:
quote:
Wat Rucky zegtquote:
Nee, dat weet ik ook wel.quote:
Dat kan je ook op twee manieren lezenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijft thuis vanavond, maar nu echt geen ruk te doen...
Als je het maar uit je hoofd laat om te zeggen dat je ruk door Rucky kan vervangen.quote:
zo ziek ben ik niet!!! lolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wat Rucky zegtBoodschappen doen ofzo of de hond uitlaten.
ah wel lief van jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel.
Maar het is zo'n plaatje met een kotertje en een dikke buik.
En dan ineens twee van die kotertjes.
Je hebt het nog wel eens over je kinders
de reden dat ik blij ben dat ik een windjack bij me had vanavondt tijdens het hardlopen :x toen ik klaar was moest ik nog uitlopen naar huis.. maar ik was drijfnat van het zweet .. zó blij dat ik een jack aan kon trekkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
OkéWas niet onaardig bedoeld
. Verkoudheid is wel vermoeiend idd
. Wil ook nogal met dit weer, ene moment WARM en andere moment koud en winderig :/
mot er gebeuren chef ?quote:
weet ik Ehhe!! Vind het ook heeeeeeeeeel lief, maar ik zou echt niet weten wat je zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
OkéWas niet onaardig bedoeld
. Verkoudheid is wel vermoeiend idd
. Wil ook nogal met dit weer, ene moment WARM en andere moment koud en winderig :/
Whehehequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef dolfina-chica het volgende:
Jantje komt thuis en vraagt aan zijn vader: "pap, wat is het verschil tussen in principe en in feite?"
Vader antwoord: "Vraag je zus eens of ze voor een miljoen met de ouwe buurman naar bed zou gaan!"
Dus Jantje doet wat gevraagd werd.
Jantje komt terug bij vader: "Pa, zus zou dat voor een miljoen doen"
Pa: "Vraag je moeder maar hetzelfde."
Zo gevraagd, zo gedaan...
Jantje: "Pa, ook ma zou het doen! Wat heeft het nou te maken met in principe en in feite?"
Pa: "Nou dat zal ik je uitleggen zoon! In principe zijn we 2 keer miljonair maar in feite wonen we met 2 hoeren onder 1 dak!"
Jij lachte niet om mijn mopje, dus doe ik dat ook niet om de jouwequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef dolfina-chica het volgende:
Jantje komt thuis en vraagt aan zijn vader: "pap, wat is het verschil tussen in principe en in feite?"
Vader antwoord: "Vraag je zus eens of ze voor een miljoen met de ouwe buurman naar bed zou gaan!"
Dus Jantje doet wat gevraagd werd.
Jantje komt terug bij vader: "Pa, zus zou dat voor een miljoen doen"
Pa: "Vraag je moeder maar hetzelfde."
Zo gevraagd, zo gedaan...
Jantje: "Pa, ook ma zou het doen! Wat heeft het nou te maken met in principe en in feite?"
Pa: "Nou dat zal ik je uitleggen zoon! In principe zijn we 2 keer miljonair maar in feite wonen we met 2 hoeren onder 1 dak!"
daarom hoefde ik ook niet te lachen om die van jou...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef Pulver het volgende:
Omdat het zo rustig is, dan maar een thema erin gooien
[..]
Jij lachte niet om mijn mopje, dus doe ik dat ook niet om de jouwe![]()
Bovendien kende ik hem al
Verdorie, ik kan het beter bij me plaatjes houden...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom hoefde ik ook niet te lachen om die van jou...
die kende ik ook al
Het meeste is al opgelost nu moet jij alleen nog in je hardren topic nog vertellen dat je de hebt ingeschreven hebt voor de 10 km run. Zet hem op DJMOquote:
sta ik al mee in de op daarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het meeste is al opgelost nu moet jij alleen nog in je hardren topic nog vertellen dat je de hebt ingeschreven hebt voor de 10 km run. Zet hem op DJMO
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef DJMO het volgende:
kom jij dan filmen Rucky? En Merlijn foto's maken?![]()
hee!!! Das discriminatie!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
Eerst maar een vrijdagavond foto voor alle mannen hier:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers;
Ja, dit is een Harley Davidson Sportster 883 Roadster
Daar denkt dat meisje in dat paarse shirt heel anders overquote:
maar wat voor sportschoenen zijn dat nou?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Pulver het volgende:
Da's waar ook, ik vergeet gewoon het plaatje voor de vrouwen hier.
[ afbeelding ]
Kijk ze kijken op de achtergrond!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
maar wat voor sportschoenen zijn dat nou?
Je bent een echte motorliefhebber dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef dolfina-chica het volgende:
doe me toch dat eerste plaatje maar!!!
quote:
Ik zit er ook steeds meer aan te denken om voor een motor rijbewijs te gaan ipv een auto rijbewijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |